abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68260627
Hmmm, ik ben gisteren zelfs mijn bed weer uitgekomen voor een boterham...
pi_68260724
Inderdaad later eten of vroeger naar bed gaan.
Een appel kan je touwens wel lekkeder maken door hem in de magnetron te doen en dan met kaneel (en optimel vanille vla)
pi_68260776
Misschien een uurtje ofzo na het avondeten nog een toetje pakken?

yoghurt met wat fruit erdoor?
Wat eet je als avondeten, is dat wel genoeg?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68260956
Gisteren rijst, gesudderd rundvlees en een hele zak rauwkost van de aldi. Misschien is later eten een optie. Ik vind dat alleen zo sneu voor mijn dochter, want dan wordt het na-het-eten-buiten-spelen tijd zo kort. En om nou allebei apart te eten is ook weer zo wat.
pi_68261004
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef Mejuffrouw het volgende:
Gisteren rijst, gesudderd rundvlees en een hele zak rauwkost van de aldi. Misschien is later eten een optie. Ik vind dat alleen zo sneu voor mijn dochter, want dan wordt het na-het-eten-buiten-spelen tijd zo kort. En om nou allebei apart te eten is ook weer zo wat.
Maar dan kan ze toch lekker langer voor het eten spelen?
pi_68261095
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Nu ik het zo opschrijf klinkt het wel heel zielig......
pi_68261112
Dan zou ik als ik jou was toch het toetje wat later nemen, misschien dat het helpt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68261160
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Maar hoelaat eten jullie nu dan?
En er zijn genoeg gezonde tussendoortjes die je na het avondeten nog kan nemen, ik eet zelfs nog soms brood erna omdat we zo vroeg eten.
Maar dan eet ik overdag natuurlijk wel minder brood want die tijd is ook minder lang als je dus vroeg eet.
pi_68261421
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!
Ik zou er ook voor kiezen om later op de avond nog wat te eten. Wel iets gezonds natuurlijk.
pi_68261618
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!
Ik zou er ook voor kiezen om later op de avond nog wat te eten. Wel iets gezonds natuurlijk.
Inderdaad... en dan gewoon iets te eten inplannen, om half 9 ofzo. Dan voorkom je dat je om 22 uur een vreetkick krijgt. Knäckebröd met kaas of een boterham, of inderdaad een toetje oid.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68262818
Ik vind het ook eerder lief dan raar
Wij hadden vroeger een vriendje en die at veel eerder dan de rest van de buurt en dat was best sneu, die moest altijd een uur eerder thuis zijn dan de rest.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:49:43 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68264085
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef Mejuffrouw het volgende:
Verdorie, alweer 3 avonden achter elkaar een vreetkick gehad. De hele dag gaat het prima en dan s'avonds na 10 uur gaat het helemaal los. Alle zelfdiscipline kwijt. Iemand tips en tricks om dat gat in mijn maag te voorkomen? (behalve veel water en een appeltje...)
géén appeltjes eten. veel mensen krijgen echt een enrome vreethonger van appels (ik ook)

proteinen vullen beter: magere yoghurt, beetje gerookte/gekookte kip
of groentes: rauwkost enzo
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:51:03 #113
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68264130
oh en ik mag van mezelf na 22 uur gewoon niks meer nemen omdat ik dan toch al bijna ga slapen. die gewoonte heb ik me nu wel succesvol aangeleerd...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68276990
Veel succes Chev.
3x sporten klinkt goed, dus dat gaat vast goedkomen. Heb je samen met de sportschool een programma opgesteld?
pi_68296116
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:35 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Chev.
3x sporten klinkt goed, dus dat gaat vast goedkomen. Heb je samen met de sportschool een programma opgesteld?
Nee, ik heb al wel 3x eerder een half jaar getrained bij een dure sportschool (¤50,--) en weet wel ongeveer wat ik kan en moet doen, ze hebben ook (algemene) trainigs schema's daar voor beginners en gevorderden, kracht, conditie en afvallen.

Ga dus lekker bewegen wat schema's af en proberen lekker in beweging te zijn en m'n gehele lichaam te trainen ipv slechts 1 deel.

Het is wetenschappelijk bewezen dat je toch niet op 1 lichaamsdeel kan afvallen .
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68316904
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
Sanity is (not) statistical
pi_68316990
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C01&SC=L0C&KAC=LA7&ArtikelNummer=348052&KW8=30881&M=92&SM=0
En er zijn nog meer te vinden bij de wehkamp.
pi_68317080
Shockabsorbers op EBay?
pi_68320059
Ebay is de beste plek om sportbeha's te kopen.
Het model wat ik altijd heb (B109 van Shock Absorber) heb ik daar voor zo'n 15 euro gekochtn ipv de 40 euro die je in NL betaald.
Zoeken op shock absorber en je maat (42C of 44C). Het aanbod kan van dag tot dag verschillen. Zo heb ik een paar weken zitten azen op een lichtroze variant die regelmatig in alle maten voorbij kwam behalve in de mijne. Maar hij is onderweg.
pi_68320592
Ja, die roze wil ik ook nog steeds
pi_68321752
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef Miss_S het volgende:
Inderdaad later eten of vroeger naar bed gaan.
Een appel kan je touwens wel lekkeder maken door hem in de magnetron te doen en dan met kaneel (en optimel vanille vla)
best lekker . Geschild ws nog beter.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:38:12 #122
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68326971
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb gewoon een shockabsorber (85D) bij een sportzaak gekocht. Volgens mij hadden ze ook wel grotere omtrekken.
***Levi was here***
pi_68327925
Toevallig heb ik momenteel ook een shockabsorber aan, gehaald bij de Intersport. De prijs loog er niet om
pi_68327978
Het scheelt echt heel veel als je ze via Ebay koopt Ik was minder dan 20 euro per stuk kwijt, inclusief verzenden! Als je eenmaal je maat weet, kun je ze misschien de volgende keer daar kopen? Chico van Slank heeft volgens mij alle betrouwbare verkopers van SA's in de peiling.
pi_68328458
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het scheelt echt heel veel als je ze via Ebay koopt Ik was minder dan 20 euro per stuk kwijt, inclusief verzenden! Als je eenmaal je maat weet, kun je ze misschien de volgende keer daar kopen? Chico van Slank heeft volgens mij alle betrouwbare verkopers van SA's in de peiling.

Gewoon op je eigen maat zoeken (wel de engelse maat, even in je huidige bh's kijken, getal in de 30/40/50 ipv 100), en kijken of de verkoper 99-100% positieve feedback heeft .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68333151
Ik heb een impactfree gekocht bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/ Men vond het hier maar niks geloof ik maar ik ben best tevreden. Heb ook een keer geruild en dat ging probleemloos.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68333766
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef Chicolate het volgende:
Gewoon op je eigen maat zoeken (wel de engelse maat, even in je huidige bh's kijken, getal in de 30/40/50 ipv 100), en kijken of de verkoper 99-100% positieve feedback heeft .
Is dat dan 100/2,54 (1 inch = 2,54 cm) = 39,37 = 39 ?
Ik heb maat 85 E = 33,46 = 33E of 34E?
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68334431
85E is 38E.
Maar afijn, het is heel verstandig om een goede lingeriewinkel te zoeken en daar eens te gaan passen.
Toen ik zei dat ik ging hardlopen kreeg ik heel resoluut een shock absorber in mijn handen geduwd. Zit perfect, mijn borsten bewegen amper en doen ook geen pijn.

Reden dat ik de site van Kiesdejuistesportbh niets vind, is o.a. omdat ik de site onduidelijk vind en ze plaatjes gejat heeft van Shock Absorber. Ik kan niet heel snel vinden welke sportbeha voor mij geschikt zou zijn en als ik kijk bij de meest populaire beha's om mee hard te lopen, dan kosten ze allemaal 60 euro.
En dat vind ik best duur. Voor dat geld koop je 3 shock absorbers op Ebay, of anderhalve shock absorber in de winkel.
pi_68336686
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:16 schreef zesje het volgende:
Ik heb een impactfree gekocht bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl/ Men vond het hier maar niks geloof ik maar ik ben best tevreden. Heb ook een keer geruild en dat ging probleemloos.
Ik moest nogal lachen om die website, die mevrouw die zichzelf 'CEO en deskundige' noemt Maar ik wil best geloven dat de BH's prima zijn, hoor Ze waren wel vrij duur, toch?
pi_68338233
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
85E is 38E.
Reden dat ik de site van Kiesdejuistesportbh niets vind, is o.a. omdat ik de site onduidelijk vind
ze geeft juist heel veel uitleg vind ik en op de site kan ik precies vinden welke bh voor mijn sport geschikt is en welk type ze heeft in mijn maat. Superduidelijk dus. Maar ze is wel duur ja. Duidelijk geval slimme marketing dat zie ik ook wel.
Op Ebay zijn goede aanbiedingen maar wel zonder enige uitleg en ook niet alles is in alle maten. De ene shockabsorber is de andere niet qua belasting. Maar goed daar kom ik wel uit. Mijn volgende bh ga ik waarschijnlijk via Ebay in de UK bestellen.
pi_68339127
Ik vond het geen duidelijke site. Jij kennelijk wel.
pi_68340162
Zo, ik heb vandaag al weer gesoftbalt, gisteren training, vandaag wedstrijd.. We zijn ingemaakt, maar het was wel leuk..

Ik hou er zelfs nog een souveniertje aan over, ik kreeg een bal tegen mijn onderarm geslagen, dus die zal wel blauw worden..

Vanavond nog even lekker een stukje skaten, en genieten van het feit dat ik vakantie heb..
pi_68341811
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef zesje het volgende:

[..]

Is dat dan 100/2,54 (1 inch = 2,54 cm) = 39,37 = 39 ?
Ik heb maat 85 E = 33,46 = 33E of 34E?
Nee dat omrekenen gaat niet op die manier. Op internet zijn wel wat omrekentools te vinden, bijv:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Heb mijn eigen maat er ook even doorheen gehaald, en hij klopt wel. Eigen maat invullen bij EU/Jap en aflezen bij UK.
pi_68344704
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:48 schreef Chicolate het volgende:
Nee dat omrekenen gaat niet op die manier. Op internet zijn wel wat omrekentools te vinden, bijv:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Heb mijn eigen maat er ook even doorheen gehaald, en hij klopt wel. Eigen maat invullen bij EU/Jap en aflezen bij UK.
Thnx
pi_68378257
Ik dacht eerlijkgezegd dat ShockAbsorbers niet tot mijn omvang gingen. Cupmaat wel ja, maar omvang =/ Heb hier bij sportwinkels en hardloopwinkels ook naar geinformeerd. Ik heb wel een ShockAbsorber, maar die is ten eerste te klein en ten tweede voor een te lage intensiteit (en langer dan 10 minuten red ik het daar niet mee voor het te zeer doet om verder te lopen).

Na wat zoeken zie ik dat er slechts 1 model Shock Absorber intensiteit 4 is dat in een grotere omvang te verkrijgen is dan 85... Maar goed, toch wat geleerd. Ik heb deze hiervoor echt nooit kunnen vinden, maar misschien bestond ie toen ook gewoon nog niet? Zou ook kunnen natuurlijk. Laatste keer dat ik daarnaar gezocht heb is al ruim een jaar geleden denk ik. Wel model opoe en alleen verkrijgbaar in wit, da's dan weer jammer. Maar beter dan niks.
pi_68380401
Net maar eentje gekocht via e-bay. Scheelt zeker veel geld zeg!
  zondag 26 april 2009 @ 11:44:17 #137
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68386518
Sportbeha's koop je niet voor het mooi, maar voor de functionaliteit.
Heel soms kom je ze tegen in een tof kleurtje, dus zodra je die ziet: kopen!
Fijn dat je geslaagd bent!
pi_68386722
Via eBay zie je soms wel leuke met kleurtjes langskomen (Roze, paars of turkoois) maar die zijn dan ook het snelste uitverkocht Ik heb nu ook een soort opoemodel, maar alles blijft prima op z'n plek zitten
pi_68394042
Ik heb ook een wit opoemodel . In de winkels was mijn maat nooit te vinden, alleen al daarom vind ik ebay een geweldige uitvinding. Ik wil nog wel een zwarte .
pi_68398816
Nja, sowieso heb je vaak schouderbanden van meer dan 3 cm breed. Dan is de sex al ver te zoeken

Maeghan, mijn huidige shockabsorber (die echt fantastisch dempt ) had ik expres 5 cm te klein gekocht, deels 'op de krimp', deels om te zorgen dat 'ie echt goed strak zit. Hij heeft geen rugsluiting, je trekt 'm over je hoofd en maakt dan aan de zijkanten een extra strak clipje dicht.
Toen ik er de eerste keer mee ging rennen, kreeg ik serieus ademhalingsproblemen, omdat ik m'n ribben niet lekker uit kon zetten
Maar nu ben ik er wel aan gewend en zit het prima (en wat een support geeft dat ding ).

Moraal van het verhaal: overweeg om 'm in een iets kleinere onderwijdte te kopen, dat went vanzelf en die striemen trekken wel weg. Als je borsten maar ondersteund worden
pi_68400125
Ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe sportbeha, de mijn begint te slijten.
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan
  zondag 26 april 2009 @ 19:53:23 #142
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68401864
Na alle goede verhalen heb ik zelf net een roze sport bh op de kop getikt op Ebay Koste slechts 16 euro, is goedkoper dan bij de Hema waar ik em jaren geleden gekocht heb

Het gezond doen gaat nog steeds moeizaam, vind het moeilijk om de motivatie te vinden... Wil vanaf morgen weer een goede start maken Hoe vergaat het jullie allemaal?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_68406381
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:44 schreef Liejannuh het volgende:
Sportbeha's koop je niet voor het mooi, maar voor de functionaliteit.
Heel soms kom je ze tegen in een tof kleurtje, dus zodra je die ziet: kopen!
Fijn dat je geslaagd bent!
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik had toch wel errug graag een zwarte gehad, gezien ik eigenlijk altijd zwarte kleding draag. Verder hoop ik maar gewoon dat ie lekker zit. Nou ja, voor zover iets wat je decollete moet afknellen lekker kan zitten dan. Maar pijnlijker dan rennen zonder goede sportbh kan het niet zijn.

Inmiddels heb ik m'n vriend toch ook wel weer enigszins weten te overtuigen van het nut van bewegen. En da's nog steeds diezelfde vriend als die eerst zei dat ie zo van hardlopen hield en die eigenlijk de hele reden was dat ik uberhaupt hardloopschoenen aangeschaft heb (zo van, ik houd niet van sporten maar samen is het misschien nog wel gezellig) en vervolgens niet mee ging hardlopen. Dus ik hoop dat er dit jaar meer van komt dan vorig jaar, want toen ben ik maar twee keer in m'n uppie naar buiten geweest en da's toch wel zonde van m'n dure schoenen.

Voelden jullie je in het begin ook zo belachelijk als je ging hardlopen? Ik heb echt het idee dat iedereen naar me kijkt, ten eerste om het feit dat ik uberhaupt beweeg en ten tweede omdat ik er naar mijn idee als een belachelijke denderende vleesberg uit moet zien als ik ren. Misschien beeld ik het me in, maar ik durf toch echt niet alleen naar buiten.
pi_68406600
Serieus, het valt mee met het kijken, er lopen hier per dag zo veel langs! Ik kijk niet beter naar hardlopers dan naar wandelaars of fietsers hoor
  maandag 27 april 2009 @ 09:31:56 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_68414435
Ik had onlangs een PM van iemand die in het lijstje wilde, maar waar ik in verband met mijn ziekenhuisbezoek niet aan toegekomen was. Nu heb ik met mijn slimme kop mijn PM-box opgeruimd, dus graag even opnieuw een seintje geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 27 april 2009 @ 09:49:01 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68414777
Zo... ik zit inmiddels netjes met een flesje water aan de pc. Deze week ook maar weer gaan rennen... En een zoeken op ebay naar een mooie shockabsorber
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68414783
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Troel het volgende:
Ik had onlangs een PM van iemand die in het lijstje wilde, maar waar ik in verband met mijn ziekenhuisbezoek niet aan toegekomen was. Nu heb ik met mijn slimme kop mijn PM-box opgeruimd, dus graag even opnieuw een seintje geven
Je bent terug
Beetje gerehydrateerd?
pi_68414956
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Voelden jullie je in het begin ook zo belachelijk als je ging hardlopen? Ik heb echt het idee dat iedereen naar me kijkt, ten eerste om het feit dat ik uberhaupt beweeg en ten tweede omdat ik er naar mijn idee als een belachelijke denderende vleesberg uit moet zien als ik ren. Misschien beeld ik het me in, maar ik durf toch echt niet alleen naar buiten.
ik loop wel redelijk bewust niet langs al te drukke plekken, maar als ik loop let ik eigenlijk niet meer zo op de mensen om mij heen..

Ik had het er vorige week met een collega over, ik heb gesoftbalt tegen leerlingen, en ik zag er als een berg tegenop om me daar in sportkleding te vertonen. Haar reactie: "Je staat er toch ook niet om mooi te zijn? Wat maakt het uit!". En daar had ze toch ook wel een punt eigenlijk..
  maandag 27 april 2009 @ 09:58:21 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_68415000
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Je bent terug
Beetje gerehydrateerd?
Nopes. Ook geen infuus gehad hoor

Sondevoeding is niet aan mij besteed. A, ze krijgen die sonde er niet fatsoenlijk in en B, als ie er dan inzit, dan issie er ook zo weer uit als je aan het spugen bent

Kortom: gewoon een paar dagen vern*kt in het ziekenhuis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68415231
Hmmm
Balen zeg....

* freecell knuffelt Troel

k had echt voor je gehoopt dat het nu beter zou gaan!
  maandag 27 april 2009 @ 13:57:30 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68421765
hmm ik ben er ook weer

ik was na een aantal maandjes hier vorig jaar een kilo of 6 kwijt, maar toen werd ik lui en ondertussen zijn ze er weer gezellig bij Ik ga maar weer eens een poging doen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68422682
Waar is het misgegaan littledrummergirl?
- meer eten?
- minder bewegen?
- meer snoepen?
- geen zin meer om op te letten?
- combinatie?
  maandag 27 april 2009 @ 14:29:51 #153
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68422891
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
Waar is het misgegaan littledrummergirl?
- meer eten?
- minder bewegen?
- meer snoepen?
- geen zin meer om op te letten?
- combinatie?
meer zoiets van "ah nu weet ik wel een beetje hoe het werkt, ik doe een beter minder zus en een beetje minder zo" En dan let je niet zoveel meer op hoeveelheden of denk je " voor deze keer kan het wel" en dat kan dan natuurlijk niet

Net weer braaf mn valt af profieltje geupdate ga weer eens een poging wagen.
pi_68423041
Herkenbaar hoor.
Eigenlijk moet je voor jezelf een minimum en maximum gewicht bepalen waarbij je aan de bel trekt voor jezelf. Maar afijn, dat is de theorie. In de praktijk "vergeet" je dan iedere keer te wegen en dan zit die ene broek toch weer strak en dan boeit die zak chipt ook niet meer en voor dat je het weet zitten er weer 5 kilo aan.

Sport je erbij eigenlijk?
pi_68425487
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Maar hij heeft het vandaag prima gehouden tijdens de 5km. Hardlopen in de volle zon is niet fijn, gelukkig werden er water en natte sponzen uitgedeeld. En ik heb er weer 44 minuten over gedaan
Wow goed hoor!

Voor mij is dit Evy week 2/les4 maar helaas helemaal niet zo'n lekker weer als vorige week. Ik heb niet eens een windjack bedenk ik me Vooruit, toch schoenen en sweater aan en gaaaaaaan
  maandag 27 april 2009 @ 15:42:00 #156
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_68425596
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Liejannuh het volgende:
Herkenbaar hoor.
Eigenlijk moet je voor jezelf een minimum en maximum gewicht bepalen waarbij je aan de bel trekt voor jezelf. Maar afijn, dat is de theorie. In de praktijk "vergeet" je dan iedere keer te wegen en dan zit die ene broek toch weer strak en dan boeit die zak chipt ook niet meer en voor dat je het weet zitten er weer 5 kilo aan.

Sport je erbij eigenlijk?
dat idd en sporten doe ik ook echt bijna niet.. tenzij het lopen naar de metro, boodschappen doen met de fiets en winkelen meetellen niet echt dus.

maar het stomme is, dat hele gewicht interesseert me niet eens zo het is ongezond, en kleren kopen is lastig, maar ik zit er verder echt niet mee dat werkt ook niet echt motiverend. Vond ik mezelf maar een dik lelijk vadsje, dan ging het vast makkelijker..
pi_68426106
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef omearos het volgende:
Ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe sportbeha, de mijn begint te slijten.
Ook van mij nog even een en een .

Goed gedaan hoor, je flikt het hem maar wel weer eventjes!!

Ik wil deze week ergens les 15 lopen, en dan goed op mijn looptechniek letten zodat mijn knieen niet alle klappen opvangen...

Ik weet alleen nog niet wanneer, moet mezelf even een schop geven denk ik...
pi_68426196
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef zesje het volgende:

[..]

Wow goed hoor!
Dank je
quote:
Voor mij is dit Evy week 2/les4 maar helaas helemaal niet zo'n lekker weer als vorige week. Ik heb niet eens een windjack bedenk ik me Vooruit, toch schoenen en sweater aan en gaaaaaaan
pi_68426278
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef teigan het volgende:

[..]

Ook van mij nog even een en een .

Goed gedaan hoor, je flikt het hem maar wel weer eventjes!!
dank je
quote:
Ik wil deze week ergens les 15 lopen, en dan goed op mijn looptechniek letten zodat mijn knieen niet alle klappen opvangen...

Ik weet alleen nog niet wanneer, moet mezelf even een schop geven denk ik...
Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.
Enneh... *schop*
  maandag 27 april 2009 @ 16:06:22 #160
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68426581
Bij mij is Evy er ook een beetje bij ingeschoten afgelopen week. Donderdag bleken we een afspraak te hebben die ik was vergeten, vrijdag geen tijd gehad, zaterdag geen energie (grootste deel vd dag geslapen ) en zondag weer geen tijd.
Dus... deze week wel weer braaf lopen! De planning: vanavond les 11, woensdag les 12, vrijdag les 13 en zondag les 14. Kan ik precies om alle afspraken heen manouvreren.
***Levi was here***
pi_68427040
Ik heb vandaag voor het eerst in weken/maanden weer een beetje fatsoenlijk gelopen. Niet iedere minuut stoppen (ongeveer) maar gewoon mijn rondje in een normaal tempo gelopen en niet dodelijk vermoeid zijn aan het einde.
Dat was best wel lekker eigenlijk!

Littledrummergirl, als ik jou was zou ik zeker wat meer gaan bewegen. Gewoon omdat het goed voor je is. Ga niet gelijk hardlopen, want ik kan me voorstellen dat dat misschien iets te zwaar is, maar ga gewoon regelmatig een stuk wandelen. Bedenk voor jezelf wat je leuk vindt om te doen qua sporten en ga dat doen. Groot voordeel is dat je spieren zich meer ontwikkelen en je dus meer gaat verbranden en je dus ook makkelijker afvalt.

Ik voel me echt veel beter in mijn vel als ik voldoende beweeg. Heb vorig jaar 4 maanden eigenlijk amper gesport en ik merk echt verschil. Voel me nu echt veel fitter.
pi_68427167
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:58 schreef omearos het volgende:

[..]

dank je
[..]

Wanneer heb je tijd? GEwoon alle mogelijke momenten bedenken en er daarvan een aantal aanwijzen. Hielp bij mij wel, dan wordt het steeds meer onderdeel van je wekelijkse routine.
Enneh... *schop*
ik heb meivakantie, dus ik heb in principe de hele week wel de tijd... Ik begin pas weer op 7 mei...

En inplannen is denk ik wel het handigste, want ik merk vandaag ook wel dat ik te weinig doe aan de dingen die ik moet doen, en ik wilde nog wel een beetje vakantie over houden.
  maandag 27 april 2009 @ 17:39:01 #163
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68429781
Hoi! Herinneringen jullie mij nog, ik jullie wel.
Ik was hier enkele maanden geleden. Ben 15 jaar, jongen, en woog 117 kilo. Inmiddels is dat 88 kilo geworden. Nja, ik ga hier mijn gezicht dus weer laten zien. ^^
Oh noes!
pi_68430279
jhvh, ik herinner je nog wel geloof ik, maar je bent dus goed bezig geweest zeg!!! Mooi joh!

Ik heb net Evy les 15 geprobeerd, en het ging niet. Ik krijg redelijk snel last van mijn knieen, en het voelt gewoon niet goed....

Ik ga deze week even met mijn schoenen langs de winkel, en kijken of het mijn looptechniek is, of dat de demping gewoon weg is..

Maar voorlopig loop ik niet, en ga ik wel skaten, en soms zwemmen... Als ik nu doorloop gaat het alleen maar minder worden denk ik.

Maar ik baal er verschrikkelijk van....
  maandag 27 april 2009 @ 19:26:11 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_68432827
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
Hmmm
Balen zeg....

* freecell knuffelt Troel

k had echt voor je gehoopt dat het nu beter zou gaan!
Ik ook, maar het is niet anders en we maken er gewoon het beste van. Ik heb sinds kort een scootertje en dat zal waarschijnlijk minder energie kosten om naar mijn werk te gaan dan met de tram en ik moet zeggen dat op sommige punten het me nu wel makkelijker valt (gewoon omdat je weet dat het nou eenmaal niet anders is, dat het net zo goed weer tot 33 weken kan duren en dat het kotsen beter was dan die voorweeen ). En je doet het natuurlijk niet voor niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 april 2009 @ 19:37:02 #166
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68433894
Het verschil is goed te zien hoor!!! Top gedaan!

hoe vind je omgeving het nu?
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:49 #168
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68433949
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Het verschil is goed te zien hoor!!! Top gedaan!

hoe vind je omgeving het nu?
Erg positieve reacties allemaal. Sommigen die me tijdje niet hadden gezien herkenden me serieus niet meer. x'D
Maar er is veel veranderd met het afvallen. Een grote overheersende onzekerheid in mij is -gelukkig- weg, ik kan nu echt genieten van het leven, ik durf weer.
Oh noes!
pi_68435007
Wat goed zeg!! Heb je het op eigen kracht gedaan?
pi_68435422
Als ik 15 was, dan zou ik het wel weten!
  maandag 27 april 2009 @ 20:36:30 #171
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_68435753
Wat goed zeg jhvh! Het verschil is inderdaad goed zichtbaar!

En hoe heb je het aangepakt? Zelf of via de diëtiste oid?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 27 april 2009 @ 20:59:44 #172
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68436802
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat goed zeg jhvh! Het verschil is inderdaad goed zichtbaar!

En hoe heb je het aangepakt? Zelf of via de diëtiste oid?
Diëtiste / diëten geloof ik niet in. Stiekem weet iedereen zelf best goed wat goed en wat slecht voor ze is, denk ik. Verder gewoon gezond eten en 1 keer per week sporten. Dus helemaal geen intensieve work-out of zo, maar ach, ik heb het ook zijn tijd gegeven. Mijn streegewicht is 80, en ik weeg nu 88. Dus nog 8 kilo te gaan. ^^
Oh noes!
  maandag 27 april 2009 @ 21:49:06 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68439077
Zo, Evy les 11 gelopen. Ondanks dat ik ontzettend moe was, heb ik mezelf toch van de bank weten te hijsen. Voel me meteen een stuk beter.
***Levi was here***
pi_68439314
Goed gedaan Levi!!!

Ik kreeg nu net een mailtje binnen dat ik definitief een plek heb bij de 4 mijl..
Ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd echt wel weer kan lopen, maar het voelde best ironisch aan, aangezien ik dus net besloten had voorlopig even niet te lopen.
  maandag 27 april 2009 @ 22:02:28 #175
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68439764
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Goed gedaan Levi!!!

Ik kreeg nu net een mailtje binnen dat ik definitief een plek heb bij de 4 mijl..
Ik ga er vanuit dat ik tegen die tijd echt wel weer kan lopen, maar het voelde best ironisch aan, aangezien ik dus net besloten had voorlopig even niet te lopen.
Leuk dat je met de 4 mijl mee mag doen!
Misschien kun je wel blijven lopen, maar rustig aan, gewoon weer bij les 8 beginnen oid. Dan loopt je conditie iig niet al te veel terug.
***Levi was here***
pi_68439969
Ik kan misschien wel blijven wandelen, maar hardlopen doe ik de eerste paar weken maar even niet.

Het is wel erg vervelend zo, maar voor mijn gevoel maak ik echt dingen alleen maar erger als ik er nu teveel mee ga doen..
  maandag 27 april 2009 @ 22:33:28 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68441087
Wowies, ik zie me net toch even een metamorfose langs komen! Repsects, protocol-dude! Echt goed!

Dat geeft de mens weer hoop
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68441794
JHVH Ziet er goed uit
voor Levi, hardgelopen
voor Teigan, ook hardgelopen wanneer is die 4mijl? Langsgaan bij de winkel klinkt als een goed plan. Wanneer ga je dat doen?
pi_68442266
Ik ga morgen bij de winkel langs..

Ik denk eigenlijk dat ik de boel wat overbelast heb, maar de 4 mijl is pas half oktober, dus ik heb genoeg tijd om te herstellen voor die tijd..
pi_68448496
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:59 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Diëtiste / diëten geloof ik niet in. Stiekem weet iedereen zelf best goed wat goed en wat slecht voor ze is, denk ik. Verder gewoon gezond eten en 1 keer per week sporten. Dus helemaal geen intensieve work-out of zo, maar ach, ik heb het ook zijn tijd gegeven. Mijn streegewicht is 80, en ik weeg nu 88. Dus nog 8 kilo te gaan. ^^
wat goed! En wat een verschil! hulde
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:43:14 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449032
Ook van deze lurker complimenten aan jhvh! Knap dat je het helemaal zelf hebt gedaan. Je ziet er goed uit!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68450430
JHVH: Goed gedaan hoor!! Mijn complimenten

Ik zit nu op 88,8 (in de avond) Ik was helemaal verbaasd gisteren toen ik op de weegschaal ging staan in de sportschool. De week daarvoor woog ik namelijk 90,6... Dus dat scheelt bijna 2 kg in 1 week!
Vanochtend stond de weegschaal trouwens op 88,1
Het gaat de goede kant op, en ik ben blij
Tralalalaaa
pi_68450673
Gaat lekker TAP!
Hier gelijkmatig en das eigenlijk ook wel prima.
Ik houd wel mijn hart vast over wat er gebeurt als ik stop met de borstvoeding
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:09:54 #184
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68450891
Ik was de afgelopen 2 weken 2 kilo kwijt geraakt. Sta ik gisterochtend op de weegschaal, zit het er spontaan allemaal weer aan. Maar ik heb weer last van mijn darmen, dus in denk dat het vanzelf wel weer daalt.
***Levi was here***
pi_68452809
JHVH: echt heel goed en je ziet er prima uit
en TaP: goed bezig!

@ Levi zo herkenbaar! Ik heb ook erg veel last van mijn darmen en als ik weer eens een aantal dagen achter elkaar last heb dwz opgeblazen, winderig, buikpijn en rare stoelgang dan kom ik ook eerder aan dan dat ik afval. Frustrerend.
Heb jij PDS en zo ja wat geeft bij jou verlichting/verergering? Ik heb op de een of andere manier vaak door de weeks meer last als in een weekend, stress is een factor en kan niet goed tegen vezels uit granen en prei, champignons. Osteopathie en probiotica helpen wel maar ik heb DE oplossing ook nog niet gevonden.
pi_68453126
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker TAP!
Hier gelijkmatig en das eigenlijk ook wel prima.
Ik houd wel mijn hart vast over wat er gebeurt als ik stop met de borstvoeding
... dan kun je weer makkelijker gaan sporten?

TAP, dat geeft de burger moed! Lekker zeg
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:27:42 #187
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68453318
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef zesje het volgende:
JHVH: echt heel goed en je ziet er prima uit
en TaP: goed bezig!

@ Levi zo herkenbaar! Ik heb ook erg veel last van mijn darmen en als ik weer eens een aantal dagen achter elkaar last heb dwz opgeblazen, winderig, buikpijn en rare stoelgang dan kom ik ook eerder aan dan dat ik afval. Frustrerend.
Heb jij PDS en zo ja wat geeft bij jou verlichting/verergering? Ik heb op de een of andere manier vaak door de weeks meer last als in een weekend, stress is een factor en kan niet goed tegen vezels uit granen en prei, champignons. Osteopathie en probiotica helpen wel maar ik heb DE oplossing ook nog niet gevonden.
Ik heb inderdaad PDS. Zondagavond na een BBQ zwol mijn buik helemaal op. Volgens mij houden mijn darmen vocht vast oid. Geen idee wat ik heb gegeten wat zo irriterend was. Had zelf de BBQ georganiseerd en volgens mij zaten er geen rare dingen bij. Maar ik was gisteren dus wel bijna 2kg zwaarder dan maandag.

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee waar ik goed op reageer. Probiotica neem ik niet meer, omdat ik daar slechte ervaringen mee heb. Werd daar alleen maar ellendiger van. Maar ik kan dan ook best slecht tegen zuivel. Van die vezelzakjes heb ik ook geen baat bij. Loopt de boel alleen maar door vast.

Wat ik wel weet is dat mijn darmen niet geheel standaard reageren, maar hoe ik het onder controle moet houden?? Geen idee. Denk wel dat een stress-vrij bestaan een deel van de ellende zou oplossen. Maarja, dat bestaat natuurlijk niet.
***Levi was here***
pi_68461802
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:42 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat idd en sporten doe ik ook echt bijna niet.. tenzij het lopen naar de metro, boodschappen doen met de fiets en winkelen meetellen niet echt dus.

maar het stomme is, dat hele gewicht interesseert me niet eens zo het is ongezond, en kleren kopen is lastig, maar ik zit er verder echt niet mee dat werkt ook niet echt motiverend. Vond ik mezelf maar een dik lelijk vadsje, dan ging het vast makkelijker..
Dat probleem heb ik ook.

Misschien helpt het dan als je probeert niet zozeer minder te eten, maar gezonder? Een zak chips laten staan omdat je er dik van wordt is iets anders dan bijv. een klein bakje nemen omdat het nu eenmaal ongezond is een hele zak op te eten. Dat helpt voor mij nog wel iets.

En qua bewegen probeer ik in de zomer altijd gewoon meer te lopen en te fietsen. Ik kan met de auto naar de metro rijden of ik kan er naartoe lopen. Nou ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik nooit die tien minuten ga lopen als het regent, maar nu het lekker weer is ben ik al twee keer op de fiets naar de stad geweest (25 minuten).

Overigens scheelt het voor mij nog het meest dat ik de laatste paar weken erg op m'n geld moet letten. Da's eigenlijk de belangrijkste reden om geen ongezonde dingen te kopen en als ik ze al heb, ze dan met mate te eten. Ik heb nu noten in huis, maar dat zijn verschillende ongezouten noten waarvan ik er iedere dag een paar neem vanwege de vitaminen en mineralen, maar ik eet ze niet in een keer op want ik heb geen geld om iedere dag nieuwe te halen. Toetjes, chips, frisdrank etc. zijn ook al afgevallen op die manier. Ik doe nu drie dagen met een pak ijsthee, in plaats van een dag, cola komt er niet meer in en ik neem braaf iedere dag brood mee naar m'n werk. Vroeger liet ik dat nog weleens achterwege en kocht dan wat ongezonds bij de bakker, maar iedere keer 1,30 voor een kaascroissantje neertellen kan nu niet.

En ik koop ook expres dingen die niet heel erg lekker zijn, maar net voldoening geven als je echt trek in snoep hebt. Als je echt iets moet snoepen, dan volstaat het wel, maar omdat het ook weer niet enorm lekker is, ben je er na drie happen mee klaar. Ik heb nu bijvoorbeeld een soort chocoladereep van rijstemelk liggen (ivm lactose intolerantie). Nou, het kan er mee door, maar het houdt niet over. Ik doe nu voor het eerst in m'n leven denk ik al vijf dagen met een 'chocoladereep'. Verkade kookchocolade werkte wat dat betreft ook goed en van die Japanse rijstzoutjes kon ik ook best goed afblijven.

Overigens is geldgebrek ook een goede reden om te gaan fietsen. Niet zozeer vanwege de benzinekosten of parkeerkosten, maar gezien ik te lui ben om dingen mee te sjouwen op te fiets, koop ik dan ook niks in de stad.
pi_68462249
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad PDS. Zondagavond na een BBQ zwol mijn buik helemaal op. Volgens mij houden mijn darmen vocht vast oid. Geen idee wat ik heb gegeten wat zo irriterend was. Had zelf de BBQ georganiseerd en volgens mij zaten er geen rare dingen bij. Maar ik was gisteren dus wel bijna 2kg zwaarder dan maandag.

Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee waar ik goed op reageer. Probiotica neem ik niet meer, omdat ik daar slechte ervaringen mee heb. Werd daar alleen maar ellendiger van. Maar ik kan dan ook best slecht tegen zuivel. Van die vezelzakjes heb ik ook geen baat bij. Loopt de boel alleen maar door vast.

Wat ik wel weet is dat mijn darmen niet geheel standaard reageren, maar hoe ik het onder controle moet houden?? Geen idee. Denk wel dat een stress-vrij bestaan een deel van de ellende zou oplossen. Maarja, dat bestaat natuurlijk niet.
Ik heb geen diagnose voor m'n darmen maar heb er wel altijd snel last van. Het enige wat bij mij werkt om het weer op het goede spoor te krijgen is het eten van twee kommen Kellogs AllBran per dag, met sojamelk dan in mijn geval, en verder brood en een normale avondmaaltijd. Zonder die AllBran kan ik doen wat ik wil, maar dan blijft het tobben. De laatste twee weken eet ik echter behoorlijk netjes en ik blijf gewoon pijn houden en verstopt zitten, ook met AllBran (al had ik nu de imitatie van AH, misschien zit daar het probleem - ik zal de echte maar weer halen van de week). En inderdaad, ik blijf ook weer te veel wegen terwijl er nu denk ik best alweer een of twee kilo af had moeten zijn, normaalgesproken.
pi_68463359

Ik ben vanmorgen bij de hardloopwinkel langsgeweest... Mijn schoenen kunnen nog wel even mee, mijn techniek is ook het probleem niet, ik had gewoon niet zoveel moeten skaten en hardlopen zonder pauze..

Dus hun advies was om nu twee weken niet te hardlopen/skaten.. Zwemmen mag ik proberen, maar liever geen schoolslag, en daarna weer rustig aan te beginnen...

Dus dat ga ik nu maar doen, al denk ik dat ik het skaten niet zal kunnen laten, maar dan gewoon maar rustig aan peddelen, ipv verkeersregelaartje spelen..
pi_68463825
Op zich goed nieuws toch? Twee weken rustig aan doen is een stuk makkelijker dan je hele techniek veranderen hoor
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:16:50 #192
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68464026
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef teigan het volgende:

Ik ben vanmorgen bij de hardloopwinkel langsgeweest... Mijn schoenen kunnen nog wel even mee, mijn techniek is ook het probleem niet, ik had gewoon niet zoveel moeten skaten en hardlopen zonder pauze..

Dus hun advies was om nu twee weken niet te hardlopen/skaten.. Zwemmen mag ik proberen, maar liever geen schoolslag, en daarna weer rustig aan te beginnen...

Dus dat ga ik nu maar doen, al denk ik dat ik het skaten niet zal kunnen laten, maar dan gewoon maar rustig aan peddelen, ipv verkeersregelaartje spelen..
Lijkt me toch niet verstandig om te gaan skaten. Neem nu maar gewoon echt ff rust, je lijf heeft het nodig.
***Levi was here***
pi_68464168
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef Maeghan het volgende:
Op zich goed nieuws toch? Twee weken rustig aan doen is een stuk makkelijker dan je hele techniek veranderen hoor
dat is zo, maar ik zat eigenlijk net een beetje lekker in het ritme van bewegen, en nu kan het weer even niet... En het is ook ergens wel een beetje mijn eigen schuld, ik wilde te veel...
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:28:24 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68464482
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef teigan het volgende:

[..]

dat is zo, maar ik zat eigenlijk net een beetje lekker in het ritme van bewegen, en nu kan het weer even niet... En het is ook ergens wel een beetje mijn eigen schuld, ik wilde te veel...
Gewoon gaan fietsen en wandelen om toch in beweging te blijven, maar voorkom dat je de boel verder overbelast.
***Levi was here***
pi_68464618
Dat was nu ook wel het plan ja..
Ik ben vandaag de halve stad doorgefietst, en dat was best lekker...
pi_68465743
Net 5km gelopen in 44:32 Ik heb een rondje hier in de buurt uitgestippeld die ongeveer 5km is en die wil ik 3x per week lopen. En dan kijken of de tijd omlaag gaat.
pi_68465770
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef teigan het volgende:

[..]

Doe rustig aan. Je hebt maar 1 lijf en dat lijf moet nog best een tijd mee.
pi_68466858
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef omearos het volgende:

[..]

Doe rustig aan. Je hebt maar 1 lijf en dat lijf moet nog best een tijd mee.
Eensch.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:50:32 #199
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_68499172
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Oh noes!
pi_68499357
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is roken btw echt heel moordend voor je conditie? Ik ben zelfs zo erg dat ik voor het sporten vaak nog even een peukje rook.
Wat wil je nu horen? Dat het best kan?
Roken is gewoon heel slecht voor je lijf. Zeker zo vlak voor het sporten lijkt het mij niet zo heel verstandig om te doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')