hoe zie ik dat? ik heb zo'n maandfactuur gehad waar ie op staat (sowieso ik wil helemaal geen maandfactuur, wat moet ik daar mee naja)quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Addict89 het volgende:
Is het retourpakket al wel verwerkt bij je saldo?

Heb je je klantnummer erbij vermeldt? Bij mij gaat dat altijd goed namelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik probeerde mijn maandfactuur over te maken dmv internetbankieren maar dat werd afgekeurd.
Weet iemand hoe ik dat met internetbankieren kan doen (of moet ik echt die acceptgiro opsturen?

Bij je saldo overzicht en bij geleverde artikelen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe zie ik dat? ik heb zo'n maandfactuur gehad waar ie op staat (sowieso ik wil helemaal geen maandfactuur, wat moet ik daar mee naja)

vriendin van me heeft ze, en de ander heeft ze gepast, doordat het stof is zijn ze heel slap en verlies je ze dus heel snel, maar ze zijn wel uberleukquote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zal het wel zienVind ze er mooi uit zien en hoop dat het elastiek dat erin zit goed rekt

daar kan ik echt geen wijs uitquote:Op maandag 20 april 2009 18:52 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bij je saldo overzicht en bij geleverde artikelen.

Waarom alles bedekken?..quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebbuh.

Waar woon je?..quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:42 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik alwéér niet beloond word voor debiel vroeg opstaan?

Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.quote:

Dacht dat je last had van ochtendkriebels...quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.
Versierpogingen om kwart voor zeven 's nachts, durf je wel

quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:49 schreef Dipkip het volgende:
Alleen van het afgeprijsde rokjes soort. Ik ga maar eens thee maken en naief hopen dat de H&M online graaibakken zometeen aangevuld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |