zwart met dat blauwig? die vond ik ook zo leuk, die witte danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef Liefste. het volgende:
Zie ik een leuk wit rokje bij Style Guide Spring, klik ik erop, is ie er alleen in zwart en zwart met nog wat
Ik heb hem in het zwart besteldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
zwart met dat blauwig? die vond ik ook zo leuk, die witte dan
Heb het aangepast in de OP, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:21 schreef Dipkip het volgende:
8366 gaf bij mij niet 10% op een artikel, het gaf 10% op ALLE artikelen (dus op de gehele bestelling).
Zelfde hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
TVP
Ik zou hier weer kunnen melden dat ik een kleine bestelling heb staan voor begin juni....maar ach is ook zo nutteloos he
4 dagen ongeveer?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:32 schreef Nad-ja het volgende:
Er staat sinds gisteren 'manco'. Manco is goed hè?![]()
Hoe lang duurt het dan nog ongeveer?
Die 2e (Rasmus) !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De heren Style guide is echt om te janken. Ik hou wel van de stijl (uit het topic 'stijl van scandinavische jongens'), maar dit is veel te ver doorgevoerd en de kleuren zijn stom.
Nee
Plus dat het bij het figuur van de meeste nederlandse jongens gewoon nooit gaat werken. Veel van die dingen krijgt mijn vriend zn schouders gewoon niet in. Of zn kuiten. Of zn mannelijkheidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De heren Style guide is echt om te janken. Ik hou wel van de stijl (uit het topic 'stijl van scandinavische jongens'), maar dit is veel te ver doorgevoerd en de kleuren zijn stom.
Nee
Nee de dames zien er lekker uit, de ene helft ziet eruit als de gemiddelde tippelhoer. En op de andere 2 ben ik qua styling ook niet jaloersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nee
Dat jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
TVP
Ik zou hier weer kunnen melden dat ik een kleine bestelling heb staan voor begin juni....maar ach is ook zo nutteloos he
Kan best dat je het morgen al krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef Goodbye het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrumDonderdag ben ik vrij, hopelijk krijg ik het pakketje dan
Vind ik ook prima, zolang ze het de volgende dag ook maar aanbieden of ik het op kan halen bij het postkantoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan best dat je het morgen al krijgt.
Omg die van mij ook! Ik dacht dat het nog veel langer zou durenquote:
Ik ook maar ik dacht 'hmm laat ik maar kijken, gewoon omdat het kan' en er staat dus gesorteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg die van mij ook! Ik dacht dat het nog veel langer zou duren![]()
![]()
![]()
heeft dat te maken met je maandafrekening ofzo dan? Er staat bij mij ook sinds gisteren manco, ik begon 'm al te knijpen maar ben later gerustgesteld. Bij mijn bestelling stond 'levering begin april'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:32 schreef Nad-ja het volgende:
Er staat sinds gisteren 'manco'. Manco is goed hè?![]()
Hoe lang duurt het dan nog ongeveer?
Heeft daar niets mee te maken; uit de OP:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heeft dat te maken met je maandafrekening ofzo dan? Er staat bij mij ook sinds gisteren manco, ik begon 'm al te knijpen maar ben later gerustgesteld. Bij mijn bestelling stond 'levering begin april'
Ik heb wel voor de keuze van maandrekening gekozen maar betaal meestal toch alles in keer, dus dan moeten ze toch gewoon leveren?
Echt hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook maar ik dacht 'hmm laat ik maar kijken, gewoon omdat het kan' en er staat dus gesorteerdTerwijl hij vorige keer een week op manco stond!
dat dusquote:
ik zou er nog niet dood in willen gevonden in zo;'n outfit, het kán leuk zijn maar deze combi vind ik echt 3x niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Die Sanna haar oufit gaat idd nog wel, maar door de combi van die oversized blazer en wijde harembroek oogt het nogal plomp.
Buren, als de buren hem niet aan willen nemen of ze zijn ook niet thuis postkantoor, soms is er ook zo'n 2e poging, dat je een briefje in je brievenbus krijgt dat de postbode nog een volgende keer langskomt, maar weet niet of dat met h&m ook zo gaat? neem aan van wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef GotC het volgende:
Mijn bestelling staat ook manco(al sinds zaterdag
)
Hoop m deze week wel te krijgen..
Word een pakketje als je niet thuis bent bij de buren afgeleverd of in het postkantoor?
Ik ga zelf een harembroek maken. Die droeg ik ook al in de eighties/nineties (wanneer was dat nog maar weer?), ze zitten echt zóóó superlekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat dus![]()
[..]
ik zou er nog niet dood in willen gevonden in zo;'n outfit, het kán leuk zijn maar deze combi vind ik echt 3x niets.
Hoop van harte bij het postkantoor, heb hele lieve buren, maar ze praten eeuwig door als je ze tegenkomtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Buren, als de buren hem niet aan willen nemen of ze zijn ook niet thuis postkantoor, soms is er ook zo'n 2e poging, dat je een briefje in je brievenbus krijgt dat de postbode nog een volgende keer langskomt, maar weet niet of dat met h&m ook zo gaat? neem aan van wel.
Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
Als ik een acceptgiro bij de bestelling heb gehad, maar die ben ik kwijt, en ik wil toch graag nu betalen, weet iemand dan wat ik in moet vullen bij betalingskenmerk? Of is dat elke keer weer anders?
Ok! Thanks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogt
Asje!quote:
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asje!Ik maak het zelf ook altijd over via internet, vind die acceptgiro's zo'n gedoe.. Ik heb niet eens van die enveloppen van de bank
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denken
Ik was me eigenlijk gewoon aan het afvragen wanneer mijn nieuwe bestelling eindelijk in behandeling zou gaan, maar toen bedacht ik me dat ik misschien nog moest betalen, ik ben nogal een warhoofd
Ik weet niet of het wat zegt, maar voor mijn gevoel krijg ik elke keer pas iets als ik betaald heb, misschien omdat ik echt al 100x ben vergeten om binnen de termijn te betalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe shopartikelen....
Mijn bestelling blijft zo wel erg leeg
Oh dat is wel slim! Kun je die er dan gewoon in laten in de was? Want om het iedere keer weer opnieuw vast te zetten lijkt me ook niks. Ik had al wel gedacht aan vaststikken, maar ik denk dat je dat te duidelijk ziet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef alors het volgende:
Kun die tussenruimtes niet vaszetten met veiligheidsspelden? Heb ik ook wel eens gedaan met een vest.
Even met de naaimachine over het randje zodat die blijft zitten. Niet helemaal naar boven doen want je moet hem nog wel enigsinds fatsoenlijk aan kunnen krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:![]()
Ik kreeg toch mn pakket vandaag, de spijkerrok die er in zit
[ afbeelding ]
staat me geweldig, behalve dan dat de knopen zo ver uit elkaar zitten dat als je staat je van opzij tussen de knopen doorkijkt. En hij zit niet eens strak ofzomaar als je dus naast me staat kun je zo mn slipje zien, lijkt me niet zo'n geslaagd plan. Dus met pijn in mn hart gaat ie terug
Ohquote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:![]()
Ik kreeg toch mn pakket vandaag, de spijkerrok die er in zit
[ afbeelding ]
staat me geweldig, behalve dan dat de knopen zo ver uit elkaar zitten dat als je staat je van opzij tussen de knopen doorkijkt. En hij zit niet eens strak ofzomaar als je dus naast me staat kun je zo mn slipje zien, lijkt me niet zo'n geslaagd plan. Dus met pijn in mn hart gaat ie terug
ik heb ook een 3kwarts harem, legergroen met streepjes, vorig jaar was dat in spanje helemaal hot, nu pas is dat hier inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga zelf een harembroek maken. Die droeg ik ook al in de eighties/nineties (wanneer was dat nog maar weer?), ze zitten echt zóóó superlekker
zou 'm alleen never nooit niet naar het werk dragen, ik vind het echt een casual ding.
Ik heb deze aan gezien bij iemand, toch wel erg leuk hoor! Vond het juist heel..stylishquote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef Starlie het volgende:
Ik als verslaafde H&M.com shopper heb denk ik al die tijd onder een steen geleefd want ik zie nu pas dit topic!!!![]()
Net besteld, wordt eind april geleverd (waarom toch altijd zo lang wachten...):
[ afbeelding ] (denk dat deze ook gelijk weer terug gaat.... ben bang dat hij toch iets te "ordi" is... )
Ik zou er slippertjes onder dragen, maar puur om het feit dat ik niet kan lopen op hakken... (helaas).quote:Op woensdag 1 april 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeel leuk, maar ik weet nooit welke schoenen je daar onder moet doenIk wil het liefst geen hakken van 10 cm
Welke schoenen dragen jullie onder zulke jurkjes? Of slippertjes?
Even erop klikken, dan kan je zien of track & trace het doet en wat erbij staat. Zie OP voor de verschillende statussenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:37 schreef Oserdare het volgende:
Na langer dan een half jaar zaterdag weer wat dingetjes besteld, staat sinds gisteren op 'Bestelling is onderweg'. Ik wil m'n pakketje. Nu
Hoe lang duurt het nog ongeveer ookalweer?
Hmm balenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou er slippertjes onder dragen, maar puur om het feit dat ik niet kan lopen op hakken... (helaas).
Cutequote:
Gewoon een 36... jurkjes vallen vaak wel groot, maarja ik zie wel, ook geen zin om 2 maten te bestellen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:26 schreef Linnie20v het volgende:
Heb je ook maatje 34 genomen?
Met jurkjes is 36 altijd zo groot!!
Ik vind daar alle soorten hakken wel bij kunnen afhankelijk van de gelegenheid en het model schoen / slipper. Een kleine hak is denk ik het mooist.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeel leuk, maar ik weet nooit welke schoenen je daar onder moet doenIk wil het liefst geen hakken van 10 cm
Welke schoenen dragen jullie onder zulke jurkjes? Of slippertjes?
Bij mij was het mijn klantnummer met 99 ervoor, maar heb je geen acceptgiro bij je bestelling gekregen, daar staat het op nl.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef Nad-ja het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Alleen gaat bijna alles terug
.
Dit is mijn eerste keer, dus even een vraag. Mag je de spullen die je retourneert, gewoon terugdoen in die plastic zak waar het in zat?
En ik zag hierboven dat je het geld ook kunt overmaken via internet. Dit lijkt me veel handiger! Ik zag staan dat het betalingskenmerk je klantnummer is. Alleen komt dit volgens mij niet overeen bij mij? Klopt dat?
Als de status Zending afgeleverd is, hebben ze hem al bezorgd. Waarschijnlijk bij je buren ofzo, maar die lamme postbodes doen vaak geen briefje door je brievenbus waar je pakketje dan ligtquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Goodbye het volgende:
Hm...
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-04-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Zending afgeleverd 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Ze zouden toch vandaag wel nog een keer komen? Wat denken jullie?
Hmm, dan dénk ik dat ik weet wat er aan de hand is! Er zat gister nl. wel een briefje door mijn deur, maar er stond bij afzender 'esprit'. Ws liggen mijn pakketjes van esprit én h&m gewoon op het postkantoor! Dus daar ga ik zo maar even heen!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als de status Zending afgeleverd is, hebben ze hem al bezorgd. Waarschijnlijk bij je buren ofzo, maar die lamme postbodes doen vaak geen briefje door je brievenbus waar je pakketje dan ligt
Balenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef Goodbye het volgende:
Niet dusBen al even naar de oude besjes in de straat gegaan waar de bezorgmeneer meestal de pakketjes achterlaat, maar die hadden niks. Hopelijk komt ie vandaag nog!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Balen. Ik ben echt bang voor je dat je nu de halve buurt langs kunt gaan om te kijken of je pakje daar toevallig bezorgd is
. Want die status betekent echt dat de bestelling bezorgd is. Ergens
.
Mijn klantnummer is een heel ander nummer dan het betalingskenmerk. Maar ik heb maar gewoon het nummer gebruikt wat op de acceptgiro staat inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij mij was het mijn klantnummer met 99 ervoor, maar heb je geen acceptgiro bij je bestelling gekregen, daar staat het op nl.
En de dingen die je terugdoet kun je gewoon in die zak duwen, even dichtplakken met tape (wel goed dicht, anders raken de postkantoormensen in paniek) en dan die retour-sticker over de huidige sticker heen plakken
Volgens mij heb ik datzelfde jasje in het rood van vorig jaar, maar het is echt een superfijn jasje! Lekker dikke stof, dus je kan hem in de lente al aanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Hmmmm. Ik zag vandaag iemand met dat blauwe zomerjasje lopen wat ik had besteld, en nou weet ik het toch niet zekerMaar een andere kleur zie ik ook niet zo zitten. Ohh ik ben erg.
![]()
![]()
Ja, daarom joh.. Ik moet ook gewoon niet zeikenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik datzelfde jasje in het rood van vorig jaar, maar het is echt een superfijn jasje! Lekker dikke stof, dus je kan hem in de lente al aan
Ja naar mijn kamer, anders zeurt mijn moeder weer dat ik alweeeer heb besteld en dat zij em nu niet gaat terugbrengenquote:
Haha dat kanquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja naar mijn kamer, anders zeurt mijn moeder weer dat ik alweeeer heb besteld en dat zij em nu niet gaat terugbrengen![]()
Maar dan betaal je toch weer opnieuw de verzendkosten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb volgensmij ooit eens gelezen van een user dat het eik sneller is om het terug te sturen en dan gewoon opnieuw te bestellen op de site.. Maar dat is ook alles wat ik ervan weet.
Hm. Ja idd, als je verder niks in de bestelling hebt staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dan betaal je toch weer opnieuw de verzendkosten?
Zorgen dat je gewoon dingetjes in de nalevering hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm. Ja idd, als je verder niks in de bestelling hebt staan.
Daarom zeg ik; ik weet 't verder ook niet, wat nou sneller/goedkoper is.
mooi zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
bestelling is binnen
broek maat 36 is te groot, die ga ik innemen omdat ik geen zin in terugsturen etc. heb.
gilet maat 38 veuls te klein (grote boobies) weet nog niet wat ik daarmee ga doen.
zonnebril is supertop alleen voelt de kwaliteit nogal El cheapo aan maar dat boeit niet.
vestje is helemaal prima (S)
erg he? en dan de taille weer in moeten nemenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mooi zogilet moet ik altijd in 44!!
met mijn boobies, 2 maten groter dan normaal
heel irri idd, setje staat leuk!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erg he? en dan de taille weer in moeten nemen
dit is het vestje en de broek:
[ afbeelding ]
nee, die creme schoenen had ik besteld maar die komen begin mei, toen had ik EINDELIJK die bruine veterschoenen te pakken en die werden eind april geleverd, toen had ik nog een blousje en een spijkerbroek staan op begin april, maar die hebben zij gewijzigd naar half april, nou toen heb ik alles maar in één bestelling gedaan hoor pfff en ben ook blij als die maandfactuur komt, die snel betalen en dan wil ik gewoon acceptgiro!quote:
Ja dat maandfactuur, dat hoef ik ook echt niet meer! Acceptgiro is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee, die creme schoenen had ik besteld maar die komen begin mei, toen had ik EINDELIJK die bruine veterschoenen te pakken en die werden eind april geleverd, toen had ik nog een blousje en een spijkerbroek staan op begin april, maar die hebben zij gewijzigd naar half april, nou toen heb ik alles maar in één bestelling gedaan hoor pfff en ben ook blij als die maandfactuur komt, die snel betalen en dan wil ik gewoon acceptgiro!
had ze uit de sale jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Kleintje19 het volgende:
@ pumpkinsoup: die zwarte schoentjes die je had met die sleehak, had je die uit de sale? zag namelijk dat ze nu 12,90 waren inplaats van 29,90
vind t 3x niets omdat ik al paar x sale wilde leegroven maar ze leveren toch niet want zit over het budget heen, met acceptgiro heb je dat niet.. ken je tenminste gewoon shoppen zonder dat je het op een kialapunt moet halen oid omdat je er 80 cent overheen zit. als t goed is moet ik deze week factuur krijgen van vorige maand als die betaald is geen maandfactuur meer voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat maandfactuur, dat hoef ik ook echt niet meer! Acceptgiro is veel makkelijker.
yeeh goedzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
had ze uit de sale jaen ik had ze ook al voor 12,90
Maar ik zit bijna altijd over mijn limiet heen, maar heb nog nooit naar zo'n kialapunt gemoeten..quote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef Linnie20v het volgende:
Dat klopt ook niet...je hebt met een acceptgiro net zo goed een limiet...
Ik kreeg altijd een factuur die niet klopte omdat mijn retourneringen er nog niet afgetrokken waren van meerdere zendingen. Dan kon je zelf weer gaan rekenen en uitzoeken wat je nou behouden heb en wat niet. Doe mij maar een acceptgiro, dan trek je de retourneringen meteen af en betaal je per zending.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
vind t 3x niets omdat ik al paar x sale wilde leegroven maar ze leveren toch niet want zit over het budget heen, met acceptgiro heb je dat niet.. ken je tenminste gewoon shoppen zonder dat je het op een kialapunt moet halen oid omdat je er 80 cent overheen zit. als t goed is moet ik deze week factuur krijgen van vorige maand als die betaald is geen maandfactuur meer voor mij.
bij de 150 euro met maandfactuur zit ik er al overheenquote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef Linnie20v het volgende:
Dat klopt ook niet...je hebt met een acceptgiro net zo goed een limiet...
ahw okequote:Op zondag 5 april 2009 11:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik zit bijna altijd over mijn limiet heen, maar heb nog nooit naar zo'n kialapunt gemoeten..
whoaa, das hoogquote:Op zondag 5 april 2009 11:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje, als ik boven mijn limiet (van ¤ 400) zit....dan geeft ie aan dat ik even moet kijken naar de bestelling omdat hij anders naar een kialapunt moet. Ik gooi er dan altijd net iets uit zodat ik eronder blijf
Verder weet ik ook niet wat betreft het Kialapunt. Ik weet alleen dat met een acceptgiro hetzelfde wordt aangegeven
Misschien is je limiet in de tussentijd verhoogt??
Wordt je limiet niet bij elke bestelling verhoogd, alsof je vertrouwen moet winnen ofzo? Ik had nl eerst een limiet van ¤ 180, daar zat ik overheen bij de volgende bestelling, bestelling telkens uitgesteld, maandfactuur betaald, bestelling werd verzonden. Ben benieuwd wat m'n volgende limiet dan isquote:Op zondag 5 april 2009 11:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje, als ik boven mijn limiet (van ¤ 400) zit....dan geeft ie aan dat ik even moet kijken naar de bestelling omdat hij anders naar een kialapunt moet. Ik gooi er dan altijd net iets uit zodat ik eronder blijf
Verder weet ik ook niet wat betreft het Kialapunt. Ik weet alleen dat met een acceptgiro hetzelfde wordt aangegeven
Misschien is je limiet in de tussentijd verhoogt??
Dat denk ik wel, aangezien ik tegenwoordig een limiet van ¤900 hebquote:Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt je limiet niet bij elke bestelling verhoogd, alsof je vertrouwen moet winnen ofzo? Ik had nl eerst een limiet van ¤ 180, daar zat ik overheen bij de volgende bestelling, bestelling telkens uitgesteld, maandfactuur betaald, bestelling werd verzonden. Ben benieuwd wat m'n volgende limiet dan is.
quote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ik tegenwoordig een limiet van ¤900 heb
quote:
wel zo netjes idd, tis best wel extreem als je meer als 400 euro per maand uitgeeft aan kledingquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
Die ¤ 400 heb ik al bijna 2 jaar...wordt ook niet hoger.
Misschien omdat ik toch nooit meer bestel dan dat bedrag (dat mag niet van mezelf)
En ja, hij wordt bij iedere bestelling hoger als je netjes op tijd betaald en retouren goed terugstuurt enzo
Ik ben ook begonnen met een limiet van 100 euro geloof ik , daarna een keer 250 euro..
oh god, ik zal eens een foto maken van mijn rekeningoverzichtjes....
ik had laatst me map opgeruimd, daar zat een envelop in met kledingbonnen vanaf 2005 tot 2008, nadat ik er een paar langs zag komen van 230 euro, 80 euro, 150 euro, heb ik ze snel weggegooid en net gedaan of ik niets wistquote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik ben ook studentheb hetzelfde probleem.
Moet ik er wel bijzeggen dat de rekeningen al zijn vanaf 2006...ik durf alleen niet het totaalbedrag te gaan berekenen......Ben bang dat 't heeuul hoog is...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
antiklacht: wie mooi wilt zijn moet geld uitgeven![]()
Oh maar ik heb nog nooit meer dan ¤400 besteld hoor, niet in een of twee keer in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
Die ¤ 400 heb ik al bijna 2 jaar...wordt ook niet hoger.
Misschien omdat ik toch nooit meer bestel dan dat bedrag (dat mag niet van mezelf)
En ja, hij wordt bij iedere bestelling hoger als je netjes op tijd betaald en retouren goed terugstuurt enzo
Ik ben ook begonnen met een limiet van 100 euro geloof ik , daarna een keer 250 euro..
oh god, ik zal eens een foto maken van mijn rekeningoverzichtjes....
ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Ik wilde eik in de sale kijken maar ik ben in plaats daarvan gaan uitslapen![]()
Ik kijk woensdag wel weer ofzo, heb nu een bestelling van 50 euro staan wat ik heeeeeel netjes vind van mezelf
die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestellingHelft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ zwart jackje en wat goedkope 'altijd handig' topjes.
Ik ben verliefd op het rokjeEn die top van 5 euro vind ik ook echt een leuk modelletje.
Jammer dat ik niet op die bruine hoge hakken die een aantal mensen hier al gekocht hadden, kan lopen. Mijn voeten zijn te breed, dus het gaat knellen als mijn hele gewicht op m'n tenen steunt.
Die bruine inderdaad. Ik vind ze geweldig, maar als ik ze zou kopen zijn het echt 'zit-schoenen'quote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?
dat laatste vestje is ook zo zoet
Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholicsquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ikmaar voorlopig blijf ik even weg van de website
ja echt hoor, ik zat vanochtend echt zoquote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholics![]()
Ik heb dat bovenste vestje in het zwart, en dat zit echt héérlijk! De pasvorm is ook erg mooiquote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog een nieuw wit vestje nodig.... dus heb een heel kleine bestelling gedaan, de rest komt wel als het in de sale is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uit de sale, geen idee of het iets is maar hij staat leuk bij twee rokjes die ik heb....
[ afbeelding ]
super, thanksquote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik heb zeg maar dat groene model maar dan in andere kleuren, die zitten geweldig.De maat is normaal en hij is iets stretch zodat je er niet gelijk uitscheurd als je 'm aandoet
Ik vind ze geweldig!
De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaanquote:Op maandag 6 april 2009 13:33 schreef Kleintje19 het volgende:
lieve vestjesik draag alleen bijna nooit vestjes
mijn nieuwe bestelling,
ben helemaal verliefd op dat geruite blousje, en dat creme hempje met die band in t midden![]()
máár... heeft iemand hier al ervaring met die overige 3 blousjes met korte mouwtjes, op de foto zien ze er zo leuk uit maar dat had ik ook met een andere geruite korte, maar die was echt vreselijk in de winkel![]()
[ afbeelding ]
De groene/bruine/blauwe. iemand ervaringen?
geen idee! ik heb hem al sinds begin maart in me bestelling staanquote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaan
En oehWas die geruite blouse weer terug vanmorgen? Dan ga ik morgen ook maar eens kijken
![]()
In de (grotere) H&M's zie ik ze geregeld hangen (niet specifiek Leiden, maar ze zijn er)quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of ze deze blouse ook in een van de H&M winkels in Leiden hebben toevallig?
[ afbeelding ]
Wil hem graag even irl en aan zien voordat ik hem koop namelijk.
Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuugquote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestellingHelft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
...(nogmeer)...
Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuug
Vrijdag ook een bestelling binnen gekregen. Wat dingen teruggebracht in de winkel, weer een tegoedkaart van 35 euro.
Maar ik wil weer bestellen! Maar heeft iemand ervaring met de spijkerbroeken? Ik heb een broek van maat 28 en heb er nu een van maat 26 aan. Wat voor maat kan ik dan het beste bestellen bij H&M?
Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef CherryLips het volgende:
ik moet echt kappen met bestellen
[ afbeelding ]
Dank je. Met shirtjes en andere bovenstukjes verschilt het bij mij ook nog wel eens. De sale is alleen wel heel verleidelijk, dan staan er zo 8 broeken in mn shoppingbag. In 1 maat, soms afwisselend van wat er aanwezig is. 27 of 28. Grote bestelling wordt het dan met twee maten, als die er zijnquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.
als ik serieus nog iets bestel, moet ik van mezelf alles cancelen, ideetje misschien?quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....
vandaag zag ik ze wel hangen in Utrecht maar durf niet zeker te zeggen of t de bruine waren, wel kei veel...quote:
Kijk eens op je factuur, daar staat alles inquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Mellebel het volgende:
Doe je dat in de winkel of moet je het gewoon weer terug sturen en dan opnieuw bestellen?
Soms zuigt H&M zwaar jaquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wat een eikels! Eerst leek het alsof mijn bestelling gesorteerd was, nu staat het weer bij de niet-geleverde artikelen en mijn sjaal is weg! Ga ik kijken in de shop, staat ie er nog, wil ik 'm in mn winkelmandje gooien, IS IE GODVER UITVERKOCHT NATUURLIJK!!![]()
![]()
AAHhhhhrrgh. Klote H&M.
En ik vanochtend nog in de sale kijken, niks leuks natuurlijk![]()
Pff. Nou, ik ga morgen wel weer vroeg op om die sjaal te scoren. Wat een lijers.
Das nog het ergste hequote:Op woensdag 8 april 2009 10:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Soms zuigt H&M zwaar ja
En toch blijven we bestellen he
Je had me beet hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga mijn bestelling annuleren en nooit meer wat kopen bij de H&M ....Grapje
Als het goed is hebben die strapless topjes nog een extra topje (ook ter ondersteuning van je boobies)quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je had me beet hoor!![]()
Ik heb vanmorgen om kwart voor 6 (ja ik moest eens vroeg op voor iets anders dan h&m) een strapless wit topje gescoord voor 1,90. Nu maar hopen dat ie niet doorzichtig is en past
Ja dat weet ik, maar het is niet mooi als dat gewoon wit is en dat onderste is doorzichtig. Maarja voor dat geld, ik zie wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben die strapless topjes nog een extra topje (ook ter ondersteuning van je boobies)![]()
Dus als het ff meezit schijnt hij niet door.
Zie ze er ook wel voor aan om dan alsnog binnenkort die code te verwijderenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
h&m heeft bij mij weer kei lief gedaanik had die 10% kortingscode op een deel gebruikt, kon het op het andere niet gebruiken want dan moest ik uitverkochte artikelen eruit gooien en opnieuw maar ze waren uitverkocht natuurlijk, ik gemaild, hebben zij voor mij overal de korting erover heen gegooid, scheelt gewoon 16!! eurie
heb hem wel via mail gekregen dus verwacht het niet..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zie ze er ook wel voor aan om dan alsnog binnenkort die code te verwijderen.
zet je wekker morgen maar om 6.00quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef Liefste. het volgende:
Wéér die kutStyleGuideSpring die mij verdrietig maakt... Ik wil dat leuke witte jurkje van MabintouVolgens mij staat ie niet bij Favourite Picks. Grr!
Ik heb goedslecht nieuws voor je: die legging wat je gevraagd had heb ik gezien. Op Rotterdam Zuidplein. Durfde 'm niet mee te nemen, omdat jij een maatje kleiner hebt en ik er zelf dan niks aan zou hebben mocht je 'm niet meer willen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga mijn bestelling annuleren en nooit meer wat kopen bij de H&M ....Grapje
Ohohwquote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb goedslecht nieuws voor je: die legging wat je gevraagd had heb ik gezien. Op Rotterdam Zuidplein. Durfde 'm niet mee te nemen, omdat jij een maatje kleiner hebt en ik er zelf dan niks aan zou hebben mocht je 'm niet meer willen.
Ik vind em niet zo, er zit zo'n pied de poule achtig ruitje in, maar dan in het beige bruin. Ik heb hem verder niet aan gepast, had het toen al gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
Ze sturen mij geen kortingsmailtjes meer.....*jank*
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Middennacht gebeurt er niets op de site, rond 23 uur wordt de site technisch geupdate, en 's morgens vroeg, soms om 5 uur, soms om 7 uur of zelfs later, wordt de boel aangevuld.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Oserdare het volgende:
Geen idee of het zin heeft om precies om middernacht te gaan kijken. Ik las ergens dat het rond 6/7u 's ochtends wordt geupdate. En de website is toch vaak ook 's nachts met technisch onderhoud?
Ik heb dat jasje anderhalf jaar geleden gekocht (dus misschien dat de stof wat anders is), maar ik vind hem nog steeds leukquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
Ze sturen mij geen kortingsmailtjes meer.....*jank*
Is dit wat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef Oserdare het volgende:
Bh-vraagje: is de cup van 75C (ongeveer) gelijk aan 80B? Want de omvang verschilt ook nog wel eens iets bij de h&m, per cupmaat.
Ik zag een paar dagen geleden dit forum, geweldig! Ik koop ook veel te veel bij de shop online. Als het mee zit, komt er vandaag weer wat binnen!! Vooral wat accesoires en twee shirtjes met vestjes. Kijk er erg naar uit!!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tuurlijk nietzijn 2 dingen die totaal los van elkaar staan, de omvang, en de cup waar je tieties in moeten, kan dus zijn dat ze eroverheen kwakken maar wel dat de achterkant te wijd is.
Idd, want ik netjs om kwart voor 7 mn nest uit, was alles nog hetzelfde als de avond ervoor, godver. Ohja, en die sjaal was er niet. Kijk ik om kwart voor 10, staat ie er, klik ik erop, natuurlijk net weer uitverkochtquote:Op donderdag 9 april 2009 08:24 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij hebben ze niks toegevoegd of bijgevuld, want tot kwart voor 8 ofzo lag de website eruit wegens onderhoud.
Idd. Niet echt leuk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef alors het volgende:
Er staat wel nieuw spul op, maar de meerderheid is van dat suffe LOGG spul.
Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef eemstah het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden dit forum, geweldig! Ik koop ook veel te veel bij de shop online. Als het mee zit, komt er vandaag weer wat binnen!! Vooral wat accesoires en twee shirtjes met vestjes. Kijk er erg naar uit!!
Maar nu zag ik bovenstaande reactie en wilde ik toch even reageren. Als je cupmaat 80B hebt, kun je ook kijken bij een 75C. Ik ben óók verslaafd aan (dure..) lingerie, dus ben regelmatig in een lingeriezaak te vinden. Ik hoor daar altijd van de medewerkers dat je ook bij een cupmaat groter kunt kijken, maar dan wel de omtrek één maat lager. In mijn geval heb ik 85B, maar kan ook kijken bij 80C. Die cup is dan (bijna) even groot. Kijk maar eens ergens naar een 90A (heeft best grote cup) of een 70E (die cup lijkt meer op een B/C). Als je snapt wat ik bedoel..
Dus Kleintje19, je zou ook bij 75C kunnen kijken.![]()
![]()
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Dipkip het volgende:
Die modellen worden er zo ook niet mooier op - het worden een beetje van die androgyne glamrockers zo met die veel te strakke broekjes om veel te dunne beentjes en als enige vrouwelijke aspect panterprints en kohlpotlood.
Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reetquote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellenik heb maat 42 maar vind mezelf zoveel mooier als dit hierboven
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
pff zou het niet weten ingrid..
[ afbeelding ]
wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
Haar schouders zijn breder dan dr heupen, terwijl ze smalle schouders heeft. En dr bovenbenen zijn echt te mager vind ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!
Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maar
ik heb dan zelf cup E, en heb het eens geprobeerd maar ik moet me toch echt aan me maat houden hooranders valt alles zoals het niet moet
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ja oké, ze heeft nauwelijks heupen, maar dat maakt d'r niet meteen lelijk of heel mager imo.
Mja die botjes heb ik ook zo, nog erger dan zij, en om nou te zeggen dat ik zo mager ben..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij dezelfde meid - ik vind haar er niet gezond uitzien, amy whinehouse beentjes en als je op deze afstand botjes in de pols ziet vind ik dat ook niet zo aantrekkelijk. Ik hou van vrouwelijk - niet van de ik ehb net een groeispurt gehad look.
Maar nogmaals, kwestie van smaak, twisten, bla.
Ik doelde niet op jou, maar op deze reactie:quote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.
En ja je hebt ook vrouwen zonder heupen die een normaal gewicht hebben, maar ik vind haar duidelijk mager.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
Ik had het toch verder ook niet over lelijk vinden, maar over ongezond vinden (doen lijken). Dat is waar ik me aan erger, niet zozeer aan jouw mening dat je het minder mooi vind dan iets voller. Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik je hatelijk vind overkomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
Heej, ik bedoel niet dat ze een ziekte heeft of dat alle meiden met uitstekende botjes ziek zijn. Ik vind het er niet gezond uit zien, als in, erg mager en tekenende botjes vind ik er niet uit zien als een lekkere gezonde meid die tegen een stootje kan enzo.
Als ik oordeel vanuit wat ik lekker / mooi / sexy vind, ziet zij er niet gezond genoeg uit naar mijn smaak. En gezond dan als een soort tegenovergestelde van heroin chic. Het is een look, en dit is het tegenovergestelde daarvan. Dus iets wat ik niet mooi VIND, ik zeg nergens dat het ook echt lelijk is of dat jij lelijk bent. Ik vind het gewoon niet mooi, net zoals ik blond haar bij mannen niet mooi vind en vrouwen graag zie met meer dan een B cup. Dat ik dat uitspreek is toch geen belediging voor blonde mannen en dames met wat kleinere cupmaten![]()
Het is gewoon mijn smaak, en zoals gezegd ik ben zelf ook zo dun geweest, en ik vond dat niet mooi. Net zoals ik mezelf nu mooi vind met een hoeveelheid vet waar veel anderen van zullen gruwelen. Is persoonlijk, smaak, etc. en volgens mij verwoord ik het niet op een hatelijke manier?
Oh, ik ben ook broodmager geweest 2 jaar geleden ik was toen met me ex, maar dit kwam door de stress, stress is killing, mijn oom is net ook 18!! kilo in 3 weken afgevallen. modellen hoeven niet gelijk volslank te zijn maar wel een beetje normaal want wat hier voorbij komt vind ik serieus echt te slecht, er zijn al zoveel van die meiden die zo snel onzeker zijn en dat is zonde want ik voel me echt kiplekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reet).
En ja ik ben nu wat te ver doorgeschoten de andere kant op (maat 44 / L nu) en natuurlijk is mn buikje nu groter dan toen, maar ik heb tenminste een kont en een cupmaat die daarbij passen. Ik klop nu weer. Ik vind mezelf oprecht mooier nu dan toen - tuurlijk zou ik het allerliefst maat 38 / 40 hebben en het buikje van toen en de tieten en kont van nu, maar met hoe ik nou eenmaal geassembleerd ben ben ik liever normaal / dik dan mager. En ik denk dat veel van die modellen ook veel mooier zouden zijn met wat meer, want die hebben juist zo'n bouw dat ze dan ook nog een mooie buik en benen hebben enzo.
Maar ja dat zijn zo van die dingen, die moet je niet te hard zeggen hier op fokvoor je t weet gaan er weer puberale internethelden schreeuwen dat je jaloers bent en dat vrouwen op hun mooist zijn bij een gewicht van min vijf.
ze heeft een mooi koppie maar het lichaam van een 12 jarige, geen vormen helemaal niets, dit is echt te mager. en ja ik vind dat eng mager, tuurlijk kan dat je bouw zijn vriendin van mij is 1.93 en ook mager máár die heeft wel heupen oid, ik vind dit geen goed voorbeeld voor andere.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!
Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.
Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
bij mij wel in iedergeval, als ik een F neem en kleinere omtrek kruipt de achterkant omhoog en zijn me cups te groot, een D hoef ik niet eens te proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:38 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.
er zal heel wat gephotoshopt zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.
Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
Discussieren kan altijd. Misschien is het model wel een 14 jarig grietje met stokpootjes en armpjes die een 'vrouw' moet uitbeelden.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebben![]()
Overigens denk ik dat lang niet alles bijgewerkt wordt, filmpjes bijwerken is een stuk lastiger dan foto's, en een vriendin van me woonde een tijd in het zelfde studentenhuis als twee modellen (nou ja studentenhuis, zo'n gedeeld huis dus) en die waren in het echt nog magerder dan in hun foto's
Vind je dit echt normaal? Er van uitgaand dat ze volwassen is dus? Zulke dunne armen en benen? Ik vind dat nogal.. uitzonderlijk. Je ziet niet overal zulke dunne vrouwen lopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heb ik weer gemist![]()
Ik vind haar wel normaal ogen, vind d'r niet ongezond-mager ofzo
Ik heb het wel eens gehad, omdat zogenaamd de kortingscodes niet kloptenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef samara het volgende:
ik heb woensdag een bestelling gedaan en ook een ontvangstbevestiging gehad. Gisteren stond de bestelling nog bij niet geleverde bestellingen.
Vandaag is die bestelling nergens te bekennen, noch bij de geleverde noch bij de niet geleverde bestellingen. Heeft iemand dit weleens gehad, moet ik aan de bel trekken of even afwachten?
Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOIquote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef samara het volgende:
jeetje!@#$!% Ik ben meteen voor 20 euro korting gegaan.
Halen ze de bestelling gewoon weg dan zonder bericht? Heeft het zin om ze te mailen/bellen.
Wat een hufters bah!
Ik ga het morgen weer proberen! Ik heb man en kind al blij gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOIIK GA ZE MAILEN EN BELLEN EN FAXEN EN ALLES TEGELIJK
Maar heeft toch geen zin
Ik zei dat ik haar erg mager vind en dan reageer je met dat je haar normaal vind, dat komt een beetje over alsof je haar ongeveer gemiddeld vind, en dat is ze niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dipkip, ik vind dit een normale dame jaZe is wat tenger maar so what
Iemand die dus aan de smalle kant is, is niet normaal (gebouwd)?
Ik vind de term normaal dan ook meteen zo vaag....De gemiddelde nederlandse vrouwenmaat is 38/40? Is alleen dát dan normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |