abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 10:05:28 #251
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67855008
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:24 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij hebben ze niks toegevoegd of bijgevuld, want tot kwart voor 8 ofzo lag de website eruit wegens onderhoud.
Idd, want ik netjs om kwart voor 7 mn nest uit, was alles nog hetzelfde als de avond ervoor, godver. Ohja, en die sjaal was er niet. Kijk ik om kwart voor 10, staat ie er, klik ik erop, natuurlijk net weer uitverkocht COME ONNNNNNNNN sjeez, wat een naaiers.
Nouja, morgen weer een poging wagen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:32:02 #252
123170 alors
zlata1234
pi_67855757
Er staat wel nieuw spul op, maar de meerderheid is van dat suffe LOGG spul.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:43:58 #253
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67856148
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef alors het volgende:
Er staat wel nieuw spul op, maar de meerderheid is van dat suffe LOGG spul.
Idd. Niet echt leuk.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:53:41 #254
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_67856456
Jeeeee! Mijn bestelling wordt net gebracht op kantoor! Zo te zien is het allemaal leuk! Vanavond even passen! Heb voor vriendlief ook een gaaf shirt besteld, hoop dat hij dus ook blij is!
pi_67857825
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef eemstah het volgende:

[..]

Ik zag een paar dagen geleden dit forum, geweldig! Ik koop ook veel te veel bij de shop online. Als het mee zit, komt er vandaag weer wat binnen!! Vooral wat accesoires en twee shirtjes met vestjes. Kijk er erg naar uit!!

Maar nu zag ik bovenstaande reactie en wilde ik toch even reageren. Als je cupmaat 80B hebt, kun je ook kijken bij een 75C. Ik ben óók verslaafd aan (dure..) lingerie, dus ben regelmatig in een lingeriezaak te vinden. Ik hoor daar altijd van de medewerkers dat je ook bij een cupmaat groter kunt kijken, maar dan wel de omtrek één maat lager. In mijn geval heb ik 85B, maar kan ook kijken bij 80C. Die cup is dan (bijna) even groot. Kijk maar eens ergens naar een 90A (heeft best grote cup) of een 70E (die cup lijkt meer op een B/C). Als je snapt wat ik bedoel..

Dus Kleintje19, je zou ook bij 75C kunnen kijken.
Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maar
ik heb dan zelf cup E, en heb het eens geprobeerd maar ik moet me toch echt aan me maat houden hoor anders valt alles zoals het niet moet
pi_67862814
Deze vind ik wel leuk
pi_67865971
Heel raar, ik heb 2 bestellingen geretourneerd. 1 grote bestelling met 8 items retour en 1 kleine bestelling van 2 items waarvan 1 retour.
Op de website zie ik alleen het ene item van de kleine bestelling, maar alle kleren zaten in dezelfde doos.
Zou het verwerken van de rest langer duren?
pi_67866039
pff zou het niet weten ingrid..

wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
pi_67866603
Die modellen worden er zo ook niet mooier op - het worden een beetje van die androgyne glamrockers zo met die veel te strakke broekjes om veel te dunne beentjes en als enige vrouwelijke aspect panterprints en kohlpotlood.
pi_67866785
ook weer een klein bestellinkje met vriendin meegedaan
pi_67867286
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Dipkip het volgende:
Die modellen worden er zo ook niet mooier op - het worden een beetje van die androgyne glamrockers zo met die veel te strakke broekjes om veel te dunne beentjes en als enige vrouwelijke aspect panterprints en kohlpotlood.
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellen ik heb maat 42 maar vind mezelf zoveel mooier als dit hierboven
pi_67869645
Mijnesch ist gesorteerd, jaw0hl!
pi_67869912
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellen ik heb maat 42 maar vind mezelf zoveel mooier als dit hierboven
Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reet ).

En ja ik ben nu wat te ver doorgeschoten de andere kant op (maat 44 / L nu) en natuurlijk is mn buikje nu groter dan toen, maar ik heb tenminste een kont en een cupmaat die daarbij passen. Ik klop nu weer. Ik vind mezelf oprecht mooier nu dan toen - tuurlijk zou ik het allerliefst maat 38 / 40 hebben en het buikje van toen en de tieten en kont van nu, maar met hoe ik nou eenmaal geassembleerd ben ben ik liever normaal / dik dan mager. En ik denk dat veel van die modellen ook veel mooier zouden zijn met wat meer, want die hebben juist zo'n bouw dat ze dan ook nog een mooie buik en benen hebben enzo.

Maar ja dat zijn zo van die dingen, die moet je niet te hard zeggen hier op fok voor je t weet gaan er weer puberale internethelden schreeuwen dat je jaloers bent en dat vrouwen op hun mooist zijn bij een gewicht van min vijf.
pi_67869987
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
pff zou het niet weten ingrid..

[ afbeelding ]
wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!
pi_67870034

had geen zin om weer 5 euro verzendkosten te betalen, dus ik dacht... laat mij eens weer naar de h&m gaan.

Deze broek hadden ze alleen nog maar in 27/32 of breedtemaat 31 of groter.

Dus ik dacht, laat mij dan die 27 eens passen (normaal 29), misschien dat hij past.
Met veel gedoe had ik m aan (knoop kon niet eens dicht), kreeg ik m van zijn lang zal ze leven niet meer uit breedtemaat 27 is mij dus echt TE klein

uiteindelijk toch wel uitgekregen, gelukkig.

Misschien toch maar online bestellen
pi_67870131
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Haar schouders zijn breder dan dr heupen, terwijl ze smalle schouders heeft. En dr bovenbenen zijn echt te mager vind ik.

Maar ja tis een kwestie van smaak natuurlijk

Dit is volgens mij dezelfde meid - ik vind haar er niet gezond uitzien, amy whinehouse beentjes en als je op deze afstand botjes in de pols ziet vind ik dat ook niet zo aantrekkelijk. Ik hou van vrouwelijk - niet van de ik ehb net een groeispurt gehad look.

Als je dit:

vergelijkt met dit:

Vind ik het nogal vreemd dat de eerste meer als voorbeeld van een aantrekkelijke vrouw geldt dan de tweede. Ik vind de tweede vrouw veel mooier dan die blonde verzameling botjes en tanden.

Maar nogmaals, kwestie van smaak, twisten, bla.

[ Bericht 40% gewijzigd door Dipkip op 09-04-2009 17:38:49 ]
pi_67870191
Ja oké, ze heeft nauwelijks heupen, maar dat maakt d'r niet meteen lelijk of heel mager imo.
pi_67870359
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maar
ik heb dan zelf cup E, en heb het eens geprobeerd maar ik moet me toch echt aan me maat houden hoor anders valt alles zoals het niet moet
Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.
pi_67870421
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ja oké, ze heeft nauwelijks heupen, maar dat maakt d'r niet meteen lelijk of heel mager imo.
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.

En ja je hebt ook vrouwen zonder heupen die een normaal gewicht hebben, maar ik vind haar duidelijk mager.
pi_67870597
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is volgens mij dezelfde meid - ik vind haar er niet gezond uitzien, amy whinehouse beentjes en als je op deze afstand botjes in de pols ziet vind ik dat ook niet zo aantrekkelijk. Ik hou van vrouwelijk - niet van de ik ehb net een groeispurt gehad look.

Maar nogmaals, kwestie van smaak, twisten, bla.
Mja die botjes heb ik ook zo, nog erger dan zij, en om nou te zeggen dat ik zo mager ben.. Thing is, dat heel veel mensen tegenwoordig zeggen dat de modellen van nu te dun zijn en dat dat ongezond is, maar dat is zó generaliserend. Ik vind haar er niet ongezond mager uitzien, je kan toch wel zien dat dat gewoon haar bouw is? Verder is het inderdaad een kwestie van smaak, maar realistisch is op zich ook wel handig. Sorry voor mijn gehap maar ik kan daar zo hard niet tegen. Er zit een groot verschil tussen ongezond mager zijn en gewoon zo gebouwd zijn. Als ze wel heupen had gehad, had ze meteen veel minder dun geleken. Maar volgens mij zijn dit soort discussies bij voorbaat nutteloos en ga ik alweer veel te ver.

Anyway, mijn bestelling komt morgen!
pi_67870645
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.

En ja je hebt ook vrouwen zonder heupen die een normaal gewicht hebben, maar ik vind haar duidelijk mager.
Ik doelde niet op jou, maar op deze reactie:
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:

[ afbeelding ]
pi_67870768
Heej, ik bedoel niet dat ze een ziekte heeft of dat alle meiden met uitstekende botjes ziek zijn. Ik vind het er niet gezond uit zien, als in, erg mager en tekenende botjes vind ik er niet uit zien als een lekkere gezonde meid die tegen een stootje kan enzo.

Als ik oordeel vanuit wat ik lekker / mooi / sexy vind, ziet zij er niet gezond genoeg uit naar mijn smaak. En gezond dan als een soort tegenovergestelde van heroin chic. Het is een look, en dit is het tegenovergestelde daarvan. Dus iets wat ik niet mooi VIND, ik zeg nergens dat het ook echt lelijk is of dat jij lelijk bent. Ik vind het gewoon niet mooi, net zoals ik blond haar bij mannen niet mooi vind en vrouwen graag zie met meer dan een B cup. Dat ik dat uitspreek is toch geen belediging voor blonde mannen en dames met wat kleinere cupmaten

Het is gewoon mijn smaak, en zoals gezegd ik ben zelf ook zo dun geweest, en ik vond dat niet mooi. Net zoals ik mezelf nu mooi vind met een hoeveelheid vet waar veel anderen van zullen gruwelen. Is persoonlijk, smaak, etc. en volgens mij verwoord ik het niet op een hatelijke manier?
pi_67870860
Eng magere meisjes horen gewoon geen modellen te zijn, klaar

Dit is eng:

En als je nog dunner bent dan dat, dan moet je echt meer gaan eten ofzo Dan ben je sowieso niet geschikt voor modellenwerk.
Noot noot.
pi_67871096
Van mij mogen ze best model zijn, of pilote, of president van amerika.

Alleen vind ik het onaantrekkelijk en koop ik sneller producten die gepresenteerd worden door aantrekkelijke modellen. Ik zit bij zo'n H&M reclame alleen maar te staren naar de botjes, zonder echt op de kleding te letten. Plus dat ik er ongeveer net zo veel aan heb als wanneer ze het gewoon op een hangertje showen wat betreft inschatten of het mij zal staan of niet.

Ik snap best dat modellen geen doorsnede zijn van de bevolking - maar ik vind modellen met bijv. maat 36-38 en een B a C cup gewoon mooier en die kun je ook prachtig fotograferen. Kijk maar naar foto's van marilyn monroe - dat maakt zo'n badpak toch een stuk aantrekkelijker dan als er een grietje in zit met het figuur van een 13 jarige, vind ik.
pi_67871106
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
Heej, ik bedoel niet dat ze een ziekte heeft of dat alle meiden met uitstekende botjes ziek zijn. Ik vind het er niet gezond uit zien, als in, erg mager en tekenende botjes vind ik er niet uit zien als een lekkere gezonde meid die tegen een stootje kan enzo.

Als ik oordeel vanuit wat ik lekker / mooi / sexy vind, ziet zij er niet gezond genoeg uit naar mijn smaak. En gezond dan als een soort tegenovergestelde van heroin chic. Het is een look, en dit is het tegenovergestelde daarvan. Dus iets wat ik niet mooi VIND, ik zeg nergens dat het ook echt lelijk is of dat jij lelijk bent. Ik vind het gewoon niet mooi, net zoals ik blond haar bij mannen niet mooi vind en vrouwen graag zie met meer dan een B cup. Dat ik dat uitspreek is toch geen belediging voor blonde mannen en dames met wat kleinere cupmaten

Het is gewoon mijn smaak, en zoals gezegd ik ben zelf ook zo dun geweest, en ik vond dat niet mooi. Net zoals ik mezelf nu mooi vind met een hoeveelheid vet waar veel anderen van zullen gruwelen. Is persoonlijk, smaak, etc. en volgens mij verwoord ik het niet op een hatelijke manier?
Ik had het toch verder ook niet over lelijk vinden, maar over ongezond vinden (doen lijken). Dat is waar ik me aan erger, niet zozeer aan jouw mening dat je het minder mooi vind dan iets voller. Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik je hatelijk vind overkomen? En sorry als dat wel zo is, zo bedoelde ik het niet

Trouwens het is op zich best logisch dat (soms te) dunne vrouwen vaker model zijn, dat is namelijk het schoonheidsideaal. Schoonheidsidealen ontstaan uit het feit dat weinig mensen er zo uitzien. In India bijvoorbeeld is het schoonheidsideaal blank te zijn, omdat weinig mensen dat zijn daar. Hier is het juist om bruin te zijn, omdat de meeste mensen hier blank zijn. De meeste mensen hebben maat 40/42 oid, en daarom is het algemene schoonheidsideaal om dun te zijn. Persoonlijk houd ik ook meer van vrouwen met maat 42, maar om nou te zeggen dat de modellen die hier gepost worden eng dun zijn, nah. Het zou ze niet misstaan om iets meer vet te creeëren, maar dan ben je al snel uit de business.

[ Bericht 3% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 09-04-2009 18:06:18 ]
pi_67871160
Ik haal niks ergens vandaan, ik vraag het alleen maar, omdat als ik je met wat ik zei beledigd heb ik daar sorry voor wilde zeggen
pi_67871186
Ah oké, my mistake.
pi_67873441
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reet ).

En ja ik ben nu wat te ver doorgeschoten de andere kant op (maat 44 / L nu) en natuurlijk is mn buikje nu groter dan toen, maar ik heb tenminste een kont en een cupmaat die daarbij passen. Ik klop nu weer. Ik vind mezelf oprecht mooier nu dan toen - tuurlijk zou ik het allerliefst maat 38 / 40 hebben en het buikje van toen en de tieten en kont van nu, maar met hoe ik nou eenmaal geassembleerd ben ben ik liever normaal / dik dan mager. En ik denk dat veel van die modellen ook veel mooier zouden zijn met wat meer, want die hebben juist zo'n bouw dat ze dan ook nog een mooie buik en benen hebben enzo.

Maar ja dat zijn zo van die dingen, die moet je niet te hard zeggen hier op fok voor je t weet gaan er weer puberale internethelden schreeuwen dat je jaloers bent en dat vrouwen op hun mooist zijn bij een gewicht van min vijf.
Oh, ik ben ook broodmager geweest 2 jaar geleden ik was toen met me ex, maar dit kwam door de stress, stress is killing, mijn oom is net ook 18!! kilo in 3 weken afgevallen. modellen hoeven niet gelijk volslank te zijn maar wel een beetje normaal want wat hier voorbij komt vind ik serieus echt te slecht, er zijn al zoveel van die meiden die zo snel onzeker zijn en dat is zonde want ik voel me echt kiplekker en zou willen dat meer meiden dat gewoon konden met zichzelf.
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:

[..]

ze heeft een mooi koppie maar het lichaam van een 12 jarige, geen vormen helemaal niets, dit is echt te mager. en ja ik vind dat eng mager, tuurlijk kan dat je bouw zijn vriendin van mij is 1.93 en ook mager máár die heeft wel heupen oid, ik vind dit geen goed voorbeeld voor andere.
  donderdag 9 april 2009 @ 19:31:28 #279
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67873800
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.

Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_67874028
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.

Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebben

Overigens denk ik dat lang niet alles bijgewerkt wordt, filmpjes bijwerken is een stuk lastiger dan foto's, en een vriendin van me woonde een tijd in het zelfde studentenhuis als twee modellen (nou ja studentenhuis, zo'n gedeeld huis dus) en die waren in het echt nog magerder dan in hun foto's
pi_67874269
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:38 schreef Oserdare het volgende:

[..]

Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.
bij mij wel in iedergeval, als ik een F neem en kleinere omtrek kruipt de achterkant omhoog en zijn me cups te groot, een D hoef ik niet eens te proberen maar weet niet hoe dat zit met b/c cups, misschien idd even passen.
pi_67874396
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:

er zal heel wat gephotoshopt zijn ik moet dat namelijk ook doen als werk (grafische industrie)
ik vind trouwens die blonde met kort krullend haar wel echt een geweldige vrouw!
pi_67874549
Wat heb ik weer gemist

Ik vind haar wel normaal ogen, vind d'r niet ongezond-mager ofzo
  donderdag 9 april 2009 @ 19:58:52 #284
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67874665
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebben

Overigens denk ik dat lang niet alles bijgewerkt wordt, filmpjes bijwerken is een stuk lastiger dan foto's, en een vriendin van me woonde een tijd in het zelfde studentenhuis als twee modellen (nou ja studentenhuis, zo'n gedeeld huis dus) en die waren in het echt nog magerder dan in hun foto's
Discussieren kan altijd. Misschien is het model wel een 14 jarig grietje met stokpootjes en armpjes die een 'vrouw' moet uitbeelden. Ik was vroeger ook zo'n stokpaardje.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_67874793
Das waar, ze lijken allemaal wel volwassen maar ze kunnen net zo goed 15 zijn en dan is het ineens een stuk normaler om er zo uit te zien en dan vind ik het nog steeds onaantrekkelijk
pi_67874800

Nou, ik vind dit dus (te) mager en als je nog dunner bent dan dit, vind ik je toch echt super eng eng eng mager Bovendien vind ik het ongezond er uit zien, kan er niets aan doen.
Noot noot.
pi_67875331
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heb ik weer gemist

Ik vind haar wel normaal ogen, vind d'r niet ongezond-mager ofzo
Vind je dit echt normaal? Er van uitgaand dat ze volwassen is dus? Zulke dunne armen en benen? Ik vind dat nogal.. uitzonderlijk. Je ziet niet overal zulke dunne vrouwen lopen.

donderdag 9 april 2009 @ 20:22:21 #288
123170 alors
zlata1234
pi_67875435
Er zal heus wel eens wat worden bewerkt, maar dat kost ook geld. Voor een campagne die door het hele land hangt wel, maar ik geloof niet dat die paar honderd foto's uit de catalogus allemaal uitgebreid worden gefotoshopt.

btw dat model vind ik niet te dun. Dit meisje is gewoon zo gebouwd, haar gezicht is niet ingevallen ofzo. Gewoon dun. Niet te dun.
know'm sayin?
word? word.
pi_67875665
Ik denk niet dat zij voor haar bouw (veel) te dun is, maar ik vind haar (dus hoe ze gebouwd is) te tenger om mooi te vinden zeg maar.
pi_67875775
ik heb woensdag een bestelling gedaan en ook een ontvangstbevestiging gehad. Gisteren stond de bestelling nog bij niet geleverde bestellingen.

Vandaag is die bestelling nergens te bekennen, noch bij de geleverde noch bij de niet geleverde bestellingen. Heeft iemand dit weleens gehad, moet ik aan de bel trekken of even afwachten?
pi_67875897
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef samara het volgende:
ik heb woensdag een bestelling gedaan en ook een ontvangstbevestiging gehad. Gisteren stond de bestelling nog bij niet geleverde bestellingen.

Vandaag is die bestelling nergens te bekennen, noch bij de geleverde noch bij de niet geleverde bestellingen. Heeft iemand dit weleens gehad, moet ik aan de bel trekken of even afwachten?
Ik heb het wel eens gehad, omdat zogenaamd de kortingscodes niet klopten
Heb je dus een kortingscode gebruikt?
Noot noot.
pi_67875996
jeetje!@#$!% Ik ben meteen voor 20 euro korting gegaan .
Halen ze de bestelling gewoon weg dan zonder bericht? Heeft het zin om ze te mailen/bellen?.

Wat een hufters bah!
pi_67876188
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef samara het volgende:
jeetje!@#$!% Ik ben meteen voor 20 euro korting gegaan .
Halen ze de bestelling gewoon weg dan zonder bericht? Heeft het zin om ze te mailen/bellen.

Wat een hufters bah!
Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOI IK GA ZE MAILEN EN BELLEN EN FAXEN EN ALLES TEGELIJK

Maar heeft toch geen zin
Noot noot.
pi_67876332
Dan halen ze de korting eraf en plaatsen ze je bestelling terug (indien nog op voorraad) en krijg je een preek over illegaal gebruik van codes enzo
Ik gebruik bij de eerste bestelling altijd de code van ¤10 en van ¤5, ik heb geleerd dat je geen codes meer moet gebruiken als je iets bij je bestelling voegt (en da's ook logisch, dat zeggen ze zelf ook, maar toch proberen he )
Tap tap tap
pi_67876347
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOI IK GA ZE MAILEN EN BELLEN EN FAXEN EN ALLES TEGELIJK

Maar heeft toch geen zin
Ik ga het morgen weer proberen! Ik heb man en kind al blij gemaakt dus ik moet gauw weer bestellen!Hoop dat alles er wel is dan.
pi_67877197
@ Dipkip, ik vind dit een normale dame ja Ze is wat tenger maar so what
Iemand die dus aan de smalle kant is, is niet normaal (gebouwd)?
Ik vind de term normaal dan ook meteen zo vaag....De gemiddelde nederlandse vrouwenmaat is 38/40? Is alleen dát dan normaal?
  donderdag 9 april 2009 @ 21:22:37 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67877267
Pff, morgen weer voor de 6e keer op om die sjaal te scoren die ze uit mn mandje hebben gegooid of niet op voorraad hebben Hoop dat ze alles vroeg bijvullen morgen!
pi_67877341
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dipkip, ik vind dit een normale dame ja Ze is wat tenger maar so what
Iemand die dus aan de smalle kant is, is niet normaal (gebouwd)?
Ik vind de term normaal dan ook meteen zo vaag....De gemiddelde nederlandse vrouwenmaat is 38/40? Is alleen dát dan normaal?
Ik zei dat ik haar erg mager vind en dan reageer je met dat je haar normaal vind, dat komt een beetje over alsof je haar ongeveer gemiddeld vind, en dat is ze niet.
pi_67877769
Nee, niet gemiddeld, maar echt niet abnormaal
pi_67878332
Ik denk wel dat het abnormaal is in de zin dat modellen nu eenmaal genetische freaks zijn, hoe zij er uit zien ziet misschien een paar procent van de mensen er uit. Statistisch is het abnormaal. Dat is ook waarom mensen ze interessant vinden om te zien

Maar ik vind het een beetje een vreemde discussie zo; ik zeg dat ze mager is, dan zeg jij dat ze normaal is, en nu zeg je weer dat ze niet gemiddeld is. Dan vind je dus dat ze duidelijk niet gemiddeld is qua hoeveelheid vet op dr lijf, ik noem dat mager, dan zijn we het toch eens
  donderdag 9 april 2009 @ 22:05:29 #301
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67878621
Hmm, pakje is gesorteerd.. zal die morgen bezorgd worden? vast niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')