Welkom terug.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat ik ook weer eens aansluit. Vorig jaar heb ik een tijdje hier gepost en ben ik ook netjes afgevallen, maar helaas zit alles (en ietsje meer) er weer bijIk ben een echte emotie-eter en tijdens m'n afstuderen is het helemaal misgegaan... Dus ik kan wel een beetje motivatie gebruiken!
Ahw, dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag moet ik pasfoto's laten maken voor mijn nieuwe paspoort. Baal wel een beetje dat ik nu net weer zo zwaar ben, krijg ik een plofkop-foto in mijn paspoort.![]()
Zo jammer he... Ben net zo'n emo-eter. Gelukkig nog steeds een redelijk gewicht, maar zou toch echt graag weer terug onder de 80 kilo komen. alleen heb ik op het moment steeds weer andere excuses om niet te sporten enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat ik ook weer eens aansluit. Vorig jaar heb ik een tijdje hier gepost en ben ik ook netjes afgevallen, maar helaas zit alles (en ietsje meer) er weer bijIk ben een echte emotie-eter en tijdens m'n afstuderen is het helemaal misgegaan... Dus ik kan wel een beetje motivatie gebruiken!
Ja! Of balspelletjes spelen met je dochter ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef YPPY het volgende:
Echt sporten hoeft ook niet meteen. Wandelen of fietsen is ook gezond. Of skeeleren als je dat leuk vindt, of de tuin opknappen.
Balen is dat gewoon... En ja, het is de vorige keer gelukt, maar ik ben zo de motivatie kwijt... Ik wil wel, maar zit zo met m'n hoofd ergens anders zeg maar. En ik schaam me gewoon ontzettend... zou het liefste mezelf de hele dag verstoppen eigenlijk. Dus het wordt echt tijd dat knopje weer te vinden en om te zetten!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welkom terug.![]()
Weer aankomen is altijd super frusterend, ik weet er alles van.![]()
Maar, gewoon: kop op en er weer tegenaan. Het is toen gelukt en gaat nu ook weer lukken.
Ja, stom he? Terwijl ik weet dat ik er niet gelukkiger van wordt... Had al bedacht om gewoon iedere ochtend een stuk te gaan fietsen, m'n vriend moet toch altijd om 6 uur op dus het is dan nog lekker rustig, hoef ik me ook niet te schamen voor gehijgquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo jammer he... Ben net zo'n emo-eter. Gelukkig nog steeds een redelijk gewicht, maar zou toch echt graag weer terug onder de 80 kilo komen. alleen heb ik op het moment steeds weer andere excuses om niet te sporten enzo
*driftig naar knopje zoekt...
Het ligt er ook even aan waar je woont en uiteraard moet het lekker weer zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Mejuffrouw het volgende:
Wanneer je maar wilt!
In tegenstelling tot de sportschool is het gratis en ik wil ook nog wel gezonde hapjes en drankjes verzorgen!
Geen idee hoe de jouwe is, maar ik heb gisteren een volle tummytub gras geknipt en vandaag bijna 3 volle tummytubs aan gesnoeid heggeblad verzameld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef Mejuffrouw het volgende:
Goh, ken jij mijn tuin dan?
Dat zou gewoon zware lichamelijke arbeid zijn.
Ik nodig bij deze iedereen uit om kilo,s kwijt te raken in mijn voortuin.
Geef ze weg.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest met posten en helaas ook met afvallen. Wegens drukte heb ik nauwelijks aandacht besteed aan afvallen, tot ik gister mijzelf betrapte dat ik zonder nadenken 2 pakken paaskoeken in de winkel gekocht had. (ja want ze waren flink in de aanbieding dus die kon ik niet laten liggen).
En nu zit ik dus met 2000 kcal aan koeken vol met verzadigd vet en andere zooi...... (en eten weggooien doe ik uit principe nooit)
Ben iig netjes op de fiets naar mijn werk gegaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:53 schreef Fuente het volgende:
Sowieso balen dat je op zaterdag moet werken Levi! Dan is een snoepje niet zo erg
Ik wil niet vervelend doen (als iemand dat zegt betekent dat volgens mij altijd dat het wel zo isquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:53 schreef Fuente het volgende:
Sowieso balen dat je op zaterdag moet werken Levi! Dan is een snoepje niet zo erg
In het weekend ben ik iets minder streng voor mezelf dan door de weeks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen (als iemand dat zegt betekent dat volgens mij altijd dat het wel zo ismaar alvast sorry dan)
Maar Levi wil net weer beginnen met echt gezond doen en dan lijkt me een tip zoals deze om jezelf eigenlijk te troosten met snoep niet zo'n lekker zetje in de rug.
Waar zie jij dat als tip staan dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen (als iemand dat zegt betekent dat volgens mij altijd dat het wel zo ismaar alvast sorry dan)
Maar Levi wil net weer beginnen met echt gezond doen en dan lijkt me een tip zoals deze om jezelf eigenlijk te troosten met snoep niet zo'n lekker zetje in de rug.
Wat goed! Ik ben ook vreselijk onsportief maar zit nu op Les 15 en ik heb er plezier inquote:Op zondag 19 april 2009 13:49 schreef zesje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net les 1 van Evy gelopen![]()
![]()
Voor mij echt een big deal omdat ik al sinds de kleuterschool on-/a-/anti- sportief ben. Ik heb altijd enorm opgezien tegen hardlopers omdat het iets was wat ik nooit zou kunnen. Maar na het stoppen met roken 5 maanden geleden heb ik ineens gewoon zin gekregen om te sporten en moest ook wel aangezien er binnen 6 weken 7 kilo's bijzaten.... En ook dankzij jullie want jullie hebben me de weg gewezen naar Evy en doen inzien dat je niet in een keer een half uur hoeft te lopen en niet eerst superslank hoeft te zijn om te kunnen lopen. Thanks!
Weet iemand ook het schema van Evy zodat ik kan zien hoe de opbouw is? Begrijp ik het nu goed dat de eigenlijke bedoeling is dit 3 x in een week te doen dus 3 x les 1 en dan volgende week naar les 2? Ik hoop echt dat ik het vol ga houden want is zo ideaal. Lekker lopen vanuit huis, zeker met dit weer, rondje plas (voor de Utrechters: de Strijkviertelplas) en binnen een half uur weer thuis.
ik ben een beetje anti-principieelquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef dyna18 het volgende:
En nu zit ik dus met 2000 kcal aan koeken vol met verzadigd vet en andere zooi...... (en eten weggooien doe ik uit principe nooit)
Ik loop als het donker is.quote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef Mejuffrouw het volgende:
Waar vind ik die Evy lessen?
Eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat iemand mij rennend (schuddend, hijgend etc,) ziet. Hoe doen jullie dat? of ben ik de enige die zich daar bij voorbaat al voor schaamt?
Hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op maandag 20 april 2009 09:01 schreef Levitation het volgende:
Conclusie: het zat wat tegen en uiteindelijk heb ik teveel gelopen, maar ik heb les 9 uitgelopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |