Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Merel1808 het volgende:
Als ik een acceptgiro bij de bestelling heb gehad, maar die ben ik kwijt, en ik wil toch graag nu betalen, weet iemand dan wat ik in moet vullen bij betalingskenmerk? Of is dat elke keer weer anders?
Ok! Thanks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Betalingskenmerk is je klantnummer, dat is ook het nummer waar je mee inlogt
Asje!quote:
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Asje!Ik maak het zelf ook altijd over via internet, vind die acceptgiro's zo'n gedoe.. Ik heb niet eens van die enveloppen van de bank
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar normaal neem ik gewoon dat betalingskenmerk over zonder er over na te denken
Ik was me eigenlijk gewoon aan het afvragen wanneer mijn nieuwe bestelling eindelijk in behandeling zou gaan, maar toen bedacht ik me dat ik misschien nog moest betalen, ik ben nogal een warhoofd
Ik weet niet of het wat zegt, maar voor mijn gevoel krijg ik elke keer pas iets als ik betaald heb, misschien omdat ik echt al 100x ben vergeten om binnen de termijn te betalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Ik moet ook nog betalen van twee bestellingen maar mijne komt morgen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:01 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor nieuwe shopartikelen....
Mijn bestelling blijft zo wel erg leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |