Nou ja wat denk je zelfquote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Nee, ik zat zeker niet naar zo'n antwoord te vissen. Ik zeg alleen dat ik er niet heel veel van merk, en mij afvraag of het dus echt zo'n mega impact heeft op je conditie.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen? Dat het best kan?![]()
Roken is gewoon heel slecht voor je lijf. Zeker zo vlak voor het sporten lijkt het mij niet zo heel verstandig om te doen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef jhvhprotocol het volgende:
Waar ben ik aan begonnen, stel een vraag en krijg direct de hele verantwoorde roken-shitload over me heen. x'D
Hmm, door die vergelijking met dik zijn snap ik wel beter wat je bedoelt. Ik weet wel dat roken slecht voor me is, echt waar; dat weet ik, mja. Stoppen is toch lastig.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Had je natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien.
Maar: roken voor je gaat sporten is gewoon een zware aanslag op je lijf. Je belast je longen met sporten nogal zwaar en het is natuurlijk niet handig om ze dan eerst te beschadigen.
Echt, niemand wil je dissen... het is gewoon heel ongezond. En hoe ongezond het is merk je echt pas als je gestopt bent, omdat je dan het verschil voelt.Net als met dik zijn, eigenlijk... je merkt pas goed hoe beperkend dat vet was als je het kwijt bent.
Ik heb het 3 maanden weten te combineren met een lange afstand relatie (=dure treinkaartjes), dus ja, ik moest er wel geld voor vrijmaken. x'D Ik krijg 75,- Euro zak- en kleedgeld per maand, en gezien mijn gewichtsverlies moet ik ook mijn hele kledingkast vernieuwen, dus het is allemaal een dure periode voor mij, ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
15 en dan al roken, waar haal je het geld vandaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Ik heb zelf ook gerookt, pakje per dag hoor![]()
begon toen ik 18 was
maar inmiddels is het zó duur
dat het bijne niet te betalen is als je ook nog andere leuke dingen wilt doen
Ik word over het algemeen ouder dan 18 geschat, alhoewel je dat natuurlijk niet kan zeggen van 1 foto. Ik ben groot, dat speelt ook mee. Op straat word ik ook altijd lastig gevallen door die goede doelen types, en als ik dan zeg dat ik 15 ben is het van 'o.. o..'.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
NIet om je lastig te vallen...
Maar ik vond je er op de foto niet al te oud zien. Je zegt zelf ook dat je nog 15 bent (ook al is dan voor een paar weken)... hoe kom je dan in godesnaam aan cigaretten. Ik werk bij een (onder andere) bij een pompstation achter de kassa en ik moet zeggen... Bij mij had jij geen cigaretten gekregen...
Niet dat ik je wil tegenhouden voor het vernielen van je lichaam, moet je helemaal zelf weten (doe ik ook door te veel te snoepen, het verkeerde te eten, te drinken...dus daar oordeel ik niet over)... Maar de boetes die de winkel opgelegd kan krijgen als ze zien dat jij iets koopt... echt belachelijk dom van een winkel om het je dan toch te verkopen...
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor benquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft iemand hier al denk je slank geprobeerd?
http://www.psychologiemag(...)ng-Denk-je-slank.htm
Ik ben van plan om dit te gaan doen omdat ik een emotionele eter ben....
Ik ben inmiddels begonnenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben
Welke lessen? hardlooppodcast ?quote:Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
's morgens lopen gaat bij mij meestal ook niet hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben
Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |