meer zoiets van "ah nu weet ik wel een beetje hoe het werkt, ik doe een beter minder zus en een beetje minder zo" En dan let je niet zoveel meer op hoeveelheden of denk je " voor deze keer kan het wel" en dat kan dan natuurlijk nietquote:Op maandag 27 april 2009 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Waar is het misgegaan littledrummergirl?
- meer eten?
- minder bewegen?
- meer snoepen?
- geen zin meer om op te letten?
- combinatie?
Wow goed hoor!quote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan![]()
dat iddquote:Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Herkenbaar hoor.
Eigenlijk moet je voor jezelf een minimum en maximum gewicht bepalen waarbij je aan de bel trekt voor jezelf. Maar afijn, dat is de theorie. In de praktijk "vergeet" je dan iedere keer te wegen en dan zit die ene broek toch weer strak en dan boeit die zak chipt ook niet meer en voor dat je het weet zitten er weer 5 kilo aan.
Sport je erbij eigenlijk?
Ook van mij nog even eenquote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe sportbeha, de mijn begint te slijten.
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan![]()
Dank jequote:
quote:Voor mij is dit Evy week 2/les4 maar helaas helemaal niet zo'n lekker weer als vorige week. Ik heb niet eens een windjack bedenk ik meVooruit, toch schoenen en sweater aan en gaaaaaaan
dank jequote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Ook van mij nog even eenen een
.
Goed gedaan hoor, je flikt het hem maar wel weer eventjes!!
Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.quote:Ik wil deze week ergens les 15 lopen, en dan goed op mijn looptechniek letten zodat mijn knieen niet alle klappen opvangen...
Ik weet alleen nog niet wanneer, moet mezelf even een schop geven denk ik...
ik heb meivakantie, dus ik heb in principe de hele week wel de tijd... Ik begin pas weer op 7 mei...quote:Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef omearos het volgende:
[..]
dank je
[..]
Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.
Enneh... *schop*
Ik ook, maar het is niet anders en we maken er gewoon het beste van. Ik heb sinds kort een scootertje en dat zal waarschijnlijk minder energie kosten om naar mijn werk te gaan dan met de tram en ik moet zeggen dat op sommige punten het me nu wel makkelijker valt (gewoon omdat je weet dat het nou eenmaal niet anders is, dat het net zo goed weer tot 33 weken kan duren en dat het kotsen beter was dan die voorweeenquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
Hmmm
Balen zeg....
* freecell knuffelt Troel
k had echt voor je gehoopt dat het nu beter zou gaan!
Erg positieve reacties allemaal. Sommigen die me tijdje niet hadden gezien herkenden me serieus niet meer. x'Dquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Het verschil is goed te zien hoor!!! Top gedaan!
hoe vind je omgeving het nu?
Diėtiste / diėten geloof ik niet in.quote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat goed zeg jhvh!Het verschil is inderdaad goed zichtbaar!
En hoe heb je het aangepakt? Zelf of via de diėtiste oid?
Leuk dat je met de 4 mijl mee mag doen!quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Goed gedaan Levi!!!
Ik kreeg nu net een mailtje binnen dat ik definitief een plek heb bij de 4 mijl..
Ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd echt wel weer kan lopen, maar het voelde best ironisch aan, aangezien ik dus net besloten had voorlopig even niet te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |