ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Ik wilde eik in de sale kijken maar ik ben in plaats daarvan gaan uitslapen![]()
Ik kijk woensdag wel weer ofzo, heb nu een bestelling van 50 euro staan wat ik heeeeeel netjes vind van mezelf
die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestellingHelft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ zwart jackje en wat goedkope 'altijd handig' topjes.
Ik ben verliefd op het rokjeEn die top van 5 euro vind ik ook echt een leuk modelletje.
Jammer dat ik niet op die bruine hoge hakken die een aantal mensen hier al gekocht hadden, kan lopen. Mijn voeten zijn te breed, dus het gaat knellen als mijn hele gewicht op m'n tenen steunt.
Die bruine inderdaad. Ik vind ze geweldig, maar als ik ze zou kopen zijn het echt 'zit-schoenen'quote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?
dat laatste vestje is ook zo zoet
Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholicsquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ikmaar voorlopig blijf ik even weg van de website
ja echt hoor, ik zat vanochtend echt zoquote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholics![]()
Ik heb dat bovenste vestje in het zwart, en dat zit echt héérlijk! De pasvorm is ook erg mooiquote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog een nieuw wit vestje nodig.... dus heb een heel kleine bestelling gedaan, de rest komt wel als het in de sale is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uit de sale, geen idee of het iets is maar hij staat leuk bij twee rokjes die ik heb....
[ afbeelding ]
super, thanksquote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik heb zeg maar dat groene model maar dan in andere kleuren, die zitten geweldig.De maat is normaal en hij is iets stretch zodat je er niet gelijk uitscheurd als je 'm aandoet
Ik vind ze geweldig!
De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaanquote:Op maandag 6 april 2009 13:33 schreef Kleintje19 het volgende:
lieve vestjesik draag alleen bijna nooit vestjes
mijn nieuwe bestelling,
ben helemaal verliefd op dat geruite blousje, en dat creme hempje met die band in t midden![]()
máár... heeft iemand hier al ervaring met die overige 3 blousjes met korte mouwtjes, op de foto zien ze er zo leuk uit maar dat had ik ook met een andere geruite korte, maar die was echt vreselijk in de winkel![]()
[ afbeelding ]
De groene/bruine/blauwe. iemand ervaringen?
geen idee! ik heb hem al sinds begin maart in me bestelling staanquote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaan
En oehWas die geruite blouse weer terug vanmorgen? Dan ga ik morgen ook maar eens kijken
![]()
In de (grotere) H&M's zie ik ze geregeld hangen (niet specifiek Leiden, maar ze zijn er)quote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of ze deze blouse ook in een van de H&M winkels in Leiden hebben toevallig?
[ afbeelding ]
Wil hem graag even irl en aan zien voordat ik hem koop namelijk.
Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuugquote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestellingHelft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
...(nogmeer)...
Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef Oserdare het volgende:
[..]
Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuug
Vrijdag ook een bestelling binnen gekregen. Wat dingen teruggebracht in de winkel, weer een tegoedkaart van 35 euro.
Maar ik wil weer bestellen! Maar heeft iemand ervaring met de spijkerbroeken? Ik heb een broek van maat 28 en heb er nu een van maat 26 aan. Wat voor maat kan ik dan het beste bestellen bij H&M?
Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef CherryLips het volgende:
ik moet echt kappen met bestellen
[ afbeelding ]
Dank je. Met shirtjes en andere bovenstukjes verschilt het bij mij ook nog wel eens. De sale is alleen wel heel verleidelijk, dan staan er zo 8 broeken in mn shoppingbag. In 1 maat, soms afwisselend van wat er aanwezig is. 27 of 28. Grote bestelling wordt het dan met twee maten, als die er zijnquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.
als ik serieus nog iets bestel, moet ik van mezelf alles cancelen, ideetje misschien?quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |