abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68100148
FOK! Dieetclub #279

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_68100298
@Mejuffrouw, ik ben van nature ook best een luilak, hoor, maar op het moment ben ik toch best fanatiek aan het sporten. Wat bij mij hielp: niet meer naar de sportschool (is zo demotiverend ), een beetje leuke sporten uitzoeken, en gewoon doen. Klinkt heel flauw, maar die realisatie 'als ik vanavond weer op de bank blijf zitten, raak ik die blubberpens nooit kwijt' heeft bij mij echt geholpen om de knop om te zetten

Bovendien, als het eenmaal in je dagelijks ritme is opgenomen, is het allemaal niet zo moeilijk meer.
pi_68100420
Vanmiddag moet ik pasfoto's laten maken voor mijn nieuwe paspoort. Baal wel een beetje dat ik nu net weer zo zwaar ben, krijg ik een plofkop-foto in mijn paspoort.

Ben overigens wel 1 kg kwijt sinds dinsdag!
Mijn weegschaal deze week:
- dinsdag 97,0
- woensdag 97,3
- donderdag 96,9
- vrijdag 95,7 nog een keer wegen: 95,0 nog een keer: 94,7
Maar aangezien het weer de laatste dagen nogal veranderd is en weegschalen de neiging hebben sterk op luchtvochtigheid/temperatuur te reageren heb ik besloten dat het gewicht van de dag 96,0 is.
Heb mijn lijstje daarmee ge-update en we zien wel wat de weegschaal er volgende week van maakt.

Vrijdag wordt dus vanaf nu mijn update-dag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:02:47 #4
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68100456
Ik denk dat ik ook weer eens aansluit. Vorig jaar heb ik een tijdje hier gepost en ben ik ook netjes afgevallen, maar helaas zit alles (en ietsje meer) er weer bij Ik ben een echte emotie-eter en tijdens m'n afstuderen is het helemaal misgegaan... Dus ik kan wel een beetje motivatie gebruiken!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68100512
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat ik ook weer eens aansluit. Vorig jaar heb ik een tijdje hier gepost en ben ik ook netjes afgevallen, maar helaas zit alles (en ietsje meer) er weer bij Ik ben een echte emotie-eter en tijdens m'n afstuderen is het helemaal misgegaan... Dus ik kan wel een beetje motivatie gebruiken!
Welkom terug.
Weer aankomen is altijd super frusterend, ik weet er alles van.
Maar, gewoon: kop op en er weer tegenaan. Het is toen gelukt en gaat nu ook weer lukken.
***Levi was here***
pi_68100535
hoi

balen MarijkeZwolle maar welkom terug
pi_68100946
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag moet ik pasfoto's laten maken voor mijn nieuwe paspoort. Baal wel een beetje dat ik nu net weer zo zwaar ben, krijg ik een plofkop-foto in mijn paspoort.
Ahw, dat heb ik ook ja En dat je niet mag lachen, is dan ook niet erg bevorderlijk voor het flatteuze effect

Eén troost: als ze je paspoort dan moeten controleren, over een paar maanden of een half jaar, moeten ze twee keer kijken, omdat je er in het echt zoveel slanker uitziet. Da's toch een mini-complimentje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 april 2009 @ 11:26:51 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68101437
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo jammer he... Ben net zo'n emo-eter. Gelukkig nog steeds een redelijk gewicht, maar zou toch echt graag weer terug onder de 80 kilo komen. alleen heb ik op het moment steeds weer andere excuses om niet te sporten enzo

*driftig naar knopje zoekt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:50:07 #9
45621 Suzanna
Mama van...
pi_68102339
Sportknopje? Die kan ik de laatste week ook helemaal niet vinden. Was ik voorheen nog netjes om de dag buikspieroefeningen, en allerlei andere fitness aan het doen, nu heb ik er al dagen geen energie voor. Voel me gelijk ook een stuk dikker ofzo. Geen idee of ik aangekomen ben, maar het 'voelt' zo (stom is dat zeg!)
pi_68103159
Ik ben ook de afgelopen dagen niet aangekomen maar voel me opgeblazen, dik en pafferig. probeer vandaag maar eens een super gezond dagje te houden met heel veel water, kamillethee en alleen maar groente en fruit.
pi_68103260
En misschien toch maar een wandelingetje in de frisse buitenlucht...
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:17:24 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68103329
Echt sporten hoeft ook niet meteen. Wandelen of fietsen is ook gezond. Of skeeleren als je dat leuk vindt, of de tuin opknappen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68105472
Goh, ken jij mijn tuin dan?

Dat zou gewoon zware lichamelijke arbeid zijn.
Ik nodig bij deze iedereen uit om kilo,s kwijt te raken in mijn voortuin.
pi_68106462
tvp
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:43:15 #15
45621 Suzanna
Mama van...
pi_68106575
Oh, hier ook zo'n tuin. Heerlijk he, ik zie er dan al tegenop om een paar plantjes te poten want daar moet je de halve tuin voor omgooien.

Mejuffrouw, een dagje met alleen thee, groente en fruit? Is dat eigenlijk wel echt gezond? Geen idee hoor, misschien wel. Het lijkt mij alleen super moeilijk vol te houden! Doe jij dat wel vaker?
pi_68106949

Ik heb spierpijn in mijn armen vandaag, van het softballen van gisteren.. .Ook in mijn been doet nog een spier pijn, dus ik hoop dat het skaten vanavond een beetje gaat, ik zou er wel van balen als het niet door zou gaan..

Nu bijna weekend, ik vermoed dat ik de rest van de middag bedolven word onder mailtjes van leerlingen die hun verslag niet snappen en er veels te laat mee zijn begonnen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68107024
nee, eigenlijk doe ik het zelden, maar ik voel me zo opgeblazen dat ik mijn maag even rust wil geven en het gevoel te hebben dat ik even heel gezond doe. Maar de dag is nog niet voorbij hé
pi_68107537
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef YPPY het volgende:
Echt sporten hoeft ook niet meteen. Wandelen of fietsen is ook gezond. Of skeeleren als je dat leuk vindt, of de tuin opknappen.
Ja! Of balspelletjes spelen met je dochter ofzo In jouw geval dan.

Suzanna, het zal wel meevallen, met dat dikker worden na een week niet sporten, hoor Maar ik herken wel wat je zegt. Ik denk dat, als je wel hebt gesport, dat je eerder 'aardig' naar jezelf kijkt. Ik wel iig. Dat ik niet meteen ga zitten focussen op mijn be-cellulitis-te bovenbenen, maar dat ik denk 'hé, mijn taille voelt echt wel steviger aan nu'. Ofzo

@Mejuffrouw, als je het lust: venkelthee is ook prettig bij opgeblazen gevoel en dwarse darmen
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:45:34 #19
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68109148
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Welkom terug.
Weer aankomen is altijd super frusterend, ik weet er alles van.
Maar, gewoon: kop op en er weer tegenaan. Het is toen gelukt en gaat nu ook weer lukken.
Balen is dat gewoon... En ja, het is de vorige keer gelukt, maar ik ben zo de motivatie kwijt... Ik wil wel, maar zit zo met m'n hoofd ergens anders zeg maar. En ik schaam me gewoon ontzettend... zou het liefste mezelf de hele dag verstoppen eigenlijk. Dus het wordt echt tijd dat knopje weer te vinden en om te zetten!
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo jammer he... Ben net zo'n emo-eter. Gelukkig nog steeds een redelijk gewicht, maar zou toch echt graag weer terug onder de 80 kilo komen. alleen heb ik op het moment steeds weer andere excuses om niet te sporten enzo

*driftig naar knopje zoekt...
Ja, stom he? Terwijl ik weet dat ik er niet gelukkiger van wordt... Had al bedacht om gewoon iedere ochtend een stuk te gaan fietsen, m'n vriend moet toch altijd om 6 uur op dus het is dan nog lekker rustig, hoef ik me ook niet te schamen voor gehijg

En Mejeffrouw, over je tuin: wanneer kan ik komen sporten?
pi_68112884
Wanneer je maar wilt!
In tegenstelling tot de sportschool is het gratis en ik wil ook nog wel gezonde hapjes en drankjes verzorgen!
pi_68113606
Kom van de kapper. Kapster was een beetje over ijverig dat ik vermoed ik dat ik het morgen op de weegschaal terug zie.
***Levi was here***
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:42:26 #22
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68116889
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Mejuffrouw het volgende:
Wanneer je maar wilt!
In tegenstelling tot de sportschool is het gratis en ik wil ook nog wel gezonde hapjes en drankjes verzorgen!
Het ligt er ook even aan waar je woont en uiteraard moet het lekker weer zijn

En Levitation, is het zo kort geworden of was het de bedoeling?
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:18:29 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68118097
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef Mejuffrouw het volgende:
Goh, ken jij mijn tuin dan?

Dat zou gewoon zware lichamelijke arbeid zijn.
Ik nodig bij deze iedereen uit om kilo,s kwijt te raken in mijn voortuin.
Geen idee hoe de jouwe is, maar ik heb gisteren een volle tummytub gras geknipt en vandaag bijna 3 volle tummytubs aan gesnoeid heggeblad verzameld.

En gevoetbald idd CF. Vindt ze echt prachtig. Zij schoppen en ik erachteraan rennen.

Is het zo kort Levi? Zijn er al foto's van?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:06:20 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_68125036
Ow is DAAR de tummytub voor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68125688
Ik vind mijn haar wel wat korter geworden dan de bedoeling was. Foto's heb ik inderdaad... zal eens kijken of ik van het weekend iets kan laten zien.
***Levi was here***
pi_68129276
Hallo

Mijn week was dramatisch, ik ben een week op vakantie geweest en heel veel laten varen. Wel vaak wat gewandeld, maar heel veel gegeten.
Morgen weer een nieuwe dag
pi_68134602
Ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest met posten en helaas ook met afvallen. Wegens drukte heb ik nauwelijks aandacht besteed aan afvallen, tot ik gister mijzelf betrapte dat ik zonder nadenken 2 pakken paaskoeken in de winkel gekocht had. (ja want ze waren flink in de aanbieding dus die kon ik niet laten liggen).

En nu zit ik dus met 2000 kcal aan koeken vol met verzadigd vet en andere zooi...... (en eten weggooien doe ik uit principe nooit)
pi_68134652
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest met posten en helaas ook met afvallen. Wegens drukte heb ik nauwelijks aandacht besteed aan afvallen, tot ik gister mijzelf betrapte dat ik zonder nadenken 2 pakken paaskoeken in de winkel gekocht had. (ja want ze waren flink in de aanbieding dus die kon ik niet laten liggen).

En nu zit ik dus met 2000 kcal aan koeken vol met verzadigd vet en andere zooi...... (en eten weggooien doe ik uit principe nooit)
Geef ze weg. Maak je er een ander blij mee en je helpt jezelf van dat spul af. 2 vliegen in 1 klap.
***Levi was here***
pi_68134695
Overigens is het hier de hele week heel goed gegaan en vandaag is het een beetje bal.
Zit sins vanmorgen 8 uur op mijn werk, met een aantal collega's moeten we een stel applicaties testen en dat kan niet onder werktijd. En omdat het vandaag een beetje "anders" en "speciaal" is ligt er allemaal snoep en Belgische koffiebroodjes enzo.
***Levi was here***
pi_68138922
Sowieso balen dat je op zaterdag moet werken Levi! Dan is een snoepje niet zo erg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68139318
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:53 schreef Fuente het volgende:
Sowieso balen dat je op zaterdag moet werken Levi! Dan is een snoepje niet zo erg
Ben iig netjes op de fiets naar mijn werk gegaan. Toch weer 16km gefietst.
***Levi was here***
pi_68139590
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:53 schreef Fuente het volgende:
Ik wil niet vervelend doen (als iemand dat zegt betekent dat volgens mij altijd dat het wel zo is maar alvast sorry dan)
Maar Levi wil net weer beginnen met echt gezond doen en dan lijkt me een tip zoals deze om jezelf eigenlijk te troosten met snoep niet zo'n lekker zetje in de rug.
pi_68140269
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen (als iemand dat zegt betekent dat volgens mij altijd dat het wel zo is maar alvast sorry dan)
Maar Levi wil net weer beginnen met echt gezond doen en dan lijkt me een tip zoals deze om jezelf eigenlijk te troosten met snoep niet zo'n lekker zetje in de rug.
In het weekend ben ik iets minder streng voor mezelf dan door de weeks.
Het is iig al een hele verbetering dat ik van de week niet gesnoept heb.
***Levi was here***
pi_68141605
Zorg dan wel dat je het dit weekend niet teveel gaat doen Levi, dan is het maandag weer zo lastig beginnen....

Ik heb gisteravond nog een kilometer of 20 geskate, dit weekend doe ik even rustig aan, ik geloof dat het vele lopen en skaten van de afgelopen paar weken misschien iets teveel was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68142829
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waar zie jij dat als tip staan dan?
En begrijp je een ' ' smiley niet?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:47:25 #36
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68153894
TVP
pi_68155570
Blegh, ik moet ook weer oppassen dat ik dalijk niet weer op m'n oude startgewicht zit. Ik kan maar geen motivatie vinden. Ik weet dat ik eigenlijk 'moet' afvallen, dat het gezonder is, dat ik er dan leuker uit zie, dat ik dan geen onderkin heb, dat ik dan tenminste makkelijker kleding kan kopen, dat ik dan tenminste dat deel van m'n kleding wat nu niet past weer aan kan. Maar het kan me gewoon niet interesseren. Ik weet het allemaal wel, maar het zal me ook eigenlijk aan m'n derriere oxideren hoe ik eruit zie. Pfff. Jezelf motiveren iets te doen omdat je vindt dat het je zou moeten interesseren is echt een onmogelijke opgave.
Sanity is (not) statistical
pi_68167288
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net les 1 van Evy gelopen
Voor mij echt een big deal omdat ik al sinds de kleuterschool on-/a-/anti- sportief ben. Ik heb altijd enorm opgezien tegen hardlopers omdat het iets was wat ik nooit zou kunnen. Maar na het stoppen met roken 5 maanden geleden heb ik ineens gewoon zin gekregen om te sporten en moest ook wel aangezien er binnen 6 weken 7 kilo's bijzaten.... En ook dankzij jullie want jullie hebben me de weg gewezen naar Evy en doen inzien dat je niet in een keer een half uur hoeft te lopen en niet eerst superslank hoeft te zijn om te kunnen lopen. Thanks!

Weet iemand ook het schema van Evy zodat ik kan zien hoe de opbouw is? Begrijp ik het nu goed dat de eigenlijke bedoeling is dit 3 x in een week te doen dus 3 x les 1 en dan volgende week naar les 2? Ik hoop echt dat ik het vol ga houden want is zo ideaal. Lekker lopen vanuit huis, zeker met dit weer, rondje plas (voor de Utrechters: de Strijkviertelplas) en binnen een half uur weer thuis.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68167970
zesje, de opbouw is als het goed is nog wel ergens online te vinden, maar de bedoeling is dat je nu overmorgen les 2 doet, en dan 2 dagen daarna les 3. Dan heb je 2 rustdagen, en begin je de tweede week met les 4. Mocht je ergens vastlopen kan je natuurlijk altijd die les nog een keer doen. Ook met de rustdagen kun je volgens mij wel een beetje schuiven.

Ik ga na een paar rustdagen vanmiddag of vanavond denk ik les 14 lopen. Woensdag niets gedaan, donderdag softbal, vrijdag skaten, gisteren alleen wat gefietst richting de stad, en nu heb ik in ieder geval geen last meer van mijn knieën, dus dan waag ik het er ook weer op om te gaan hardlopen..

Komende week nog 3 dagen lesgeven, 1 dag examenactiviteit en dan heerlijk meivakantie..
pi_68184791
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef zesje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net les 1 van Evy gelopen
Voor mij echt een big deal omdat ik al sinds de kleuterschool on-/a-/anti- sportief ben. Ik heb altijd enorm opgezien tegen hardlopers omdat het iets was wat ik nooit zou kunnen. Maar na het stoppen met roken 5 maanden geleden heb ik ineens gewoon zin gekregen om te sporten en moest ook wel aangezien er binnen 6 weken 7 kilo's bijzaten.... En ook dankzij jullie want jullie hebben me de weg gewezen naar Evy en doen inzien dat je niet in een keer een half uur hoeft te lopen en niet eerst superslank hoeft te zijn om te kunnen lopen. Thanks!

Weet iemand ook het schema van Evy zodat ik kan zien hoe de opbouw is? Begrijp ik het nu goed dat de eigenlijke bedoeling is dit 3 x in een week te doen dus 3 x les 1 en dan volgende week naar les 2? Ik hoop echt dat ik het vol ga houden want is zo ideaal. Lekker lopen vanuit huis, zeker met dit weer, rondje plas (voor de Utrechters: de Strijkviertelplas) en binnen een half uur weer thuis.
Wat goed! Ik ben ook vreselijk onsportief maar zit nu op Les 15 en ik heb er plezier in ! En het is echt goed vol te houden, ook als je (nog) helemaal geen conditie hebt!

Je moet inderdaad 3x in de week lopen. Maar dan doen je dus in week 1 les 1 t/m 3. Je doet elke les dus maar 1x!

Succes ermee .
  maandag 20 april 2009 @ 00:02:39 #41
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68189625
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef dyna18 het volgende:
ik ben een beetje anti-principieel wat helpt je nu meer? vasthouden aan je principes, of gewoon die koek wegmieteren? de kindjes in afrika merken er niks van dat jij dat eten weggooit, enneh, als je t opeet verdwijnt t ook in de vuilnis, via een andere weg, alleen laat het dan wat achter op je heupen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 20 april 2009 @ 00:21:58 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68190122
verder begint t voor mij ook weer echt maandag. ik heb een weekmenu, alles in huis, en ik wl weer evy gaan proberen. ik sla een paar lesjes over (ik kan al 20 minuten achter elkaar lopen, maar niet zo snel, dus ik begin bij evy 18 (was bij evy 14 gebleven en werd toen gek van de korte stukjes en de apuzes steeds, maar zomaar los lopen motiveert ook niet genoeg merkte ik, dus toch terug naar schema)

ik zie de getallen op de schaal alleen maa roplopen, en het moet NU stoppen. bah. basta!
pi_68193069
Dyna, kan je die koeken niet uitdelen op je werk, weggeven of aan het bezoek serveren?
Kwakveense: that's the spirit succes!

DUH!!!! Teigan en Karoltje... wat suf van mij, denken dat ik 3x dezelfde les moet doen! Maar van de andere kant... iedere keer wat moeilijker... *slik* ik kon er vannacht niet van slapen!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68193189
Gisteren Evy les 9 gelopen.
Had niet verwacht dat ik 'm uit zou lopen, het verliep namelijk nogal chaotisch:
- Eerst mp3 speler die er geen zin in had, had de hele dag aan de lader gelegen, maar toch was de batterij leeg.
- Toen andere mp3 speler gepakt, bestand er op gezet... maar die mp3 speler heeft alleen een shuffel-functie.
- Tijdens het warmlopen gezocht naar het juiste nummer... kostte 10 minuten dus ik was iig goed warm.
- Vervolgens heb ik 1 min l, 2 min w, 2 min l, 3 min w gehad... druk ik op de verkeerde knop... weg les.
- Nummer weer gezocht, kon ik opnieuw beginnen met de les, omdat die mp3 speler dus niet vooruit kan spoelen in een nummer.
Conclusie: het zat wat tegen en uiteindelijk heb ik teveel gelopen, maar ik heb les 9 uitgelopen!
***Levi was here***
pi_68193518
Waar vind ik die Evy lessen?
Eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat iemand mij rennend (schuddend, hijgend etc,) ziet. Hoe doen jullie dat? of ben ik de enige die zich daar bij voorbaat al voor schaamt?
pi_68194257
Heel vroeg lopen of 's avonds
Maar na een lesje of 10 zie je er niet meer belachelijk uit en kan je ook op normale tijden gaan lopen
pi_68194772
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Mejuffrouw het volgende:
Eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat iemand mij rennend (schuddend, hijgend etc,) ziet. Hoe doen jullie dat? of ben ik de enige die zich daar bij voorbaat al voor schaamt?
Ik loop als het donker is. Dus pas laat op de avond... meestal rond 21.30 uur.
Voorlopig schuw ik het daglicht nog. Als ik eenmaal weer een kwartiertje achter elkaar kan lopen, durf ik misschien wel weer...
***Levi was here***
pi_68196332
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:01 schreef Levitation het volgende:
Conclusie: het zat wat tegen en uiteindelijk heb ik teveel gelopen, maar ik heb les 9 uitgelopen!
Hoe krijg je het voor elkaar!

Ik loop gewoon als het mij uitkomt, en dan het liefste 's ochtends of in mijn lunchpauze.
Het kan me erg weinig boeien wat andere mensen er van vinden.
pi_68196627
's Morgens lopen lijkt me -vooral in het weekend- ideaal! Heb alleen 's morgens al moeite om de trap af te komen. Heb 1 keer geprobeerd hard te lopen 's morgens en haalde de 2 minuten lopen niet eens, terwijl ik toen al bij Evy les 16 zat oid. Slecht plan dus. Spieren en gewrichten zijn gewoon heel stijf en moeten ff een paar uur wakker worden.
***Levi was here***
pi_68198779
Ik word altijd helemaal paars van het hardlopen ...ook niet echt charmant!

Maar ik denk eerder dat mensen denken "Zo, zie die eens sportief doen", dan "Jezus wat een paars aangelopen zeekoe loopt daar".
  maandag 20 april 2009 @ 12:38:13 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68199102
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef karoltje het volgende:

Maar ik denk eerder dat mensen denken "Zo, zie die eens sportief doen", dan "Jezus wat een paars aangelopen zeekoe loopt daar".
Moet je wat langzamer lopen Echt waar. Ik dacht dat ik niet langer dan 2 - 5 min achter elkaar kon lopen, totdat mijn man de tip gaf wat langzamer te gaan. En nu hou ik het gewoon een half uur vol. Zonder problemen, overmatig zweet en rode koppen. Nu ga ik proberen of het ook iets sneller kan, maar lukt het niet dan blijf ik gewoon sjokken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68199204
Volgens mij loop ik al best langzaam ! Maar bedankt voor de tip.
pi_68200293
Ik ben ook niet bepaald snel ofzo. Vorig jaar werd ik op straat voorbij gelopen door een Somaliër die al een km of 100 ofzo aan het rennen was. Hij keek heel meewarig naar me.
***Levi was here***
pi_68205810
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef karoltje het volgende:

Jah, dat ken ik... Met je shirtje vol zweetplekken en piekerig haar (ja, echt ). Maar goed, ik ben nu bij Evy les 21, en dat ging toch best goed, ookal was ik daarna gesloopt. Hardlopen helpt echt keigoed tegen katers
  maandag 20 april 2009 @ 16:21:07 #55
4177 Jojogirl
pi_68206545
Het boeit me dus echt niet als andere mensen me voort zien ploeteren tijdens het hardlopen. Ik denk altijd maar "Wat je/jullie ook denken, ik doe het lekker wel". Je had tenslotte ook suf op de bank kunnen blijven zitten.

En hardlopen met een kater? respect CF
pi_68206616
Ik heb geen hard bewijs, maar volgens mij is de combi van veel water en 5 km hardlopen een hele snelle manier om van je kater af te komen. Het is wel even moeizaam starten, though
  maandag 20 april 2009 @ 16:24:35 #57
4177 Jojogirl
pi_68206672
Ik voel een test-meet aankomen

Maar volgensmij stort ik na 3 minuten neer als ik dat probeer.
pi_68207329
*uit lurk stand*

Aan die test wil ik dan ook wel mee doen
pi_68207388
Hardlopen als je een kater hebt? Dat vind ik toch wel erg stoer hoor
pi_68207836
Ik zal er eerlijk bijzeggen: ik heb weleens sneller gelopen. Maar als je benen eenmaal draaien, gaat het verstand gewoon op nul. En als Evy dan zegt dat ze fier op je is en dat je over drie dagen pas weer hoeft, nou, dan is je hoofd ineens weer helder (en honger dat ik had ).
pi_68208148
Ik denk toch dat ik die test over zou slaan..

Ik heb gisteren niet gelopen, te moe en geen zin, dus nu ga ik vanavond..

Nu eerst maar eens eten, en mijn lessen voorbereiden voor morgen... Ik hoef niet zoveel te doen, ik moet namelijk een toets surveilleren, en dan nog 3 redelijk rustige uurtjes....

Al ligt er nog wel een stapel verslagen te wachten, maar ik doe even alsof ze niet bestaan....
pi_68209957
Ik zou meedoen aan de test
Al was het alleen al om de lol zowel de avond ervoor als de ochend erna
pi_68212340
Ik had gisteren het liefst heel hard naar iedereen geroepen dat ik voor het eerst aan 't hardlopen was maar dat viel ongetwijfeld te zien Ohhh en ik was helemaal toen een andere hardloper zijn hand opstak naar me, dat ik er nu bijhoor ofzo
pi_68212650
Leuk is dat hè? Ik groet ook altijd andere lopers
pi_68212877
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ze zouden hier: http://www.keep-running.be/ vandaag gepost worden maar ik zie nog niks. Misschien komen de schema's er ook wel te staan en anders heb ik inmiddels het schema van week 1 tm 10 te pakken. Ik denk trouwens ook dat mensen er wel positief naar kijken als ze mensen met overgewicht zien hardlopen. Ik vind het zelfs gewoon uber-stoer
pi_68213650
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef zesje het volgende:

[..]

Ze zouden hier: http://www.keep-running.be/ vandaag gepost worden maar ik zie nog niks. Misschien komen de schema's er ook wel te staan en anders heb ik inmiddels het schema van week 1 tm 10 te pakken. Ik denk trouwens ook dat mensen er wel positief naar kijken als ze mensen met overgewicht zien hardlopen. Ik vind het zelfs gewoon uber-stoer
Gisteren stopte er een auto naast me, terwijl ik aan het rennen was en de inzittenden schreeuwde iets naar me. Ik verstond ze niet omdat Evy me net aan het vertellen was dat ik goed bezig was, maar ik vermoed dat ze me aan het uitschelden/beledigen waren.
Helden.
***Levi was here***
pi_68214504
Ik word nooit nageroepen gelukkig, maar ik kom ook alleen maar reeen, boten en andere hardlopers tegen...

ik heb les 14 net gelopen, en dat ging best ok!
Ik heb alleen wel weer het gevoel dat mijn knieën dik zijn na afloop, ook al is er niets te zien..

Nu even douchen..
pi_68214635
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:55 schreef Levitation het volgende:
Gisteren stopte er een auto naast me, terwijl ik aan het rennen was en de inzittenden schreeuwde iets naar me. Ik verstond ze niet omdat Evy me net aan het vertellen was dat ik goed bezig was, maar ik vermoed dat ze me aan het uitschelden/beledigen waren.
Helden.
jeeeezzz hufters Nou ja zegt meer over het soort mensen dat in die auto zat dan over jou maar blijft kloten. Helpt het als ik zeg dat ik je een heldin vind?
pi_68214714
Teigan: ijs erop dan!

Ik glimlach ook altijd vriendelijk naar oude mensen (die meestal wat geschokt kijken als je aan komt stampen). Reacties vrijwel altijd positief
pi_68214828
Bij mij normaal ook, maar gisteren was echt een beetje maf. Zit er verder ook niet mee, hoor! Ben wel wat gewend én ik vind dit soort mensen gewoon stumpers.
***Levi was here***
pi_68216342
Misschien een domme vraag, waarom reageren er alleen dames hier?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68216404
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan: ijs erop dan!

Ik glimlach ook altijd vriendelijk naar oude mensen (die meestal wat geschokt kijken als je aan komt stampen). Reacties vrijwel altijd positief
een zakje bevroren rode kool voldoet ook wel neem ik aan?

het voelt wel lekker in ieder geval..
pi_68217069
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een domme vraag, waarom reageren er alleen dames hier?
Er zijn hier ook wel heren, alleen is de omloopsnelheid in mannen hoger... die vallen over het algemeen sneller af.
***Levi was here***
pi_68229597
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen hard bewijs, maar volgens mij is de combi van veel water en 5 km hardlopen een hele snelle manier om van je kater af te komen. Het is wel even moeizaam starten, though
Getest (niet met kater, maar wel wat brakjes na lange avond met alcohol ) en hoewel het hardlopen beroerd ging was mijn tijd wel redelijk en ben ik nu zo fit als een hoentje aan het ontbijten
pi_68229838
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Getest (niet met kater, maar wel wat brakjes na lange avond met alcohol ) en hoewel het hardlopen beroerd ging was mijn tijd wel redelijk en ben ik nu zo fit als een hoentje aan het ontbijten

Zou het niet gewoon zijn dat je sneller je laatste restjes alcohol in je bloed verbrandt, ofzo?
pi_68229860
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon zijn dat je sneller je laatste restjes alcohol in je bloed verbrandt, ofzo?
Geen idee Maar zoveel had ik nu ook weer niet gedronken
pi_68237446
Ik wandel heel veel, of is het beter/gaat het sneller om die hardlooplessen te doen ?
pi_68237535
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef Pallas_Athena het volgende:
Ik wandel heel veel, of is het beter/gaat het sneller om die hardlooplessen te doen ?
Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.
Ik wandel altijd al veel en dat heeft nog nooit iets nuttigs gedaan. Met hardlopen vliegt het er af. (nu nog discipline)
pi_68238357
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.
Ik wandel altijd al veel en dat heeft nog nooit iets nuttigs gedaan. Met hardlopen vliegt het er af. (nu nog discipline)
Oké. Met wandelen gaat het nu eigenlijk ook heel goed, daar niet van. Ik heb voornamelijk enorme kwabben op mijn heupen wara ik van af wil zijn
pi_68238849
Ik ben ook voor hardlopen, maar ik weet niet hoe zwaar je bent, P_A? Als je flink overgewicht hebt, kan hardlopen wel erg belastend zijn voor je knieën en enkels.
pi_68239187
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook voor hardlopen, maar ik weet niet hoe zwaar je bent, P_A? Als je flink overgewicht hebt, kan hardlopen wel erg belastend zijn voor je knieën en enkels.
91 kilo, 1.72 meter
pi_68239320
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Pallas_Athena het volgende:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Ah, dat valt wel mee dan. Denk ik. Maar het is wel iets om in de gaten te houden! Heb zelf echt zo'n zeurende, irritante knieblessure opgelopen
pi_68239351
quote:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Ik ben kleiner en zwaarder en loop ook hard. Mocht je willen beginnen met "hardlopen", is het wel aan te raden om heel langzaam te beginnen. Ik ben -nog voor ik met Evy begon- gestart met een schema van hardloopschema.nl voor mensen met overgewicht. Daar heb ik eerst een les of 4 van gelopen voor ik überhaupt aan Evy les 1 begon. Je lichaam moet echt wennen aan de belasting.
***Levi was here***
pi_68239406
quote:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Dat moet kunnen, bij dat gewicht heb ik ook hardgelopen en ik ben nog iets kleiner.
Maar inderdaad gewoon voorzichtig doen en naar je lichaam luisteren.
pi_68239428
Ik ben wel gewoon les 1 gaan lopen, maar of dat achteraf zo'n goed idee was weet ik niet
pi_68239544
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel gewoon les 1 gaan lopen, maar of dat achteraf zo'n goed idee was weet ik niet
Voor de meeste mensen is les 1 ook wel te doen. Alleen heb ik jaren amper kunnen lopen (wandelen) en was ik dus heel erg bewust van hoe kwetsbaar mijn benen/heupen zijn en heb ik het extra langzaam opgebouwd.
Ben trouwens al 2 jaar slijmbeursontsteking-vrij. Hardlopen is goed voor Levi's.
***Levi was here***
pi_68240504
Bedankt voor de antwoorden, allemaal.
Ik heb voorheen wel normaal gesport, maar nu al een aantal jaar niets gedaan, en ik dacht zelf ook dat het een goed begin was door eerst te wandelen. Ik zal het eens aankijken
pi_68240743
Wandelen is ook heel goed! Zo ben ik ook begonnen.
Het is goed voor je conditie, je bent lekker buiten én de kans op blessures is gewoon heel klein.
***Levi was here***
pi_68240912
Een goeie lange wandeling in het weekend is ook echt top voor de lijn Lekker op het strand of in het bos

Het wordt geweldig weer, dit weekend
pi_68241030
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Een goeie lange wandeling in het weekend is ook echt top voor de lijn Lekker op het strand of in het bos

Het wordt geweldig weer, dit weekend
Ja, dat moet ik ook echt eens gaan doen samen met mijn vriend.
Sowieso over een weekje als we op vakantie zijn, zijn we van plan veel te lopen, fietsen en skaten (Behalve dat ik niet kan skaten)
pi_68243570
Ik ben alleen nog maar aangekomen sinds ik begonnen ben met hardlopen en skaten weer, terwijl ik niet heel anders als eerst eet...

Blegh, ik heb nog wel wat gevoelige knieën, ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen, en do weer softbaltraining...
pi_68250433
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef teigan het volgende:
Ik ben alleen nog maar aangekomen sinds ik begonnen ben met hardlopen en skaten weer, terwijl ik niet heel anders als eerst eet...

Blegh, ik heb nog wel wat gevoelige knieën, ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen, en do weer softbaltraining...
Je bent niet de enige Teigan!
Ik kom ook alleen maar aan, ondanks mijn sportregime!
Ok, ik snoep iets te veel 's avonds, maar ik heb net heel netjes de afgeprijsde paaseitjes die ik heb gekocht, aan mijn ouders gegeven. En ik heb geen snoep meer in huis, dus ik ga weer even een paar weken streng doen ofzo.
Het goede aan het sporten is wel dat mijn kont weer strak is.
pi_68250507
Ik denk dat het bij mij toch de suikers zijn die er stiekem toch insluipen, en te weinig drinken..

ik heb nu dus maar even een pot thee gezet vanavond..
Ook vond ik dat je de eerste weken dat je weer meer gaat bewegen je aan kan komen, iets van 2 tot 3 kilo, dus ik hoop maar dat ik bij die groep hoor.. Het is mij niet helemaal onbekend in ieder geval..

Ik baal er alleen wel flink van dat mijn knieën niet meewerken, ik ga denk ik een collega eens vragen om mijn looptechniek te bekijken, misschien heeft ze nog tips..
pi_68250554
Te weinig drinken is geen reden waarom je aan zou komen, Teigan.

Zijn er geen andere sporten die geschikt zijn voor je?
pi_68250710
Skaten is mijn ontspanning, en zwemmen vind ik ook wel fijn om te doen, maar is dan weer niet gratis, en je zit zo vast aan de tijden dat het bad open is..

Maar skaten doe ik liever niet alleen... En ik snap het niet, eerder had ik er eigenlijk niet zoveel last van, dus ik vind het vreemd dat het nu wel zo op komt zetten, al denk ik dat ik wat over enthousiast met van alles bezig ben geweest..

En voor andere sporten wacht ik ook liever even tot ik verhuisd ben, dan sluit ik me daar aan bij een vereniging, en leer ik gelijk nieuwe mensen kennen..
pi_68256735
Hallo allemaal ,

Ik zag dit topic en sluit me er graag bij aan.

Ben zelf een emo-en-gewoonte eater helaas, snoep dus te veel.
Ben wel sinds gisteren voor 't eerst in 5 jaar weer begonnen met fitniss, ga met een ander 3x per week , morgen weer

Verders doe ik niet vele aan sport, fiets elke dag 2x10 min en wandel en jog soms (maar ook niet zo vaak )

Deed net de happyweight test
BMI: 33
Tailleomvang: Verhoogd risico (ja wist dat ook wel 'n beetje )

Ben er niet zo blij mee, maar schaam me er zeker niet voor

[ Bericht 11% gewijzigd door Chev op 21-04-2009 23:31:47 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68260192
Welkom Chev, en succes!
pi_68260534
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Te weinig drinken is geen reden waarom je aan zou komen, Teigan.

Zijn er geen andere sporten die geschikt zijn voor je?
Ik moet echt altijd wat in mijn mond hebben Dus dan is flink heet drinken wel een oplossing
pi_68260593
Verdorie, alweer 3 avonden achter elkaar een vreetkick gehad. De hele dag gaat het prima en dan s'avonds na 10 uur gaat het helemaal los. Alle zelfdiscipline kwijt. Iemand tips en tricks om dat gat in mijn maag te voorkomen? (behalve veel water en een appeltje...)
pi_68260607
Later avondeten? Als je om half 6 eet bijvoorbeeld heb je om 22:00 al wel weer honger
En anders gewoon vroeg op bed gaan
pi_68260627
Hmmm, ik ben gisteren zelfs mijn bed weer uitgekomen voor een boterham...
pi_68260724
Inderdaad later eten of vroeger naar bed gaan.
Een appel kan je touwens wel lekkeder maken door hem in de magnetron te doen en dan met kaneel (en optimel vanille vla)
pi_68260776
Misschien een uurtje ofzo na het avondeten nog een toetje pakken?

yoghurt met wat fruit erdoor?
Wat eet je als avondeten, is dat wel genoeg?
pi_68260956
Gisteren rijst, gesudderd rundvlees en een hele zak rauwkost van de aldi. Misschien is later eten een optie. Ik vind dat alleen zo sneu voor mijn dochter, want dan wordt het na-het-eten-buiten-spelen tijd zo kort. En om nou allebei apart te eten is ook weer zo wat.
pi_68261004
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef Mejuffrouw het volgende:
Gisteren rijst, gesudderd rundvlees en een hele zak rauwkost van de aldi. Misschien is later eten een optie. Ik vind dat alleen zo sneu voor mijn dochter, want dan wordt het na-het-eten-buiten-spelen tijd zo kort. En om nou allebei apart te eten is ook weer zo wat.
Maar dan kan ze toch lekker langer voor het eten spelen?
pi_68261095
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Nu ik het zo opschrijf klinkt het wel heel zielig......
pi_68261112
Dan zou ik als ik jou was toch het toetje wat later nemen, misschien dat het helpt...
pi_68261160
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Maar hoelaat eten jullie nu dan?
En er zijn genoeg gezonde tussendoortjes die je na het avondeten nog kan nemen, ik eet zelfs nog soms brood erna omdat we zo vroeg eten.
Maar dan eet ik overdag natuurlijk wel minder brood want die tijd is ook minder lang als je dus vroeg eet.
pi_68261421
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!
Ik zou er ook voor kiezen om later op de avond nog wat te eten. Wel iets gezonds natuurlijk.
pi_68261618
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!
Ik zou er ook voor kiezen om later op de avond nog wat te eten. Wel iets gezonds natuurlijk.
Inderdaad... en dan gewoon iets te eten inplannen, om half 9 ofzo. Dan voorkom je dat je om 22 uur een vreetkick krijgt. Knäckebröd met kaas of een boterham, of inderdaad een toetje oid.
***Levi was here***
pi_68262818
Ik vind het ook eerder lief dan raar
Wij hadden vroeger een vriendje en die at veel eerder dan de rest van de buurt en dat was best sneu, die moest altijd een uur eerder thuis zijn dan de rest.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:49:43 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68264085
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef Mejuffrouw het volgende:
Verdorie, alweer 3 avonden achter elkaar een vreetkick gehad. De hele dag gaat het prima en dan s'avonds na 10 uur gaat het helemaal los. Alle zelfdiscipline kwijt. Iemand tips en tricks om dat gat in mijn maag te voorkomen? (behalve veel water en een appeltje...)
géén appeltjes eten. veel mensen krijgen echt een enrome vreethonger van appels (ik ook)

proteinen vullen beter: magere yoghurt, beetje gerookte/gekookte kip
of groentes: rauwkost enzo
  woensdag 22 april 2009 @ 10:51:03 #113
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68264130
oh en ik mag van mezelf na 22 uur gewoon niks meer nemen omdat ik dan toch al bijna ga slapen. die gewoonte heb ik me nu wel succesvol aangeleerd...
pi_68276990
Veel succes Chev.
3x sporten klinkt goed, dus dat gaat vast goedkomen. Heb je samen met de sportschool een programma opgesteld?
pi_68296116
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:35 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Chev.
3x sporten klinkt goed, dus dat gaat vast goedkomen. Heb je samen met de sportschool een programma opgesteld?
Nee, ik heb al wel 3x eerder een half jaar getrained bij een dure sportschool (¤50,--) en weet wel ongeveer wat ik kan en moet doen, ze hebben ook (algemene) trainigs schema's daar voor beginners en gevorderden, kracht, conditie en afvallen.

Ga dus lekker bewegen wat schema's af en proberen lekker in beweging te zijn en m'n gehele lichaam te trainen ipv slechts 1 deel.

Het is wetenschappelijk bewezen dat je toch niet op 1 lichaamsdeel kan afvallen .
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68316904
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
pi_68316990
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C01&SC=L0C&KAC=LA7&ArtikelNummer=348052&KW8=30881&M=92&SM=0
En er zijn nog meer te vinden bij de wehkamp.
pi_68317080
Shockabsorbers op EBay?
pi_68320059
Ebay is de beste plek om sportbeha's te kopen.
Het model wat ik altijd heb (B109 van Shock Absorber) heb ik daar voor zo'n 15 euro gekochtn ipv de 40 euro die je in NL betaald.
Zoeken op shock absorber en je maat (42C of 44C). Het aanbod kan van dag tot dag verschillen. Zo heb ik een paar weken zitten azen op een lichtroze variant die regelmatig in alle maten voorbij kwam behalve in de mijne. Maar hij is onderweg.
pi_68320592
Ja, die roze wil ik ook nog steeds
pi_68321752
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef Miss_S het volgende:
Inderdaad later eten of vroeger naar bed gaan.
Een appel kan je touwens wel lekkeder maken door hem in de magnetron te doen en dan met kaneel (en optimel vanille vla)
best lekker . Geschild ws nog beter.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:38:12 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68326971
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb gewoon een shockabsorber (85D) bij een sportzaak gekocht. Volgens mij hadden ze ook wel grotere omtrekken.
***Levi was here***
pi_68327925
Toevallig heb ik momenteel ook een shockabsorber aan, gehaald bij de Intersport. De prijs loog er niet om
pi_68327978
Het scheelt echt heel veel als je ze via Ebay koopt Ik was minder dan 20 euro per stuk kwijt, inclusief verzenden! Als je eenmaal je maat weet, kun je ze misschien de volgende keer daar kopen? Chico van Slank heeft volgens mij alle betrouwbare verkopers van SA's in de peiling.
pi_68328458
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het scheelt echt heel veel als je ze via Ebay koopt Ik was minder dan 20 euro per stuk kwijt, inclusief verzenden! Als je eenmaal je maat weet, kun je ze misschien de volgende keer daar kopen? Chico van Slank heeft volgens mij alle betrouwbare verkopers van SA's in de peiling.

Gewoon op je eigen maat zoeken (wel de engelse maat, even in je huidige bh's kijken, getal in de 30/40/50 ipv 100), en kijken of de verkoper 99-100% positieve feedback heeft .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68333151
Ik heb een impactfree gekocht bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/ Men vond het hier maar niks geloof ik maar ik ben best tevreden. Heb ook een keer geruild en dat ging probleemloos.
pi_68333766
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef Chicolate het volgende:
Gewoon op je eigen maat zoeken (wel de engelse maat, even in je huidige bh's kijken, getal in de 30/40/50 ipv 100), en kijken of de verkoper 99-100% positieve feedback heeft .
Is dat dan 100/2,54 (1 inch = 2,54 cm) = 39,37 = 39 ?
Ik heb maat 85 E = 33,46 = 33E of 34E?
pi_68334431
85E is 38E.
Maar afijn, het is heel verstandig om een goede lingeriewinkel te zoeken en daar eens te gaan passen.
Toen ik zei dat ik ging hardlopen kreeg ik heel resoluut een shock absorber in mijn handen geduwd. Zit perfect, mijn borsten bewegen amper en doen ook geen pijn.

Reden dat ik de site van Kiesdejuistesportbh niets vind, is o.a. omdat ik de site onduidelijk vind en ze plaatjes gejat heeft van Shock Absorber. Ik kan niet heel snel vinden welke sportbeha voor mij geschikt zou zijn en als ik kijk bij de meest populaire beha's om mee hard te lopen, dan kosten ze allemaal 60 euro.
En dat vind ik best duur. Voor dat geld koop je 3 shock absorbers op Ebay, of anderhalve shock absorber in de winkel.
pi_68336686
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:16 schreef zesje het volgende:
Ik heb een impactfree gekocht bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/ Men vond het hier maar niks geloof ik maar ik ben best tevreden. Heb ook een keer geruild en dat ging probleemloos.
Ik moest nogal lachen om die website, die mevrouw die zichzelf 'CEO en deskundige' noemt Maar ik wil best geloven dat de BH's prima zijn, hoor Ze waren wel vrij duur, toch?
pi_68338233
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
85E is 38E.
Reden dat ik de site van Kiesdejuistesportbh niets vind, is o.a. omdat ik de site onduidelijk vind
ze geeft juist heel veel uitleg vind ik en op de site kan ik precies vinden welke bh voor mijn sport geschikt is en welk type ze heeft in mijn maat. Superduidelijk dus. Maar ze is wel duur ja. Duidelijk geval slimme marketing dat zie ik ook wel.
Op Ebay zijn goede aanbiedingen maar wel zonder enige uitleg en ook niet alles is in alle maten. De ene shockabsorber is de andere niet qua belasting. Maar goed daar kom ik wel uit. Mijn volgende bh ga ik waarschijnlijk via Ebay in de UK bestellen.
pi_68339127
Ik vond het geen duidelijke site. Jij kennelijk wel.
pi_68340162
Zo, ik heb vandaag al weer gesoftbalt, gisteren training, vandaag wedstrijd.. We zijn ingemaakt, maar het was wel leuk..

Ik hou er zelfs nog een souveniertje aan over, ik kreeg een bal tegen mijn onderarm geslagen, dus die zal wel blauw worden..

Vanavond nog even lekker een stukje skaten, en genieten van het feit dat ik vakantie heb..
pi_68341811
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef zesje het volgende:

[..]

Is dat dan 100/2,54 (1 inch = 2,54 cm) = 39,37 = 39 ?
Ik heb maat 85 E = 33,46 = 33E of 34E?
Nee dat omrekenen gaat niet op die manier. Op internet zijn wel wat omrekentools te vinden, bijv:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Heb mijn eigen maat er ook even doorheen gehaald, en hij klopt wel. Eigen maat invullen bij EU/Jap en aflezen bij UK.
pi_68344704
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Nee dat omrekenen gaat niet op die manier. Op internet zijn wel wat omrekentools te vinden, bijv:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Heb mijn eigen maat er ook even doorheen gehaald, en hij klopt wel. Eigen maat invullen bij EU/Jap en aflezen bij UK.
Thnx
pi_68378257
Ik dacht eerlijkgezegd dat ShockAbsorbers niet tot mijn omvang gingen. Cupmaat wel ja, maar omvang =/ Heb hier bij sportwinkels en hardloopwinkels ook naar geinformeerd. Ik heb wel een ShockAbsorber, maar die is ten eerste te klein en ten tweede voor een te lage intensiteit (en langer dan 10 minuten red ik het daar niet mee voor het te zeer doet om verder te lopen).

Na wat zoeken zie ik dat er slechts 1 model Shock Absorber intensiteit 4 is dat in een grotere omvang te verkrijgen is dan 85... Maar goed, toch wat geleerd. Ik heb deze hiervoor echt nooit kunnen vinden, maar misschien bestond ie toen ook gewoon nog niet? Zou ook kunnen natuurlijk. Laatste keer dat ik daarnaar gezocht heb is al ruim een jaar geleden denk ik. Wel model opoe en alleen verkrijgbaar in wit, da's dan weer jammer. Maar beter dan niks.
pi_68380401
Net maar eentje gekocht via e-bay. Scheelt zeker veel geld zeg!
  zondag 26 april 2009 @ 11:44:17 #137
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68386518
Sportbeha's koop je niet voor het mooi, maar voor de functionaliteit.
Heel soms kom je ze tegen in een tof kleurtje, dus zodra je die ziet: kopen!
Fijn dat je geslaagd bent!
pi_68386722
Via eBay zie je soms wel leuke met kleurtjes langskomen (Roze, paars of turkoois) maar die zijn dan ook het snelste uitverkocht Ik heb nu ook een soort opoemodel, maar alles blijft prima op z'n plek zitten
pi_68394042
Ik heb ook een wit opoemodel . In de winkels was mijn maat nooit te vinden, alleen al daarom vind ik ebay een geweldige uitvinding. Ik wil nog wel een zwarte .
pi_68398816
Nja, sowieso heb je vaak schouderbanden van meer dan 3 cm breed. Dan is de sex al ver te zoeken

Maeghan, mijn huidige shockabsorber (die echt fantastisch dempt ) had ik expres 5 cm te klein gekocht, deels 'op de krimp', deels om te zorgen dat 'ie echt goed strak zit. Hij heeft geen rugsluiting, je trekt 'm over je hoofd en maakt dan aan de zijkanten een extra strak clipje dicht.
Toen ik er de eerste keer mee ging rennen, kreeg ik serieus ademhalingsproblemen, omdat ik m'n ribben niet lekker uit kon zetten
Maar nu ben ik er wel aan gewend en zit het prima (en wat een support geeft dat ding ).

Moraal van het verhaal: overweeg om 'm in een iets kleinere onderwijdte te kopen, dat went vanzelf en die striemen trekken wel weg. Als je borsten maar ondersteund worden
pi_68400125
Ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe sportbeha, de mijn begint te slijten.
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan
  zondag 26 april 2009 @ 19:53:23 #142
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68401864
Na alle goede verhalen heb ik zelf net een roze sport bh op de kop getikt op Ebay Koste slechts 16 euro, is goedkoper dan bij de Hema waar ik em jaren geleden gekocht heb

Het gezond doen gaat nog steeds moeizaam, vind het moeilijk om de motivatie te vinden... Wil vanaf morgen weer een goede start maken Hoe vergaat het jullie allemaal?
pi_68406381
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef Liejannuh het volgende:
Sportbeha's koop je niet voor het mooi, maar voor de functionaliteit.
Heel soms kom je ze tegen in een tof kleurtje, dus zodra je die ziet: kopen!
Fijn dat je geslaagd bent!
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik had toch wel errug graag een zwarte gehad, gezien ik eigenlijk altijd zwarte kleding draag. Verder hoop ik maar gewoon dat ie lekker zit. Nou ja, voor zover iets wat je decollete moet afknellen lekker kan zitten dan. Maar pijnlijker dan rennen zonder goede sportbh kan het niet zijn.

Inmiddels heb ik m'n vriend toch ook wel weer enigszins weten te overtuigen van het nut van bewegen. En da's nog steeds diezelfde vriend als die eerst zei dat ie zo van hardlopen hield en die eigenlijk de hele reden was dat ik uberhaupt hardloopschoenen aangeschaft heb (zo van, ik houd niet van sporten maar samen is het misschien nog wel gezellig) en vervolgens niet mee ging hardlopen. Dus ik hoop dat er dit jaar meer van komt dan vorig jaar, want toen ben ik maar twee keer in m'n uppie naar buiten geweest en da's toch wel zonde van m'n dure schoenen.

Voelden jullie je in het begin ook zo belachelijk als je ging hardlopen? Ik heb echt het idee dat iedereen naar me kijkt, ten eerste om het feit dat ik uberhaupt beweeg en ten tweede omdat ik er naar mijn idee als een belachelijke denderende vleesberg uit moet zien als ik ren. Misschien beeld ik het me in, maar ik durf toch echt niet alleen naar buiten.
pi_68406600
Serieus, het valt mee met het kijken, er lopen hier per dag zo veel langs! Ik kijk niet beter naar hardlopers dan naar wandelaars of fietsers hoor
  maandag 27 april 2009 @ 09:31:56 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_68414435
Ik had onlangs een PM van iemand die in het lijstje wilde, maar waar ik in verband met mijn ziekenhuisbezoek niet aan toegekomen was. Nu heb ik met mijn slimme kop mijn PM-box opgeruimd, dus graag even opnieuw een seintje geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 27 april 2009 @ 09:49:01 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68414777
Zo... ik zit inmiddels netjes met een flesje water aan de pc. Deze week ook maar weer gaan rennen... En een zoeken op ebay naar een mooie shockabsorber
pi_68414783
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Troel het volgende:
Ik had onlangs een PM van iemand die in het lijstje wilde, maar waar ik in verband met mijn ziekenhuisbezoek niet aan toegekomen was. Nu heb ik met mijn slimme kop mijn PM-box opgeruimd, dus graag even opnieuw een seintje geven
Je bent terug
Beetje gerehydrateerd?
pi_68414956
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Voelden jullie je in het begin ook zo belachelijk als je ging hardlopen? Ik heb echt het idee dat iedereen naar me kijkt, ten eerste om het feit dat ik uberhaupt beweeg en ten tweede omdat ik er naar mijn idee als een belachelijke denderende vleesberg uit moet zien als ik ren. Misschien beeld ik het me in, maar ik durf toch echt niet alleen naar buiten.
ik loop wel redelijk bewust niet langs al te drukke plekken, maar als ik loop let ik eigenlijk niet meer zo op de mensen om mij heen..

Ik had het er vorige week met een collega over, ik heb gesoftbalt tegen leerlingen, en ik zag er als een berg tegenop om me daar in sportkleding te vertonen. Haar reactie: "Je staat er toch ook niet om mooi te zijn? Wat maakt het uit!". En daar had ze toch ook wel een punt eigenlijk..
  maandag 27 april 2009 @ 09:58:21 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_68415000
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Je bent terug
Beetje gerehydrateerd?
Nopes. Ook geen infuus gehad hoor

Sondevoeding is niet aan mij besteed. A, ze krijgen die sonde er niet fatsoenlijk in en B, als ie er dan inzit, dan issie er ook zo weer uit als je aan het spugen bent

Kortom: gewoon een paar dagen vern*kt in het ziekenhuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68415231
Hmmm
Balen zeg....

* freecell knuffelt Troel

k had echt voor je gehoopt dat het nu beter zou gaan!
  maandag 27 april 2009 @ 13:57:30 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68421765
hmm ik ben er ook weer

ik was na een aantal maandjes hier vorig jaar een kilo of 6 kwijt, maar toen werd ik lui en ondertussen zijn ze er weer gezellig bij Ik ga maar weer eens een poging doen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68422682
Waar is het misgegaan littledrummergirl?
- meer eten?
- minder bewegen?
- meer snoepen?
- geen zin meer om op te letten?
- combinatie?
  maandag 27 april 2009 @ 14:29:51 #153
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68422891
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Waar is het misgegaan littledrummergirl?
- meer eten?
- minder bewegen?
- meer snoepen?
- geen zin meer om op te letten?
- combinatie?
meer zoiets van "ah nu weet ik wel een beetje hoe het werkt, ik doe een beter minder zus en een beetje minder zo" En dan let je niet zoveel meer op hoeveelheden of denk je " voor deze keer kan het wel" en dat kan dan natuurlijk niet

Net weer braaf mn valt af profieltje geupdate ga weer eens een poging wagen.
pi_68423041
Herkenbaar hoor.
Eigenlijk moet je voor jezelf een minimum en maximum gewicht bepalen waarbij je aan de bel trekt voor jezelf. Maar afijn, dat is de theorie. In de praktijk "vergeet" je dan iedere keer te wegen en dan zit die ene broek toch weer strak en dan boeit die zak chipt ook niet meer en voor dat je het weet zitten er weer 5 kilo aan.

Sport je erbij eigenlijk?
pi_68425487
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan
Wow goed hoor!

Voor mij is dit Evy week 2/les4 maar helaas helemaal niet zo'n lekker weer als vorige week. Ik heb niet eens een windjack bedenk ik me Vooruit, toch schoenen en sweater aan en gaaaaaaan
  maandag 27 april 2009 @ 15:42:00 #156
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68425596
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Herkenbaar hoor.
Eigenlijk moet je voor jezelf een minimum en maximum gewicht bepalen waarbij je aan de bel trekt voor jezelf. Maar afijn, dat is de theorie. In de praktijk "vergeet" je dan iedere keer te wegen en dan zit die ene broek toch weer strak en dan boeit die zak chipt ook niet meer en voor dat je het weet zitten er weer 5 kilo aan.

Sport je erbij eigenlijk?
dat idd en sporten doe ik ook echt bijna niet.. tenzij het lopen naar de metro, boodschappen doen met de fiets en winkelen meetellen niet echt dus.

maar het stomme is, dat hele gewicht interesseert me niet eens zo het is ongezond, en kleren kopen is lastig, maar ik zit er verder echt niet mee dat werkt ook niet echt motiverend. Vond ik mezelf maar een dik lelijk vadsje, dan ging het vast makkelijker..
pi_68426106
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe sportbeha, de mijn begint te slijten.
Ook van mij nog even een en een .

Goed gedaan hoor, je flikt het hem maar wel weer eventjes!!

Ik wil deze week ergens les 15 lopen, en dan goed op mijn looptechniek letten zodat mijn knieen niet alle klappen opvangen...

Ik weet alleen nog niet wanneer, moet mezelf even een schop geven denk ik...
pi_68426196
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef zesje het volgende:

[..]

Wow goed hoor!
Dank je
quote:
Voor mij is dit Evy week 2/les4 maar helaas helemaal niet zo'n lekker weer als vorige week. Ik heb niet eens een windjack bedenk ik me Vooruit, toch schoenen en sweater aan en gaaaaaaan
pi_68426278
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef teigan het volgende:

[..]

Ook van mij nog even een en een .

Goed gedaan hoor, je flikt het hem maar wel weer eventjes!!
dank je
quote:
Ik wil deze week ergens les 15 lopen, en dan goed op mijn looptechniek letten zodat mijn knieen niet alle klappen opvangen...

Ik weet alleen nog niet wanneer, moet mezelf even een schop geven denk ik...
Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.
Enneh... *schop*
  maandag 27 april 2009 @ 16:06:22 #160
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68426581
Bij mij is Evy er ook een beetje bij ingeschoten afgelopen week. Donderdag bleken we een afspraak te hebben die ik was vergeten, vrijdag geen tijd gehad, zaterdag geen energie (grootste deel vd dag geslapen ) en zondag weer geen tijd.
Dus... deze week wel weer braaf lopen! De planning: vanavond les 11, woensdag les 12, vrijdag les 13 en zondag les 14. Kan ik precies om alle afspraken heen manouvreren.
***Levi was here***
pi_68427040
Ik heb vandaag voor het eerst in weken/maanden weer een beetje fatsoenlijk gelopen. Niet iedere minuut stoppen (ongeveer) maar gewoon mijn rondje in een normaal tempo gelopen en niet dodelijk vermoeid zijn aan het einde.
Dat was best wel lekker eigenlijk!

Littledrummergirl, als ik jou was zou ik zeker wat meer gaan bewegen. Gewoon omdat het goed voor je is. Ga niet gelijk hardlopen, want ik kan me voorstellen dat dat misschien iets te zwaar is, maar ga gewoon regelmatig een stuk wandelen. Bedenk voor jezelf wat je leuk vindt om te doen qua sporten en ga dat doen. Groot voordeel is dat je spieren zich meer ontwikkelen en je dus meer gaat verbranden en je dus ook makkelijker afvalt.

Ik voel me echt veel beter in mijn vel als ik voldoende beweeg. Heb vorig jaar 4 maanden eigenlijk amper gesport en ik merk echt verschil. Voel me nu echt veel fitter.
pi_68427167
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef omearos het volgende:

[..]

dank je
[..]

Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.
Enneh... *schop*
ik heb meivakantie, dus ik heb in principe de hele week wel de tijd... Ik begin pas weer op 7 mei...

En inplannen is denk ik wel het handigste, want ik merk vandaag ook wel dat ik te weinig doe aan de dingen die ik moet doen, en ik wilde nog wel een beetje vakantie over houden.
  maandag 27 april 2009 @ 17:39:01 #163
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68429781
Hoi! Herinneringen jullie mij nog, ik jullie wel.
Ik was hier enkele maanden geleden. Ben 15 jaar, jongen, en woog 117 kilo. Inmiddels is dat 88 kilo geworden. Nja, ik ga hier mijn gezicht dus weer laten zien. ^^
Oh noes!
pi_68430279
jhvh, ik herinner je nog wel geloof ik, maar je bent dus goed bezig geweest zeg!!! Mooi joh!

Ik heb net Evy les 15 geprobeerd, en het ging niet. Ik krijg redelijk snel last van mijn knieen, en het voelt gewoon niet goed....

Ik ga deze week even met mijn schoenen langs de winkel, en kijken of het mijn looptechniek is, of dat de demping gewoon weg is..

Maar voorlopig loop ik niet, en ga ik wel skaten, en soms zwemmen... Als ik nu doorloop gaat het alleen maar minder worden denk ik.

Maar ik baal er verschrikkelijk van....
  maandag 27 april 2009 @ 19:26:11 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_68432827
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
Hmmm
Balen zeg....

* freecell knuffelt Troel

k had echt voor je gehoopt dat het nu beter zou gaan!
Ik ook, maar het is niet anders en we maken er gewoon het beste van. Ik heb sinds kort een scootertje en dat zal waarschijnlijk minder energie kosten om naar mijn werk te gaan dan met de tram en ik moet zeggen dat op sommige punten het me nu wel makkelijker valt (gewoon omdat je weet dat het nou eenmaal niet anders is, dat het net zo goed weer tot 33 weken kan duren en dat het kotsen beter was dan die voorweeen ). En je doet het natuurlijk niet voor niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 april 2009 @ 19:37:02 #166
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68433894
Het verschil is goed te zien hoor!!! Top gedaan!

hoe vind je omgeving het nu?
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:49 #168
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68433949
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Het verschil is goed te zien hoor!!! Top gedaan!

hoe vind je omgeving het nu?
Erg positieve reacties allemaal. Sommigen die me tijdje niet hadden gezien herkenden me serieus niet meer. x'D
Maar er is veel veranderd met het afvallen. Een grote overheersende onzekerheid in mij is -gelukkig- weg, ik kan nu echt genieten van het leven, ik durf weer.
Oh noes!
pi_68435007
Wat goed zeg!! Heb je het op eigen kracht gedaan?
pi_68435422
Als ik 15 was, dan zou ik het wel weten!
  maandag 27 april 2009 @ 20:36:30 #171
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68435753
Wat goed zeg jhvh! Het verschil is inderdaad goed zichtbaar!

En hoe heb je het aangepakt? Zelf of via de diëtiste oid?
  maandag 27 april 2009 @ 20:59:44 #172
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68436802
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat goed zeg jhvh! Het verschil is inderdaad goed zichtbaar!

En hoe heb je het aangepakt? Zelf of via de diëtiste oid?
Diëtiste / diëten geloof ik niet in. Stiekem weet iedereen zelf best goed wat goed en wat slecht voor ze is, denk ik. Verder gewoon gezond eten en 1 keer per week sporten. Dus helemaal geen intensieve work-out of zo, maar ach, ik heb het ook zijn tijd gegeven. Mijn streegewicht is 80, en ik weeg nu 88. Dus nog 8 kilo te gaan. ^^
Oh noes!
  maandag 27 april 2009 @ 21:49:06 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68439077
Zo, Evy les 11 gelopen. Ondanks dat ik ontzettend moe was, heb ik mezelf toch van de bank weten te hijsen. Voel me meteen een stuk beter.
***Levi was here***
pi_68439314
Goed gedaan Levi!!!

Ik kreeg nu net een mailtje binnen dat ik definitief een plek heb bij de 4 mijl..
Ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd echt wel weer kan lopen, maar het voelde best ironisch aan, aangezien ik dus net besloten had voorlopig even niet te lopen.
  maandag 27 april 2009 @ 22:02:28 #175
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68439764
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Goed gedaan Levi!!!

Ik kreeg nu net een mailtje binnen dat ik definitief een plek heb bij de 4 mijl..
Ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd echt wel weer kan lopen, maar het voelde best ironisch aan, aangezien ik dus net besloten had voorlopig even niet te lopen.
Leuk dat je met de 4 mijl mee mag doen!
Misschien kun je wel blijven lopen, maar rustig aan, gewoon weer bij les 8 beginnen oid. Dan loopt je conditie iig niet al te veel terug.
***Levi was here***
pi_68439969
Ik kan misschien wel blijven wandelen, maar hardlopen doe ik de eerste paar weken maar even niet.

Het is wel erg vervelend zo, maar voor mijn gevoel maak ik echt dingen alleen maar erger als ik er nu teveel mee ga doen..
  maandag 27 april 2009 @ 22:33:28 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68441087
Wowies, ik zie me net toch even een metamorfose langs komen! Repsects, protocol-dude! Echt goed!

Dat geeft de mens weer hoop
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68441794
JHVH Ziet er goed uit
voor Levi, hardgelopen
voor Teigan, ook hardgelopen wanneer is die 4mijl? Langsgaan bij de winkel klinkt als een goed plan. Wanneer ga je dat doen?
pi_68442266
Ik ga morgen bij de winkel langs..

Ik denk eigenlijk dat ik de boel wat overbelast heb, maar de 4 mijl is pas half oktober, dus ik heb genoeg tijd om te herstellen voor die tijd..
pi_68448496
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:59 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Diëtiste / diëten geloof ik niet in. Stiekem weet iedereen zelf best goed wat goed en wat slecht voor ze is, denk ik. Verder gewoon gezond eten en 1 keer per week sporten. Dus helemaal geen intensieve work-out of zo, maar ach, ik heb het ook zijn tijd gegeven. Mijn streegewicht is 80, en ik weeg nu 88. Dus nog 8 kilo te gaan. ^^
wat goed! En wat een verschil! hulde
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:43:14 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449032
Ook van deze lurker complimenten aan jhvh! Knap dat je het helemaal zelf hebt gedaan. Je ziet er goed uit!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68450430
JHVH: Goed gedaan hoor!! Mijn complimenten

Ik zit nu op 88,8 (in de avond) Ik was helemaal verbaasd gisteren toen ik op de weegschaal ging staan in de sportschool. De week daarvoor woog ik namelijk 90,6... Dus dat scheelt bijna 2 kg in 1 week!
Vanochtend stond de weegschaal trouwens op 88,1
Het gaat de goede kant op, en ik ben blij
Tralalalaaa
pi_68450673
Gaat lekker TAP!
Hier gelijkmatig en das eigenlijk ook wel prima.
Ik houd wel mijn hart vast over wat er gebeurt als ik stop met de borstvoeding
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:09:54 #184
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68450891
Ik was de afgelopen 2 weken 2 kilo kwijt geraakt. Sta ik gisterochtend op de weegschaal, zit het er spontaan allemaal weer aan. Maar ik heb weer last van mijn darmen, dus in denk dat het vanzelf wel weer daalt.
***Levi was here***
pi_68452809
JHVH: echt heel goed en je ziet er prima uit
en TaP: goed bezig!

@ Levi zo herkenbaar! Ik heb ook erg veel last van mijn darmen en als ik weer eens een aantal dagen achter elkaar last heb dwz opgeblazen, winderig, buikpijn en rare stoelgang dan kom ik ook eerder aan dan dat ik afval. Frustrerend.
Heb jij PDS en zo ja wat geeft bij jou verlichting/verergering? Ik heb op de een of andere manier vaak door de weeks meer last als in een weekend, stress is een factor en kan niet goed tegen vezels uit granen en prei, champignons. Osteopathie en probiotica helpen wel maar ik heb DE oplossing ook nog niet gevonden.
pi_68453126
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker TAP!
Hier gelijkmatig en das eigenlijk ook wel prima.
Ik houd wel mijn hart vast over wat er gebeurt als ik stop met de borstvoeding
... dan kun je weer makkelijker gaan sporten?

TAP, dat geeft de burger moed! Lekker zeg
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:27:42 #187
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68453318
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef zesje het volgende:
JHVH: echt heel goed en je ziet er prima uit
en TaP: goed bezig!

@ Levi zo herkenbaar! Ik heb ook erg veel last van mijn darmen en als ik weer eens een aantal dagen achter elkaar last heb dwz opgeblazen, winderig, buikpijn en rare stoelgang dan kom ik ook eerder aan dan dat ik afval. Frustrerend.
Heb jij PDS en zo ja wat geeft bij jou verlichting/verergering? Ik heb op de een of andere manier vaak door de weeks meer last als in een weekend, stress is een factor en kan niet goed tegen vezels uit granen en prei, champignons. Osteopathie en probiotica helpen wel maar ik heb DE oplossing ook nog niet gevonden.
Ik heb inderdaad PDS. Zondagavond na een BBQ zwol mijn buik helemaal op. Volgens mij houden mijn darmen vocht vast oid. Geen idee wat ik heb gegeten wat zo irriterend was. Had zelf de BBQ georganiseerd en volgens mij zaten er geen rare dingen bij. Maar ik was gisteren dus wel bijna 2kg zwaarder dan maandag.

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee waar ik goed op reageer. Probiotica neem ik niet meer, omdat ik daar slechte ervaringen mee heb. Werd daar alleen maar ellendiger van. Maar ik kan dan ook best slecht tegen zuivel. Van die vezelzakjes heb ik ook geen baat bij. Loopt de boel alleen maar door vast.

Wat ik wel weet is dat mijn darmen niet geheel standaard reageren, maar hoe ik het onder controle moet houden?? Geen idee. Denk wel dat een stress-vrij bestaan een deel van de ellende zou oplossen. Maarja, dat bestaat natuurlijk niet.
***Levi was here***
pi_68461802
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat idd en sporten doe ik ook echt bijna niet.. tenzij het lopen naar de metro, boodschappen doen met de fiets en winkelen meetellen niet echt dus.

maar het stomme is, dat hele gewicht interesseert me niet eens zo het is ongezond, en kleren kopen is lastig, maar ik zit er verder echt niet mee dat werkt ook niet echt motiverend. Vond ik mezelf maar een dik lelijk vadsje, dan ging het vast makkelijker..
Dat probleem heb ik ook.

Misschien helpt het dan als je probeert niet zozeer minder te eten, maar gezonder? Een zak chips laten staan omdat je er dik van wordt is iets anders dan bijv. een klein bakje nemen omdat het nu eenmaal ongezond is een hele zak op te eten. Dat helpt voor mij nog wel iets.

En qua bewegen probeer ik in de zomer altijd gewoon meer te lopen en te fietsen. Ik kan met de auto naar de metro rijden of ik kan er naartoe lopen. Nou ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik nooit die tien minuten ga lopen als het regent, maar nu het lekker weer is ben ik al twee keer op de fiets naar de stad geweest (25 minuten).

Overigens scheelt het voor mij nog het meest dat ik de laatste paar weken erg op m'n geld moet letten. Da's eigenlijk de belangrijkste reden om geen ongezonde dingen te kopen en als ik ze al heb, ze dan met mate te eten. Ik heb nu noten in huis, maar dat zijn verschillende ongezouten noten waarvan ik er iedere dag een paar neem vanwege de vitaminen en mineralen, maar ik eet ze niet in een keer op want ik heb geen geld om iedere dag nieuwe te halen. Toetjes, chips, frisdrank etc. zijn ook al afgevallen op die manier. Ik doe nu drie dagen met een pak ijsthee, in plaats van een dag, cola komt er niet meer in en ik neem braaf iedere dag brood mee naar m'n werk. Vroeger liet ik dat nog weleens achterwege en kocht dan wat ongezonds bij de bakker, maar iedere keer 1,30 voor een kaascroissantje neertellen kan nu niet.

En ik koop ook expres dingen die niet heel erg lekker zijn, maar net voldoening geven als je echt trek in snoep hebt. Als je echt iets moet snoepen, dan volstaat het wel, maar omdat het ook weer niet enorm lekker is, ben je er na drie happen mee klaar. Ik heb nu bijvoorbeeld een soort chocoladereep van rijstemelk liggen (ivm lactose intolerantie). Nou, het kan er mee door, maar het houdt niet over. Ik doe nu voor het eerst in m'n leven denk ik al vijf dagen met een 'chocoladereep'. Verkade kookchocolade werkte wat dat betreft ook goed en van die Japanse rijstzoutjes kon ik ook best goed afblijven.

Overigens is geldgebrek ook een goede reden om te gaan fietsen. Niet zozeer vanwege de benzinekosten of parkeerkosten, maar gezien ik te lui ben om dingen mee te sjouwen op te fiets, koop ik dan ook niks in de stad.
pi_68462249
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad PDS. Zondagavond na een BBQ zwol mijn buik helemaal op. Volgens mij houden mijn darmen vocht vast oid. Geen idee wat ik heb gegeten wat zo irriterend was. Had zelf de BBQ georganiseerd en volgens mij zaten er geen rare dingen bij. Maar ik was gisteren dus wel bijna 2kg zwaarder dan maandag.

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee waar ik goed op reageer. Probiotica neem ik niet meer, omdat ik daar slechte ervaringen mee heb. Werd daar alleen maar ellendiger van. Maar ik kan dan ook best slecht tegen zuivel. Van die vezelzakjes heb ik ook geen baat bij. Loopt de boel alleen maar door vast.

Wat ik wel weet is dat mijn darmen niet geheel standaard reageren, maar hoe ik het onder controle moet houden?? Geen idee. Denk wel dat een stress-vrij bestaan een deel van de ellende zou oplossen. Maarja, dat bestaat natuurlijk niet.
Ik heb geen diagnose voor m'n darmen maar heb er wel altijd snel last van. Het enige wat bij mij werkt om het weer op het goede spoor te krijgen is het eten van twee kommen Kellogs AllBran per dag, met sojamelk dan in mijn geval, en verder brood en een normale avondmaaltijd. Zonder die AllBran kan ik doen wat ik wil, maar dan blijft het tobben. De laatste twee weken eet ik echter behoorlijk netjes en ik blijf gewoon pijn houden en verstopt zitten, ook met AllBran (al had ik nu de imitatie van AH, misschien zit daar het probleem - ik zal de echte maar weer halen van de week). En inderdaad, ik blijf ook weer te veel wegen terwijl er nu denk ik best alweer een of twee kilo af had moeten zijn, normaalgesproken.
pi_68463359

Ik ben vanmorgen bij de hardloopwinkel langsgeweest... Mijn schoenen kunnen nog wel even mee, mijn techniek is ook het probleem niet, ik had gewoon niet zoveel moeten skaten en hardlopen zonder pauze..

Dus hun advies was om nu twee weken niet te hardlopen/skaten.. Zwemmen mag ik proberen, maar liever geen schoolslag, en daarna weer rustig aan te beginnen...

Dus dat ga ik nu maar doen, al denk ik dat ik het skaten niet zal kunnen laten, maar dan gewoon maar rustig aan peddelen, ipv verkeersregelaartje spelen..
pi_68463825
Op zich goed nieuws toch? Twee weken rustig aan doen is een stuk makkelijker dan je hele techniek veranderen hoor
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:16:50 #192
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68464026
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef teigan het volgende:

Ik ben vanmorgen bij de hardloopwinkel langsgeweest... Mijn schoenen kunnen nog wel even mee, mijn techniek is ook het probleem niet, ik had gewoon niet zoveel moeten skaten en hardlopen zonder pauze..

Dus hun advies was om nu twee weken niet te hardlopen/skaten.. Zwemmen mag ik proberen, maar liever geen schoolslag, en daarna weer rustig aan te beginnen...

Dus dat ga ik nu maar doen, al denk ik dat ik het skaten niet zal kunnen laten, maar dan gewoon maar rustig aan peddelen, ipv verkeersregelaartje spelen..
Lijkt me toch niet verstandig om te gaan skaten. Neem nu maar gewoon echt ff rust, je lijf heeft het nodig.
***Levi was here***
pi_68464168
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef Maeghan het volgende:
Op zich goed nieuws toch? Twee weken rustig aan doen is een stuk makkelijker dan je hele techniek veranderen hoor
dat is zo, maar ik zat eigenlijk net een beetje lekker in het ritme van bewegen, en nu kan het weer even niet... En het is ook ergens wel een beetje mijn eigen schuld, ik wilde te veel...
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:28:24 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68464482
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef teigan het volgende:

[..]

dat is zo, maar ik zat eigenlijk net een beetje lekker in het ritme van bewegen, en nu kan het weer even niet... En het is ook ergens wel een beetje mijn eigen schuld, ik wilde te veel...
Gewoon gaan fietsen en wandelen om toch in beweging te blijven, maar voorkom dat je de boel verder overbelast.
***Levi was here***
pi_68464618
Dat was nu ook wel het plan ja..
Ik ben vandaag de halve stad doorgefietst, en dat was best lekker...
pi_68465743
Net 5km gelopen in 44:32 Ik heb een rondje hier in de buurt uitgestippeld die ongeveer 5km is en die wil ik 3x per week lopen. En dan kijken of de tijd omlaag gaat.
pi_68465770
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef teigan het volgende:

[..]

Doe rustig aan. Je hebt maar 1 lijf en dat lijf moet nog best een tijd mee.
pi_68466858
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef omearos het volgende:

[..]

Doe rustig aan. Je hebt maar 1 lijf en dat lijf moet nog best een tijd mee.
Eensch.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:50:32 #199
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68499172
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Oh noes!
pi_68499357
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Wat wil je nu horen? Dat het best kan?
Roken is gewoon heel slecht voor je lijf. Zeker zo vlak voor het sporten lijkt het mij niet zo heel verstandig om te doen.
***Levi was here***
pi_68499358
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
Nou ja wat denk je zelf .
pi_68499404
Roken is per definitie slecht voor je jhvh!

Liep ik trouwens maandag nog tegen Yppy te klagen dat ik niet vooruit te branden was met hardlopen, doe ik vervolgens deze keer al 2 keer mijn rondje zonder problemen!
pi_68499463
Hou er ook rekening mee dat, wanneer je stopt met roken (en dat zal heus wel een keer moeten), de kilo's er ontzettend snel aanvliegen, en dat je jezelf dus flink in de vingers snijdt als je veel rookt.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:38:32 #204
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68500878
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat wil je nu horen? Dat het best kan?
Roken is gewoon heel slecht voor je lijf. Zeker zo vlak voor het sporten lijkt het mij niet zo heel verstandig om te doen.
Nee, ik zat zeker niet naar zo'n antwoord te vissen. Ik zeg alleen dat ik er niet heel veel van merk, en mij afvraag of het dus echt zo'n mega impact heeft op je conditie.
Oh noes!
pi_68501119
hoe oud was je ookalweer?

druk nu die laatste peuk uit, puistenpuber! je merkt pas hoe slecht 't voor je is als je straks ene nóg betere conditie hebt omdat je gestopt bent!

succes met stoppen
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:48:01 #206
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501231
Waar ben ik aan begonnen, stel een vraag en krijg direct de hele verantwoorde roken-shitload over me heen. x'D
Oh noes!
pi_68501529
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef jhvhprotocol het volgende:
Waar ben ik aan begonnen, stel een vraag en krijg direct de hele verantwoorde roken-shitload over me heen. x'D
Had je natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien.
Maar: roken voor je gaat sporten is gewoon een zware aanslag op je lijf. Je belast je longen met sporten nogal zwaar en het is natuurlijk niet handig om ze dan eerst te beschadigen.
Echt, niemand wil je dissen... het is gewoon heel ongezond. En hoe ongezond het is merk je echt pas als je gestopt bent, omdat je dan het verschil voelt. Net als met dik zijn, eigenlijk... je merkt pas goed hoe beperkend dat vet was als je het kwijt bent.
***Levi was here***
  woensdag 29 april 2009 @ 15:58:31 #208
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501679
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Had je natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien.
Maar: roken voor je gaat sporten is gewoon een zware aanslag op je lijf. Je belast je longen met sporten nogal zwaar en het is natuurlijk niet handig om ze dan eerst te beschadigen.
Echt, niemand wil je dissen... het is gewoon heel ongezond. En hoe ongezond het is merk je echt pas als je gestopt bent, omdat je dan het verschil voelt. Net als met dik zijn, eigenlijk... je merkt pas goed hoe beperkend dat vet was als je het kwijt bent.
Hmm, door die vergelijking met dik zijn snap ik wel beter wat je bedoelt. Ik weet wel dat roken slecht voor me is, echt waar; dat weet ik, mja. Stoppen is toch lastig. Verslaafd? Ja, nu al. Over minder dan twee weken word ik 16, misschien is dat mooi moment om te stoppen. ^^
Oh noes!
pi_68501828
15 en dan al roken, waar haal je het geld vandaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Ik heb zelf ook gerookt, pakje per dag hoor begon toen ik 18 was maar inmiddels is het zó duur dat het bijne niet te betalen is als je ook nog andere leuke dingen wilt doen
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:05:14 #210
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501953
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
15 en dan al roken, waar haal je het geld vandaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Ik heb zelf ook gerookt, pakje per dag hoor begon toen ik 18 was maar inmiddels is het zó duur dat het bijne niet te betalen is als je ook nog andere leuke dingen wilt doen
Ik heb het 3 maanden weten te combineren met een lange afstand relatie (=dure treinkaartjes), dus ja, ik moest er wel geld voor vrijmaken. x'D Ik krijg 75,- Euro zak- en kleedgeld per maand, en gezien mijn gewichtsverlies moet ik ook mijn hele kledingkast vernieuwen, dus het is allemaal een dure periode voor mij, ja.
Oh noes!
  woensdag 29 april 2009 @ 16:11:07 #211
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68502186
Dat is wel een 'nadeel' van veel afvallen; je mag al je kleren gaan vernieuwen.
Ik ben van broekmaat 42 / 44 naar 35 gegaan, en van shirts van XXXl naar L. xD
Oh noes!
pi_68504202
NIet om je lastig te vallen...

Maar ik vond je er op de foto niet al te oud zien. Je zegt zelf ook dat je nog 15 bent (ook al is dan voor een paar weken)... hoe kom je dan in godesnaam aan cigaretten. Ik werk bij een (onder andere) bij een pompstation achter de kassa en ik moet zeggen... Bij mij had jij geen cigaretten gekregen...

Niet dat ik je wil tegenhouden voor het vernielen van je lichaam, moet je helemaal zelf weten (doe ik ook door te veel te snoepen, het verkeerde te eten, te drinken...dus daar oordeel ik niet over)... Maar de boetes die de winkel opgelegd kan krijgen als ze zien dat jij iets koopt... echt belachelijk dom van een winkel om het je dan toch te verkopen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 29 april 2009 @ 18:10:31 #213
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68506139
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
NIet om je lastig te vallen...

Maar ik vond je er op de foto niet al te oud zien. Je zegt zelf ook dat je nog 15 bent (ook al is dan voor een paar weken)... hoe kom je dan in godesnaam aan cigaretten. Ik werk bij een (onder andere) bij een pompstation achter de kassa en ik moet zeggen... Bij mij had jij geen cigaretten gekregen...

Niet dat ik je wil tegenhouden voor het vernielen van je lichaam, moet je helemaal zelf weten (doe ik ook door te veel te snoepen, het verkeerde te eten, te drinken...dus daar oordeel ik niet over)... Maar de boetes die de winkel opgelegd kan krijgen als ze zien dat jij iets koopt... echt belachelijk dom van een winkel om het je dan toch te verkopen...
Ik word over het algemeen ouder dan 18 geschat, alhoewel je dat natuurlijk niet kan zeggen van 1 foto. Ik ben groot, dat speelt ook mee. Op straat word ik ook altijd lastig gevallen door die goede doelen types, en als ik dan zeg dat ik 15 ben is het van 'o.. o..'. xD Ik word echt nooit om mijn ID gevraagd, en als ze dat wel doen zeg ik: ik ben 17, en dan krijg ik het alsnog mee.
Oh noes!
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 april 2009 @ 21:56:06 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68541173
Net mezelf een schop gegeven en mijn loopschoenen aangetrokken. Ik was vorige keer blijkbaar bij les 7 gebleven, dus die heb ik gelopen. Geheel probleemloos overigens, maar nu heb ik trek
pi_68551044
Alle feestdagen met bier en patat voorbij. Nu weer streng zijn voor mijzelf.
pi_68635404
Pff ik doe toch echt iets fout. Ik sport sinds een tijdje, laat chips etc. staan en eet gezonder, maar ik val gewoon niets af. Terwijl ik de eerste maand wel 3 kilo afviel.

M'n sportabo kan ik net zo goed opzeggen als ik een maand lang geen gram afval.
-
pi_68635615
Ritmo met sporten kweek je spieren en die wegen zwaarder dan vet he!
pi_68635719
Ja dat klopt, maar ik merk nou ook nog niet dat ik echt gespierder ben.
-
  Licht Ontvlambaar zondag 3 mei 2009 @ 21:46:47 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68635749
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft iemand hier al denk je slank geprobeerd?

http://www.psychologiemag(...)ng-Denk-je-slank.htm

Ik ben van plan om dit te gaan doen omdat ik een emotionele eter ben....
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben

Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
pi_68635823
Ik heb trouwens het idee dat het ook wel wat met m'n spijsvertering kan zijn. Is die op de een of andere manier te bevorderen?
-
pi_68636037
Voel je je niet strakker? Of 'steviger'? Zitten je broeken nog even strak?

Als je last hebt van je spijsvertering kun je volgens mij het beste veel vezels eten in combinatie met voldoende (water) drinken. Als ik een tijdje verstopt zit eet ik veel appels, kiwi's, bruin brood en drink ik veel water. Nu weet ik daar verder niet zo heel veel van, maar als je denkt dat er iets aan de hand is met je spijsvertering zou ik langs de huisarts gaan..
pi_68636548
Mmm moeilijk te zeggen. Een beetje, maar dat kan ook net zo goed psychologisch zijn. Dikker ben ik in elk geval niet.

Ik eet al elke dag muesli naturel en een boterham of 5 (met mager vlees zoals kipfilet). En nou ja, iets 'mis'. Ik heb het al jaren eigenlijk en het is niet ernstig ofzo. Zo af en toe lichte krampjes die nauwelijks serieus te noemen zijn, en snel een opgeblazen gevoel.
-
pi_68640972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben
Ik ben inmiddels begonnen
quote:
Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
Welke lessen? hardlooppodcast ?
pi_68644935
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

's morgens lopen gaat bij mij meestal ook niet hoor
Al heb ik dan wel de rest van de dag lekker veel energie

Hier nog steeds stabiel tussen de 67 en de 68. Best prima, maar wat lager mag ook wel
pi_68644981
Dag voornamelijk, Dames?

Ik ben inmiddels ook begonnen omdat ik er gewoon schijtziek van wordt en dunner wil zijn kort gezegd. Heb nu de discipline en doe het, jawel, op de sonja bakker manier Heel cliché maar werkt voor mij wel, heb ook totaal geen honger.
Veel succes allemaal
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68645053
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:57 schreef rene90 het volgende:
Dag voornamelijk, Dames?

Ik ben inmiddels ook begonnen omdat ik er gewoon schijtziek van wordt en dunner wil zijn kort gezegd. Heb nu de discipline en doe het, jawel, op de sonja bakker manier Heel cliché maar werkt voor mij wel, heb ook totaal geen honger.
Veel succes allemaal
We hebben hier ook een stapeltje mannen hoor
Alleen die zijn vaak snel weer weg, omdat mannen nu eenmaal sneller en effectiever afvallen (is dit psychisch en zijn ze gewoon wilskrachtiger of is het lichamelijk? Ik onthoud me van stemming )
Dus de mannen verdwijnen meestal weer na een maand of 2

Veel succes!
pi_68645067
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Alleen die zijn vaak snel weer weg, omdat mannen nu eenmaal sneller en effectiever afvallen (is dit psychisch en zijn ze gewoon wilskrachtiger of is het lichamelijk? Ik onthoud me van stemming )

Veel succes!
Ooh vandaar, nouja misschien kom ik zo nu en dan nog eens op bezoek maar ik weet uit ervaring dat ik die snelheid van jullie dames niet bijhoudt, om steeds het nieuwe topic te zoeken
Top 5 China producten
pi_68645088
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ooh vandaar, nouja misschien kom ik zo nu en dan nog eens op bezoek maar ik weet uit ervaring dat ik die snelheid van jullie dames niet bijhoudt, om steeds het nieuwe topic te zoeken
We gaan hier niet zo heel hard hoor, kijk maar eens hoe lang dit topic al loopt
pi_68645103
Inderdaad haha, vroeger ging het wel als een trein altijd

Maar dan blijf ik gezellig even hangen Nu maar werken.
Top 5 China producten
pi_68645192

Vandaag ga ik maar weer netjes proberen te eten..

Ik vind het wel frustrerend dat ik nu eigenlijk bijna niets aan sport kan doen, het is niet goed voor mijn humeur in ieder geval. Als ik anders rusteloos was, ging ik hardlopen, en dat kan nu niet meer...

Ik moet nog een hoop werk verzetten, dus ik hoop dat ik vandaag de concentratie een beetje vast kan houden.
De eerste koppen thee, en 2 boterhammen(gisteren lekker brood gebakken met de broodbakmachine) zijn al binnen...
  maandag 4 mei 2009 @ 08:31:35 #232
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68645235
Goeiemorgen. Ik ga ook maar weer een poging wagen. De 2kg die ik met alle inspanningen was afgevallen zitten er weer aan. Maar we gaan dapper weer door.
***Levi was here***
pi_68645834
Hier ook weer een verse start na 4 dagen veel te veel, veel te lekker maar wel erg gezellig en genoten maar nu dus wel een halve kilo zwaarder. Zelfs biertjes, sate en blokjes kaas dus dan valt een halve kilo nog mee. Wel 2x gelopen

Netjes hoor freecell dat je het zo stabiel kan houden.
  Licht Ontvlambaar maandag 4 mei 2009 @ 09:43:51 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68646336
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels begonnen
[..]

Welke lessen? hardlooppodcast ?
Jup, Evi Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik 's morgens gewoon te stijf ben. 's Avonds is mijn rug een stuk soepeler, van de hele dag bewegen, dan gaat lopen ook een stuk lekkerder.

Ben benieuwd hoe 'Denk je slank' je gaat bevallen, succes!
  maandag 4 mei 2009 @ 09:59:44 #235
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68646651
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jup, Evi Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik 's morgens gewoon te stijf ben. 's Avonds is mijn rug een stuk soepeler, van de hele dag bewegen, dan gaat lopen ook een stuk lekkerder.

Ben benieuwd hoe 'Denk je slank' je gaat bevallen, succes!
Ik kan 's morgens ook niet hardlopen. Mijn enkels zijn dan zo stijf dat ik amper de trap af kom. 's Avond ben ik veel soepeler.

Heb bij dat 'Denk je slank' gisteren de testjes gedaan die op die site staan. Redelijk deprimerend. Ik ben én een enorme emo-eter en een "externe eter" oid. Oh, en ik heb een zeer slecht zelfbeeld. En het gaat al zoveel beter dan een paar jaar geleden. Dacht eigenlijk dat ik tegenwoordig gewoon een "realistisch" zelfbeeld had. Blijkbaar is het dus toch nog niet helemaal normaal.
***Levi was here***
pi_68646726
Ik ben maar niet eens begonnen aan de testen, ik weet toch wel ongeveer wat eruit gaat komen...
  maandag 4 mei 2009 @ 10:09:44 #237
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68646868
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:03 schreef teigan het volgende:
Ik ben maar niet eens begonnen aan de testen, ik weet toch wel ongeveer wat eruit gaat komen...
Ik durfde het wel aan, want ik heb het emo-eten redelijk onder controle en mijn zelfbeeld is best goed. Dacht ik althans. Blijkbaar toch niet helemaal.
Maar ik wíl helemaal geen hulp zoeken. Ik zit best goed in mijn vel, heb wat veel vel/vet, maar ik zit er best goed in. Eigenlijk ben ik best happy, of die test dat nu gelooft of niet.
***Levi was here***
pi_68647312
Mijn zelfbeeld belemmerd mij in mijn werk en in het aangaan van contacten, dus ik wil er wel weer mee aan de slag.. En hoe ik dat "aan de slag" precies ga invullen zie ik nog wel..
  maandag 4 mei 2009 @ 10:54:52 #239
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68648153
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef teigan het volgende:
Mijn zelfbeeld belemmerd mij in mijn werk en in het aangaan van contacten, dus ik wil er wel weer mee aan de slag.. En hoe ik dat "aan de slag" precies ga invullen zie ik nog wel..
Die uitkomst had ik ook.
Vind die uitkomst een tikkie overdreven, ik functioneer prima, vind alleen mijn buik te dik.
***Levi was here***
pi_68649046
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die uitkomst had ik ook.
Vind die uitkomst een tikkie overdreven, ik functioneer prima, vind alleen mijn buik te dik.
Dit is niet de uitslag die ik kreeg hoor, dit is hoe ik op dit moment denk wat mijn probleem is zeg maar... En zelfs dat verschilt soms per uur nog weer..
  maandag 4 mei 2009 @ 11:24:24 #241
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68649157
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef teigan het volgende:

[..]

Dit is niet de uitslag die ik kreeg hoor, dit is hoe ik op dit moment denk wat mijn probleem is zeg maar... En zelfs dat verschilt soms per uur nog weer..
Ah, ok. Bij mij kwam dat iig uit die test.
Ik ben wel vaak onzeker, maar laat mijn werk enzo er niet echt door beïnvloeden. Maar dat is voor mij ook misschien wat makkelijker, omdat ik niet voor een klas hoef te staan.
***Levi was here***
pi_68649342
Bij mij kwam het positiever uit dan ik dacht: "gemiddeld" Ik was een enorme emotionele eter.
Ik vond de manier van antwoorden wel vervelend, want wat is "vaak"? 1x per week? 1x per maand? 3x per dag? Ik vergeleek het met hoe ik was, dan valt het natuurlijk altijd mee. Maar vergeleken met een ander had ik misschien toch "vaak" moeten aankruisen ipv "soms" of "zelden"

Afgelopen weekend liep het mis met hardlopen. Ik wou vrijdagavond, maar door een miscommunicatie waren we pas om 10 uur bij mijn schoonouders en ik ga niet in het donker in een onbekende stad hardlopen. Zaterdagmiddag had ik even tijd, dus gelijk gaan hardlopen was het behoorlijk heet en moest ik het na ongeveer 25 minuten opgeven
Vanmiddag maar weer hardlopen Wie doet er mee?
pi_68649470
Tja, voor de klas moet je soms echt stevig in je schoenen staan, vooral als het de klas niet bevalt, en dat is soms nog best moeilijk..
En ik merk dat ik niet altijd doorpak, dat ik altijd nog even bevestiging wil hebben of ik het wel goed aanpak. Nu is dat de afgelopen maanden enorm vooruitgegaan, maar het kan nog altijd beter.

omearos: ik was graag ook gaan hardlopen, maar vrees dat ik dat flink moet bekopen. Woensdag ga ik kijken of zwemmen wil..
  Licht Ontvlambaar maandag 4 mei 2009 @ 11:33:49 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68649503
Ik heb schijnbaar een flink zelfvertrouwen, volgens die test... Nu klopt dat ook wel, ik heb last van (zoals Isa het ook noemt) 'omgekeerde anorexia', ik vind mezelf helemaal niet dik En op de een of andere manier straal ik dat ook uit Ben trouwens wel een emo-eter, geen externe eter...

Omearos, ik ga morgen weer lopen, les 9 van Evi Weet toevallig iemand wat me dan te wachten staat? Ik heb geen idee of ik die les al eens ooit gelopen heb
pi_68650509
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
Mmm moeilijk te zeggen. Een beetje, maar dat kan ook net zo goed psychologisch zijn. Dikker ben ik in elk geval niet.

Ik eet al elke dag muesli naturel en een boterham of 5 (met mager vlees zoals kipfilet). En nou ja, iets 'mis'. Ik heb het al jaren eigenlijk en het is niet ernstig ofzo. Zo af en toe lichte krampjes die nauwelijks serieus te noemen zijn, en snel een opgeblazen gevoel.
Heb het al eens eerder gepost, maar...
Probeer eens 1 week zo min mogelijk koolhydraten te eten? Dus brood vervangen door Wasa Vezelrijk crackers, geen aardappelen, geen pasta, geen rijst?
Dat werkte bij mij wel, mijn spijsvertering was in 'slaapstand' doordat ik een piek had aan koolhydraten in mijn lichaam. En ik viel ook toen amper af. Sinds ik 1 week amper koolhydraten binnenkreeg ben ik nu elke week 1 kilo kwijt.

Ohja: 87,4!!!!
Tralalalaaa
  maandag 4 mei 2009 @ 12:37:19 #246
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68651815
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb schijnbaar een flink zelfvertrouwen, volgens die test... Nu klopt dat ook wel, ik heb last van (zoals Isa het ook noemt) 'omgekeerde anorexia', ik vind mezelf helemaal niet dik En op de een of andere manier straal ik dat ook uit Ben trouwens wel een emo-eter, geen externe eter...

Omearos, ik ga morgen weer lopen, les 9 van Evi Weet toevallig iemand wat me dan te wachten staat? Ik heb geen idee of ik die les al eens ooit gelopen heb
Les 9 is pittig.
1' lopen, 1' wandelen, 2' lopen, 2' wandelen, 4' lopen, 3' wandelen, 4' lopen, 3' wandelen, 5' lopen, 1' wandelen.
En dat kun je echt! Daarna voel je je echt onoverwinnelijk.
Succes

Ik heb het schema hier als excelbestand, als je wilt kan ik het je wel ff toemailen... pm me maar ff.
***Levi was here***
pi_68651942
Succes Sjeen want het wordt zwaarder met 1,2,4,4 en 5 minuten, voor het eerst > 3 minuten achter elkaar hardlopen. Ben benieuwd hoe die overgang gaat want het lijkt me pittig.
http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf
  maandag 4 mei 2009 @ 12:44:04 #248
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68652040
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef zesje het volgende:
Succes Sjeen want het wordt zwaarder met 1,2,4,4 en 5 minuten, voor het eerst > 3 minuten achter elkaar hardlopen. Ben benieuwd hoe die overgang gaat want het lijkt me pittig.
Ah, die pdf is het zelfde als het excel doc dat ik heb... dit is wel makkelijker zo.
***Levi was here***
pi_68654539
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef zesje het volgende:
Die overgang is wel makkelijk hoor als je een beetje doorzet. Vooral een eigen tempo aanhouden is belangrijk
Top 5 China producten
  maandag 4 mei 2009 @ 14:17:12 #250
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68654822
En vervolgens wordt het weer wat makkelijker, les 10 is max 3 minuten lopen, les 11 is gelijk aan les 8 en les 12 weer gelijk aan les 9. Vind het een prettige manier van opbouwen.
Je merkt echt dat je elke keer een beetje sterker wordt, het is zo goed voor je zelfvertrouwen. Vooral de eerste keer, toen was ik echt verbaasd over mijn eigen vorderingen. Nu weet ik wat ik ongeveer kan verwachten, maar het blijft prachtig.
***Levi was here***
pi_68662371
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef freecell het volgende:

Hoi, ik ben nog steeds aanwezig hoor. Ik post alleen de laatste 2 maanden niet meer zo veel, aangezien het bij mij niet echt lekker gaat.

Deze week is het precies 6 maanden dat ik nu bezig ben met afvallen. En zoals jullie misschien nog wel weten was dat ook mijn doel. Namelijk om in 6 maanden tijd 20 kilo af te vallen. Dat is dus helaas niet gelukt, ik was goed op weg, maar de laatste twee maanden blijf het steken, waardoor ik mijn doel niet gehaald heb.
Het vervelende is dat ik niet goed weet waarom ik blijf steken. Ik eet nog steeds netjes en ook beweeg ik nog. Zie hier trouwens de voortgang.

Groen = gepland schema gewicht in kg
Rood = gewicht in kg
Paars = middelomtrek in cm

Zoals je kan zien begon de rode lijn weg te lopen van het schema.
Het resultaat is uiteindelijk dat ik 13,5 kg ben afgevallen. En ook daar ben ik wel blij mee, want het verschil is goed merkbaar door een betere conditie, qua kledingmaat en doordat ik beter in mijn vel zit. Maar het is nog niet genoeg, dus ik blijf doorgaan tot ik de 20 kg bereikt heb, want die buik en zwemband moeten echt weg.
pi_68665957
Uw score is 42
U heeft een uiterst negatief en onrealistisch lichaamsbeeld. Mensen met een dergelijk laag zelfbeeld lopen een grote kans op eetstoornissen, sociale angst en depressies. Het is goed dat u deze test heeft gedaan. Laat het de eerste stap zijn om de hulp in te roepen van een therapeut, en stap voor stap te werken aan uw zelfwaardering. U verdient het.

Waaaah

Is dat ding niet standaard negatief? Want ik voel me best prima!
pi_68666191
Nee dus
TARA had een score van 9 en was erg gelukkig

Overigens ben ik een externe én een emotionele eter volgens dat ding, beiden hoog. Met een BMI van 21,9
pi_68666271
Welk testje gaat het om freecell ?
Top 5 China producten
pi_68667220
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef teigan het volgende:
Tja, voor de klas moet je soms echt stevig in je schoenen staan, vooral als het de klas niet bevalt, en dat is soms nog best moeilijk..
En ik merk dat ik niet altijd doorpak, dat ik altijd nog even bevestiging wil hebben of ik het wel goed aanpak. Nu is dat de afgelopen maanden enorm vooruitgegaan, maar het kan nog altijd beter.

omearos: ik was graag ook gaan hardlopen, maar vrees dat ik dat flink moet bekopen. Woensdag ga ik kijken of zwemmen wil..
elke vooruitgang is weer mooi meegenomen. En voor de klas staan is inderdaad zwaar als je niet blaakt van zelfvertrouwen.
Verstandig dat je niet gaat hardlopen, hoe lastig dat ook is. Zwemmen mag toch wel? Dat is niet zo belastend voor je gewrichten.

Hier ging het hardlopen lekker, deed er 45 minuten over deze keer. Woensdag weer lopen.
pi_68667379
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef rene90 het volgende:
Welk testje gaat het om freecell ?
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft iemand hier al denk je slank geprobeerd?

http://www.psychologiemag(...)ng-Denk-je-slank.htm

Ik ben van plan om dit te gaan doen omdat ik een emotionele eter ben....
  maandag 4 mei 2009 @ 22:19:38 #258
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_68672541
Hoi ik ben nieuw hier. En nu?
pi_68672785
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:19 schreef Remsjo het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. En nu?
Afvallen

Allereerst sneller leren tikken, zo verbrand je met één post meer calorieën. Bovendien kweek je er vingerspieren mee die ook in rust nog energie verbruiken...
pi_68672951
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef omearos het volgende:

[..]

elke vooruitgang is weer mooi meegenomen. En voor de klas staan is inderdaad zwaar als je niet blaakt van zelfvertrouwen.
Verstandig dat je niet gaat hardlopen, hoe lastig dat ook is. Zwemmen mag toch wel? Dat is niet zo belastend voor je gewrichten.

Hier ging het hardlopen lekker, deed er 45 minuten over deze keer. Woensdag weer lopen.
zwemmen mag alleen als ik de borstcrawl of rugcrawl doe. Schoolslag mag ook niet, geeft ook een redelijke klap op de knieen...

Ik zou woensdag met iemand zwemmen, maar hij is redelijk geveld door hooikoorts, dus ik weet nog niet wat ik ga doen...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:27:22 #261
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68681384
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:41 schreef freecell het volgende:
Uw score is 42
U heeft een uiterst negatief en onrealistisch lichaamsbeeld. Mensen met een dergelijk laag zelfbeeld lopen een grote kans op eetstoornissen, sociale angst en depressies. Het is goed dat u deze test heeft gedaan. Laat het de eerste stap zijn om de hulp in te roepen van een therapeut, en stap voor stap te werken aan uw zelfwaardering. U verdient het.

Waaaah

Is dat ding niet standaard negatief? Want ik voel me best prima!
Jij zo'n slechte score... had ik niet verwacht.
Wat een stomme test.
***Levi was here***
pi_68682415
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jij zo'n slechte score... had ik niet verwacht.
Wat een stomme test.
Precies
pi_68682530
Even de test doen
Top 5 China producten
pi_68682573
20
Top 5 China producten
pi_68683101

Vanmorgen mijn hoofd uit het zand gehaald, en even op de weegschaal gaan staan.. Alle lekkere dingen van de afgelopen dagen zijn niet ongestraft gebleven... Goeie motivatie om vandaag maar weer helemaal netjes te gaan eten..
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:01:30 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_68684742

U scoort 14 op 'emotioneel eten'.
U heeft een lage score. U bent niet typisch een emotionele eter.

U scoort 16 op 'extern eten'.
U heeft een lage score. U bent niet typisch een externe eter.

Uw score is 8
Gefeliciteerd! U hebt een positief lichaamsbeeld en zeer veel zelfvertrouwen. Uw oordeel over uw lichaam heeft weinig invloed op uw dagelijks leven: u ontleent uw zelfwaardering aan andere zaken.

Toelichting:
0-10 U hebt een positief lichaamsbeeld en zeer veel zelfvertrouwen
11-20 U verhoudt zich meestal goed tot uw lichaam
21-30 U bent behoorlijk onzeker over uw lichaam en hebt weinig zelfvertrouwen
31-40 U hebt een negatief lichaamsbeeld, dat u beperkt in uw dagelijks leven
41-80 U hebt een uiterst negatief en onrealistisch lichaamsbeeld

Wat een onzinuitslag.

Ik ben hartstikke ontevreden over mijn vel en wil er zo snel mogelijk iets aan laten doen en dat belemmert me regelmatig in mijn leven, maar ik heb geen negatief lichaamsbeeld? Zeker alleen een negatief velbeeld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68685082
Uw score is 7
Gefeliciteerd! U hebt een positief lichaamsbeeld en zeer veel zelfvertrouwen. Uw oordeel over uw lichaam heeft weinig invloed op uw dagelijks leven: u ontleent uw zelfwaardering aan andere zaken.
Toelichting:

Welk type eter bent u?

U scoort 12 op 'emotioneel eten'.
U heeft een lage score. U bent niet typisch een emotionele eter.

U scoort 13 op 'extern eten'.
U heeft een lage score. U bent niet typisch een externe eter.

Hieronder kunt u zien hoe uw score zich verhoudt tot het gemiddelde:
Tabel Emotioneel eten
27 – 35 punten: zeer hoog
18 – 26 punten: hoog
17 punten: gemiddeld
10 – 16 punten: laag
7 – 9 punten: zeer laag
Tabel Extern eten
25 – 30 punten: zeer hoog
18 – 24 punten: hoog
17 punten: gemiddeld
10 – 16 punten: laag
6 – 9 punten: zeer laag

Wat een vage test.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:17:58 #268
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68685338
Ik heb de test ff opnieuw gedaan, blijkbaar vind ik mezelf vandaag aardiger dan vorige keer
quote:
Uw score is 24
U bent behoorlijk onzeker over uw lichaam en u hebt weinig zelfvertrouwen. Dat beperkt u in uw spontaniteit en in de dagelijkse dingen die u doet. Maar juist door het vermijden van bepaalde activiteiten en door uw pogingen om uw lichaam te ‘verbeteren’, voelt u zich nóg slechter over uzelf. Realiseert u zich dat het niet uw uiterlijk is, maar uw negatieve gedachten die maken dat u minder tevreden bent met uw leven dan u zou willen?

Toelichting:
Blijft onzin, want ik ben best blij met mij, maar ik kan niet ontkennen dat ik te dik ben.

Die test met of je een emo-eter en/of een externe eter bent is trouwens ook vaag... ik heb vaak zin om iets te eten, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook doe.
***Levi was here***
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:19:17 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68685406
Hurhur, ik scoorde 31, dus ik word nét beperkt in mijn dagelijkse bezigheden
Yeehaw. Maar goed, niks nieuws onder de zon! Al is er wel vooruitgang, want vroeger was het veeel erger

En wow @ grafiekje van Dyna! Goed bezig zie ik! Het is logisch dat het eerst snel gaat en dan langzamer, laat je niet ontmoedigen, want je bent nog steeds kick-ass afgevallen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68685523
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de test ff opnieuw gedaan, blijkbaar vind ik mezelf vandaag aardiger dan vorige keer
[..]

Blijft onzin, want ik ben best blij met mij, maar ik kan niet ontkennen dat ik te dik ben.

Die test met of je een emo-eter en/of een externe eter bent is trouwens ook vaag... ik heb vaak zin om iets te eten, maar dat wil niet zeggen dat ik het ook doe.
Ik kwijl elke keer als ik langs de patatkraam fiets, ja

Ik vond het ook vaag; ik ben echt geen emo-eter meer, maar dat kwam er wel uit. En minder een externe eter. Yeah right. Ik hoef maar een leuk chocoladecakerecept te zien of het ding zit al in mijn oven
pi_68687518
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]

Dat had ik ook
Als ik langs het chipsvak in de supermarkt loop heb ik zeker wel zin om één te kopen en meteen op te eten, maar ik doe het echt nooit
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:35:43 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68688216
dan kun je natuurlijk wel alsnog een externe eter zíjn. als je het niet doet, chips kopen, dan gebruik je een deel van je bepertke voorraad wilskracht om die externe prikkel te weerstaan. iemand die geen last heeft van de externe prikkel hoeft de voorraad wilskracht niet aan te spreken zeg maar

voor mij is het bijvoorbeeld vaak zo dat ik als ik de externe prikkels in de supermarkt heb weerstaan, me thuis niet nóg een keer kan ninhouden als ik me vevreel/moe voel/rot voel om dán alsnog niks te pakken...

of dat ik een rtodag heb gehad op werk en emo-eten uit de auomaat heb weerstaan, maar dan als ik langshet shipsvak loop ineens 3 zakken chips in mn kar heb liggen...

het gaat in die tests vooral om wat je valkuilen en gevaar-punten zijn. het zou je verbazen hoeveel mensen e uberhaupt niet doorhebben dat ze eten om andere redenen dan lekker of honger...
pi_68688446
Verveling is mijn grote valkuil
pi_68688663
vind die emotie-toets beetje raar..

Ik heb áltijd zin in eten als ik iets lekker zie, hoor, ruik, etc. Maar dat zegt niet dat ik 't ook dóe dus heb die test maar niet ingevuld. Verder scoorde ik bij die zelfbeeldtoets 19 valt me nog mee

ik ben geen emo-eter, ook geen gewoonte-eter, ben gewoon een lekkerbek ik houd van eten, maar ook van gezond eten enzo, dus ik denk dat de tests niet echt representatief zijn voor mijn manier van met eten bezig zijn
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:55:12 #275
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68688858
quote:
Ik heb áltijd zin in eten als ik iets lekker zie, hoor, ruik, etc. Maar dat zegt niet dat ik 't ook dóe
nee, maar dat betekent wel dat je gevoelig bent voor externe prikkels, en dat je, wellicht, jezelf een handje kunt helpen door die externe prikkels te vermijden - zodat je je niet hoeft in te houden zeg maar...

of zeg ik nu iets heel geks?
pi_68689177
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, maar dat betekent wel dat je gevoelig bent voor externe prikkels, en dat je, wellicht, jezelf een handje kunt helpen door die externe prikkels te vermijden - zodat je je niet hoeft in te houden zeg maar...

Voor mij niet
Het kost op den duur inderdaad wel energie om lekkere dingen te negeren
pi_68692192
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 13:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Voor mij niet
Het kost op den duur inderdaad wel energie om lekkere dingen te negeren
Ik word er juist makkelijker in, nu. Of zakelijker; als ik heel erg zin heb in chips, koop ik een klein zakje, bijvoorbeeld (200-300 kcal ipv een hele zak van meer dan 1000).
pi_68695466
Ik zou ook graag meedoen aan de dieetclub. Ik ben nu al twee kilo afgevallen maar dit lijkt me een mooie stok achter de deur.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:19:43 #279
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68696537
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou ook graag meedoen aan de dieetclub. Ik ben nu al twee kilo afgevallen maar dit lijkt me een mooie stok achter de deur.
Welkom!
Hoeveel wil je in totaal kwijt en weet je al hoe je het gaat aanpakken?
***Levi was here***
pi_68697139
Ik wil in totaal 22 kilo kwijt, ik wil op de 60 zitten. Gewoon naar een gezond gewicht dus.
Nu nog 20 te gaan.
Ik wil het aanpakken door gewoon gezond te eten en elke dag een half uur te sporten (Ik heb 'n crosstrainer op m'n kamer staan).
pi_68700135
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wow @ grafiekje van Dyna! Goed bezig zie ik! Het is logisch dat het eerst snel gaat en dan langzamer, laat je niet ontmoedigen, want je bent nog steeds kick-ass afgevallen!
Dank je voor de opbeurende woorden.
Ik ga voor mijzelf nog meer letten om echt 3x per week sporten te halen (afgelopen tijd was het meestal 2x per week). Ik moet van mijzelf echt van dit plateau af komen. De laatste 2 maanden val ik namelijk niet meer af, maar schommel ik een beetje op en neer.

Dat is op zich best wel frustrerend, aangezien ik wel lekkere dingen laat staan, maar daar dus geen resultaat voor terug zie.
pi_68700449
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat ik ergens trek in krijg zegt ook niet dat het een onverbiddelijke trek is. Dan denk ik 'ooowh, wat lekker!' en vervolgens denk ik zónder enige moeite: 'oh, maar ik heb net gegeten', of 'ik ga zo eten', of weetikveelwat.
Dat ik ergens trek in krijg is dan niet zo van 'ik moet 't meteen hebben', maar vaak ook iets in de richting van 'nou ja, dat moet ik dan ook binnenkort maar weer 's een keertje doen'.

Geen kwestie van echt 'inhouden' ofzo
Ja doei.
pi_68700531
Hebben jullie ook bijvoorbeeld een dag wanneer je soepeler mag zijn?
pi_68700821
als je je hele levensstijl omgooit, en dus gewoon gezonder in 't algemeen gaat leven, dan is een keer pizza of patat-met helemaal niet erg maar ik zou daar persoonlijk niet metéén mee beginnen. Leer jezelf eerst aan om met een vast ritme normaal / gezond te eten en als dat er lekker in zit, kun je best 's wat ongezonds eten.

Zelf eet ik inmiddels al anderhalf jaar met dit schema:

Ontbijt (niet te weinig, maar pas op met suikers in 'gezonde' cruesli enzo.)
Tussendoor (fruit bijvoorbeeld
Lunch (genoeg eten ook weer, volkorenboterhammen met magere kaas, filet americain ofzo..)
Tussendoor (noten? Fruit? Pas op met 'gezonde' fruitkicks en ontbijtkoekrepen enzo)
Avondeten (gewoon je verstand gebruiken: niet teveel vet vlees, heel veel groente en rustig aan met sausjes en jus enzo)
(Tussendoor) Eventueel nog een tussendoortje, maar meestal doe ik dit niet. Als wel, dan is 't meestal weekend en is dat een blokje kaas met mosterd ofzo.

Verder sport ik 3 keer per week.

Zorg dat je een maand of 2 ofzo in dit ritme zit voordat je 'bewust' gaat 'zondigen'. Maar zorg tegelijkertijd dat je niet te krampachtig met eten om leert gaan. Als je van jezelf weet dat je de hele week gezond hebt gegeten en op 't werk halen ze een patatje en je heb er écht trek in, dan moet je daar niet te zwaar aan tillen. Als dit élke week gebeurt en je doet elke week mee, dan is 't wat anders.

Gebak op 't werk bijvoorbeeld alleen nemen als je het écht lekker vind (zelfgebakken ofzo, supermarktvlaai sla ik over) en niet rondbazuinen 'dat je aan het lijnen bent'. Dan zegt iedereen 'maar dit kán toch wel een keer', etc. Gewoon zeggen dat je niet hoeft/geen trek hebt is genoeg

etc.

zoiets?
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:22:10 #285
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68700871
Hoe is het hier?
Dyna18, je bent echt goed afgevallen! 13.5 kg, da's echt veel!
En DanseMacabre, welkom. Ikzelf deed dat eerder wel, als ik er echt goed inzat. Als ik er wat moeite mee had dan deed ik het niet, met name om te voorkomen dat ik mezelf dan niet kon herpakken. Maar ik gun(de) mezelf wel iedere dag iets "lekkers" (een koekje, een lolly, dat soort kleine dingen) waardoor het makkelijker vol te houden is Succes in ieder geval!

Nav de positieve berichten hier ook maar een shockabsorber op Ebay besteld, en wel in het roze Hij is vandaag binnen gekomen en ben erg tevreden. Heb ook meteen via Ebay een tweedehands Weight Coach voor op m'n DS besteld (die ook vandaag binnengekomen is), is leuk ter aanmoediging Verder merk ik dat ik echt veel moeite gehad heb de laatste tijd om te herpakken, volgens dat psychologie magazine zou ik gewoon een emotie eter zijn. En omg die uitslag van de zelfbeeldtest, ik zat dus echt onderaan. Dan noemen zij mijn beeld "irreëel", terwijl ik dan denk zolang het vanuit allerlei hoeken bevestigt wordt (t.v., hier op het forum, omgeving) dan lijkt me dat helemaal niet irreëel...

Vandaag wel braaf gedaan, nu is het een kwestie van volhouden Het mooie is wel dat ik nu een tijdelijke baan waarvoor ik ongeveer een uur op de fiets moet zitten.
pi_68700898
Bedankt motorbloempje!
Met gebak op werk heb ik geen last want ik studeer alleen.
Ik denk dat ik er wel iets aan heb.
pi_68700938
Ik ben trouwens helemaal geen emotie-eter, als ik ergens mee zit krijg ik juist geen hap door m'n keel.
pi_68704400
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben trouwens helemaal geen emotie-eter, als ik ergens mee zit krijg ik juist geen hap door m'n keel.
Ik wou dat ik dat had, dan was ik nu heel slank.

Ik krijg alleen geen hap door m'n keel als ik boos ben. Helaas ben ik moeilijk boos te krijgen.
pi_68704715
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
Probeer eens 1 week zo min mogelijk koolhydraten te eten? Dus brood vervangen door Wasa Vezelrijk crackers, geen aardappelen, geen pasta, geen rijst?
Dat werkte bij mij wel, mijn spijsvertering was in 'slaapstand' doordat ik een piek had aan koolhydraten in mijn lichaam. En ik viel ook toen amper af. Sinds ik 1 week amper koolhydraten binnenkreeg ben ik nu elke week 1 kilo kwijt.
@Dyna: misschien is dit ook wel wat voor jou, of het scheiden van koolhydraten en eiwitten als in Montignac of een leven lang fit. Ik heb dit ook vaker geprobeerd in eerdere lijnperiodes als ik op een plateau zat en het helpt wel. Of een dag in de week kan ook.

Ik ben trouwens puur een externe eter en heb ook geen goed zelfbeeld.

Sjeen hoe was les 9? Ik had vandaag de ergste PDS aanval sinds maanden en dat op de 1e dag van mijn ongesteldheid Ik ben eerder naar huis gegaan en met een pijnstiller en een kruik in bed gekropen. Toen ik wakker werd ging het wel weer en ik heb zojuist les 5 gelopen
pi_68706319
Ik zou ook wel willen hardlopen maar dat trekken mijn knieen niet.
Dan maar op de crosstrainer.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 mei 2009 @ 21:58:35 #291
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68709017
Welkom DanseMacabre!

Zesje, les 9 ging vanzelf... Ik weet nu zeker dat ik niet 's morgens maar 's avonds moet lopen En ik ben ook maar eens op Ebay aan het struinen voor en Shock Absorber
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:41:27 #292
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68718968
Goeiemorgen.
Gisteren les 13 gelopen. Ging best goed, al vind ik mijn tempo nog wel erg laag.
Zit nu een beetje te twijfelen of ik morgen les 13 nog een keer zal lopen, of toch door zal gaan met les 14, die wel weer een stukkie zwaarder is. Weet nog niet wat wijsheid is... ik heb geen haast, dus les 13 nog een keer lopen brengt geen schema's in de war oid.
***Levi was here***
pi_68719023
ik zou zeggen: probeer volgens het gewone ritme (dus morgen gewoon 14) Evy 1 uit te lopen op dit tempo.

Als je denkt: ik wil snellers, dan doe je Evy 1 (vanaf les 7 ofzo?) weer een keer en probeer je het tempo op te voeren. Constant lopen is ook met een minder hoog tempo prima bezig zijn hoor
Ja doei.
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:46:40 #294
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68719059
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zeggen: probeer volgens het gewone ritme (dus morgen gewoon 14) Evy 1 uit te lopen op dit tempo.

Als je denkt: ik wil snellers, dan doe je Evy 1 (vanaf les 7 ofzo?) weer een keer en probeer je het tempo op te voeren. Constant lopen is ook met een minder hoog tempo prima bezig zijn hoor
Klopt wel, maar ik word nog best wel gehinderd door kramp-achtige verschijnselen in mijn onderbenen tijdens het lopen, daardoor loop ik minder hard dan ik (volgens mij) zou kunnen. Hoop met nog een keer les 13 mijn spieren wat meer tijd te geven om te wennen voor ik het weer zwaarder maak.
***Levi was here***
pi_68719101
Doe je ook iets van een warming up vantevoren Levitation? Misschien dat dat wat helpt tegen de krampen..

Ik heb vanmorgen even gebeld naar de huisarts, en ik moet nog minimaal 2 weken rust houden.. Het enige wat ik mag is fietsen met lage weerstand...

Naast dat ik het heel vervelend vind dat ik niets meer aan sport kan doen, ben ik toch ook bang wat dit met mijn gewicht gaat doen. Ben iig blij dat de vakantie morgen voorbij is, dan heb ik weer meer ritme in mijn dagen...
pi_68719120
voor de hardlopers

Ik loop ook niet heel hard, 6,8km/uur. Wat MoBlo zegt was ik ook al van plan, ik ga na de Marikenloop (17 mei) weer Evy 1 opnieuw doen maar dan op een hoger tempo, eens kijken of dat werkt. Mijn eerste doel was 5km achter elkaar hardlopen (wat me nu dus lukt in ong. 44 minuten) Mijn volgende doel is 5km in een half uur, maar daar heb ik geen deadline voor.
pi_68719160
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:49 schreef teigan het volgende:
Doe je ook iets van een warming up vantevoren Levitation? Misschien dat dat wat helpt tegen de krampen..

Ik heb vanmorgen even gebeld naar de huisarts, en ik moet nog minimaal 2 weken rust houden.. Het enige wat ik mag is fietsen met lage weerstand...

Naast dat ik het heel vervelend vind dat ik niets meer aan sport kan doen, ben ik toch ook bang wat dit met mijn gewicht gaat doen. Ben iig blij dat de vakantie morgen voorbij is, dan heb ik weer meer ritme in mijn dagen...
Lastig. Mocht zwemmen nog wel?
Sterkte
pi_68719173
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Klopt wel, maar ik word nog best wel gehinderd door kramp-achtige verschijnselen in mijn onderbenen tijdens het lopen, daardoor loop ik minder hard dan ik (volgens mij) zou kunnen. Hoop met nog een keer les 13 mijn spieren wat meer tijd te geven om te wennen voor ik het weer zwaarder maak.
Dat heb ik ook vrij regelmatig, zeker als ik niet warmgefietst heb (sportschool; loopband) of wanneer ik niet aan een (goede) warming-up heb gedaan voor het lopen. Je gaat je benen opeens veel zwaarder belasten en dat vinden je spieren niet altijd leuk.. Hoe het precies werkt weet ik niet, ik lees de meeste dingen in het amateurhardloperstopic.

Bij mij gaat het trouwens over het algemeen vanzelf weg wanneer ik in een rustig tempo doorga met hardlopen. Als het échte kramp is dan stop ik wel altijd even. Gaat het écht niet meer, dan wandel ik gewoon naar huis.
pi_68719190
omearos doe je ook aan de Marikenloop mee?
pi_68719274
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Lastig. Mocht zwemmen nog wel?
Sterkte
heb ik eigenlijk niet specifiek naar gevraagd, ik kan het proberen, maar zodra ik last krijg moet ik weer stoppen, zelfde verhaal voor skaten... En aangezien ik nu al last heb als ik hier in de portiek de trap afloop, zal het nog wel niet gaan..
pi_68719372
ik ben vergeten me op te geven voor de Marikenloop maar ik ga nu ECHT lekker weer beginnen met hardlopen. Die laatste 6 kg mag er wat mij betreft nu wel af, en ik heb al nieuwe batterijen voor mijn mp3speler gehosseld

Begin ergens eind Evy 1 (ergens in les 18 ofzo) en ga dan door met Evy 2, want wil in november weer de 7 heuvelen doen.

Maar moet wel ECHT gaan weer ben nog steeds stabiel qua gewicht, maar wil gewoon die laatste kg's er ook af..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')