Ja dat weet ik, maar het is niet mooi als dat gewoon wit is en dat onderste is doorzichtig. Maarja voor dat geld, ik zie wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben die strapless topjes nog een extra topje (ook ter ondersteuning van je boobies)![]()
Dus als het ff meezit schijnt hij niet door.
Zie ze er ook wel voor aan om dan alsnog binnenkort die code te verwijderenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:26 schreef Kleintje19 het volgende:
h&m heeft bij mij weer kei lief gedaanik had die 10% kortingscode op een deel gebruikt, kon het op het andere niet gebruiken want dan moest ik uitverkochte artikelen eruit gooien en opnieuw maar ze waren uitverkocht natuurlijk, ik gemaild, hebben zij voor mij overal de korting erover heen gegooid, scheelt gewoon 16!! eurie
heb hem wel via mail gekregen dus verwacht het niet..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zie ze er ook wel voor aan om dan alsnog binnenkort die code te verwijderen.
zet je wekker morgen maar om 6.00quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef Liefste. het volgende:
Wéér die kutStyleGuideSpring die mij verdrietig maakt... Ik wil dat leuke witte jurkje van MabintouVolgens mij staat ie niet bij Favourite Picks. Grr!
Ik heb goedslecht nieuws voor je: die legging wat je gevraagd had heb ik gezien. Op Rotterdam Zuidplein. Durfde 'm niet mee te nemen, omdat jij een maatje kleiner hebt en ik er zelf dan niks aan zou hebben mocht je 'm niet meer willen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga mijn bestelling annuleren en nooit meer wat kopen bij de H&M ....Grapje
Ohohwquote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb goedslecht nieuws voor je: die legging wat je gevraagd had heb ik gezien. Op Rotterdam Zuidplein. Durfde 'm niet mee te nemen, omdat jij een maatje kleiner hebt en ik er zelf dan niks aan zou hebben mocht je 'm niet meer willen.
Ik vind em niet zo, er zit zo'n pied de poule achtig ruitje in, maar dan in het beige bruin. Ik heb hem verder niet aan gepast, had het toen al gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
Ze sturen mij geen kortingsmailtjes meer.....*jank*
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Middennacht gebeurt er niets op de site, rond 23 uur wordt de site technisch geupdate, en 's morgens vroeg, soms om 5 uur, soms om 7 uur of zelfs later, wordt de boel aangevuld.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Oserdare het volgende:
Geen idee of het zin heeft om precies om middernacht te gaan kijken. Ik las ergens dat het rond 6/7u 's ochtends wordt geupdate. En de website is toch vaak ook 's nachts met technisch onderhoud?
Ik heb dat jasje anderhalf jaar geleden gekocht (dus misschien dat de stof wat anders is), maar ik vind hem nog steeds leukquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
Ze sturen mij geen kortingsmailtjes meer.....*jank*
Is dit wat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef Oserdare het volgende:
Bh-vraagje: is de cup van 75C (ongeveer) gelijk aan 80B? Want de omvang verschilt ook nog wel eens iets bij de h&m, per cupmaat.
Ik zag een paar dagen geleden dit forum, geweldig! Ik koop ook veel te veel bij de shop online. Als het mee zit, komt er vandaag weer wat binnen!! Vooral wat accesoires en twee shirtjes met vestjes. Kijk er erg naar uit!!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tuurlijk nietzijn 2 dingen die totaal los van elkaar staan, de omvang, en de cup waar je tieties in moeten, kan dus zijn dat ze eroverheen kwakken maar wel dat de achterkant te wijd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |