'Dan klik je het aan en dat geeft die kutsite aan dat het artikel net is uitverkocht gvdquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
doen ze niet, dan zijn er weer 20 foksters die klagen waarom ze verdomme het artikel er niet afhalen als het uitverkocht is!
Ik heb een tegoed van 47 euro, omdat ik een maandfactuur heb en was vergeten dat ik van alles retour gestuurd hadquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
meisje op het andere forum had dus nog een tegoed van 112 euro, ik zou eerst me wenkbrauw optrekken en controleren en daarna de shop plunderen
Ja fijn is dat he! Ik heb afgelopen vrijdag om 19.30 wat besteld bij Wehkamp, aangegeven dat ze het zaterdag mochten bezorgen. En zaterdag om 10.00 uur lag het in de brievenbusquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef ivetje het volgende:
Even beetje offtopic, maar goed. Heb vandaag ook iets besteld bij wehkamp en daar kan je aangeven op welke dag en tussen welke tijd je het geleverd wil hebben. Heerlijk is dat! Kunnen ze dat niet ook doen bij H&M? Ik heb al zo vaak gehad dat ik een pakje gemist had van ze enzo
Ik heb niet zo'n hele grote cup, het zit er bij mij meestal wel aardig strak, maar niet op springenquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zelf zweer bij de blousjes van hm, maar doe er altijd een hempie onder, en dan knoopjes bij me borst los, heb namelijk wel een te grote cup
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?quote:
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?![]()
Ik heb echt SLAAP nodig! Vannacht lag ik er om 6 uur in en die nacht daarvoor om half 4. Ik had een 'feestweekend' en ben echt brak.
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleegquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaJa, dan ist idd beter om op je werk te kijken en lekker te slapen
Ik doe het meestal op een dag dat ik niet vroeg op moet, maar dan nog moet ik me soms echt uit mn bed slepen
I knoooooowquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
Owquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan even duren voor het nummer herkend wordtquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
als je tot donderdag wacht kan je rustig shoppen in de salequote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
Kon ik dat maarquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |