zwart met dat blauwig? die vond ik ook zo leuk, die witte danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef Liefste. het volgende:
Zie ik een leuk wit rokje bij Style Guide Spring, klik ik erop, is ie er alleen in zwart en zwart met nog wat
Ik heb hem in het zwart besteldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
zwart met dat blauwig? die vond ik ook zo leuk, die witte dan
Heb het aangepast in de OP, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:21 schreef Dipkip het volgende:
8366 gaf bij mij niet 10% op een artikel, het gaf 10% op ALLE artikelen (dus op de gehele bestelling).
Zelfde hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
TVP
Ik zou hier weer kunnen melden dat ik een kleine bestelling heb staan voor begin juni....maar ach is ook zo nutteloos he
4 dagen ongeveer?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:32 schreef Nad-ja het volgende:
Er staat sinds gisteren 'manco'. Manco is goed hè?![]()
Hoe lang duurt het dan nog ongeveer?
Die 2e (Rasmus) !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De heren Style guide is echt om te janken. Ik hou wel van de stijl (uit het topic 'stijl van scandinavische jongens'), maar dit is veel te ver doorgevoerd en de kleuren zijn stom.
Nee
Plus dat het bij het figuur van de meeste nederlandse jongens gewoon nooit gaat werken. Veel van die dingen krijgt mijn vriend zn schouders gewoon niet in. Of zn kuiten. Of zn mannelijkheidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De heren Style guide is echt om te janken. Ik hou wel van de stijl (uit het topic 'stijl van scandinavische jongens'), maar dit is veel te ver doorgevoerd en de kleuren zijn stom.
Nee
Nee de dames zien er lekker uit, de ene helft ziet eruit als de gemiddelde tippelhoer. En op de andere 2 ben ik qua styling ook niet jaloersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nee
Dat jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Linnie20v het volgende:
TVP
Ik zou hier weer kunnen melden dat ik een kleine bestelling heb staan voor begin juni....maar ach is ook zo nutteloos he
Kan best dat je het morgen al krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef Goodbye het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrumDonderdag ben ik vrij, hopelijk krijg ik het pakketje dan
Vind ik ook prima, zolang ze het de volgende dag ook maar aanbieden of ik het op kan halen bij het postkantoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan best dat je het morgen al krijgt.
Omg die van mij ook! Ik dacht dat het nog veel langer zou durenquote:
Ik ook maar ik dacht 'hmm laat ik maar kijken, gewoon omdat het kan' en er staat dus gesorteerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omg die van mij ook! Ik dacht dat het nog veel langer zou duren![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |