Geen ideequote:Op dinsdag 21 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon zijn dat je sneller je laatste restjes alcohol in je bloed verbrandt, ofzo?
Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:21 schreef Pallas_Athena het volgende:
Ik wandel heel veel, of is het beter/gaat het sneller om die hardlooplessen te doen ?
Oké. Met wandelen gaat het nu eigenlijk ook heel goed, daar niet van. Ik heb voornamelijk enorme kwabben op mijn heupen wara ik van af wil zijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Met hardlopen kweek je meer spier en meer conditie dan met wandelen. En je valt er sneller mee af.
Ik wandel altijd al veel en dat heeft nog nooit iets nuttigs gedaan. Met hardlopen vliegt het er af. (nu nog discipline)
91 kilo, 1.72 meterquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook voor hardlopen, maar ik weet niet hoe zwaar je bent, P_A? Als je flink overgewicht hebt, kan hardlopen wel erg belastend zijn voor je knieën en enkels.
Ah, dat valt wel mee dan. Denk ik. Maar het is wel iets om in de gaten te houden! Heb zelf echt zo'n zeurende, irritante knieblessure opgelopenquote:
Ik ben kleiner en zwaarder en loop ook hard.quote:
Dat moet kunnen, bij dat gewicht heb ik ook hardgelopen en ik ben nog iets kleiner.quote:
Voor de meeste mensen is les 1 ook wel te doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef freecell het volgende:
Ik ben wel gewoon les 1 gaan lopen, maar of dat achteraf zo'n goed idee was weet ik niet
Ja, dat moet ik ook echt eens gaan doen samen met mijn vriend.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Een goeie lange wandeling in het weekend is ook echt top voor de lijnLekker op het strand of in het bos
Het wordt geweldig weer, dit weekend
Je bent niet de enige Teigan!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef teigan het volgende:
Ik ben alleen nog maar aangekomen sinds ik begonnen ben met hardlopen en skaten weer, terwijl ik niet heel anders als eerst eet...
Blegh, ik heb nog wel wat gevoelige knieën, ik denk dat ik morgen maar ga zwemmen, en do weer softbaltraining...
Ik moet echt altijd wat in mijn mond hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Te weinig drinken is geen reden waarom je aan zou komen, Teigan.
Zijn er geen andere sporten die geschikt zijn voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |