abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68499358
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Nou ja wat denk je zelf .
pi_68499404
Roken is per definitie slecht voor je jhvh!

Liep ik trouwens maandag nog tegen Yppy te klagen dat ik niet vooruit te branden was met hardlopen, doe ik vervolgens deze keer al 2 keer mijn rondje zonder problemen!
pi_68499463
Hou er ook rekening mee dat, wanneer je stopt met roken (en dat zal heus wel een keer moeten), de kilo's er ontzettend snel aanvliegen, en dat je jezelf dus flink in de vingers snijdt als je veel rookt.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:38:32 #204
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68500878
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat wil je nu horen? Dat het best kan?
Roken is gewoon heel slecht voor je lijf. Zeker zo vlak voor het sporten lijkt het mij niet zo heel verstandig om te doen.
Nee, ik zat zeker niet naar zo'n antwoord te vissen. Ik zeg alleen dat ik er niet heel veel van merk, en mij afvraag of het dus echt zo'n mega impact heeft op je conditie.
Oh noes!
pi_68501119
hoe oud was je ookalweer?

druk nu die laatste peuk uit, puistenpuber! je merkt pas hoe slecht 't voor je is als je straks ene nóg betere conditie hebt omdat je gestopt bent!

succes met stoppen
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:48:01 #206
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501231
Waar ben ik aan begonnen, stel een vraag en krijg direct de hele verantwoorde roken-shitload over me heen. x'D
Oh noes!
pi_68501529
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef jhvhprotocol het volgende:
Waar ben ik aan begonnen, stel een vraag en krijg direct de hele verantwoorde roken-shitload over me heen. x'D
Had je natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien.
Maar: roken voor je gaat sporten is gewoon een zware aanslag op je lijf. Je belast je longen met sporten nogal zwaar en het is natuurlijk niet handig om ze dan eerst te beschadigen.
Echt, niemand wil je dissen... het is gewoon heel ongezond. En hoe ongezond het is merk je echt pas als je gestopt bent, omdat je dan het verschil voelt. Net als met dik zijn, eigenlijk... je merkt pas goed hoe beperkend dat vet was als je het kwijt bent.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 29 april 2009 @ 15:58:31 #208
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501679
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Had je natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien.
Maar: roken voor je gaat sporten is gewoon een zware aanslag op je lijf. Je belast je longen met sporten nogal zwaar en het is natuurlijk niet handig om ze dan eerst te beschadigen.
Echt, niemand wil je dissen... het is gewoon heel ongezond. En hoe ongezond het is merk je echt pas als je gestopt bent, omdat je dan het verschil voelt. Net als met dik zijn, eigenlijk... je merkt pas goed hoe beperkend dat vet was als je het kwijt bent.
Hmm, door die vergelijking met dik zijn snap ik wel beter wat je bedoelt. Ik weet wel dat roken slecht voor me is, echt waar; dat weet ik, mja. Stoppen is toch lastig. Verslaafd? Ja, nu al. Over minder dan twee weken word ik 16, misschien is dat mooi moment om te stoppen. ^^
Oh noes!
pi_68501828
15 en dan al roken, waar haal je het geld vandaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Ik heb zelf ook gerookt, pakje per dag hoor begon toen ik 18 was maar inmiddels is het zó duur dat het bijne niet te betalen is als je ook nog andere leuke dingen wilt doen
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:05:14 #210
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68501953
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
15 en dan al roken, waar haal je het geld vandaan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Ik heb zelf ook gerookt, pakje per dag hoor begon toen ik 18 was maar inmiddels is het zó duur dat het bijne niet te betalen is als je ook nog andere leuke dingen wilt doen
Ik heb het 3 maanden weten te combineren met een lange afstand relatie (=dure treinkaartjes), dus ja, ik moest er wel geld voor vrijmaken. x'D Ik krijg 75,- Euro zak- en kleedgeld per maand, en gezien mijn gewichtsverlies moet ik ook mijn hele kledingkast vernieuwen, dus het is allemaal een dure periode voor mij, ja.
Oh noes!
  woensdag 29 april 2009 @ 16:11:07 #211
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68502186
Dat is wel een 'nadeel' van veel afvallen; je mag al je kleren gaan vernieuwen.
Ik ben van broekmaat 42 / 44 naar 35 gegaan, en van shirts van XXXl naar L. xD
Oh noes!
pi_68504202
NIet om je lastig te vallen...

Maar ik vond je er op de foto niet al te oud zien. Je zegt zelf ook dat je nog 15 bent (ook al is dan voor een paar weken)... hoe kom je dan in godesnaam aan cigaretten. Ik werk bij een (onder andere) bij een pompstation achter de kassa en ik moet zeggen... Bij mij had jij geen cigaretten gekregen...

Niet dat ik je wil tegenhouden voor het vernielen van je lichaam, moet je helemaal zelf weten (doe ik ook door te veel te snoepen, het verkeerde te eten, te drinken...dus daar oordeel ik niet over)... Maar de boetes die de winkel opgelegd kan krijgen als ze zien dat jij iets koopt... echt belachelijk dom van een winkel om het je dan toch te verkopen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 29 april 2009 @ 18:10:31 #213
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68506139
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
NIet om je lastig te vallen...

Maar ik vond je er op de foto niet al te oud zien. Je zegt zelf ook dat je nog 15 bent (ook al is dan voor een paar weken)... hoe kom je dan in godesnaam aan cigaretten. Ik werk bij een (onder andere) bij een pompstation achter de kassa en ik moet zeggen... Bij mij had jij geen cigaretten gekregen...

Niet dat ik je wil tegenhouden voor het vernielen van je lichaam, moet je helemaal zelf weten (doe ik ook door te veel te snoepen, het verkeerde te eten, te drinken...dus daar oordeel ik niet over)... Maar de boetes die de winkel opgelegd kan krijgen als ze zien dat jij iets koopt... echt belachelijk dom van een winkel om het je dan toch te verkopen...
Ik word over het algemeen ouder dan 18 geschat, alhoewel je dat natuurlijk niet kan zeggen van 1 foto. Ik ben groot, dat speelt ook mee. Op straat word ik ook altijd lastig gevallen door die goede doelen types, en als ik dan zeg dat ik 15 ben is het van 'o.. o..'. xD Ik word echt nooit om mijn ID gevraagd, en als ze dat wel doen zeg ik: ik ben 17, en dan krijg ik het alsnog mee.
Oh noes!
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 april 2009 @ 21:56:06 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68541173
Net mezelf een schop gegeven en mijn loopschoenen aangetrokken. Ik was vorige keer blijkbaar bij les 7 gebleven, dus die heb ik gelopen. Geheel probleemloos overigens, maar nu heb ik trek
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68551044
Alle feestdagen met bier en patat voorbij. Nu weer streng zijn voor mijzelf.
pi_68635404
Pff ik doe toch echt iets fout. Ik sport sinds een tijdje, laat chips etc. staan en eet gezonder, maar ik val gewoon niets af. Terwijl ik de eerste maand wel 3 kilo afviel.

M'n sportabo kan ik net zo goed opzeggen als ik een maand lang geen gram afval.
-
pi_68635615
Ritmo met sporten kweek je spieren en die wegen zwaarder dan vet he!
pi_68635719
Ja dat klopt, maar ik merk nou ook nog niet dat ik echt gespierder ben.
-
  Licht Ontvlambaar zondag 3 mei 2009 @ 21:46:47 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68635749
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Heeft iemand hier al denk je slank geprobeerd?

http://www.psychologiemag(...)ng-Denk-je-slank.htm

Ik ben van plan om dit te gaan doen omdat ik een emotionele eter ben....
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben

Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68635823
Ik heb trouwens het idee dat het ook wel wat met m'n spijsvertering kan zijn. Is die op de een of andere manier te bevorderen?
-
pi_68636037
Voel je je niet strakker? Of 'steviger'? Zitten je broeken nog even strak?

Als je last hebt van je spijsvertering kun je volgens mij het beste veel vezels eten in combinatie met voldoende (water) drinken. Als ik een tijdje verstopt zit eet ik veel appels, kiwi's, bruin brood en drink ik veel water. Nu weet ik daar verder niet zo heel veel van, maar als je denkt dat er iets aan de hand is met je spijsvertering zou ik langs de huisarts gaan..
pi_68636548
Mmm moeilijk te zeggen. Een beetje, maar dat kan ook net zo goed psychologisch zijn. Dikker ben ik in elk geval niet.

Ik eet al elke dag muesli naturel en een boterham of 5 (met mager vlees zoals kipfilet). En nou ja, iets 'mis'. Ik heb het al jaren eigenlijk en het is niet ernstig ofzo. Zo af en toe lichte krampjes die nauwelijks serieus te noemen zijn, en snel een opgeblazen gevoel.
-
pi_68640972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik las het ook in Psychologie Magazine, best interessant. Maar denk niet dat ik er geschikt voor ben
Ik ben inmiddels begonnen
quote:
Ben trouwens vanmorgen les 8 gaan lopen, maar dat doe ik niet meer, 's morgens. Heb de eerste deel vreselijk last van mijn rug gehad. Denk dat 's avonds lopen, voor mij beter is...
Welke lessen? hardlooppodcast ?
pi_68644935
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

's morgens lopen gaat bij mij meestal ook niet hoor
Al heb ik dan wel de rest van de dag lekker veel energie

Hier nog steeds stabiel tussen de 67 en de 68. Best prima, maar wat lager mag ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')