Hmm, dan dénk ik dat ik weet wat er aan de hand is! Er zat gister nl. wel een briefje door mijn deur, maar er stond bij afzender 'esprit'. Ws liggen mijn pakketjes van esprit én h&m gewoon op het postkantoor! Dus daar ga ik zo maar even heen!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als de status Zending afgeleverd is, hebben ze hem al bezorgd. Waarschijnlijk bij je buren ofzo, maar die lamme postbodes doen vaak geen briefje door je brievenbus waar je pakketje dan ligt
Balenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef Goodbye het volgende:
Niet dusBen al even naar de oude besjes in de straat gegaan waar de bezorgmeneer meestal de pakketjes achterlaat, maar die hadden niks. Hopelijk komt ie vandaag nog!
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Balen. Ik ben echt bang voor je dat je nu de halve buurt langs kunt gaan om te kijken of je pakje daar toevallig bezorgd is
. Want die status betekent echt dat de bestelling bezorgd is. Ergens
.
Mijn klantnummer is een heel ander nummer dan het betalingskenmerk. Maar ik heb maar gewoon het nummer gebruikt wat op de acceptgiro staat inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij mij was het mijn klantnummer met 99 ervoor, maar heb je geen acceptgiro bij je bestelling gekregen, daar staat het op nl.
En de dingen die je terugdoet kun je gewoon in die zak duwen, even dichtplakken met tape (wel goed dicht, anders raken de postkantoormensen in paniek) en dan die retour-sticker over de huidige sticker heen plakken
Volgens mij heb ik datzelfde jasje in het rood van vorig jaar, maar het is echt een superfijn jasje! Lekker dikke stof, dus je kan hem in de lente al aanquote:Op donderdag 2 april 2009 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Hmmmm. Ik zag vandaag iemand met dat blauwe zomerjasje lopen wat ik had besteld, en nou weet ik het toch niet zekerMaar een andere kleur zie ik ook niet zo zitten. Ohh ik ben erg.
![]()
![]()
Ja, daarom joh.. Ik moet ook gewoon niet zeikenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik datzelfde jasje in het rood van vorig jaar, maar het is echt een superfijn jasje! Lekker dikke stof, dus je kan hem in de lente al aan
Ja naar mijn kamer, anders zeurt mijn moeder weer dat ik alweeeer heb besteld en dat zij em nu niet gaat terugbrengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |