abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68292904
Oe, succes vast! Denk je dat je het gaat halen?
pi_68292940
Ik weet niet, gister was ik gezakt. Op de een of andere manier vond ik autotheorie veel makkelijker. Ik denk te moeilijk (denk ik).
pi_68293312
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
Dat doe ik sowieso wel.. Maar die mokkels staan allemaal in rare houdingen waardoor je niet kunt zien hoe het zit als ze normaal staan. Ik heb het idee dat in dat truitje je decolleté nogal wordt benadrukt en extra aandacht heb ik niet echt nodig
pi_68293361
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet niet, gister was ik gezakt. Op de een of andere manier vond ik autotheorie veel makkelijker. Ik denk te moeilijk (denk ik).
Maar als je je autorijbewijs hebt mag je toch ook op een brommer rijden? http://www.cbr.nl/330.pp
pi_68293754
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
ik doe dat sowieso, niet alleen voor mn boobs, ook voor het feit dat ie doorschijnt bij mn buik, daar is mn buikje niet geschikt voor.
pi_68293793
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Balen dip. Ik heb straks (alweer) bromfietsexamen. Ik voel me echt oud als ik tussen al die zestienjarige jongens en meisjes zit.
als je idd je autorbws al hebt mag je scooteren
heb je al een brommer staan? dat is meer motivatie, ik kreeg me brommer op me verjaardag (alweer 2 jaar geleden) en tjah, toen mocht ik er niet op rijden, dus heb ik knetterhard geleerd en voila, in 1x geslaagd
pi_68293965

Waarom is deze uitverkocht in maat M.. It's too cute!!
pi_68293984
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom is deze uitverkocht in maat M.. It's too cute!!
kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoon
edit: ohhhhhhh ik zie iets leuks!! *gaat zoeken*
gevonden!

[ Bericht 19% gewijzigd door Kleintje19 op 23-04-2009 09:07:23 ]
pi_68294216
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoon
edit: ohhhhhhh ik zie iets leuks!! *gaat zoeken*
gevonden!

[ afbeelding ]

Die jurk zag ik inderdaad net ook! Ik heb m niet genomen, je moet 'm chemisch reinigen

Wel bij bestelling gegooid:

pi_68294283
nou, hij is van dat glim spul dus dat tekent bij mij teveel, komt nog bij dat hij er alleen in 40 is, dan vind ik hem te strak zitten voor zo'n jurk, jammer want de print is echt cute
oeh, waar heb je dat blousje vandaan
pi_68294350
Blousjes, p10 en dan de meest rechter. Hij is er alleen nog in maat 40

Stomme schruftH&M!! Ze hebben deze (maar dan zwart) uit mijn bestelling gemieterd en in de shop is hij uitverkocht

Edit: scheel gekeken, hij is nog wel in de shop.. Heb 'm weer besteld
pi_68294445
die is ook te schattig

ik wil mn bestelling
pi_68294654
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Kleintje19 het volgende:
die is ook te schattig

ik wil mn bestelling
Ik heb 'm in zwart én wit besteld En stiekem wil ik hem ook in het kitt en paars als ik die heb
pi_68294811
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm in zwart én wit besteld En stiekem wil ik hem ook in het kitt en paars als ik die heb
ik wil een grotere kleding kast en een nieuwe schoenenkast, weet echt niet waarik straks alles ga laten
pi_68294996
Een paar dagen geleden heb ik een aantal artikelen besteld. En vandaag kom ik erachter dat een bikinitop gewoon uit mijn bestelling verwijderd is! Nu is hij ook niet meer op voorraad . Ik baal ontzettend, gebeurd dit vaker? Hij was toen nog gewoon op voorraad.
pi_68295436
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik wil een grotere kleding kast en een nieuwe schoenenkast, weet echt niet waarik straks alles ga laten
Me too. Ik denk niet dat alles wat ik besteld heb (met uitzondering van de singletjes) in mijn kast past

Gelukkig wil mijn vriend later ook een inloopkast
pi_68295450
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef LadyC9 het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een aantal artikelen besteld. En vandaag kom ik erachter dat een bikinitop gewoon uit mijn bestelling verwijderd is! Nu is hij ook niet meer op voorraad . Ik baal ontzettend, gebeurd dit vaker? Hij was toen nog gewoon op voorraad.
het schijnt vaker te gebeuren maar volgens mij is er niemand die de oorzaak ervan weet.. ik heb het gelukkig niet meegemaakt *klopt af* voordat ze me schoenen eruit gooien
pi_68295718
Ja het is echt wel lullig hoor, ik was zo blij dat ik eindelijk een leuke bikini had gevonden.. Maargoed, ik hoop dat mijn bestelling snel in behandeling wordt genomen want bijna iedere dag bestel ik er iets bij..
echt verslavend dat online shoppen! Als ik eenmaal bezig ben dan is het moeilijk om te stoppen
  donderdag 23 april 2009 @ 10:17:35 #269
123170 alors
zlata1234
pi_68296060
Pff en nu word je er opeens na 20 minuten weer afgekickt Kan ik weer opnieuw
know'm sayin?
word? word.
pi_68296586
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Pff en nu word je er opeens na 20 minuten weer afgekickt Kan ik weer opnieuw
handig

Hoelang duurt het ongeveer tot h&m betalingen heeft verwerkt en waar kan je dat zien?
pi_68296652
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

handig

Hoelang duurt het ongeveer tot h&m betalingen heeft verwerkt en waar kan je dat zien?
Bij mij duurt het meestal ongeveer 3 dagen.. Je kunt bij je saldo zien of je betaling verwerkt is
  donderdag 23 april 2009 @ 10:37:01 #272
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68296710
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Deliah het volgende:
Was ik maar vroeg opgestaan vandaag .

[ afbeelding ]

Alleen nog maar in maat 46 aanwezig .
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!
  donderdag 23 april 2009 @ 10:51:23 #273
123170 alors
zlata1234
pi_68297162
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef Starlie het volgende:

[..]

Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!
Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:00:33 #274
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68297478
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef alors het volgende:

[..]

Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...
Heb hem wel in de andere kleuren gezien inderdaad, hij is best wel doorzichtig, maar in het blauw is dat denk ik wel mooi... bij mijn boobies viel hij overigens wel errug strak
pi_68297524
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

als je idd je autorbws al hebt mag je scooteren
heb je al een brommer staan? dat is meer motivatie, ik kreeg me brommer op me verjaardag (alweer 2 jaar geleden) en tjah, toen mocht ik er niet op rijden, dus heb ik knetterhard geleerd en voila, in 1x geslaagd
Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.
Ik vraag me af hoe ik een hbo-studie kan doen dan. Maar dat geloofde ze niet.
pi_68299553
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.
joh, die van het cbr zijn knettergek, ik ben aan 1 oog bijna blind, me linker toevallig, volgens het cbr mag je dan niet auto rijden, maar de oogarts zegt van wel
pi_68299649
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Heb je je studentenkaart in dr gezicht geduwd? Wat een trut!!
pi_68299665
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

joh, die van het cbr zijn knettergek, ik ben aan 1 oog bijna blind, me linker toevallig, volgens het cbr mag je dan niet auto rijden, maar de oogarts zegt van wel
Ik mag volgens de oogarts ook auto rijden, volgens het cbr zit ik wat dat betreft op het randje.
Ik had een rijtest bij het cbr met een "deskundige" ze deed tegen me alsof ik een kleuter was, zelfs met zo'n stemmetje ja. En ik kan daar nogal zenuwachtig van worden en dan doe ik alles fout. En toen was m'n niveau te laag. En tegen rij-instructeur: "Doet zij echt een hbo-studie?"

Maar gelukkig is m'n bestelling nu manco.
pi_68299691
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb je je studentenkaart in dr gezicht geduwd? Wat een trut!!
Ze zei: "zullen we je papa er bij halen?"
Ik: "Nee"
Zij: "Denk je dat je papa boos op je gaat worden?"
  donderdag 23 april 2009 @ 12:12:25 #280
123170 alors
zlata1234
pi_68299778
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

En toen kon jij je nog steeds inhouden?

Wat een barbaars wijf zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_68300058
quote:
Jezus christus wat een achterlijke trut. Dat zég je toch niet? Ik bedoel je bent toch geen kwijlende idioot ofzo, je praat doodnormaal, ik heb nooit wat aan je gemerkt. Ze doet alsof je de mentale capaciteiten hebt van een kind van 3. Kun je geen klacht indienen ofzo? Second opinion?
pi_68300307
Nouja, da's ik tegen het cbr. Ik ben er gewoon zo moe van, zo kapot van. Na twee jaar, lessen en nog niks.
Ik sprak toevallig vandaag een jongen, die had ook die deskundige gehad. En precies hetzelfde verhaal. En ik was te beduusd en verdrietig dat er eigenlijk daarna niet zoveel meer uitkwam. Die dag was mijn schoonmoeder jarig, zegt de vriend van m'n schoonzus: "Joh, je mag best drinken je hoeft toch niet te rijden.
Zo, dat lucht op.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:32:27 #283
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_68300359
Waarom laten ze je bij het CBR dan wel autotheorie/lessen doen als je daarna ineens niet meer mag afrijden? Heel stom, zowiezo die opmerking van die trut. Ik zou d'r denk ik zowat neergehoekt hebben Maar succes met je brommertheorie Wat voor brommer ga je rijden? Ik heb er zelf ook 1 nl. en ben er echt heel blij mee!

Ontopic : Nu hebben ze die geruite shorts weer wel, maar weer niet in de kleur die ik wil. Grrr, ik wordt echt gek van die H&M en ik krijg pas morgen salaris dus kan ook vandaag niet naar de winkel. En zowiezo is de dichtst bijzijnde winkel in Utrecht en dat vind ik een pokke H&M. Allebei die daar zitten zijn niet lekker om te winkelen. Ga liever naar Tilburg, maar da's zo ver weg op de scooter
To infinity…and beyond!
pi_68300481
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, da's ik tegen het cbr. Ik ben er gewoon zo moe van, zo kapot van. Na twee jaar, lessen en nog niks.
Ik sprak toevallig vandaag een jongen, die had ook die deskundige gehad. En precies hetzelfde verhaal. En ik was te beduusd en verdrietig dat er eigenlijk daarna niet zoveel meer uitkwam. Die dag was mijn schoonmoeder jarig, zegt de vriend van m'n schoonzus: "Joh, je mag best drinken je hoeft toch niet te rijden.
Zo, dat lucht op.
Ik snap het wel hoor, bij mij zijn ooit medische fouten gemaakt en als ik daarover vertel roept iedereen dat ik ze aan moet klagen. Pffff, ik steek mn energie liever in iets positiefs. Maar dat is ook omdat ik inmiddels weer beter ben, jij mag nog steeds niet autorijden.

Wat je zou kunnen doen is niet zozeer tegen ze ingaan over het niet mogen afrijden, maar een klacht indienen over hoe je behandelt bent. Mensen met een handicap afzeiken ligt nogal gevoelig, als je daarover bij de juiste instanties je beklaagt heb je best kans dat je nog een keer door iemand anders wordt beoordeelt, en wie weet wat die van je vindt?
pi_68300523
quote:

[..]

het is beter voor haar dat ik niet mee was, want ik had haar echt vol op der bek geslagen

Ik vind h&m Utrecht ook niets, die op de oudegracht hebben veel maar t is daar NOOIT rustig
pi_68300532
Ik dus nu eerst proberen om dat brommerrijbewijs te halen zodat ik in ieder geval iets heb, en daarna toch nog een keer proberen met autorijden.

@Ivetje, ik weet nog niet wat ik wil. Gezien mijn oogafwijking vind ik het heel eng zo'n brommerding.
pi_68300536
Oh en ontopic, in de 5 minuten voor ik naar de bus rende vanmorgen toch nog wat goedkope shirtjes weten te vangen tofheid. Helaas geen tijd meer voor rokken of broeken. Misschien morgen? Ben wel erg blij met wat ik vanmorgen kon bestellen, hemdje voor 1,90, shirtje voor 2,90, dat zijn de betere prijzen...
pi_68300546
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

het is beter voor haar dat ik niet mee was, want ik had haar echt vol op der bek geslagen

Ik vind h&m Utrecht ook niets, die op de oudegracht hebben veel maar t is daar NOOIT rustig
Wat denk je waarom ik m'n vader er niet bij wilde
pi_68300554
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
Oh en ontopic, in de 5 minuten voor ik naar de bus rende vanmorgen toch nog wat goedkope shirtjes weten te vangen tofheid. Helaas geen tijd meer voor rokken of broeken. Misschien morgen? Ben wel erg blij met wat ik vanmorgen kon bestellen, hemdje voor 1,90, shirtje voor 2,90, dat zijn de betere prijzen...
  donderdag 23 april 2009 @ 12:45:10 #290
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_68300706
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:

@Ivetje, ik weet nog niet wat ik wil. Gezien mijn oogafwijking vind ik het heel eng zo'n brommerding.
Oke, mocht je vragen hebben ofzo mag je altijd een pm sturen. Ik heb mijn scooter inmiddels bijna een jaar en het is me allemaal heel erg meegevallen. Toen ik wegreed bij de winkel (was 1e keer op zo'n ding) is mijn vriend met de auto snel een andere route gevolgd, want die zag mij al helemaal het kanaal in scheuren Niets gebeurt overigens en daarna ook niet
To infinity…and beyond!
  donderdag 23 april 2009 @ 12:54:48 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68300993
ik heb dat leuke groene jurkje hierboven wel besteld
vind het zo'n liefffff jurkje...
en nog een andere strapless gebloemd jurkje....

levering van eerste deel van de bestelling is half mei...
dus moet wel even geduldig zijn....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68302498
Ik had een kortingsbon gekregen van de H&M omdat ik een verkeerd artikel had gekregen en ik was hem helemaal vergeten, maar gister kwam ik hem tegen. En ik moest TOEVALLIG nieuwe ballerina's hebben. Dus heb ik deze maar besteld:

pi_68303118
quote:

[..]

Ik zou echt héél erg kwaad zijn als er zo tegen mij wordt gepraat
  donderdag 23 april 2009 @ 14:10:35 #294
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68303370
Heb even de 2e discussie over het CBR van DanseMacabre gelezen. Echt bizar. Snap je toch niet man.
En idd, ik merk ook niks aan je! Terwijl er genoeg sukkels, echt hersenloze numbnuts mee mogen doen aan het theorie-examen van het CBR. Ook toen ik daar zat om mn examen te doen. Van te voren wordt dan uitgelegd dat jij de witte auto bent op het scherm en aan de hand daarvan je antwoorden moet bepalen. Er was op een gegeven moment een vraag over hoe hard de witte auto mocht: je zag een bord van de snelweg, maar de auto had een aanhanger. Dus hij mocht maar 80. Toen het examen af was gelopen vroeg zo'n gozer achter me aan degene naast hem: maar daar mocht je toch gewoon 120?? Omgggggg Ik kon me nog net inhouden
Ik hoop iig voor je dat het CBR een keer tot inkeer komt. En dat het goed gaat met je scooter-ervaringen zeg maar!

Btw, mijn bestelling staat ook manco
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68303611
Dankje, lief van jullie. Er is ook niets mis met me, hoe had ik anders m'n havo diploma kunnen halen? Maar zij krijgt heel vaak mensen met een lager niveau, dus ging ze er automatisch vanuit dat ik ook een laag niveau had. Niet zo slim van haar dus.

Gister kreeg ik van m'n beste vriendinnetje een hele mooie orchidee met een lief kaartje erbij. Ze had eerst naar mij thuis gebeld, maar er was niemand thuis. En toen naar m'n zus, of ik geslaagd was. Ik vond het zo lief, ook omdat ze het zelf niet zo makkelijk heeft en al zoveel meegemaakt heeft in haar 17-jarige leventje. Ik was echt ontroerd.

@heroinjunk: Die schoenen heb ik ook, in het blauw!
pi_68303642
Ik wil ook manco staan, maar hij komt pas begin mei. Maar dat is al het bijna.
pi_68303690
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje, lief van jullie. Er is ook niets mis met me, hoe had ik anders m'n havo diploma kunnen halen? Maar zij krijgt heel vaak mensen met een lager niveau, dus ging ze er automatisch vanuit dat ik ook een laag niveau had. Niet zo slim van haar dus.

Gister kreeg ik van m'n beste vriendinnetje een hele mooie orchidee met een lief kaartje erbij. Ze had eerst naar mij thuis gebeld, maar er was niemand thuis. En toen naar m'n zus, of ik geslaagd was. Ik vond het zo lief, ook omdat ze het zelf niet zo makkelijk heeft en al zoveel meegemaakt heeft in haar 17-jarige leventje. Ik was echt ontroerd.

Ik had het trouwens ook gelezen en ik vind het knap dat je jezelf kon inhouden. Ik had die vrouw waarschijnlijk een klap in haar gezicht verkocht.

Maar ik zag gister ook een meisje met de blauwe! (: Die vond ik ook erg leuk, maar ik kan blauw niet zo goed combineren . Lopen ze wel fijn?
pi_68303834
Dat weet ik niet, ik heb ze nog niet binnen.
pi_68303952
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat weet ik niet, ik heb ze nog niet binnen.
Aha.
pi_68304230
quote:
Maar hoe kwam ze daar bij dan? Of heb je iets wat meestal wel voor een lager niveau zorgt maar bij jou niet?
  donderdag 23 april 2009 @ 14:44:54 #301
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68304409
quote:

Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zo Mijn vader loopt op krukken en mensen kijken altijd raar naar hem. Soms richten mensen achter de kassa ook het woord aan mij als ik er bij ben, want ik helemaal vind, en dan kijk ik gewoon een andere kant op. Come on, alsof iemand gelijk retarted is ofzo, je kan toch gewoon normaal in gesprek gaan met iemand en dan kom je er snel genoeg achter!
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')