Idd, want ik netjs om kwart voor 7 mn nest uit, was alles nog hetzelfde als de avond ervoor, godver. Ohja, en die sjaal was er niet. Kijk ik om kwart voor 10, staat ie er, klik ik erop, natuurlijk net weer uitverkochtquote:Op donderdag 9 april 2009 08:24 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij hebben ze niks toegevoegd of bijgevuld, want tot kwart voor 8 ofzo lag de website eruit wegens onderhoud.
Idd. Niet echt leuk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef alors het volgende:
Er staat wel nieuw spul op, maar de meerderheid is van dat suffe LOGG spul.
Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef eemstah het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen geleden dit forum, geweldig! Ik koop ook veel te veel bij de shop online. Als het mee zit, komt er vandaag weer wat binnen!! Vooral wat accesoires en twee shirtjes met vestjes. Kijk er erg naar uit!!
Maar nu zag ik bovenstaande reactie en wilde ik toch even reageren. Als je cupmaat 80B hebt, kun je ook kijken bij een 75C. Ik ben óók verslaafd aan (dure..) lingerie, dus ben regelmatig in een lingeriezaak te vinden. Ik hoor daar altijd van de medewerkers dat je ook bij een cupmaat groter kunt kijken, maar dan wel de omtrek één maat lager. In mijn geval heb ik 85B, maar kan ook kijken bij 80C. Die cup is dan (bijna) even groot. Kijk maar eens ergens naar een 90A (heeft best grote cup) of een 70E (die cup lijkt meer op een B/C). Als je snapt wat ik bedoel..
Dus Kleintje19, je zou ook bij 75C kunnen kijken.![]()
![]()
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Dipkip het volgende:
Die modellen worden er zo ook niet mooier op - het worden een beetje van die androgyne glamrockers zo met die veel te strakke broekjes om veel te dunne beentjes en als enige vrouwelijke aspect panterprints en kohlpotlood.
Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reetquote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik kan hier dan ook echt nooit jaloers op zijn, nooit op die h&m modellenik heb maat 42 maar vind mezelf zoveel mooier als dit hierboven
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
pff zou het niet weten ingrid..
[ afbeelding ]
wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
Haar schouders zijn breder dan dr heupen, terwijl ze smalle schouders heeft. En dr bovenbenen zijn echt te mager vind ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!
Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van 75 c naar een 80 B, dat lijkt me niet gezond andersom kan wel denk ik maar
ik heb dan zelf cup E, en heb het eens geprobeerd maar ik moet me toch echt aan me maat houden hooranders valt alles zoals het niet moet
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
Ja oké, ze heeft nauwelijks heupen, maar dat maakt d'r niet meteen lelijk of heel mager imo.
Mja die botjes heb ik ook zo, nog erger dan zij, en om nou te zeggen dat ik zo mager ben..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij dezelfde meid - ik vind haar er niet gezond uitzien, amy whinehouse beentjes en als je op deze afstand botjes in de pols ziet vind ik dat ook niet zo aantrekkelijk. Ik hou van vrouwelijk - niet van de ik ehb net een groeispurt gehad look.
Maar nogmaals, kwestie van smaak, twisten, bla.
Ik doelde niet op jou, maar op deze reactie:quote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk is volgens mij. Ik heb gezegd dat ze naar mijn mening mooier zou zijn als ze wat meer woog.
En ja je hebt ook vrouwen zonder heupen die een normaal gewicht hebben, maar ik vind haar duidelijk mager.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat meisje eng mager zeg, kijk nou op die rechter foto... ielgh.. ze worden wel steeds ieler..
Ik had het toch verder ook niet over lelijk vinden, maar over ongezond vinden (doen lijken). Dat is waar ik me aan erger, niet zozeer aan jouw mening dat je het minder mooi vind dan iets voller. Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik je hatelijk vind overkomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
Heej, ik bedoel niet dat ze een ziekte heeft of dat alle meiden met uitstekende botjes ziek zijn. Ik vind het er niet gezond uit zien, als in, erg mager en tekenende botjes vind ik er niet uit zien als een lekkere gezonde meid die tegen een stootje kan enzo.
Als ik oordeel vanuit wat ik lekker / mooi / sexy vind, ziet zij er niet gezond genoeg uit naar mijn smaak. En gezond dan als een soort tegenovergestelde van heroin chic. Het is een look, en dit is het tegenovergestelde daarvan. Dus iets wat ik niet mooi VIND, ik zeg nergens dat het ook echt lelijk is of dat jij lelijk bent. Ik vind het gewoon niet mooi, net zoals ik blond haar bij mannen niet mooi vind en vrouwen graag zie met meer dan een B cup. Dat ik dat uitspreek is toch geen belediging voor blonde mannen en dames met wat kleinere cupmaten![]()
Het is gewoon mijn smaak, en zoals gezegd ik ben zelf ook zo dun geweest, en ik vond dat niet mooi. Net zoals ik mezelf nu mooi vind met een hoeveelheid vet waar veel anderen van zullen gruwelen. Is persoonlijk, smaak, etc. en volgens mij verwoord ik het niet op een hatelijke manier?
Oh, ik ben ook broodmager geweest 2 jaar geleden ik was toen met me ex, maar dit kwam door de stress, stress is killing, mijn oom is net ook 18!! kilo in 3 weken afgevallen. modellen hoeven niet gelijk volslank te zijn maar wel een beetje normaal want wat hier voorbij komt vind ik serieus echt te slecht, er zijn al zoveel van die meiden die zo snel onzeker zijn en dat is zonde want ik voel me echt kiplekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben ooit ongeveer zo dun geweest door ziek zijn en ok, ik ben nu dik, maar ik vind mezelf véél mooier dan toen. Ik heb zo'n stom soort bouw dat ik zelfs toen maat 34 / XS om me heen lubberde ik toch nog zo'n vetje op mn onderbuik had - maar mn boobies en mn kont waren wel vrijwel weg (als in, ik had een A cup en mn staartbotje stak verder uit dan mn reet).
En ja ik ben nu wat te ver doorgeschoten de andere kant op (maat 44 / L nu) en natuurlijk is mn buikje nu groter dan toen, maar ik heb tenminste een kont en een cupmaat die daarbij passen. Ik klop nu weer. Ik vind mezelf oprecht mooier nu dan toen - tuurlijk zou ik het allerliefst maat 38 / 40 hebben en het buikje van toen en de tieten en kont van nu, maar met hoe ik nou eenmaal geassembleerd ben ben ik liever normaal / dik dan mager. En ik denk dat veel van die modellen ook veel mooier zouden zijn met wat meer, want die hebben juist zo'n bouw dat ze dan ook nog een mooie buik en benen hebben enzo.
Maar ja dat zijn zo van die dingen, die moet je niet te hard zeggen hier op fokvoor je t weet gaan er weer puberale internethelden schreeuwen dat je jaloers bent en dat vrouwen op hun mooist zijn bij een gewicht van min vijf.
ze heeft een mooi koppie maar het lichaam van een 12 jarige, geen vormen helemaal niets, dit is echt te mager. en ja ik vind dat eng mager, tuurlijk kan dat je bouw zijn vriendin van mij is 1.93 en ook mager máár die heeft wel heupen oid, ik vind dit geen goed voorbeeld voor andere.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zo heel enorm mager is zij toch niet? Ik vind d'r wel mooi!
Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.
Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
bij mij wel in iedergeval, als ik een F neem en kleinere omtrek kruipt de achterkant omhoog en zijn me cups te groot, een D hoef ik niet eens te proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:38 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Ok ik bedoelde dus die volgorde wel, want bij 75 kan ik 'm net op het laatste haakje dichtdoen en de rek verschilt ook wel eens per BH. Maar er zit dus wel degelijk verschil in de cupmaat. Ik kan net of eigenlijk net niet een 75B aan (:') goh die is gewoon te klein dus). Maar goed, bedankt voor de info. Ik houd het dan toch maar gewoon bij mijn eigen maat. Desnoods keer in de winkel uitproberen.
er zal heel wat gephotoshopt zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Psych-case het volgende:
Ach je kan wel elke keer melden dat die modellen te mager zijn maar het is de H&M en de rest v/d mode industrie die dit soort modellen kennelijk WIL hebben want waar vraag is daar is ook aanbod.
Voor de rest vraag ik me ook af of de foto's niet bewerkt / bijgeschaafd zijn. Met name die armen en dijen van sommige modellen.
Discussieren kan altijd. Misschien is het model wel een 14 jarig grietje met stokpootjes en armpjes die een 'vrouw' moet uitbeelden.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze bijgewerkt en natuurlijk verandert er niets. Maar we zijn vrouwen dus dat hoeft ons niet er van te weerhouden het er over te hebben![]()
Overigens denk ik dat lang niet alles bijgewerkt wordt, filmpjes bijwerken is een stuk lastiger dan foto's, en een vriendin van me woonde een tijd in het zelfde studentenhuis als twee modellen (nou ja studentenhuis, zo'n gedeeld huis dus) en die waren in het echt nog magerder dan in hun foto's
Vind je dit echt normaal? Er van uitgaand dat ze volwassen is dus? Zulke dunne armen en benen? Ik vind dat nogal.. uitzonderlijk. Je ziet niet overal zulke dunne vrouwen lopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heb ik weer gemist![]()
Ik vind haar wel normaal ogen, vind d'r niet ongezond-mager ofzo
Ik heb het wel eens gehad, omdat zogenaamd de kortingscodes niet kloptenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:33 schreef samara het volgende:
ik heb woensdag een bestelling gedaan en ook een ontvangstbevestiging gehad. Gisteren stond de bestelling nog bij niet geleverde bestellingen.
Vandaag is die bestelling nergens te bekennen, noch bij de geleverde noch bij de niet geleverde bestellingen. Heeft iemand dit weleens gehad, moet ik aan de bel trekken of even afwachten?
Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOIquote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef samara het volgende:
jeetje!@#$!% Ik ben meteen voor 20 euro korting gegaan.
Halen ze de bestelling gewoon weg dan zonder bericht? Heeft het zin om ze te mailen/bellen.
Wat een hufters bah!
Ik ga het morgen weer proberen! Ik heb man en kind al blij gemaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wehehehe ja.. Ik had precies hetzelfde in het begin. Toen dacht ik ook van SHITZOOIIK GA ZE MAILEN EN BELLEN EN FAXEN EN ALLES TEGELIJK
Maar heeft toch geen zin
Ik zei dat ik haar erg mager vind en dan reageer je met dat je haar normaal vind, dat komt een beetje over alsof je haar ongeveer gemiddeld vind, en dat is ze niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:20 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dipkip, ik vind dit een normale dame jaZe is wat tenger maar so what
Iemand die dus aan de smalle kant is, is niet normaal (gebouwd)?
Ik vind de term normaal dan ook meteen zo vaag....De gemiddelde nederlandse vrouwenmaat is 38/40? Is alleen dát dan normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |