Wat is bij jou lang? Mijn bestelling is ook al 3dagen in behandeling, Weet niet of dit lang is?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Damn, ze willen m'n bestelling maar niet versturen. Hij is nu al best lang in behandeling.
Hoe zie je trouwens of je betaling is binnengekomen?
Jaa lopen gaat wel hoor. Hmm, als die nog niet op manco staat, zal je hem waarschijnlijk ook nog niet voor de 25ste krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef alors het volgende:
Superleuk! Kun je er een beetje op lopen?
Mijn bestelling is nog steeds niet manco, en ik wil em graag voor de 25ste hebben want er zit een jas in en ik kan m'n andere jas nog tot de 25ste ruilen...
ahwww ahwww ahwww ik ben zo mega giga supersize jarloersssssquote:Op woensdag 22 april 2009 17:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
JAAAAA Eindelijk. Ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Waar hoort deze onder te staan, dan weet ik waar ik 's ochtends moet kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:43 schreef Kleintje19 het volgende:
Joehoeee, ik heb hem gescoord!
[ afbeelding ]
Yay![]()
nu zal me bestelling wel weer naar half mei worden getrapt
Ja zoiets, ik vind dat lang want ik heb geen geduld.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Wat is bij jou lang? Mijn bestelling is ook al 3dagen in behandeling, Weet niet of dit lang is?
Nee ok dan kan ik tenminste zonder schaamte zeggen , Gvdtjes wat duurt dat lang! Al bijna fcking 4 dagen in behandeling! Hoe moeilijk moet het zijn om van hetzelfde shirtje 3kleuren te pakken en nog 1ander shirtje,quote:Op woensdag 22 april 2009 20:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik vind dat lang want ik heb geen geduld.
bij blousjes, maar niet in de sale helaas, hij is 30 euroquote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hoort deze onder te staan, dan weet ik waar ik 's ochtends moet kijken.
he, wist niet dat hij er ook met print was?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:45 schreef Psych-case het volgende:
Hoe vallen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ze erg mooi maar mag niet te veel geld uitgeven deze maand en de volgende....
nou, ik zag hem alleen op dit plaatje:quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ie valtWas er ook wel benieuwd naar, maar zo op het eerste oog denk ik dat het bij mij met mijn decolleté niet echt charmant zal staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ie valtWas er ook wel benieuwd naar, maar zo op het eerste oog denk ik dat het bij mij met mijn decolleté niet echt charmant zal staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |