Dat kost centjes.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn bestelling staat inmiddels op manco, met een beetje (nouja eigenlijk HEEL VEEL) geluk heb ik 't woensdag, net op tijd voor de vakantie![]()
Ik heb trouwens vorige week nog heen en weer gemaild met de klantenservice, klagend dat het zo fucking lang duurt voordat bestellingen in behandeling genomen worden e.d. Esprit kan het immers ook, dus waarom H&M niet? Zegt dat mens dat die vergelijking niet gemaakt kan worden want elk bedrijf doet het anders. Ja, maar H&M doet het dus fout!![]()
Maar dus omdat het magazijn in het buitenland zit en de leverancier slechts eens per week rijdt duurt het zo lang. DOE ER DAN WAT AANPleur een magazijn in Zwolle, neem meer mensen aan en zorg gewoon dat je je spul op voorraad hebt. Hoe moeilijk is dat nou?
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehadquote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Karina het volgende:
Vraagje over de maattabel: de maten die worden genoemd zijn schijnbaar alleen voor lengte 164-172, maar ik ben langer dan 1.72 en ben bang dat bijvoorbeeld de mouwen van een shirt te kort zullen zijn.
Weten jullie hoe het zit met de mouwlengtes?
Alsof ze zich dat inmiddels niet kunnen veroorlovenquote:
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof ze zich dat inmiddels niet kunnen veroorlovenIk durf te wedden dat sinds de komst van de online shop de inkomsten flink gestegen zijn.
Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.quote:Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan niet bestellen met betalingswijze acceptgiro bij bestelling
En weer een online shop klant minder.quote:Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef ivetje het volgende:
Jemig, alles is levering begin mei...ik wacht nog wel even, want ik krijg op 1 mei de sleutel van ons nieuwe huis. Zul je zien dat ik net het verkeerde adres opgeef en dat het of te vroeg komt en bij de oude bewoonster komt. Of dat ze het hier proberen af te leveren en ik ben er niet meerIk check de winkel wel gewoon...
Heb inderdaad ook even een mailtje gestuurd of ze het willen omzetten, wil liever geen maandfactuurquote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.
[..]
En weer een online shop klant minder.
Whehe ze vinden me niet meer aardig geloof ik.quote:Hallo Noortje,
Bedankt voor je e-mail.
Het is alleen mogelijk de betaalwijze te wijzigen, als het saldo bij ons op nul staat.
Er staat nu nog een bedrag van ¤16.80 open.
De ¤1,00factureringskosten zijn verwijderd.
1: Je kunt de jas retourneren. Schrijf een brief met je adresgegevens en je klantnummer erin.
Geef de reden van het retourneren aan.Doe de brief met de jas in een plastic zak en plak deze dicht.
Schrijf op een envelop het volgende adres:
H&M Retourservice
Antwoordnummer 15000
8000VJ Zwolle.
Breng het pakket naar het postkantoor,daar krijg je een retourbewijs.
3 Zoals reeds vermeld is de ¤1.00 verwijderd.
4 In het systeem is het aangepast, zodat je de newsletter weer gestuurd krijgt.
We hopen je voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Niiiiiiiicequote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed ik krijg nu wel weer kortingscodes
Ik zal het wel zienquote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Die zijn moooooi maar volgens mij loopt dat met dat dunne bandje echt voor geen meter.
Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.quote:
Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal het wel zienVind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt
Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.quote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
Dankje!quote:Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.
Daaromquote:Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.
Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
[..]
Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.
Zijn die nieuw? Nog niet gezien, wel nicequote:Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
Was bijna vergeten om de 25% kortingscode in te voerenNet nog even snel gedaan
Heb eindelijk schoenen gevonden die onder mijn zomeroutfit passen:
[ afbeelding ]
Nu nog wachten tot eind juni, dan heb ik m'n spulletjes
Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgtquote:Op maandag 20 april 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
Whehe maar even mijn jurk opnieuw besteld, komt 'ie wel twee weken later (hopelijk voor Pinkpop), maar ik moet toch al zo lang wachten dus dat maakt ook niet meer uit.
Eind mei staat 'ie nu, terwijl het eerst half mei was. Maar dat boeit ook niet zo veel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgtMaar toch blijft iedereen bestellen, en geduldig wachten. (En ik ook
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |