abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67751995
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef Enfermera het volgende:
Ik wilde eik in de sale kijken maar ik ben in plaats daarvan gaan uitslapen
Ik kijk woensdag wel weer ofzo, heb nu een bestelling van 50 euro staan wat ik heeeeeel netjes vind van mezelf
ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ik maar voorlopig blijf ik even weg van de website
pi_67752021
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestelling Helft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

+ zwart jackje en wat goedkope 'altijd handig' topjes.

Ik ben verliefd op het rokje En die top van 5 euro vind ik ook echt een leuk modelletje.
Jammer dat ik niet op die bruine hoge hakken die een aantal mensen hier al gekocht hadden, kan lopen. Mijn voeten zijn te breed, dus het gaat knellen als mijn hele gewicht op m'n tenen steunt.
die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?
dat laatste vestje is ook zo zoet
pi_67752086
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

die snoezige bruine? of die met die houten hak en die veters?
dat laatste vestje is ook zo zoet
Die bruine inderdaad. Ik vind ze geweldig, maar als ik ze zou kopen zijn het echt 'zit-schoenen' Dus ik doe ze maar niet. De hak an sich viel me overigens toch wel mee Het is vooral het knellen waar ik geen zin in heb.
  maandag 6 april 2009 @ 12:04:06 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67755014
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik ga meestal rond donderdag de sale in, maandag is er om 8 uur al bijna niets meer omdat er heel veel t weekend afkickverschijnselen hadden denk ik maar voorlopig blijf ik even weg van de website
Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholics
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67755523
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Klopt ja.. Ik ging vrijdag ook even kijken voor een sjaal die mn moeder ook wilde, en toen stond alles er nog, zelfs om 9 uur.. Begin van de week is het idd vaker leeg door de shopaholics
ja echt hoor, ik zat vanochtend echt zo dus ik wacht altijd tot donderdag, ook met mijn schoenen die bruine veter, ik had ze om half 10 te pakken op woensdag, nadat de shopaholics al waren geweest
pi_67755706
Ik heb nog een nieuw wit vestje nodig.... dus heb een heel kleine bestelling gedaan, de rest komt wel als het in de sale is...

en uit de sale, geen idee of het iets is maar hij staat leuk bij twee rokjes die ik heb....
I had a signature once. It was awful.
pi_67757598
lieve vestjes ik draag alleen bijna nooit vestjes

mijn nieuwe bestelling,
ben helemaal verliefd op dat geruite blousje, en dat creme hempje met die band in t midden
máár... heeft iemand hier al ervaring met die overige 3 blousjes met korte mouwtjes, op de foto zien ze er zo leuk uit maar dat had ik ook met een andere geruite korte, maar die was echt vreselijk in de winkel

De groene/bruine/blauwe. iemand ervaringen?
  maandag 6 april 2009 @ 13:48:20 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67758129
Ja, ik heb zeg maar dat groene model maar dan in andere kleuren, die zitten geweldig. De maat is normaal en hij is iets stretch zodat je er niet gelijk uitscheurd als je 'm aandoet Ik vind ze geweldig!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 6 april 2009 @ 13:52:31 #184
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67758296
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb nog een nieuw wit vestje nodig.... dus heb een heel kleine bestelling gedaan, de rest komt wel als het in de sale is...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en uit de sale, geen idee of het iets is maar hij staat leuk bij twee rokjes die ik heb....
[ afbeelding ]
Ik heb dat bovenste vestje in het zwart, en dat zit echt héérlijk! De pasvorm is ook erg mooi
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67758878
dat dacht ik al, ik vond het ook een ontzettend mooi vestje! Ik hoop dat ze snel binnenkomen, het is zo ideaal voor op mijn werk en ziet er wat vrolijker en zomerser uit dan zwart....
pi_67759412
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik heb zeg maar dat groene model maar dan in andere kleuren, die zitten geweldig. De maat is normaal en hij is iets stretch zodat je er niet gelijk uitscheurd als je 'm aandoet Ik vind ze geweldig!
super, thanks mochten de andere minder zitten dan stuur ik die terug en bestel ik er van die groene bij in een andere kleur , hoop dat ik er wel inkom met mn boobs
pi_67759603
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:33 schreef Kleintje19 het volgende:
lieve vestjes ik draag alleen bijna nooit vestjes

mijn nieuwe bestelling,
ben helemaal verliefd op dat geruite blousje, en dat creme hempje met die band in t midden
máár... heeft iemand hier al ervaring met die overige 3 blousjes met korte mouwtjes, op de foto zien ze er zo leuk uit maar dat had ik ook met een andere geruite korte, maar die was echt vreselijk in de winkel
[ afbeelding ]
De groene/bruine/blauwe. iemand ervaringen?
De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaan
En oeh Was die geruite blouse weer terug vanmorgen? Dan ga ik morgen ook maar eens kijken
pi_67759818
Als ik naar de shop ga krijg ik dit

Hej och välkommen tillbaka!

Av säkerhetsskäl avbryts ditt besök när du inte använt Shop Online på en timme.

Juist ja
pi_67760608
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

De pasvorm is an sich prima, maar ik vond ze zelf wat te dicht bovenaan
En oeh Was die geruite blouse weer terug vanmorgen? Dan ga ik morgen ook maar eens kijken
geen idee! ik heb hem al sinds begin maart in me bestelling staan
pi_67764228
Weet iemand of ze deze blouse ook in een van de H&M winkels in Leiden hebben toevallig?

Wil hem graag even irl en aan zien voordat ik hem koop namelijk .
pi_67764582
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand of ze deze blouse ook in een van de H&M winkels in Leiden hebben toevallig?
[ afbeelding ]
Wil hem graag even irl en aan zien voordat ik hem koop namelijk .
In de (grotere) H&M's zie ik ze geregeld hangen (niet specifiek Leiden, maar ze zijn er)
pi_67764926
Mijn pakketje is al weer sinds zaterdag manco in Zwolle, hopen dattie deze week nog komt
pi_67768508
Die van mij staat ook al manco! Sinds gister
pi_67768540
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik ben blij met mijn bestelling Helft gaat terug, maar het volgende houd ik:
[ afbeelding ]
...(nogmeer)...
Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuug

Vrijdag ook een bestelling binnen gekregen. Wat dingen teruggebracht in de winkel, weer een tegoedkaart van 35 euro .

Maar ik wil weer bestellen! Maar heeft iemand ervaring met de spijkerbroeken? Ik heb een broek van maat 28 en heb er nu een van maat 26 aan. Wat voor maat kan ik dan het beste bestellen bij H&M?
pi_67771652
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef Oserdare het volgende:

[..]

Oh wat een schattig rokje! Alleen draag ik nooit rokjes. Maar schattuug

Vrijdag ook een bestelling binnen gekregen. Wat dingen teruggebracht in de winkel, weer een tegoedkaart van 35 euro .

Maar ik wil weer bestellen! Maar heeft iemand ervaring met de spijkerbroeken? Ik heb een broek van maat 28 en heb er nu een van maat 26 aan. Wat voor maat kan ik dan het beste bestellen bij H&M?
Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.
pi_67774980
ik moet echt kappen met bestellen

Tap tap tap
  maandag 6 april 2009 @ 21:52:09 #197
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67775477
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef CherryLips het volgende:
ik moet echt kappen met bestellen

[ afbeelding ]
Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....
pi_67777254
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan, ik heb de ene keer maat 40 nodig en de andere keer maat 38 (meestal maat 40 though). Heb normaal ook maat 40. Misschien gewoon in twee maten bestellen? Dat doe ik altijd.
Dank je. Met shirtjes en andere bovenstukjes verschilt het bij mij ook nog wel eens. De sale is alleen wel heel verleidelijk, dan staan er zo 8 broeken in mn shoppingbag. In 1 maat, soms afwisselend van wat er aanwezig is. 27 of 28. Grote bestelling wordt het dan met twee maten, als die er zijn . En ik heb niet eens 'ervaring' met h&m-broeken

Is het trouwens mogelijk bijv 4 bestellingen te plaatsen en artikelen van meerdere bestellingen (dus verschillende facturen) in een pakketje terug te sturen? (Met alle facturen bijgevoegd)
pi_67777438
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja, ik zit nu ook hard te twijfelen of ik nog een rokje bij m'n bestelling erbij zal gooien, of toch maar niet. hmmmm.... *twijfelt* waarom is het rokje er nou net nog in mijn maat....
als ik serieus nog iets bestel, moet ik van mezelf alles cancelen, ideetje misschien?
pi_67777831
Of weekje wachten en als ie er dan nog is, kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')