vind t 3x niets omdat ik al paar x sale wilde leegroven maar ze leveren toch niet want zit over het budget heen, met acceptgiro heb je dat niet.. ken je tenminste gewoon shoppen zonder dat je het op een kialapunt moet halen oid omdat je er 80 cent overheen zit. als t goed is moet ik deze week factuur krijgen van vorige maand als die betaald is geen maandfactuur meer voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat maandfactuur, dat hoef ik ook echt niet meer! Acceptgiro is veel makkelijker.
yeeh goedzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
had ze uit de sale jaen ik had ze ook al voor 12,90
Maar ik zit bijna altijd over mijn limiet heen, maar heb nog nooit naar zo'n kialapunt gemoeten..quote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef Linnie20v het volgende:
Dat klopt ook niet...je hebt met een acceptgiro net zo goed een limiet...
Ik kreeg altijd een factuur die niet klopte omdat mijn retourneringen er nog niet afgetrokken waren van meerdere zendingen. Dan kon je zelf weer gaan rekenen en uitzoeken wat je nou behouden heb en wat niet. Doe mij maar een acceptgiro, dan trek je de retourneringen meteen af en betaal je per zending.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
vind t 3x niets omdat ik al paar x sale wilde leegroven maar ze leveren toch niet want zit over het budget heen, met acceptgiro heb je dat niet.. ken je tenminste gewoon shoppen zonder dat je het op een kialapunt moet halen oid omdat je er 80 cent overheen zit. als t goed is moet ik deze week factuur krijgen van vorige maand als die betaald is geen maandfactuur meer voor mij.
bij de 150 euro met maandfactuur zit ik er al overheenquote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef Linnie20v het volgende:
Dat klopt ook niet...je hebt met een acceptgiro net zo goed een limiet...
ahw okequote:Op zondag 5 april 2009 11:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar ik zit bijna altijd over mijn limiet heen, maar heb nog nooit naar zo'n kialapunt gemoeten..
whoaa, das hoogquote:Op zondag 5 april 2009 11:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje, als ik boven mijn limiet (van ¤ 400) zit....dan geeft ie aan dat ik even moet kijken naar de bestelling omdat hij anders naar een kialapunt moet. Ik gooi er dan altijd net iets uit zodat ik eronder blijf
Verder weet ik ook niet wat betreft het Kialapunt. Ik weet alleen dat met een acceptgiro hetzelfde wordt aangegeven
Misschien is je limiet in de tussentijd verhoogt??
Wordt je limiet niet bij elke bestelling verhoogd, alsof je vertrouwen moet winnen ofzo? Ik had nl eerst een limiet van ¤ 180, daar zat ik overheen bij de volgende bestelling, bestelling telkens uitgesteld, maandfactuur betaald, bestelling werd verzonden. Ben benieuwd wat m'n volgende limiet dan isquote:Op zondag 5 april 2009 11:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje, als ik boven mijn limiet (van ¤ 400) zit....dan geeft ie aan dat ik even moet kijken naar de bestelling omdat hij anders naar een kialapunt moet. Ik gooi er dan altijd net iets uit zodat ik eronder blijf
Verder weet ik ook niet wat betreft het Kialapunt. Ik weet alleen dat met een acceptgiro hetzelfde wordt aangegeven
Misschien is je limiet in de tussentijd verhoogt??
Dat denk ik wel, aangezien ik tegenwoordig een limiet van ¤900 hebquote:Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt je limiet niet bij elke bestelling verhoogd, alsof je vertrouwen moet winnen ofzo? Ik had nl eerst een limiet van ¤ 180, daar zat ik overheen bij de volgende bestelling, bestelling telkens uitgesteld, maandfactuur betaald, bestelling werd verzonden. Ben benieuwd wat m'n volgende limiet dan is.
quote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien ik tegenwoordig een limiet van ¤900 heb
quote:
wel zo netjes idd, tis best wel extreem als je meer als 400 euro per maand uitgeeft aan kledingquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
Die ¤ 400 heb ik al bijna 2 jaar...wordt ook niet hoger.
Misschien omdat ik toch nooit meer bestel dan dat bedrag (dat mag niet van mezelf)
En ja, hij wordt bij iedere bestelling hoger als je netjes op tijd betaald en retouren goed terugstuurt enzo
Ik ben ook begonnen met een limiet van 100 euro geloof ik , daarna een keer 250 euro..
oh god, ik zal eens een foto maken van mijn rekeningoverzichtjes....
ik had laatst me map opgeruimd, daar zat een envelop in met kledingbonnen vanaf 2005 tot 2008, nadat ik er een paar langs zag komen van 230 euro, 80 euro, 150 euro, heb ik ze snel weggegooid en net gedaan of ik niets wistquote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, ik ben ook studentheb hetzelfde probleem.
Moet ik er wel bijzeggen dat de rekeningen al zijn vanaf 2006...ik durf alleen niet het totaalbedrag te gaan berekenen......Ben bang dat 't heeuul hoog is...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
antiklacht: wie mooi wilt zijn moet geld uitgeven![]()
Oh maar ik heb nog nooit meer dan ¤400 besteld hoor, niet in een of twee keer in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
Die ¤ 400 heb ik al bijna 2 jaar...wordt ook niet hoger.
Misschien omdat ik toch nooit meer bestel dan dat bedrag (dat mag niet van mezelf)
En ja, hij wordt bij iedere bestelling hoger als je netjes op tijd betaald en retouren goed terugstuurt enzo
Ik ben ook begonnen met een limiet van 100 euro geloof ik , daarna een keer 250 euro..
oh god, ik zal eens een foto maken van mijn rekeningoverzichtjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |