We hebben hier ook een stapeltje mannen hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 07:57 schreef rene90 het volgende:
Dag voornamelijk, Dames?
Ik ben inmiddels ook begonnen omdat ik er gewoon schijtziek van wordt en dunner wil zijn kort gezegd. Heb nu de discipline en doe het, jawel, op de sonja bakker manierHeel cliché maar werkt voor mij wel, heb ook totaal geen honger.
Veel succes allemaal
Ooh vandaar, nouja misschien kom ik zo nu en dan nog eens op bezoek maar ik weet uit ervaring dat ik die snelheid van jullie dames niet bijhoudt, om steeds het nieuwe topic te zoekenquote:Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef freecell het volgende:
[..]
We hebben hier ook een stapeltje mannen hoor
Alleen die zijn vaak snel weer weg, omdat mannen nu eenmaal sneller en effectiever afvallen (is dit psychisch en zijn ze gewoon wilskrachtiger of is het lichamelijk? Ik onthoud me van stemming)
Dus de mannen verdwijnen meestal weer na een maand of 2
Veel succes!
We gaan hier niet zo heel hard hoor, kijk maar eens hoe lang dit topic al looptquote:Op maandag 4 mei 2009 08:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh vandaar, nouja misschien kom ik zo nu en dan nog eens op bezoek maar ik weet uit ervaring dat ik die snelheid van jullie dames niet bijhoudt, om steeds het nieuwe topic te zoeken
Jup, Eviquote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels begonnen![]()
[..]
Welke lessen? hardlooppodcast ?
Ik kan 's morgens ook niet hardlopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jup, EviIk ben tot de conclusie gekomen dat ik 's morgens gewoon te stijf
ben. 's Avonds is mijn rug een stuk soepeler, van de hele dag bewegen, dan gaat lopen ook een stuk lekkerder.
Ben benieuwd hoe 'Denk je slank' je gaat bevallen, succes!
Ik durfde het wel aan, want ik heb het emo-eten redelijk onder controle en mijn zelfbeeld is best goed. Dacht ik althans. Blijkbaar toch niet helemaal.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:03 schreef teigan het volgende:
Ik ben maar niet eens begonnen aan de testen, ik weet toch wel ongeveer wat eruit gaat komen...
Die uitkomst had ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef teigan het volgende:
Mijn zelfbeeld belemmerd mij in mijn werk en in het aangaan van contacten, dus ik wil er wel weer mee aan de slag.. En hoe ik dat "aan de slag" precies ga invullen zie ik nog wel..
Dit is niet de uitslag die ik kreeg hoor, dit is hoe ik op dit moment denk wat mijn probleem is zeg maar... En zelfs dat verschilt soms per uur nog weer..quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die uitkomst had ik ook.![]()
![]()
Vind die uitkomst een tikkie overdreven, ik functioneer prima, vind alleen mijn buik te dik.
Ah, ok.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:21 schreef teigan het volgende:
[..]
Dit is niet de uitslag die ik kreeg hoor, dit is hoe ik op dit moment denk wat mijn probleem is zeg maar... En zelfs dat verschilt soms per uur nog weer..
Heb het al eens eerder gepost, maar...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Ritmo het volgende:
Mmm moeilijk te zeggen. Een beetje, maar dat kan ook net zo goed psychologisch zijn. Dikker ben ik in elk geval niet.
Ik eet al elke dag muesli naturel en een boterham of 5 (met mager vlees zoals kipfilet). En nou ja, iets 'mis'. Ik heb het al jaren eigenlijk en het is niet ernstig ofzo. Zo af en toe lichte krampjes die nauwelijks serieus te noemen zijn, en snel een opgeblazen gevoel.
Les 9 is pittig.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb schijnbaar een flink zelfvertrouwen, volgens die test... Nu klopt dat ook wel, ik heb last van (zoals Isa het ook noemt) 'omgekeerde anorexia', ik vind mezelf helemaal niet dikEn op de een of andere manier straal ik dat ook uit
Ben trouwens wel een emo-eter, geen externe eter...
Omearos, ik ga morgen weer lopen, les 9 van EviWeet toevallig iemand wat me dan te wachten staat? Ik heb geen idee of ik die les al eens ooit gelopen heb
Ah, die pdf is het zelfde als het excel doc dat ik heb... dit is wel makkelijker zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef zesje het volgende:
Succes Sjeenwant het wordt zwaarder met 1,2,4,4 en 5 minuten, voor het eerst > 3 minuten achter elkaar hardlopen. Ben benieuwd hoe die overgang gaat want het lijkt me pittig.
http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf
Die overgang is wel makkelijk hoor als je een beetje doorzet. Vooral een eigen tempo aanhouden is belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef zesje het volgende:
Succes Sjeenwant het wordt zwaarder met 1,2,4,4 en 5 minuten, voor het eerst > 3 minuten achter elkaar hardlopen. Ben benieuwd hoe die overgang gaat want het lijkt me pittig.
http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |