Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
Als ik een acceptgiro bij de bestelling heb gehad, maar die ben ik kwijt, en ik wil toch graag nu betalen, weet iemand dan wat ik in moet vullen bij betalingskenmerk? Of is dat elke keer weer anders?
Ok! Thanks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogt
Asje!quote:
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asje!Ik maak het zelf ook altijd over via internet, vind die acceptgiro's zo'n gedoe.. Ik heb niet eens van die enveloppen van de bank
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denken
Ik was me eigenlijk gewoon aan het afvragen wanneer mijn nieuwe bestelling eindelijk in behandeling zou gaan, maar toen bedacht ik me dat ik misschien nog moest betalen, ik ben nogal een warhoofd
Ik weet niet of het wat zegt, maar voor mijn gevoel krijg ik elke keer pas iets als ik betaald heb, misschien omdat ik echt al 100x ben vergeten om binnen de termijn te betalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe shopartikelen....
Mijn bestelling blijft zo wel erg leeg
Oh dat is wel slim! Kun je die er dan gewoon in laten in de was? Want om het iedere keer weer opnieuw vast te zetten lijkt me ook niks. Ik had al wel gedacht aan vaststikken, maar ik denk dat je dat te duidelijk ziet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:40 schreef alors het volgende:
Kun die tussenruimtes niet vaszetten met veiligheidsspelden? Heb ik ook wel eens gedaan met een vest.
Even met de naaimachine over het randje zodat die blijft zitten. Niet helemaal naar boven doen want je moet hem nog wel enigsinds fatsoenlijk aan kunnen krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:![]()
Ik kreeg toch mn pakket vandaag, de spijkerrok die er in zit
[ afbeelding ]
staat me geweldig, behalve dan dat de knopen zo ver uit elkaar zitten dat als je staat je van opzij tussen de knopen doorkijkt. En hij zit niet eens strak ofzomaar als je dus naast me staat kun je zo mn slipje zien, lijkt me niet zo'n geslaagd plan. Dus met pijn in mn hart gaat ie terug
Ohquote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Dipkip het volgende:![]()
Ik kreeg toch mn pakket vandaag, de spijkerrok die er in zit
[ afbeelding ]
staat me geweldig, behalve dan dat de knopen zo ver uit elkaar zitten dat als je staat je van opzij tussen de knopen doorkijkt. En hij zit niet eens strak ofzomaar als je dus naast me staat kun je zo mn slipje zien, lijkt me niet zo'n geslaagd plan. Dus met pijn in mn hart gaat ie terug
ik heb ook een 3kwarts harem, legergroen met streepjes, vorig jaar was dat in spanje helemaal hot, nu pas is dat hier inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga zelf een harembroek maken. Die droeg ik ook al in de eighties/nineties (wanneer was dat nog maar weer?), ze zitten echt zóóó superlekker
zou 'm alleen never nooit niet naar het werk dragen, ik vind het echt een casual ding.
Ik heb deze aan gezien bij iemand, toch wel erg leuk hoor! Vond het juist heel..stylishquote:Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef Starlie het volgende:
Ik als verslaafde H&M.com shopper heb denk ik al die tijd onder een steen geleefd want ik zie nu pas dit topic!!!![]()
Net besteld, wordt eind april geleverd (waarom toch altijd zo lang wachten...):
[ afbeelding ] (denk dat deze ook gelijk weer terug gaat.... ben bang dat hij toch iets te "ordi" is... )
Ik zou er slippertjes onder dragen, maar puur om het feit dat ik niet kan lopen op hakken... (helaas).quote:Op woensdag 1 april 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeel leuk, maar ik weet nooit welke schoenen je daar onder moet doenIk wil het liefst geen hakken van 10 cm
Welke schoenen dragen jullie onder zulke jurkjes? Of slippertjes?
Even erop klikken, dan kan je zien of track & trace het doet en wat erbij staat. Zie OP voor de verschillende statussenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:37 schreef Oserdare het volgende:
Na langer dan een half jaar zaterdag weer wat dingetjes besteld, staat sinds gisteren op 'Bestelling is onderweg'. Ik wil m'n pakketje. Nu
Hoe lang duurt het nog ongeveer ookalweer?
Hmm balenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou er slippertjes onder dragen, maar puur om het feit dat ik niet kan lopen op hakken... (helaas).
Cutequote:
Gewoon een 36... jurkjes vallen vaak wel groot, maarja ik zie wel, ook geen zin om 2 maten te bestellen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:26 schreef Linnie20v het volgende:
Heb je ook maatje 34 genomen?
Met jurkjes is 36 altijd zo groot!!
Ik vind daar alle soorten hakken wel bij kunnen afhankelijk van de gelegenheid en het model schoen / slipper. Een kleine hak is denk ik het mooist.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeeel leuk, maar ik weet nooit welke schoenen je daar onder moet doenIk wil het liefst geen hakken van 10 cm
Welke schoenen dragen jullie onder zulke jurkjes? Of slippertjes?
Bij mij was het mijn klantnummer met 99 ervoor, maar heb je geen acceptgiro bij je bestelling gekregen, daar staat het op nl.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef Nad-ja het volgende:
Mijn pakketje is binnen. Alleen gaat bijna alles terug
.
Dit is mijn eerste keer, dus even een vraag. Mag je de spullen die je retourneert, gewoon terugdoen in die plastic zak waar het in zat?
En ik zag hierboven dat je het geld ook kunt overmaken via internet. Dit lijkt me veel handiger! Ik zag staan dat het betalingskenmerk je klantnummer is. Alleen komt dit volgens mij niet overeen bij mij? Klopt dat?
Als de status Zending afgeleverd is, hebben ze hem al bezorgd. Waarschijnlijk bij je buren ofzo, maar die lamme postbodes doen vaak geen briefje door je brievenbus waar je pakketje dan ligtquote:Op donderdag 2 april 2009 13:14 schreef Goodbye het volgende:
Hm...
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 28-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-04-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Zending afgeleverd 01-04-2009 Amsterdam Zuidoost , pakkettendistributie
Ze zouden toch vandaag wel nog een keer komen? Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |