Maar dan kan ze toch lekker langer voor het eten spelen?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:47 schreef Mejuffrouw het volgende:
Gisteren rijst, gesudderd rundvlees en een hele zak rauwkost van de aldi. Misschien is later eten een optie. Ik vind dat alleen zo sneu voor mijn dochter, want dan wordt het na-het-eten-buiten-spelen tijd zo kort. En om nou allebei apart te eten is ook weer zo wat.
Maar hoelaat eten jullie nu dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Nu ik het zo opschrijf klinkt het wel heel zielig......
Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!quote:Op woensdag 22 april 2009 08:53 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dan eet de rest van het dorp, en is er geen kind buiten. Helaas heb ik mij aangepast aan de eettijden van de ouders van de vriendinnetjes van mijn kind.
Nu ik het zo opschrijf klinkt het wel heel zielig......
Inderdaad... en dan gewoon iets te eten inplannen, om half 9 ofzo. Dan voorkom je dat je om 22 uur een vreetkick krijgt. Knäckebröd met kaas of een boterham, of inderdaad een toetje oid.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klinkt helemaal niet zielig. Dat klinkt juist heel lief!
Ik zou er ook voor kiezen om later op de avond nog wat te eten. Wel iets gezonds natuurlijk.
géén appeltjes eten. veel mensen krijgen echt een enrome vreethonger van appels (ik ook)quote:Op woensdag 22 april 2009 08:23 schreef Mejuffrouw het volgende:
Verdorie, alweer 3 avonden achter elkaar een vreetkick gehad. De hele dag gaat het prima en dan s'avonds na 10 uur gaat het helemaal los. Alle zelfdiscipline kwijt. Iemand tips en tricks om dat gat in mijn maag te voorkomen? (behalve veel water en een appeltje...)
Nee, ik heb al wel 3x eerder een half jaar getrained bij een dure sportschool (¤50,--) en weet wel ongeveer wat ik kan en moet doen, ze hebben ook (algemene) trainigs schema's daar voor beginners en gevorderden, kracht, conditie en afvallen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:35 schreef dyna18 het volgende:
Veel succes Chev.
3x sporten klinkt goed, dus dat gaat vast goedkomen. Heb je samen met de sportschool een programma opgesteld?
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C01&SC=L0C&KAC=LA7&ArtikelNummer=348052&KW8=30881&M=92&SM=0quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
best lekker . Geschild ws nog beter.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:35 schreef Miss_S het volgende:
Inderdaad later eten of vroeger naar bed gaan.
Een appel kan je touwens wel lekkeder maken door hem in de magnetron te doen en dan met kaneel (en optimel vanille vla)
Ik heb gewoon een shockabsorber (85D) bij een sportzaak gekocht. Volgens mij hadden ze ook wel grotere omtrekken.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Voor de zware hardlopers, waaaar kopen jullie sportbh's? Ik moet 95 of misschien wel 100C hebben, maar dat is een probleem hoor. Tot nu toe kan ik niks vinden in mijn maat wat het volhoudt bij vijf keer springen in het pashokje... =/
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het scheelt echt heel veel als je ze via Ebay kooptIk was minder dan 20 euro per stuk kwijt, inclusief verzenden! Als je eenmaal je maat weet, kun je ze misschien de volgende keer daar kopen? Chico van Slank heeft volgens mij alle betrouwbare verkopers van SA's in de peiling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |