vandaag zag ik ze wel hangen in Utrecht maar durf niet zeker te zeggen of t de bruine waren, wel kei veel...quote:
Kijk eens op je factuur, daar staat alles inquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Mellebel het volgende:
Doe je dat in de winkel of moet je het gewoon weer terug sturen en dan opnieuw bestellen?
Soms zuigt H&M zwaar jaquote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wat een eikels! Eerst leek het alsof mijn bestelling gesorteerd was, nu staat het weer bij de niet-geleverde artikelen en mijn sjaal is weg! Ga ik kijken in de shop, staat ie er nog, wil ik 'm in mn winkelmandje gooien, IS IE GODVER UITVERKOCHT NATUURLIJK!!![]()
![]()
AAHhhhhrrgh. Klote H&M.
En ik vanochtend nog in de sale kijken, niks leuks natuurlijk![]()
Pff. Nou, ik ga morgen wel weer vroeg op om die sjaal te scoren. Wat een lijers.
Das nog het ergste hequote:Op woensdag 8 april 2009 10:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Soms zuigt H&M zwaar ja
En toch blijven we bestellen he
Je had me beet hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga mijn bestelling annuleren en nooit meer wat kopen bij de H&M ....Grapje
Als het goed is hebben die strapless topjes nog een extra topje (ook ter ondersteuning van je boobies)quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je had me beet hoor!![]()
Ik heb vanmorgen om kwart voor 6 (ja ik moest eens vroeg op voor iets anders dan h&m) een strapless wit topje gescoord voor 1,90. Nu maar hopen dat ie niet doorzichtig is en past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |