neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate wordquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word
Nou, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word
Aaahwquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee
jawel, maar dat gaat heel moeizaamquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aaahwkun je niet muizen / touchpadden met links? Beterschap!
Kun je wel helemaal los als je weer beter bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef MaLo het volgende:
jawel, maar dat gaat heel moeizaam
gelukkig ligt bij de buren nu wel mijn nieuwe esprit broek op mij te wachten.
schrale troost, maar toch
ja dat is waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je wel helemaal los als je weer beter bent
Awww, wat vervelend joh!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!quote:
ik had hem ook maar de knoopjes zaten ook te hoog zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()
Welke maten heb jij? Begin nu toch te twijfelen. Nou ja, kan altijd terugsturen, voor een euro wil ik wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
mijn tieten zitten ook vrij hoog maar toch was het echt niks met mn voorgevel en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |