Wat heb ik dan?quote:
quote:
Whahahahaquote:
Ik mis de grapquote:
Jaquote:
Al gedaan, dan snap ik het nog nietquote:
Ah. Dank!quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja
Ik had onze TT als TVSC TT voorgesteld maar Susi koos iets dommers
Heeeeeeeeeeeelemaal nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja
Ik had onze TT als TVSC TT voorgesteld maar Susi koos iets dommers
Who gives a fuckquote:
Seizoen 4 een na laatste aflevering die is uitgekomenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Toffe TT![]()
Ik moet ook weer verder met HIMYM. 2 jaar geleden seizoen 1 en 2 in een keer er doorheen gejast en ben nu halverwege seizoen 3
Mehehequote:Het stomme is dat ik het vaak wel wil kijken maar ik het op dvd heb en het dan zo stom vind om te downloadenMaar kan de dvd ook gewoon in mijn laptop doen bedenk ik net
Dank je trouwensquote:
Meer gniffelend/grinnikend en whehehe klinkt gemeenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:15 schreef Susi het volgende:
Vind ik ook.
Daarnaast verkies ik ook Whehehehe boven hehehehe.
Whehehehe klinkt vriendelijker
Die is echt evilquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Muhahaha dan?
Je bent de capslock vergeten !quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:22 schreef Etcetera het volgende:
Die is gewoon nasty
Tim 'ik heb geen chips'
Etc 'ik wel. muhahaha'nasty
Het is laatquote:
Nog 1 aflevering van HIMYM en dan ga ik ookquote:
En dat worden er twee ... en drie ...quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is laat![]()
[..]
Nog 1 aflevering van HIMYM en dan ga ik ook
Ze zijn opquote:
Ken je the L word ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan had ik nog wat om te zien
Ach ik heb ook nog Chuck en Las Vegas, en 2x Bones
En LOSTquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan had ik nog wat om te zien
Ach ik heb ook nog Chuck en Las Vegas, en 2x Bones
Weltrusten dan en werkse morgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:31 schreef MaJo het volgende:
zo recensie is klaarNu snel
want moet morgen weer gewoon werken.
Sorry cobra
Oh dat ga ik zo eens even beluisteren als mijn cd is afgelopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
Nog niet want dat moet ik nog steeds weer downloadenquote:
Damnquote:Op zaterdag 18 april 2009 05:07 schreef Cobra4 het volgende:
En nu snap ik helemaal niet meer dat zij nooit is ontdekt.![]()
Opname uit 1999 voor een charity cd (met een beperkte oplage)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooiquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Dat herinnert me aan een Gibbs regel(Never go anywhere without a knife) En dat ik zelf ook wel 1 wil hebben
Wat zoek je dan precies
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is rood en zit in de hoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben ze zulke dingen ook niet bij vis/hengelsportwinkels ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Inderdaad, 128 mbquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ja vast wel maar ik was gewoon een beetje aan het neuzen op internet wat die dingen zoal kosten.
Ze zijn er dus echt van 10 tot 200 euronu nog eentje vinden die precies heeft wat ik er voor hem op wil hebben, maar geen overbodige dingen, en dus betaalbaar is
Dit vind ik bijvoorbeeld echt onzin
Mijn scheermes heeft minder mesjes, en ook andere gadgets zoals een imbussleutel zitten er niet op. Ja dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:20 schreef Susi het volgende:
The Best A Man Can Get toch ?
Sorry!quote:
Blijft een mooi en indrukwekkend nummer.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:50 schreef Mark_V het volgende:
hey mensen, lang niet gesproken! te druk met werk enzo, je kent het.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee, ik wil graag een zakmes kopen voor mijn vriend als ie jarig is, maar er zijn echt duizend verschillende soorten!! En de dingen die ik er op wil hebben zijn niet gecombineerd in een betaalbaar model
Ik gebruik deze twee:quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eentje die in elk geval een schroevendraaier en een kurkentrekker heeft, maar die zag ik niet staan op een van de Nederlandse sites waar ik zocht. Heb nu de site van Victorinox opgezocht, en deze lijkt wel mooi
Zekersquote:
Dat lijkt me behoorlijk lastigquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zekers
Nieuwe baan, half in Rotterdam/Delft/Den Haag, half in Groningen, dus ben op dit moment een behoorlijke arbeidsnomade.
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijkquote:Hier nog zeer schokkende roddels?
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te levenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk lastig
[..]
Heul veul!! (valt wel mee eigenlijk)
Tja, één groot backpackersavontuurquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:16 schreef Mark_V het volgende:
Valt wel mee hoor, gewoon in de trein gaan zitten en werken maar.... en het niet erg vinden om uit een koffer te leven.
Ja ik zit er ook even over na te denkenquote:Die leatherman-aanbieding is wel erg aantrekkelijk trouwens
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens net wakker en zit op mijn koffie te wachten. Daarna ga ik heel heftig douchen en in de zon zitten als een opwarmende leguaan.
niiiiicccceeeequote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook net wakker, zo maar eens broodjes scoren bij de bakker, boodschappen doen en 2 dagen niets doen.
Mijn planning is tot maandag ochtend leeg!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Mark_V het volgende:
Een van de hardst zuigende dingen uit het leven van de werkende man.... op #$@#$@# zaterdag om ZEVEN UUR 's ochtends klaarwakker zijn.
Ook erg herkenbaar. En dan wķl je wel graag wat leuks gaan doen, maar je hebt er gewoon het fut niet voor.quote:En dan vanavond als het net gezellig begint te worden, zit je te knikkebollen
In elk geval niet een waar ik ook bij wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Mark, was jij niet een keer bij een meet? Ja toch?
Goed plan, ga ik ook doenquote:
En weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |