Echt he. Ik kan ook niet wachten
 Echt he. Ik kan ook niet wachten 

En de bestelling staat nu op half april en begin mei is mn moeder jarig, dus dat is gelijk een mooi deel van haar verjaardagscadeautje 8)
 En de bestelling staat nu op half april en begin mei is mn moeder jarig, dus dat is gelijk een mooi deel van haar verjaardagscadeautje 8)

Haha dat kanquote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja naar mijn kamer, anders zeurt mijn moeder weer dat ik alweeeer heb besteld en dat zij em nu niet gaat terugbrengen
 Krijg je dan niet de vraag: wie was dat aan de deur?
 Krijg je dan niet de vraag: wie was dat aan de deur?  

En komt dat nog bij "Nog niet geleverde artikelen"  te staan?
 En komt dat nog bij "Nog niet geleverde artikelen"  te staan?   
  Of ik ben blind?
 Of ik ben blind?  )
 )

Maar dan betaal je toch weer opnieuw de verzendkosten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb volgensmij ooit eens gelezen van een user dat het eik sneller is om het terug te sturen en dan gewoon opnieuw te bestellen op de site.. Maar dat is ook alles wat ik ervan weet.

Hm. Ja idd, als je verder niks in de bestelling hebt staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dan betaal je toch weer opnieuw de verzendkosten?

Dan vind ik echt zoo eng. En hij is superdik, maar dat had ik in de winkel al gezien.
 Dan vind ik echt zoo eng. En hij is superdik, maar dat had ik in de winkel al gezien.

Zorgen dat je gewoon dingetjes in de nalevering hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hm. Ja idd, als je verder niks in de bestelling hebt staan.
Daarom zeg ik; ik weet 't verder ook niet, wat nou sneller/goedkoper is.

) weet nog niet wat ik daarmee ga doen.
 ) weet nog niet wat ik daarmee ga doen. 

mooi zoquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:18 schreef Puckzzz het volgende:
bestelling is binnen
broek maat 36 is te groot, die ga ik innemen omdat ik geen zin in terugsturen etc. heb.
gilet maat 38 veuls te klein (grote boobies) weet nog niet wat ik daarmee ga doen.
zonnebril is supertop alleen voelt de kwaliteit nogal El cheapo aan maar dat boeit niet.
vestje is helemaal prima (S)
 gilet moet ik altijd in 44!!
 gilet moet ik altijd in 44!!  met mijn boobies, 2 maten groter dan normaal
  met mijn boobies, 2 maten groter dan normaal   

erg he? en dan de taille weer in moeten nemenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mooi zogilet moet ik altijd in 44!!
met mijn boobies, 2 maten groter dan normaal

heel irri idd, setje staat leuk!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erg he? en dan de taille weer in moeten nemen
dit is het vestje en de broek:
[ afbeelding ]

nee, die creme schoenen had ik besteld maar die komen begin mei, toen had ik EINDELIJK die bruine veterschoenen te pakken en die werden eind april geleverd, toen had ik nog een blousje en een spijkerbroek staan op begin april, maar die hebben zij gewijzigd naar half april, nou toen heb ik alles maar in één bestelling gedaan hoor pfff en ben ook blij als die maandfactuur komt, die snel betalen en dan wil ik gewoon acceptgiro!quote:

Ja dat maandfactuur, dat hoef ik ook echt niet meer! Acceptgiro is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee, die creme schoenen had ik besteld maar die komen begin mei, toen had ik EINDELIJK die bruine veterschoenen te pakken en die werden eind april geleverd, toen had ik nog een blousje en een spijkerbroek staan op begin april, maar die hebben zij gewijzigd naar half april, nou toen heb ik alles maar in één bestelling gedaan hoor pfff en ben ook blij als die maandfactuur komt, die snel betalen en dan wil ik gewoon acceptgiro!

had ze uit de sale jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Kleintje19 het volgende:
@ pumpkinsoup: die zwarte schoentjes die je had met die sleehak, had je die uit de sale? zag namelijk dat ze nu 12,90 waren inplaats van 29,90
 en ik had ze ook al voor 12,90
 en ik had ze ook al voor 12,90   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |