abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 12:38:13 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68199102
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef karoltje het volgende:
Ik word altijd helemaal paars van het hardlopen ...ook niet echt charmant!

Maar ik denk eerder dat mensen denken "Zo, zie die eens sportief doen", dan "Jezus wat een paars aangelopen zeekoe loopt daar".
Moet je wat langzamer lopen Echt waar. Ik dacht dat ik niet langer dan 2 - 5 min achter elkaar kon lopen, totdat mijn man de tip gaf wat langzamer te gaan. En nu hou ik het gewoon een half uur vol. Zonder problemen, overmatig zweet en rode koppen. Nu ga ik proberen of het ook iets sneller kan, maar lukt het niet dan blijf ik gewoon sjokken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68199204
Volgens mij loop ik al best langzaam ! Maar bedankt voor de tip.
pi_68200293
Ik ben ook niet bepaald snel ofzo. Vorig jaar werd ik op straat voorbij gelopen door een Somaliër die al een km of 100 ofzo aan het rennen was. Hij keek heel meewarig naar me.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68205810
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef karoltje het volgende:
Ik word altijd helemaal paars van het hardlopen ...ook niet echt charmant!

Maar ik denk eerder dat mensen denken "Zo, zie die eens sportief doen", dan "Jezus wat een paars aangelopen zeekoe loopt daar".
Jah, dat ken ik... Met je shirtje vol zweetplekken en piekerig haar (ja, echt ). Maar goed, ik ben nu bij Evy les 21, en dat ging toch best goed, ookal was ik daarna gesloopt. Hardlopen helpt echt keigoed tegen katers
  maandag 20 april 2009 @ 16:21:07 #55
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68206545
Het boeit me dus echt niet als andere mensen me voort zien ploeteren tijdens het hardlopen. Ik denk altijd maar "Wat je/jullie ook denken, ik doe het lekker wel". Je had tenslotte ook suf op de bank kunnen blijven zitten.

En hardlopen met een kater? respect CF
pi_68206616
Ik heb geen hard bewijs, maar volgens mij is de combi van veel water en 5 km hardlopen een hele snelle manier om van je kater af te komen. Het is wel even moeizaam starten, though
  maandag 20 april 2009 @ 16:24:35 #57
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68206672
Ik voel een test-meet aankomen

Maar volgensmij stort ik na 3 minuten neer als ik dat probeer.
pi_68207329
*uit lurk stand*

Aan die test wil ik dan ook wel mee doen
pi_68207388
Hardlopen als je een kater hebt? Dat vind ik toch wel erg stoer hoor
pi_68207836
Ik zal er eerlijk bijzeggen: ik heb weleens sneller gelopen. Maar als je benen eenmaal draaien, gaat het verstand gewoon op nul. En als Evy dan zegt dat ze fier op je is en dat je over drie dagen pas weer hoeft, nou, dan is je hoofd ineens weer helder (en honger dat ik had ).
pi_68208148
Ik denk toch dat ik die test over zou slaan..

Ik heb gisteren niet gelopen, te moe en geen zin, dus nu ga ik vanavond..

Nu eerst maar eens eten, en mijn lessen voorbereiden voor morgen... Ik hoef niet zoveel te doen, ik moet namelijk een toets surveilleren, en dan nog 3 redelijk rustige uurtjes....

Al ligt er nog wel een stapel verslagen te wachten, maar ik doe even alsof ze niet bestaan....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68209957
Ik zou meedoen aan de test
Al was het alleen al om de lol zowel de avond ervoor als de ochend erna
pi_68212340
Ik had gisteren het liefst heel hard naar iedereen geroepen dat ik voor het eerst aan 't hardlopen was maar dat viel ongetwijfeld te zien Ohhh en ik was helemaal toen een andere hardloper zijn hand opstak naar me, dat ik er nu bijhoor ofzo
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68212650
Leuk is dat hè? Ik groet ook altijd andere lopers
pi_68212877
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Mejuffrouw het volgende:
Waar vind ik die Evy lessen?
Eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat iemand mij rennend (schuddend, hijgend etc,) ziet. Hoe doen jullie dat? of ben ik de enige die zich daar bij voorbaat al voor schaamt?
Ze zouden hier: http://www.keep-running.be/ vandaag gepost worden maar ik zie nog niks. Misschien komen de schema's er ook wel te staan en anders heb ik inmiddels het schema van week 1 tm 10 te pakken. Ik denk trouwens ook dat mensen er wel positief naar kijken als ze mensen met overgewicht zien hardlopen. Ik vind het zelfs gewoon uber-stoer
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68213650
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef zesje het volgende:

[..]

Ze zouden hier: http://www.keep-running.be/ vandaag gepost worden maar ik zie nog niks. Misschien komen de schema's er ook wel te staan en anders heb ik inmiddels het schema van week 1 tm 10 te pakken. Ik denk trouwens ook dat mensen er wel positief naar kijken als ze mensen met overgewicht zien hardlopen. Ik vind het zelfs gewoon uber-stoer
Gisteren stopte er een auto naast me, terwijl ik aan het rennen was en de inzittenden schreeuwde iets naar me. Ik verstond ze niet omdat Evy me net aan het vertellen was dat ik goed bezig was, maar ik vermoed dat ze me aan het uitschelden/beledigen waren.
Helden.
***Levi was here***
pi_68214504
Ik word nooit nageroepen gelukkig, maar ik kom ook alleen maar reeen, boten en andere hardlopers tegen...

ik heb les 14 net gelopen, en dat ging best ok!
Ik heb alleen wel weer het gevoel dat mijn knieën dik zijn na afloop, ook al is er niets te zien..

Nu even douchen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68214635
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:55 schreef Levitation het volgende:
Gisteren stopte er een auto naast me, terwijl ik aan het rennen was en de inzittenden schreeuwde iets naar me. Ik verstond ze niet omdat Evy me net aan het vertellen was dat ik goed bezig was, maar ik vermoed dat ze me aan het uitschelden/beledigen waren.
Helden.
jeeeezzz hufters Nou ja zegt meer over het soort mensen dat in die auto zat dan over jou maar blijft kloten. Helpt het als ik zeg dat ik je een heldin vind?
pi_68214714
Teigan: ijs erop dan!

Ik glimlach ook altijd vriendelijk naar oude mensen (die meestal wat geschokt kijken als je aan komt stampen). Reacties vrijwel altijd positief
pi_68214828
Bij mij normaal ook, maar gisteren was echt een beetje maf. Zit er verder ook niet mee, hoor! Ben wel wat gewend én ik vind dit soort mensen gewoon stumpers.
***Levi was here***
pi_68216342
Misschien een domme vraag, waarom reageren er alleen dames hier?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68216404
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Teigan: ijs erop dan!

Ik glimlach ook altijd vriendelijk naar oude mensen (die meestal wat geschokt kijken als je aan komt stampen). Reacties vrijwel altijd positief
een zakje bevroren rode kool voldoet ook wel neem ik aan?

het voelt wel lekker in ieder geval..
pi_68217069
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een domme vraag, waarom reageren er alleen dames hier?
Er zijn hier ook wel heren, alleen is de omloopsnelheid in mannen hoger... die vallen over het algemeen sneller af.
***Levi was here***
pi_68229597
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen hard bewijs, maar volgens mij is de combi van veel water en 5 km hardlopen een hele snelle manier om van je kater af te komen. Het is wel even moeizaam starten, though
Getest (niet met kater, maar wel wat brakjes na lange avond met alcohol ) en hoewel het hardlopen beroerd ging was mijn tijd wel redelijk en ben ik nu zo fit als een hoentje aan het ontbijten
pi_68229838
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Getest (niet met kater, maar wel wat brakjes na lange avond met alcohol ) en hoewel het hardlopen beroerd ging was mijn tijd wel redelijk en ben ik nu zo fit als een hoentje aan het ontbijten

Zou het niet gewoon zijn dat je sneller je laatste restjes alcohol in je bloed verbrandt, ofzo?
pi_68229860
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon zijn dat je sneller je laatste restjes alcohol in je bloed verbrandt, ofzo?
Geen idee Maar zoveel had ik nu ook weer niet gedronken
pi_68237446
Ik wandel heel veel, of is het beter/gaat het sneller om die hardlooplessen te doen ?
pi_68237535
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef Pallas_Athena het volgende:
Ik wandel heel veel, of is het beter/gaat het sneller om die hardlooplessen te doen ?
Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.
Ik wandel altijd al veel en dat heeft nog nooit iets nuttigs gedaan. Met hardlopen vliegt het er af. (nu nog discipline)
pi_68238357
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.
Ik wandel altijd al veel en dat heeft nog nooit iets nuttigs gedaan. Met hardlopen vliegt het er af. (nu nog discipline)
Oké. Met wandelen gaat het nu eigenlijk ook heel goed, daar niet van. Ik heb voornamelijk enorme kwabben op mijn heupen wara ik van af wil zijn
pi_68238849
Ik ben ook voor hardlopen, maar ik weet niet hoe zwaar je bent, P_A? Als je flink overgewicht hebt, kan hardlopen wel erg belastend zijn voor je knieën en enkels.
pi_68239187
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook voor hardlopen, maar ik weet niet hoe zwaar je bent, P_A? Als je flink overgewicht hebt, kan hardlopen wel erg belastend zijn voor je knieën en enkels.
91 kilo, 1.72 meter
pi_68239320
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Pallas_Athena het volgende:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Ah, dat valt wel mee dan. Denk ik. Maar het is wel iets om in de gaten te houden! Heb zelf echt zo'n zeurende, irritante knieblessure opgelopen
pi_68239351
quote:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Ik ben kleiner en zwaarder en loop ook hard. Mocht je willen beginnen met "hardlopen", is het wel aan te raden om heel langzaam te beginnen. Ik ben -nog voor ik met Evy begon- gestart met een schema van hardloopschema.nl voor mensen met overgewicht. Daar heb ik eerst een les of 4 van gelopen voor ik überhaupt aan Evy les 1 begon. Je lichaam moet echt wennen aan de belasting.
***Levi was here***
pi_68239406
quote:

[..]

91 kilo, 1.72 meter
Dat moet kunnen, bij dat gewicht heb ik ook hardgelopen en ik ben nog iets kleiner.
Maar inderdaad gewoon voorzichtig doen en naar je lichaam luisteren.
pi_68239428
Ik ben wel gewoon les 1 gaan lopen, maar of dat achteraf zo'n goed idee was weet ik niet
pi_68239544
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel gewoon les 1 gaan lopen, maar of dat achteraf zo'n goed idee was weet ik niet
Voor de meeste mensen is les 1 ook wel te doen. Alleen heb ik jaren amper kunnen lopen (wandelen) en was ik dus heel erg bewust van hoe kwetsbaar mijn benen/heupen zijn en heb ik het extra langzaam opgebouwd.
Ben trouwens al 2 jaar slijmbeursontsteking-vrij. Hardlopen is goed voor Levi's.
***Levi was here***
pi_68240504
Bedankt voor de antwoorden, allemaal.
Ik heb voorheen wel normaal gesport, maar nu al een aantal jaar niets gedaan, en ik dacht zelf ook dat het een goed begin was door eerst te wandelen. Ik zal het eens aankijken
pi_68240743
Wandelen is ook heel goed! Zo ben ik ook begonnen.
Het is goed voor je conditie, je bent lekker buiten én de kans op blessures is gewoon heel klein.
***Levi was here***
pi_68240912
Een goeie lange wandeling in het weekend is ook echt top voor de lijn Lekker op het strand of in het bos

Het wordt geweldig weer, dit weekend
pi_68241030
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Een goeie lange wandeling in het weekend is ook echt top voor de lijn Lekker op het strand of in het bos

Het wordt geweldig weer, dit weekend
Ja, dat moet ik ook echt eens gaan doen samen met mijn vriend.
Sowieso over een weekje als we op vakantie zijn, zijn we van plan veel te lopen, fietsen en skaten (Behalve dat ik niet kan skaten)
pi_68243570
Ik ben alleen nog maar aangekomen sinds ik begonnen ben met hardlopen en skaten weer, terwijl ik niet heel anders als eerst eet...

Blegh, ik heb nog wel wat gevoelige knieën, ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen, en do weer softbaltraining...
pi_68250433
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef teigan het volgende:
Ik ben alleen nog maar aangekomen sinds ik begonnen ben met hardlopen en skaten weer, terwijl ik niet heel anders als eerst eet...

Blegh, ik heb nog wel wat gevoelige knieën, ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen, en do weer softbaltraining...
Je bent niet de enige Teigan!
Ik kom ook alleen maar aan, ondanks mijn sportregime!
Ok, ik snoep iets te veel 's avonds, maar ik heb net heel netjes de afgeprijsde paaseitjes die ik heb gekocht, aan mijn ouders gegeven. En ik heb geen snoep meer in huis, dus ik ga weer even een paar weken streng doen ofzo.
Het goede aan het sporten is wel dat mijn kont weer strak is.
pi_68250507
Ik denk dat het bij mij toch de suikers zijn die er stiekem toch insluipen, en te weinig drinken..

ik heb nu dus maar even een pot thee gezet vanavond..
Ook vond ik dat je de eerste weken dat je weer meer gaat bewegen je aan kan komen, iets van 2 tot 3 kilo, dus ik hoop maar dat ik bij die groep hoor.. Het is mij niet helemaal onbekend in ieder geval..

Ik baal er alleen wel flink van dat mijn knieën niet meewerken, ik ga denk ik een collega eens vragen om mijn looptechniek te bekijken, misschien heeft ze nog tips..
pi_68250554
Te weinig drinken is geen reden waarom je aan zou komen, Teigan.

Zijn er geen andere sporten die geschikt zijn voor je?
pi_68250710
Skaten is mijn ontspanning, en zwemmen vind ik ook wel fijn om te doen, maar is dan weer niet gratis, en je zit zo vast aan de tijden dat het bad open is..

Maar skaten doe ik liever niet alleen... En ik snap het niet, eerder had ik er eigenlijk niet zoveel last van, dus ik vind het vreemd dat het nu wel zo op komt zetten, al denk ik dat ik wat over enthousiast met van alles bezig ben geweest..

En voor andere sporten wacht ik ook liever even tot ik verhuisd ben, dan sluit ik me daar aan bij een vereniging, en leer ik gelijk nieuwe mensen kennen..
pi_68256735
Hallo allemaal ,

Ik zag dit topic en sluit me er graag bij aan.

Ben zelf een emo-en-gewoonte eater helaas, snoep dus te veel.
Ben wel sinds gisteren voor 't eerst in 5 jaar weer begonnen met fitniss, ga met een ander 3x per week , morgen weer

Verders doe ik niet vele aan sport, fiets elke dag 2x10 min en wandel en jog soms (maar ook niet zo vaak )

Deed net de happyweight test
BMI: 33
Tailleomvang: Verhoogd risico (ja wist dat ook wel 'n beetje )

Ben er niet zo blij mee, maar schaam me er zeker niet voor

[ Bericht 11% gewijzigd door Chev op 21-04-2009 23:31:47 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68260192
Welkom Chev, en succes!
pi_68260534
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Te weinig drinken is geen reden waarom je aan zou komen, Teigan.

Zijn er geen andere sporten die geschikt zijn voor je?
Ik moet echt altijd wat in mijn mond hebben Dus dan is flink heet drinken wel een oplossing
pi_68260593
Verdorie, alweer 3 avonden achter elkaar een vreetkick gehad. De hele dag gaat het prima en dan s'avonds na 10 uur gaat het helemaal los. Alle zelfdiscipline kwijt. Iemand tips en tricks om dat gat in mijn maag te voorkomen? (behalve veel water en een appeltje...)
pi_68260607
Later avondeten? Als je om half 6 eet bijvoorbeeld heb je om 22:00 al wel weer honger
En anders gewoon vroeg op bed gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')