Dat doe ik sowieso wel.. Maar die mokkels staan allemaal in rare houdingen waardoor je niet kunt zien hoe het zit als ze normaal staan. Ik heb het idee dat in dat truitje je decolleté nogal wordt benadrukt en extra aandacht heb ik niet echt nodigquote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
Maar als je je autorijbewijs hebt mag je toch ook op een brommer rijden? http://www.cbr.nl/330.ppquote:Op donderdag 23 april 2009 07:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik weet niet, gister was ik gezakt. Op de een of andere manier vond ik autotheorie veel makkelijker. Ik denk te moeilijk (denk ik).
ik doe dat sowieso, niet alleen voor mn boobs, ook voor het feit dat ie doorschijnt bij mn buik, daar is mn buikje niet geschikt voor.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja moet wel een hempie onder denk ik zo. Ach ze hebben mijn maat niet en dat is maar goed ook want ik heb nog andere uitgaven die VOOR GAAN!
als je idd je autorbws al hebt mag je scooterenquote:Op donderdag 23 april 2009 07:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Balen dip. Ik heb straks (alweer) bromfietsexamen. Ik voel me echt oud als ik tussen al die zestienjarige jongens en meisjes zit.
kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoonquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is deze uitverkocht in maat M.. It's too cute!!
Die jurk zag ik inderdaad net ook! Ik heb m niet genomen, je moet 'm chemisch reinigenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kleur is schattig maar ik vind dat niets topjes met 1 mouw, echt niet gewoon
edit: ohhhhhhh ik zie iets leuks!! *gaat zoeken*
gevonden!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm in zwart én wit besteldquote:Op donderdag 23 april 2009 09:21 schreef Kleintje19 het volgende:
die is ook te schattig![]()
ik wil mn bestelling
ik wil een grotere kleding kastquote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm in zwart én wit besteldEn stiekem wil ik hem ook in het kitt en paars als ik die heb
Me too. Ik denk niet dat alles wat ik besteld heb (met uitzondering van de singletjes) in mijn kast pastquote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wil een grotere kleding kasten een nieuwe schoenenkast, weet echt niet waarik straks alles ga laten
het schijnt vaker te gebeuren maar volgens mij is er niemand die de oorzaak ervan weet.. ik heb het gelukkig niet meegemaakt *klopt af* voordat ze me schoenen eruit gooienquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef LadyC9 het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een aantal artikelen besteld. En vandaag kom ik erachter dat een bikinitop gewoon uit mijn bestelling verwijderd is! Nu is hij ook niet meer op voorraad. Ik baal ontzettend, gebeurd dit vaker? Hij was toen nog gewoon op voorraad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Pff en nu word je er opeens na 20 minuten weer afgekicktKan ik weer opnieuw
Bij mij duurt het meestal ongeveer 3 dagen.. Je kunt bij je saldo zien of je betaling verwerkt isquote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
handig
Hoelang duurt het ongeveer tot h&m betalingen heeft verwerkt en waar kan je dat zien?
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Deliah het volgende:
Was ik maar vroeg opgestaan vandaag.
[ afbeelding ]
Alleen nog maar in maat 46 aanwezig.
Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Waar heb je die zien staan dan? Ik kan hem niet vinden in het blauw, vindt het zo'n mooie kleur!
Heb hem wel in de andere kleuren gezien inderdaad, hij is best wel doorzichtig, maar in het blauw is dat denk ik wel mooi... bij mijn boobies viel hij overigens wel errug strakquote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Blauw is op nu, hij staat op pagina 3 bij de blouses. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een heel doorzichtige stof is...
Dat weet ik, maar volgens de deskundige van het cbr heb ik een te hoge verstandelijke beperking om een autorijbewijs te mogen halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je idd je autorbws al hebt mag je scooteren
heb je al een brommer staan? dat is meer motivatie, ik kreeg me brommer op me verjaardag (alweer 2 jaar geleden) en tjah, toen mocht ik er niet op rijden, dus heb ik knetterhard geleerd en voila, in 1x geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |