'Dan klik je het aan en dat geeft die kutsite aan dat het artikel net is uitverkocht gvdquote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
doen ze niet, dan zijn er weer 20 foksters die klagen waarom ze verdomme het artikel er niet afhalen als het uitverkocht is!
Ik heb een tegoed van 47 euro, omdat ik een maandfactuur heb en was vergeten dat ik van alles retour gestuurd hadquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
meisje op het andere forum had dus nog een tegoed van 112 euro, ik zou eerst me wenkbrauw optrekken en controleren en daarna de shop plunderen
Ja fijn is dat he! Ik heb afgelopen vrijdag om 19.30 wat besteld bij Wehkamp, aangegeven dat ze het zaterdag mochten bezorgen. En zaterdag om 10.00 uur lag het in de brievenbusquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef ivetje het volgende:
Even beetje offtopic, maar goed. Heb vandaag ook iets besteld bij wehkamp en daar kan je aangeven op welke dag en tussen welke tijd je het geleverd wil hebben. Heerlijk is dat! Kunnen ze dat niet ook doen bij H&M? Ik heb al zo vaak gehad dat ik een pakje gemist had van ze enzo
Ik heb niet zo'n hele grote cup, het zit er bij mij meestal wel aardig strak, maar niet op springenquote:Op zondag 19 april 2009 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zelf zweer bij de blousjes van hm, maar doe er altijd een hempie onder, en dan knoopjes bij me borst los, heb namelijk wel een te grote cup
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?quote:
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmmm op mijn werk om half 9 is dat vroeg genoeg?![]()
Ik heb echt SLAAP nodig! Vannacht lag ik er om 6 uur in en die nacht daarvoor om half 4. Ik had een 'feestweekend' en ben echt brak.
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleegquote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaJa, dan ist idd beter om op je werk te kijken en lekker te slapen
Ik doe het meestal op een dag dat ik niet vroeg op moet, maar dan nog moet ik me soms echt uit mn bed slepen
I knoooooowquote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
Owquote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan nog wel even duren. Als er onderweg staat is ie onderweg, dan kun je op het collonummer klikken en zie je waar je pakket is.
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op maandag is dat helaas al te laat, deshopaholicshebbendanafkickverschijnselenenkopendusvoorhalf8/8uurallesleeg
Het kan even duren voor het nummer herkend wordtquote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef JointjeErbij het volgende:
Mijn bestelling is in behandeling..ik heb het de 16e bestelt
![]()
Er staat een ´collonummer´ bij, maar kan het niet traceren via tnt. Betekend het pakketje morgen wordt verzonden ofzo?
als je tot donderdag wacht kan je rustig shoppen in de salequote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
What the hell!! Zooooo gek ben ik nou ik weer niet op de H&M dat ik mijn beautysleep ervoor inlever. Ik waag het erop e.a. pech. Heb hier ook nog een 25 euro cadeaubon van de Hunkermoller liggen.Eigenlijk wilde ik die aan beha's spenderen omdat die van de H&M vroeger perfect zaten maar nu niet meer.
Dus moet ik switchen!
Kon ik dat maarquote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
je kan toch ook weer terug je bed in kruipen?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 07:27 schreef Dipkip het volgende:
Dr is volgens mij niks bij gelegd, of was verder iedereen om half zes aan het shoppen ofzo
ik zei het tochquote:Op maandag 20 april 2009 07:27 schreef Dipkip het volgende:
Dr is volgens mij niks bij gelegd, of was verder iedereen om half zes aan het shoppen ofzo
HAHA, nu durf ik niet te kijken, wedden dat ze dat bij mij ook hebben gedaan, dat zou dan de 2de keer zijnquote:Op maandag 20 april 2009 08:11 schreef Dipkip het volgende:
Oh, fucking geweldig. "Helaas te laat, nieuwe levering: begin mei"
Die bestelling staat al klaar sinds begin maart - proberen ze te zorgen dat ik geen nieuwe dingen meer koop tot de oude bestelling is gearriveerd![]()
Heeft zeker geen nut hierover te mailen?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Dipkip het volgende:
Kut H&M. Ik wil mn jurk. Als ze hem uit de bestelling gooien stuur ik een stoeptegel naar het antwoordnummer.
En het ergste is nog: ik heb er helemaal niets bij gegooid. Ik heb geprobéérd er iets bij te gooien, maar dat lukte niet omdat die klotesite niet goed werkt. En dus moet ik twee weken langer wachten op mn bestelling vanwege een rok die ik niet mag kopen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Kleintje19 het volgende:
HAHA, nu durf ik niet te kijken, wedden dat ze dat bij mij ook hebben gedaan, dat zou dan de 2de keer zijn![]()
kut h&m
ik doe met je mee, ik wil die jurk nog voor me vejaardag!quote:Op maandag 20 april 2009 09:10 schreef Dipkip het volgende:
Kut H&M. Ik wil mn jurk. Als ze hem uit de bestelling gooien stuur ik een stoeptegel naar het antwoordnummer.
Deze blouse, met artikelnummer 88-6572, in maat 38, komt pas begin juliquote:Op maandag 20 april 2009 11:09 schreef Deliah het volgende:
Weet iemand nog een artikel dat nog lang niet geleverd wordt?Ik wil nog even wachten met een volgende levering.
Dat kost centjes.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn bestelling staat inmiddels op manco, met een beetje (nouja eigenlijk HEEL VEEL) geluk heb ik 't woensdag, net op tijd voor de vakantie![]()
Ik heb trouwens vorige week nog heen en weer gemaild met de klantenservice, klagend dat het zo fucking lang duurt voordat bestellingen in behandeling genomen worden e.d. Esprit kan het immers ook, dus waarom H&M niet? Zegt dat mens dat die vergelijking niet gemaakt kan worden want elk bedrijf doet het anders. Ja, maar H&M doet het dus fout!![]()
Maar dus omdat het magazijn in het buitenland zit en de leverancier slechts eens per week rijdt duurt het zo lang. DOE ER DAN WAT AANPleur een magazijn in Zwolle, neem meer mensen aan en zorg gewoon dat je je spul op voorraad hebt. Hoe moeilijk is dat nou?
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehadquote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Karina het volgende:
Vraagje over de maattabel: de maten die worden genoemd zijn schijnbaar alleen voor lengte 164-172, maar ik ben langer dan 1.72 en ben bang dat bijvoorbeeld de mouwen van een shirt te kort zullen zijn.
Weten jullie hoe het zit met de mouwlengtes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |