abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68201883
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:59 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Alsof ze zich dat inmiddels niet kunnen veroorloven Ik durf te wedden dat sinds de komst van de online shop de inkomsten flink gestegen zijn.
Klopt.
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan niet bestellen met betalingswijze acceptgiro bij bestelling
Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:09 schreef ivetje het volgende:
Jemig, alles is levering begin mei...ik wacht nog wel even, want ik krijg op 1 mei de sleutel van ons nieuwe huis. Zul je zien dat ik net het verkeerde adres opgeef en dat het of te vroeg komt en bij de oude bewoonster komt. Of dat ze het hier proberen af te leveren en ik ben er niet meer Ik check de winkel wel gewoon...
En weer een online shop klant minder.
pi_68201994
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Ik kon dat eerst ook niet, moet je even mailen ofzo. Heb nog geen antwoord terug gehad maar het kan inmiddesl wel weer bij mij.
[..]

En weer een online shop klant minder.
Heb inderdaad ook even een mailtje gestuurd of ze het willen omzetten, wil liever geen maandfactuur
pi_68203095
Ik krijg net een mailtje terug, ben benieuwd.
pi_68203120
quote:
Hallo Noortje,

Bedankt voor je e-mail.

Het is alleen mogelijk de betaalwijze te wijzigen, als het saldo bij ons op nul staat.
Er staat nu nog een bedrag van ¤16.80 open.
De ¤1,00factureringskosten zijn verwijderd.

1: Je kunt de jas retourneren. Schrijf een brief met je adresgegevens en je klantnummer erin.
Geef de reden van het retourneren aan.Doe de brief met de jas in een plastic zak en plak deze dicht.
Schrijf op een envelop het volgende adres:
H&M Retourservice
Antwoordnummer 15000
8000VJ Zwolle.
Breng het pakket naar het postkantoor,daar krijg je een retourbewijs.

3 Zoals reeds vermeld is de ¤1.00 verwijderd.

4 In het systeem is het aangepast, zodat je de newsletter weer gestuurd krijgt.

We hopen je voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Whehe ze vinden me niet meer aardig geloof ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 20-04-2009 14:40:21 ]
  maandag 20 april 2009 @ 15:59:29 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68205815
Hahahahah geweldig Noortje
Echt, wat ze nou weer bij mij hebben geflikt.. Niet normaal.
Ik had in de bestelling staan:
- Een trui voor mn hubby
- Een bikini
- Een sjaal
- Een zomerjas.

Wat nemen ze in behandeling? De eerste twee dingen. Omg. Ik snap er echt geen hol meer van. Moest ook echt denken wat ik er nou in had staan xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68206186
Maar goed ik krijg nu wel weer kortingscodes
pi_68206788
Was bijna vergeten om de 25% kortingscode in te voeren Net nog even snel gedaan

Heb eindelijk schoenen gevonden die onder mijn zomeroutfit passen:

Nu nog wachten tot eind juni, dan heb ik m'n spulletjes
pi_68207007
Die zijn moooooi maar volgens mij loopt dat met dat dunne bandje echt voor geen meter.
  maandag 20 april 2009 @ 16:37:25 #109
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68207151
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef Noortje. het volgende:
Maar goed ik krijg nu wel weer kortingscodes
Niiiiiiiice
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68207274
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Noortje. het volgende:
Die zijn moooooi maar volgens mij loopt dat met dat dunne bandje echt voor geen meter.
Ik zal het wel zien Vind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt
pi_68207333
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Niiiiiiiice
Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.

Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik zal het wel zien Vind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt
Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.
pi_68207529
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Nu ik het zeg, wat is de code voor 25% korting? 't Is namelijk hun schuld dat ik die niet heb gekregen dus als ze hem verwijderen stuur ik wel weer een pissig mailtje.
Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.
  maandag 20 april 2009 @ 16:52:24 #113
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68207661
Sinds vanochtend manco! Bruine veterschoentjes
pi_68207680
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik heb met het fashion news 8382 gehad, geldig t/m 26/4/09 voor 25% op 1 artikel.
Dankje!
pi_68207689
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ja godzijdank, ik durfde de codes hier namelijk niet te gebruiken aangezien die dus niet naar mij verstuurd waren.

[..]

Inderdaad, je kan ze toch altidj terugsturen.
Daarom Ik hoop wel dat ze goed zitten, ben al een hele tijd op zoek naar schoenen onder mijn outfit.. Ik heb ook wel bruine slippertjes om eronder aan te doen, maar dat mag ik niet aan naar kantoor
  maandag 20 april 2009 @ 16:53:33 #116
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68207702
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
Was bijna vergeten om de 25% kortingscode in te voeren Net nog even snel gedaan

Heb eindelijk schoenen gevonden die onder mijn zomeroutfit passen:

[ afbeelding ]

Nu nog wachten tot eind juni, dan heb ik m'n spulletjes
Zijn die nieuw? Nog niet gezien, wel nice
Oh nee laat maar, nu ik ze op de site zie staan, heb ik ze al duizend keer voor zien komen
pi_68208198
Whehe maar even mijn jurk opnieuw besteld, komt 'ie wel twee weken later (hopelijk voor Pinkpop ), maar ik moet toch al zo lang wachten dus dat maakt ook niet meer uit.
  maandag 20 april 2009 @ 17:09:08 #118
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68208258
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
Whehe maar even mijn jurk opnieuw besteld, komt 'ie wel twee weken later (hopelijk voor Pinkpop ), maar ik moet toch al zo lang wachten dus dat maakt ook niet meer uit.
Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgt Maar toch blijft iedereen bestellen, en geduldig wachten. (En ik ook )
pi_68208403
Tja, ik was vandaag weer in de H&M winkel en dan zie je toch best veel spullen die daar duurder zijn dan op de webshop en je hebt daar de kortingen niet... Ik probeer het nu maar heel zen als een soort loterij te zien en te mediteren op het feit dat mijn kledingkast groter en prettiger verlicht is dan het gemiddelde pashokje bij H&M. En wat me via de shop niet lukt koop ik alsnog in de winkel plus de dingen die dáár weer goedkoper zijn dan in de webshop
pi_68208465
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:09 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Best achterlijk, die lange wachttijden voor je je spullen binnen krijgt Maar toch blijft iedereen bestellen, en geduldig wachten. (En ik ook )
Eind mei staat 'ie nu, terwijl het eerst half mei was. Maar dat boeit ook niet zo veel.
De wachttijden zijn inderdaad debiel, ik snap ook niet waarom dat zo is.
pi_68209476
Ik heb een probleem
de H&M had me een jurkje gestuurt (dat sowieso pas in mei zou komen maar oke) en dat paste niet dus ik wilde het terug sturen maar de dag er na ging ik naar het buitenland voor een tijdje
dus ik had een mooi pakketje gemaakt en neergelegd voor mn vriend van stuur terug
maar dat heeft ie te laat gedaan
dus ik krijg net een aanmaning dus ik vraag mn kerel er zo na en blijkt dat ie het te laat heeft terug gestuurd
maar ja ik heb dus wel een rekening maar geen jurkje
Hoe fix ik dat?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 20 april 2009 @ 17:57:47 #122
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68209742
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een probleem
de H&M had me een jurkje gestuurt (dat sowieso pas in mei zou komen maar oke) en dat paste niet dus ik wilde het terug sturen maar de dag er na ging ik naar het buitenland voor een tijdje
dus ik had een mooi pakketje gemaakt en neergelegd voor mn vriend van stuur terug
maar dat heeft ie te laat gedaan
dus ik krijg net een aanmaning dus ik vraag mn kerel er zo na en blijkt dat ie het te laat heeft terug gestuurd
maar ja ik heb dus wel een rekening maar geen jurkje
Hoe fix ik dat?
Uh, ik geloof dat je het gewoon moet betalen, en daarna krijg je als het goed is je geld weer terug
pi_68209769
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:57 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Uh, ik geloof dat je het gewoon moet betalen, en daarna krijg je als het goed is je geld weer terug
ow dat is tof
jurkje in ruil is ook tof
maar zeg maar allebei niet is echt kut haha en dan heeft vriendje een groooot probleem
  maandag 20 april 2009 @ 18:06:06 #124
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68210029
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ow dat is tof
jurkje in ruil is ook tof
maar zeg maar allebei niet is echt kut haha en dan heeft vriendje een groooot probleem
Ja, had je geen formuliertje er bij gekregen om opnieuw te bestellen? Al had je dat ingevuld, had je gewoon het jurkje teruggekregen in een andere maat (weet niet om welke reden die terug ging?)
pi_68210068
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja, had je geen formuliertje er bij gekregen om opnieuw te bestellen? Al had je dat ingevuld, had je gewoon het jurkje teruggekregen in een andere maat (weet niet om welke reden die terug ging?)
ja maar ik wilde geen andere
het was gewoon niet mn ding mn borsten zijn er te groot voor
als ie groter zou zijn zouden mn borsten misschien wel passen maar de rest niet
je snapt het wel, gewoon zo'n gevalletje van geen goed model voor mij
Ik bedoelde een totaal ander jurkje dan dat ik wel wilde bestellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')