abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:17:21 #1
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_67486877

Vrijdag 27 maart om 2:30 in de Nederlandse nacht wordt in Melbourne het licht aan het eind van de pitstraat op groen gezet. Dan komt er na 143 dagen een eind aan de lange winterslaap van het Formule 1 circus. Natuurlijk zitten de teams ook niet stil in de winter en zijn er vollop wintertesten geweest maar wie er met de overwinning vandoor gaat dat is nog de grote vraag. Toyota liet zien snel te zijn, maar ook BrawnGP die pas in maart aan het testen begon ging erg snel. Heeft McLaren en Ferrari de zaakjes op orde? We zullen het dit weekend allemaal zien op Albert Park. Gentlemen start your engine!

Albert park is een semi-stratencircuit. Het circuit ligt in het park ten zuiden van Melbourne aan de port philipbay. De lengte van de baan is 5,303 kilometer lang en er moeten 58 rondjes worden afgelegt totaal rijden de coureurs 307,574 kilometers. De coureurs mogen niet harder dan 60 km/u door de pits op de vrijdag en zaterdag. Zondag ligt de snelheid in de pits op 100 km/u.

In een bloedheet Melbourne ging de eerste race van het seizoen van start. Räikkönen had een geweldige start en reed in een paar bochten naar de achtste plaats. Massa spinde uit de derde plaats en raakte de muur, in het middenveld raakten Vettel en Fisichella elkaar en vielen direct uit. De safety car werd ingezet. Massa, Nakajima, Webber en Davidson maakten direct een pitstop, de laatste twee bleven achter in de pitstraat.

Bij de herstart viel Button uit, die zijn Honda met een gebroken wielophanging aan de kant moest zetten. Hamilton zette een razend tempo neer en creëerde een flinke voorsprong op zijn achtervolgers. Räikkönen kwam niet voorbij Barrichello en bleef vastzitten op de achtste plaats.

Kubica opende in de zeventiende ronde de eerste serie pitstops. Hij kwam achter Räikkönen terug op de baan. Hamilton volgde en reed op de vierde plaats terug de baan op. Räikkönen zag zijn kans ondertussen schoon en passeerde Barrichello voor de zevende positie. Zijn teamgenoot had de handen vol aan Takuma Sato en moest het gevecht aangaan voor de twaalfde plaats. Trulli reed de pits in vanaf de vijfde plek en stapte uit. Door de pitstops van Rosberg en Heidfeld kwam Kovalainen kortstondig aan de leiding, maar ook hij maakte zijn eerste stop. Kovalainen kwam voor Räikkönen op de baan en werd direct onder druk gezet door zijn landgenoot.

Massa zette de aanval in op Coulthard voor de tiende plaats. De twee kwamen in botsing en de Red Bull werd vernield. Een safety car-situatie was het gevolg. Bij de herstart die volgde, probeerde Räikkönen de tweede plaats van Kovalainen in te pikken, maar verremde zich en moest via de grindbak achteraan aansluiten. Zijn teamgenoot Massa viel intussen stil en kon uitstappen. Ook Piquet en Sato moesten hun wagens met technische problemen aan de kant zetten.

Fernando Alonso reed rond op de achtste plaats en moest alle zeilen bijzetten om Kubica bij te houden. Kimi Räikkönen had het gat naar Timo Glock dichtgereden en positioneerde zich om een inhaalactie te starten, maar kwam bij het aanremmen van een bocht in het gras en spinde. Een ronde later vloog Glock uit de bocht en werd volledig gelanceerd door een kuil in het gras. De wagen was compleet vernield en opnieuw werd de safety car ingezet. Barrichello maakte ondertussen een pitstop, maar reed weg met de brandstofslang nog aangesloten. Hij trok een monteur mee, maar die bleef ongedeerd. Vervolgens kreeg de Braziliaan een stop-and-go-penalty wegens tanken tijdens een safety carsituatie.

Op de baan reed Nakajima zijn voorvleugel stuk op de achterkant van Kubica. Kubica kon niet verder, Nakajima moest een nieuwe vleugel halen. De Ferrari van Räikkönen klonk ondertussen erg slecht en de Fin draaide rondjes die zeven seconden langzamer waren dan die van de leiders. Twee ronden later stond de wereldkampioen stil. Ook Bourdais viel stil, terwijl hij op de vierde plaats reed. In de voorlaatste ronde haalde Kovalainen Alonso in voor de vierde plaats, maar op het rechte stuk hield de McLaren opeens in en kon Alonso zijn positie terugpakken.

Vooraan had Hamilton geen problemen en won de Brit de race. Heidfeld werd tweede, Rosberg maakte het podium vol. Bourdais werd geklasseerd op de achtste plaats en kreeg toch nog een punt.

Rubens Barrichello is gediskwalificeerd, dus Nakajima, Bourdais en Räikkönen verdelen de laatste punten.

In 2000 was het Ferrari dat zegevierde Down Under. Ongenaakbaar was Michael Schumacher die voor zijn nieuwe teamgenoot Rubens Barrichello wist te eindigen. In 2001 is het wederom Michael Schumacher die met overmacht weet te winnen. Mika Hakkinen crasht hard uit de race dankzij een gebroken ophanging en beland daardoor in het ziekenhuis. Deze crash is mede de oorzaak dat de Fin later in het jaar bekend maakte dat hij zou stoppen met Formule 1-racen.

Een andere Fin vinden we in 2002 terug op het podium. Kimi Raikkonen finisht als derde achter Michael Schumacher en Juan Pablo Montoya. De race kende een spectaculair begin met een startcrash. Ralf Schumacher kan Rubens Barrichello niet ontwijken en vliegt enkele meters hoog de lucht in. Opvallendste prestatie is die van Mark Webber, de Australier eindigt voor eigen publiek op een knappe vijfde plaats in zijn Minardi-Ford.

In 2003 wordt er een hevig gevecht uitgevochten door Michael Schumacher, Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya. Toch wint geen van drieen de race, na een spin van Montoya is Coulthard de, in dit geval, lachende vierde. Hij weet de race te winnen na een elfde startpositie.

In 2006 is de race niet het toneel van de seizoensopening, als gevolg van de Commonwealth Games. De Australische GP vind als tweede plaats. Pole Position wordt opgeëist door Jenson Button in zijn Honda. Jarno Trulli beschadigd zijn wagen in de kwalificatie door een aanrijding met een vogel. De race begint ietwat chaotisch. Montoya spint in de opwarmronde en direct na de start schakelen Rosberg, Massa en Klien elkaar uit. Bij de herstart neemt Alonso de leiding over van Button, terwijl daarachter Klien zijn wagen volledig afschrijft als hij de muur raakt. Ondanks alle chaos rijdt Alonso onbedreigd naar de winst. Raikkonen wordt tweede voor Ralf Schumacher.

In 2007 was het Kimi Räikkönen die de overwinning in Melbourne pakte. De Fin zette zijn pole-position direct om in de leidende positie. Nick Heidfeld pakte de tweede plaats, ten koste van Fernando Alonso, die niet alleen aan de Duitser een plaats verloor, maar ook aan zijn debuterende teamgenoot Lewis Hamilton.

De eerste uitvaller van het seizoen was Christijan Albers. De Nederlander schoot van de baan en raakte de muur achter de grindbak. Alonso wist bij zijn laatste pitstop zijn teamgenoot Hamilton terug te pakken en de tweede plaats op te eisen. Alexander Wurz haalde de finish niet, hij werd door een kamikaze-actie van David Coulthard uit de race geramd. Ondertussen had Massa zijn achterstand grotendeels goed gemaakt en hij reed het gat naar de vijfde plaats van Giancarlo Fisichella makkelijk dicht, maar kon die plaats niet meer opeisen. Räikkönen reed naar een veilige eerste overwinning voor Ferrari, en de tiende uit zijn carriere. Alonso werd tweede, Hamilton pakte in zijn eerste race direct een podiumplaats.

Vodafone Mclaren Mercedes
01. Lewis Hamilton
02. Heikki Kovalainen

Scuderia Ferrari Marlboro
03. Fellipe Massa
04. Kimi Raikkonen

BMW sauber F1 team
05. Robert Kubica
06. Nick Heidfeld

ING Renault F1 team
07. Fernando Alonso
08. Nelson Piquet jr.

Panasonic Toyota Racing
09. Jarno Truli
10. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
11. Sébastien Bourdais
12. Sébastien Buemi

Red Bull Racing
14. Mark Webber
15. Sebastian Vettel

AT & T Williams
16. Nico Rosberg
17. Kazuki Nakajima

Force India F1 team
18. Adrian Sutil
19. Giancarlo Fisichella

Brawn GP Formula one team
20. Jenson Button
21. Rubens Barrichello

27 maart 2009
02:30 - 04:00 1e vrije training
06:30 - 08:00 2e vrije training

28 maart 2009
04:00 - 05:00 3e vrije training
07:00 - 08:00 Kwalificatie

29 maart 2009
08:00 - 10:30 Race

Live Timing!

RTLGP:

Zaterdag 28 maart

06:55-08:10 uur Formule 1 kwalificatie Australië
14:45-16:00 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling

Zondag 29 maart

07:00-07:55 uur Formule 1 voorbeschouwing
08:00-09:45 uur Formule 1 Race
09:45-10:00 uur Formule 1 nabeschouwing
13:00-16:00 uur Formule 1 Herhaling
20:00-20:35 uur Formule 1 samenvatting

BBC:

Zaterdag 28 maart

07:00-08:15 uur Formule 1 kwalificatie Australië BBC1
14:00-15:15 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling BBC1

Zondag 29 maart

07:00-10:00 uur Formule 1 Race BBC1
14:00-16:00 uur Formule 1 Herhaling BBC1
20:00-21:00 uur Formule 1 samenvatting BBC3

Melbourne Weather

Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

Kijk voor meer nieuws op Fok!sport

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door WEST
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:17:49 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_67486880
Niemand opende hem maar.

Ff images fixxen.
pi_67486882
Polepo sepo dan
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:20:49 #4
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_67486894
Brawn!

En eigenlijk vind ik de prestatie van Vettel minstens zo stoer. Geen KERS, geen extra boekenplankjes onder de achtervleugel, en dan toch de derde plaats halen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:21:28 #5
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67486902
Ja, Newey heeft een zeer goede auto ontworpen, Webber deed ook al goed mee dit weekend
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_67486908
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Button
eindelyk worden we beloond voor onze steun AR
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:25:51 #7
45532 ziggyziggyziggy
pi_67486923
Ik vond een erg leuke kop ergens op internet:

Brawn bulldozes to pole in Melbourne

Ik had toch al een beetje het gevoel naar een sneeuwschuiverrace te kijken, met die enorme voorvleugels. Het blijft wennen...
pi_67486930
OMG!!!!!

Dat beloofd heel wat morgen. En ik zie net dat ik vergeten ben mijn manager op te slaan en dat ik nu geen chassis heb (ik had BrawnGP) en dus ook geen punten krijg omdat mn team niet compleet is

Mooi kut, ik had BrawnGP, Vettel, Trulli en Ferrari

Anyway, ik was iets te laat op, maar net op tijd voor Q3.
Geweldig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:29:40 #9
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67486950
Formule 1: what the hell! Met verbazing zitten kijken, meeste spectaculaire seizoensopening in tijden. Jammer van "mijn" Ferrari's maar goed, die lach als een boer met kiespijn van Hammi, die gaat nog weleens spijt krijgen van z'n claim altijd bij McLaren te blijven.
Oh, en de gene die het het beste vandaag heeft gedaan is nog wel de BBC >>>>>>>> Olav.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_67486960
Kubica ook prima, hele weekend matig en dan toch weer 4e kwalificeren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67486969
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:29 schreef Bolter het volgende:
Oh, en de gene die het het beste vandaag heeft gedaan is nog wel de BBC >>>>>>>> Olav.
Was top.
pi_67486973
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Te nice idd, m'n BAR button petje heeft mn bank nooit verlaten, pakte hem uit vreugde er meteen weer bij.
pi_67486981
quote:
Hoe bedoel je dat precies?

Heb me vandaag totaal niet gestoord aan Molletje. (verkapte ik-kan-niet-zo-goed-Engels-verstaan-zonder-ondertiteling post )

En daarbij, als ik al goed Engels kon, had ik ook een beetje gekeken voor Olav, hij zit daar voor ons, want denk dat hij in gedachten meer met zijn hoofd bij z'n vrouw in Spanje zit...

Lief hé
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:35:39 #14
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67486986
Weet trouwens iemand wat er met die bakken van dit jaar aan de hand is, vrij vaak hoorde ik zo'n raar shortshift-achtig geluid. Heeft dat met die 18e3 toeren te maken?
pi_67487000
Volgens mij meer een geluid dat ze tegen de begrenzer aanlopen. Tenminste dat hoorde ik bij een van de BrawnGP auto's.
vosss is de naam,
pi_67487005
Hoe is het eik met Olav zijn vrouw? Die had toch kanker als ik me niet vergis?
Gaat dat nog goedkomen, of weten ze het nog niet?
vosss is de naam,
pi_67487009
WTF wat een uitslag is dit zeg Helaas gemist dan vanmiddag maar even herhaling kijken
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:40:11 #18
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67487014
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:41:13 #19
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67487016
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:34 schreef Meike26 het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?

Heb me vandaag totaal niet gestoord aan Molletje. (verkapte ik-kan-niet-zo-goed-Engels-verstaan-zonder-ondertiteling post )

En daarbij, als ik al goed Engels kon, had ik ook een beetje gekeken voor Olav, hij zit daar voor ons, want denk dat hij in gedachten meer met zijn hoofd bij z'n vrouw in Spanje zit...

Lief hé
Ik heb, for old times sake, de eerste 5 min. RTL zitten kijken. Mol dacht toen dat als er 2 mensen op de baan zijn en hun tijden staan in beeld dat die onderling met elkaar vergeleken worden. En dan verbaasd zijn als iemand 0.5s "verliest" in het laatste stuk. Daarna haalde hij Button en Barri door elkaar terwijl het duidelijk in beeld stond. Toen toch maar even gezapt naar de BBC....

WAT EEN VERADEMING!!!

Het commentaar is prima, iets wat veel op McLaren gericht in het begin maar ach dat is na Brawn ook een van de verrassingen dit jaar natuurlijk, in negatieve zin dan. Meerdere commentatoren zodat er overzicht wordt behouden en iemand echt goed, up-to-date commentaar geeft over het gene wat er met een specifieke coureur gebeurd. Geen reclame natuurlijk maar DC en Jordan die elkaar lopen te fucken en echt goeie insights geven over het gene wat zich net heeft afgespeeld.

Al met al een toffere uitzending waar ik mij niet hoef te ergeren aan de fouten.

BBC for life!
pi_67487044
Button for president
vosss is de naam,
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:45:35 #21
45532 ziggyziggyziggy
pi_67487045
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:39 schreef vosss het volgende:
Hoe is het eik met Olav zijn vrouw? Die had toch kanker als ik me niet vergis?
Gaat dat nog goedkomen, of weten ze het nog niet?
Laatste nieuws dat ik kan vinden is ook al weer een paar maanden oud: http://olavmol.nl.angrylo(...)./www.race-events.nl
pi_67487070
Gaat het erg snel, dat Engels bij BBC F1?

Als we hier Top Gear kijken op BBC2 dan moet ik al moeite doen om vooral JC en Hammond bij te houden... de enige die ik kan verstaan is May, maarja, z'n bijnaam zegt al genoeg
pi_67487111
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:33 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Te nice idd, m'n BAR button petje heeft mn bank nooit verlaten, pakte hem uit vreugde er meteen weer bij.
Idd mn caps en mijn honda shirt, gekocht op de donderdag voor zijn winst in Hongarije daar op de paddock, heb ik al klaar liggen voor morgen!
pi_67487122
Woensdag was ik RTL Boulevard aan het kijken (tja....vrouwen & roddels ) en daar vertelden ze dat de vrouw van Olav 3 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en onlangs weer naar huis is gegaan.

Zover ik mij nog het eerste bericht kan herinneren, waarop Mol ook een blog had geschreven, is dat zijn vrouw een tumor in haar hoofd had en dat er uitzaaiingen waren naar lever en baarmoeder... kan me vergissen hierin. Het is, ook al heb ik het fout, gewoon erg vervelend als je vrouw/man zo ziek thuis zit en je zit aan andere kant van de wereld een beetje voor je uit te staren en te babbelen over F1 wagens. Tuurlijk is het een passie voor Mol en het zal ook ergens wel een afleiding voor hem zijn nu, maar waar hij normaliter in het begin van het seizoen makkelijk een maand weg bleef van huis om de eerste races buiten Europa te verslaan, zal hij maandagavond waarschijnlijk wel gewoon thuis zijn bij zijn gezin.
pi_67487323
Na china rijd iedereen met die nieuwe diffusor
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:29:53 #26
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_67487358
Zou iemand in Japan trouwens zijn tv nu uit 't raam hebben gegooid?
pi_67487448
Ja honda gaat nu echt balen.. maar wat ik niet snap.. ik had wel zo iets verwacht.. brawn ook.. waarom honda niet...
pi_67487497
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:45 schreef vosss het volgende:
Button for president
En daar is het, inmiddels befaamde, bericht weer.
quote:
Button gaat voor titel in 2009

13 januari 2008

Jenson Button kende in 2007 een van de slechtste seizoenen uit zijn carrière, maar hij denkt dat Honda een positieve ommekeer kan maken om volgend jaar al om de titel te strijden. Volgens de Brit speelt de komst van Ross Brawn hierbij een rol.

"Ik ben zo blij met Ross", vertelde Button tijdens de Autosport International show. "Toen hij voor het eerst bij het team kwam, kreeg hij het grootste applaus dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zal natuurlijk niet in zijn eentje het team volledig verbeteren, maar hij is nu al goed bezig en zijn manier van werken heeft het team al wel een flink stuk veranderd."

"Ik denk dat we in 2008 een stuk meer vooraan meedoen dan vorig jaar en in 2009 moeten we mee kunnen strijden om de titel", vervolgde hij. "Als we de juiste auto ervoor hebben, dan wint dit team het wereldkampioenschap. Als team zijn we erg sterk. Na een slecht jaar als 2007 beseften we dat er iets moest veranderen en dat hebben we gedaan. Ik kijk uit naar de toekomst met Honda."
Button, de nieuwe Nostradamus.
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Zou me niets verbazen. En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.
pi_67487509
tvp, wat een heerlijke kwali!
Calmer than you are
  FOK!fotograaf zaterdag 28 maart 2009 @ 09:47:15 #30
842 Zorro
Z
pi_67487574
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef ElmarO het volgende:
En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.
Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_67487593
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?
Dat zullen ze bij McLaren en Force India niet met je eens zijn.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:52:06 #32
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_67487643
De veranderde reglementen hebben wel voor meer spanning gebracht. En hebben de auto's goede sneeuwschuivers mocht het gaan sneeuwen.

Met de kleine verschillen gaat het misschien nog wel een keer voorkomen dat 3 coureurs dezelfde tijd neerzetten in de kwalificatie zoals een paar jaar terug (1996?)
Géén kloon van tvlxd!
pi_67487667
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Montov het volgende:
De veranderde reglementen hebben wel voor meer spanning gebracht. En hebben de auto's goede sneeuwschuivers mocht het gaan sneeuwen.

Met de kleine verschillen gaat het misschien nog wel een keer voorkomen dat 3 coureurs dezelfde tijd neerzetten in de kwalificatie zoals een paar jaar terug (1996?)
Was 1997 waar Schumacher, Villeneuve en Frentzen dezelfde tijd hadden op het circuit van Jerez.
pi_67487739
Dat de McLaren tegen zou vallen was ik al vanuit gegaan maar dat heikki niet verder als p14 komt sta ik echt van te kijken. Raikkonen laat het ook een beetje afweten in de kwalificatie. Oja en hulde voor Brawn en Vettel
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67487791
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Whehehe
vosss is de naam,
pi_67487810
tvp
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_67487828
En Hamilton start morgen als 20ste.
quote:
Hamilton to start from back of the grid

McLaren's Lewis Hamilton will start from the back of the grid at the Australian Grand Prix following a gearbox change.

The Briton was unable to complete a single lap in Q2 after being hit by a gearbox failure at the end of the first qualifying segment.

Although McLaren could have changed the gears and avoid a penalty, the team has decided to replace the gearbox altogether, meaning Hamilton will get a grid penalty.

"It was a gear failure and although we are allowed to change gears under the regulations, we will change the gearbox," said team boss Martin Whitmarsh.

Under the current rules, gearboxes must last for four grands prix.
pi_67487928
quote:
Na 38 races geen McLaren of Ferrari vooraan Van onze Telesportredactie

MELOURNE - Voor het eerst in 38 Formule 1-races staat er geen Ferrari of McLaren op de eerste startrij. Tijdens de kwalificaties kwamen de bolides van beide toprenstallen niet verder dan de 7e, 9e, 14e en 15e tijd.

De 'debuut-pole-position' van het nieuwe raceteam Brawn GP kwam niet meer voor sinds 1970. Bijna veertig jaar geleden scoorde het March-team in Zuid-Afrika voor het laatst als debutant de eerste startplek.
vosss is de naam,
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:17:20 #39
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67487996
Wat een kwalificatie.
Eindelijk wat opschudding in het veld!

BBC was zoals verwacht een verademing tov. Dhr Mol. Ik blijf bij de BBC hangen.
pi_67488228
hoe laat begint de voorbeschouwing morgen nieuwe tijd?
en heeft de bbc ook een voorbeschouwing?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:32:29 #41
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67488231
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef Giem het volgende:
Ja honda gaat nu echt balen.. maar wat ik niet snap.. ik had wel zo iets verwacht.. brawn ook.. waarom honda niet...
Dit had Honda ook wel verwacht, alleen ze hebben het geld nu voor andere dingen nodig. Als ze door waren gegaan dan hadden ze weer miljoenen aan ontwikkeling van deze auto en voor 2010 moeten spenderen. Nu is hun bijdrage een stuk kleiner.
Maar ik als Honda-fan baal er wel van dat er geen Honda meer op de zijkant staat.
Maar aan de andere kant, met de Honda motor was hun voorsprong wat minder groot geweest denk ik..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:38:25 #42
45532 ziggyziggyziggy
pi_67488324
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:32 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de voorbeschouwing morgen nieuwe tijd?
en heeft de bbc ook een voorbeschouwing?
Op RTL zal het wel zeven uur zijn. BBC weet ik zo niet.
pi_67488404
Chill dat de BBC het weer uitzend!

En wat een leuke verrassingen allemaal zeg.. misschien toch maar eens die race kijken morgen!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:45:00 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67488410
Nou dat was leuk

Al hoop ik niet dat Brawn morgen wint ik kan die kerel niet uitstaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 maart 2009 @ 10:45:39 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67488417
mooie startgrid zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67488570
Die Brawns, hebben die ook een 1ste rijder gekozen eigenlijk? Zou barrichello button aan gaan vallen in de laatste rondes als ze dan nog steeds vooraan rijden. lijkt me niet eigenlijk.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:59:05 #47
45532 ziggyziggyziggy
pi_67488645
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:45 schreef rubbereend het volgende:
mooie startgrid zo
Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.
pi_67488692
Button zal op papier de eerste rijder moeten zijn van BrawnGP, maar Ross kennende zal hij niet wer de fout maken als in Oostenrijk en Indianapolis 2002. Ross laat het lekker over aan de coureurs zelf en mocht 1 van de 2 duidelijk voor het kampioensschap gaan, dan zal de ander heus wel zelf gaan inzien dat hij z'n teammaatje gaat/moet helpen...
pi_67488710
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.
Ja, en nu is Vettel de persoon om er met de overwinning van door te gaan
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:52:50 #50
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67489649
Morgen klok 1 uur vooruit, dan om 7:00 voorbeschouwing op RTL7.
Laat je je klok staan, dan is om 6:00 de voorbeschouwing voor jou .

FERNANDO P12
Feyenoord Rotterdam
pi_67489687
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen klok 1 uur terug, dan om 7:00 voorbeschouwing op RTL7.
Laat je klok staan, dan is om 6:00 de voorbeschouwing voor jou .

FERNANDO P12
klok gaat vooruit toch
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:55:54 #52
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67489710
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

klok gaat vooruit toch
Ssssst, foutje . Rest was wel goed beschreven. Kut tijden ook altijd.

Nog is;

FERNANDO
Feyenoord Rotterdam
pi_67489785
Vraagje trouwens, in F1 nieuwtjes topic (deeltje 44, einde pag.6) stond een link naar een blog van Olav Mol "Mega Denkfout".

Nu kon ik dat artikel wel lezen, maar de overige blogs kreeg ik maar niet geopend... ?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:05:26 #54
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67489894
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Button heeft nog geen eigen topic hier geloof ik? Moet nog even geregeld worden
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Idd mn caps en mijn honda shirt, gekocht op de donderdag voor zijn winst in Hongarije daar op de paddock, heb ik al klaar liggen voor morgen!
M'n BAR gesigneerd door Button staat nog steeds in de woonkamer
tegen de zin van m'n vriendin, maar die heeft zich er inmiddels bij neergelegd
pi_67490012
toyota gediskwalificeerd

bron
pi_67490069
Hamilton 2 plaatsen naar voren...wat zal hij blij zijn
pi_67490133
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:12 schreef Schunckelstar het volgende:
toyota gediskwalificeerd

bron
Maar als ik het goed begrijp starten ze morgen wel gewoon? Ineens een nieuwe vleugel klaarliggen die wel aan de eisen voldoet
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:19:41 #58
45532 ziggyziggyziggy
pi_67490160
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp starten ze morgen wel gewoon? Ineens een nieuwe vleugel klaarliggen die wel aan de eisen voldoet
Ze zijn dan ook niet echt gediskwalificeerd, hun kwalificatietijden zijn ze afgenomen. Dus ze start op plaatsen 19 en 20.
pi_67490231
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook niet echt gediskwalificeerd, hun kwalificatietijden zijn ze afgenomen. Dus ze start op plaatsen 19 en 20.
oke, met een andere vleugel neem ik aan.
pi_67490258
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:55 schreef RowanF1 het volgende:
FERNANDO

Ja het kan beter maar bij hem is het toch niet zo'n drama? Het verschil met Ferrari valt heel erg mee.
pi_67490907
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:55 schreef RowanF1 het volgende:

[..]

Ssssst, foutje . Rest was wel goed beschreven. Kut tijden ook altijd.

Nog is;

FERNANDO
Ach, zie het zo de Renault is wel sneller dan de McLaren.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:49:17 #62
45532 ziggyziggyziggy
pi_67490928
En ook Ferrari en Red Bull zijn nu het haasje, lijkt het.

Protest tegen Ferrari en Red Bull
  FOK!fotograaf zaterdag 28 maart 2009 @ 12:51:26 #63
842 Zorro
Z
pi_67490987
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat zullen ze bij McLaren en Force India niet met je eens zijn.
Jawel, kun je nagaan hoe slecht het chassis van die wagens is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_67491091
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

hopen dat die ook naar achter moeten Wel zuur voor Vettel maar Hamilton schuift dan weer een paar plaatsjes op.
pi_67491200
quote:
De gewichten van alle auto's:

1. Jenson Button - 664,5 kg
2. Rubens Barrichello - 666,5 kg
3. Sebastien Vettel - 657 kg
4. Robert Kubica - 650 kg
5. Nico Rosberg - 657 kg
6. Felipe Massa - 654 kg
7. Kimi Raikkonen - 655,5 kg
8. Mark Webber - 662 kg
9. Nick Heidfeld - 691,5 kg
10. Fernando Alonso - 680,7 kg
11. Kazuki Nakajima - 680,5 kg
12. Heikki Kovalainen - 690,6 kg
13. Sebastien Buemi - 675,5 kg
14. Nelson Piquet - 694,1 kg
15. Giancarlo Fisichella - 689 kg
16. Adrian Sutil - 684,5 kg
17. Sebastien Bourdais - 662,5 kg
18. Lewis Hamilton - 655 kg
19. Jarno Trulli - 660 kg
20. Timo Glock - 670 kg
bron gpupdate

Die Brawns waren tijdens de kwali ook zwaarder dan de meesten
En neemt Piquet zijn moeder mee in de auto? Of gaat die met een aanhangwagentje rijden?
pi_67491245
Laat maar
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_67491253
quote:
Post-qualifying car weights - Australia

From the 2009 season, the FIA is making public the weights of the cars, with their fuel load included, following Saturday's qualifying session.

Below is the weight of each car following qualifying for the Australian Grand Prix, sorted by grid position.

Pos. Driver Car weight
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg *
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg

* Weight to be altered as it was published incorrectly by FIA
Die Brawns zijn dus echt een klap beter dan de andere.

Drie op een rij
pi_67491426
Ongelovelijk!

De Ferrari's zijn niet eens lichter dan de Brawns.. Kubica zo licht..

Morgen gaat Brawn GP winnen als de start goed verloopt, geen twijfel over mogelijk.

Wel donders jammer dat Toyota is gediskwalificeerd, maybe Ferrari en Red Bull ook nog.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_67491432
Neeee, laat Vettel ajb op p3 staan !!
pi_67491508
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:08 schreef Meike26 het volgende:
Neeee, laat Vettel ajb op p3 staan !!
oke Vettel mag blijven maar de rest (vooral Ferrari ) moeten echt naar achter hoop ik
pi_67491747
mld (ik kijk niet naar wat boven mijn Quick Reply-box staat... Ik moet de herhaling nog zien!)

Voor de herhalers: vanaf 14 uur (NL-tijd) op BBC One, en vanaf 14:39 op RTL GP (rtl 7)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67491802
De Renaults zijn toch wel een behoorlijk stuk zwaarder dan iedereen.

Behalve Heidfeld, die moet dus veel benzine hebben want Kers maakt ook weer niet zo veel uit.
pi_67491862
quote:

alleen die rode dingen naar achteren aub
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:55:43 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67492554
Man wat een seizoen gaat dit worden .
-
pi_67492736
Nu op BBC One: de herhaling

En ook nog: ondertiteld
pi_67492809
Dit wordt gewoon het mooiste seizoen in hele hele lange tijd lijkt het!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_67492830
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, das Anthony Davidson dus
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Oh echt?!
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Atreidez het volgende:
Coulthard is een schot, en dat hoor je wel ook hoor Zou Olav m nog iets over de wedstrijd vragen, Ned - Sco vanavond?
Coulthard is reserverijder voor Red Bull de eerste twee races, zie FOK!sports Coulthard reserve in Australië en Maleisië
En je hebt er zelfs een reactie gegeven, ikwilookwatzeggen ->
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 02:05 uur schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lijkt me geweldig Coulthard nog één keer in actie!

Z'n afscheid in Brazilië was slechts 500 meter lang en dat vond ik erg sneu voor hem

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 28-03-2009 14:15:09 ]
pi_67492906
Het zal een combinatie van het tijdstip en die fles wijn zijn geweest.

Maar die kwalificatie wat een geweldige uitslag! Was het maar vast morgen!
pi_67493091
HH!

Men, die Brawn GP's gaan lekker Nu 1 en 2, met 7 minuten op de klok in Q1
pi_67493229
HH!

Kovalainen is nog niet uit de gevarenzone... Het zit niet lekker bij McLaren, maar waar in VT 1 en 2 Hamilton degene leek die problemen had, zo slecht is Kovalainen nu?
pi_67493272
HH!

Poeh! KOV nu 8e tijd... Pfieuw

En nu Piquet nog OUT, en Alonso op de wip Die twee STR's en de twee FI's was ergens te verwachten dat die af zouden vallen.
Wel jammer: de FI's leken goed te gaan in VT 1 en 2.
pi_67493331
HH!

He toch nog even DC in beeld Wel van achter de pitboxes, samen met Eddie Jordan over hoe de nieuwe wagens gaan nu ze écht in actie zijn
pi_67493525
Het is nu begonnen op RTL7.

Wel enorm wennen zeg, die nieuwe achtervleugel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:42:57 #84
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67493528
Toch nog maar een keer de herhaling kijken van de kwalificatie. Heerlijk!
Feyenoord Rotterdam
pi_67493579
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef RowanF1 het volgende:
Toch nog maar een keer de herhaling kijken van de kwalificatie. Heerlijk!
Heerlijk idd dat het seizoen nu echt begonnen is

Dat het maar een mooi en spannend en spectaculair seizoen mag worden.
A murky, forgotten land.
pi_67493735
F1-luitjes

HH!

Mén die Brawns gaan echt lekker! En nu al tijden in 1:24! dat is niet goed gegokt met m'n 1:26.893

Edit: Q2 net voorbij, dus (BBC One)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:52:02 #87
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67493764
Wat trouwens supermooi gemaakt is, is dat gebruik van KERS in een ronde. Zag het vanochtend bij Kimi . En misschien een domme vraag; what about the team radio? Regelt de FIA nog steeds wat er gehoord mag worden of kiest RTL daar zelf voor. Dat ze net als vroeger zo'n mooie scanner hebben, alleen deze keer officieel van de FIA. Dacht dat ik gehoord dat dat de radio's openbaar waren.. Of is die regel al weer van de baan?
Feyenoord Rotterdam
pi_67493816
Mooie kleurstelling, die Brawns
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:55:48 #89
45532 ziggyziggyziggy
pi_67493849
quote:

[Upd] Protest tegen Ferrari en RBR
Loos alarm.
pi_67493858
McLaren 15e plek voor Hamilton Jammer dat die drive train kapot is bij Hammie En als ze de gearbox nog moeten vervangen, kost het nog eens 5 plekken

Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.

Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
pi_67493863
Rubens
A murky, forgotten land.
pi_67493946
Welke coureurs rijden er deze race met KERS?
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:00:37 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_67493969
McLaren

toch wel een verrassing in mijn ogen die uitslag en voora ldie tijd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:00:42 #94
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67493971
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
McLaren 15e plek voor Hamilton Jammer dat die drive train kapot is bij Hammie En als ze de gearbox nog moeten vervangen, kost het nog eens 5 plekken

Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.

Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
Ze gaan snoeihard op de supersoft !
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ferrari, Renault & McLaren sowieso. Twijfelend zeg ik ook BMW...
Feyenoord Rotterdam
pi_67493998
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:00 schreef RowanF1 het volgende:

[..]

Ze gaan snoeihard op de supersoft !
Yeah, I just heared them saying it Thnx
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
->
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Renault, Ferrari, McLaren en bij BMW Sauber heeft alleen Heidfeld het. De rest van de teams gebruikt geen KERS op het moment.
pi_67494033
quote:

Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7
A murky, forgotten land.
pi_67494110
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het door de diskwalificatie van Toyota geen 20ste plek meer maar 18e.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:06:44 #98
49243 Sally
pi_67494120
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7
Oh, sorry

Maar BBC One leek me een publieke zender (iig op de kabel, UPC hier). Ik zal niets meer verraden dan Hier is Q3 bijna afgelopen iig, dan ga ik wss naar RTL 7 zappen. Eerst nog even kijjken naar Coulthard en Jordan wat zij gaan zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 28-03-2009 15:09:11 (Schandalige typo gefixt :@) ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:09:13 #99
45532 ziggyziggyziggy
pi_67494185
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Sally het volgende:

[..]

Oh, sorry

Maar BBC One leek me een publieke zender (iig op de kabel, UPC hier). Ik zal niets meer verraden dan Hier is Q3 bijna afgelopen iig, dan ga ik wss naar RTL 7 zappen. Eesst nog even kijjken naar Coulthard en Jordan wat zeigaan zeggen.
Er zijn digitale abo's zonder BBC.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:09:38 #100
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494199
Die Renaults wat zien die er lelijk uit Terwijl dat wel eens anders is geweest.

Heeft er iemand toevallig een link naar de BBC stream? (ik heb alleen RTL7, maar ik lees hier dingen die op de BBC al voorbij zijn gekomen, maar op RTL nog moeten komen. En dat is kut).
A murky, forgotten land.
Speel mee met Lucky Day en win!Unibet
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:10:14 #101
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67494212
Ik kijk rtl wat zijn die voor en achtervleugels wennen zeg Ook vreemd dat sommige teams wel met KERS rijden en andere niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:10:52 #102
49243 Sally
pi_67494223
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu pas de spoiler Ik heb 't alleen al gelezen

Zonder iets te verraden:
Wat een uitslag! Wie had dat gedacht??!!

Press conference op BBC nu!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:11:56 #103
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494242
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Yep, Digitenne hiero, met alleen BBC Prime (waarop nu een programma over tuinen ( ) te zien is).
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:14:46 #104
49243 Sally
pi_67494314
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Yeah, daar moest ik aan denken met name Digitenne is een 'beruchte'..

Edit: hihihi, ik zat goed, sorry nogmaals StateOfMind.

Er is een hele post naar de streams van de BBC, maar geen idee of die 't *nu* nog doen (tv is afgelopen). RowanF1 heeft een linkje nar Justin.tv, waar hij mss de kwali van BBC ook heeft opgenomen om die terug te kijken.

Even zoeken...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:18:32 #105
49243 Sally
pi_67494400
http://nl.justin.tv/rowanf1 -> geen uitzending meer. En ik zie ook geen kwali om terug te kijken. Wel free practice 1.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:19:15 #106
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494421
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:19:56 #107
49243 Sally
pi_67494441
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:21:36 #108
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494482
Nu pas op 7 van Hamilton. Toch jammer voor hem. Is toch samen met Raikonnen mijn favoriete coureur. Al sta ik ook zeker wel acher Jensen en Rubens. Ik gun het Brawn wel
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:22:19 #109
51718 HPoi
pi_67494500
McLaren verslagen door BrawnGP!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:23:16 #110
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494529
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Sally het volgende:
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
[..]

Thanx! Ik zal het straks eens proberen (ik ben niet zo'n held met computerdingen )
A murky, forgotten land.
UnibetUnibet
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:25:09 #111
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494592
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:30:26 #112
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67494741
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:33:35 #113
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494822
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
Zal nog effe aankijken in het topic wat andere fijn vinden.
Begin ik met uploaden van de races
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:37 #114
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67494851
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
ff wachten nog
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:38:14 #115
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_67494945
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
100%
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:46:58 #116
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67495140
Button Barrichello Brawn

Ge-wel-dig
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:47:55 #117
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67495168
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:00:47 #118
104894 Vitalogy
pi_67495461
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Dat is wel zo'n beetje één van de grootste blunders ooit geweest in de F1.
Echt een enorm goed zakelijk en technisch inzicht hebben ze in Japan dus ook niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:13:27 #119
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67495751
wat denk je het economische klimaat daar de afgelopen jaren bekijken, met hun rente van 0%
ff wachten nog
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:15:10 #120
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67497478
Net ff gekeken, was leuk! Alleen de uiteindelijke laatste ronde viel beetje tegen, wat minder dicht bij elkaar dan Q2.

Barrichello leek in zn 'fast lap' een beetje zenuwachtig! paar schakelfoutjes en minder strakke lijnen, daarom ook 3 tiende achter button denk ik, waar ie rest van weekend of sneller was of binnen een 1 tiende.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:18:40 #121
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67497583
Oh ik zie nu ronde van button nog eens in onboard... wat een ziek strakke ronde!

Heb overigens nog nooit zo geboeid naar een Q1 en Q2 zitten kijken (enorme deja vu nu ik dit type btw), ik kijk al 11 jaar formule 1, en laatste jaren zwakte mn interesse steeds verder af maar dit kan wel eens leuk seizoen worden
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:21:38 #122
201100 Catullus
Odi et amo
pi_67497659
Zijn de beelden van de training nog ergens terug te zien?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:25:40 #123
49243 Sally
pi_67497767
quote:
Alleen lullen ze toch door Teamradio heen als het allang in beeld is. 't Enige minpuntje

Tof dat Eddie Jordan nog even Sir Richard Branson interviewde als nieuwe sponsor van Brawn GP. En dat David Coulthard toch nog commentaar kwam leveren, alleen wel achter de paddock en tussen de sessies door. DC zat vast aan de pitwall bij Brawn GP mee te kijken toen de wagens aan het rijden waren
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:34:24 #124
123811 M.Melandri
pi_67497978
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:37:10 #125
47399 nodisch18
Kutje! *)
pi_67498036
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:43:27 #126
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67498189
quote:
Zelfs de belgen waren de afgelopen jaren beter in commentaar, die Olav is een blinde mol die, zelfs met Ferraribril, nog geen McLaren van een Toro Rosso kan onderscheiden.
De fouten die die man maakt ongeveer drie per zin.

Tot zover mijn gezeur.

BBC
Hamilton
Brawn GP
Kimi
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:47:34 #127
123811 M.Melandri
pi_67498297
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:51:27 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67498382
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
Tuurlijk niet; opladen en naar de start cruisen!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:51:43 #129
170135 UnoclaM
pi_67498384
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:56:37 #130
123811 M.Melandri
pi_67498497
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:25:45 #131
118571 wimderon
pi_67499196
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
'Brawn GP verrassend vooraan '

Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:49:17 #132
13785 vosss
pi_67499821
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

Ze kunnen KERS opladen door te remmen. En dat doen ze ook veelvuldig tijdens hun opwarmronde.

Sterker nog, er zijn er die tegelijk gas geven en remmen om ze extra op te warmen.

Dus ja, bij de start zullen ze zeker al iets in hun systeem hebben zitten.
Of het extra voordeel geeft bij de start weet ik niet. Ze hebben al geen TC meer en als je er dan nog eens 82PK op gooit dan moet je wel heel voorzichtig zijn met je gaspedaal dunkt me.

Maargoed, we zullen zien.

Het bier staat hier iig al koud
vosss is de naam,
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:58:07 #133
165610 Trystar
pi_67500077
Hup Brawn
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:08:08 #134
78638 ElmarO
pi_67500362
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef wimderon het volgende:
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:29:16 #135
218766 Burnie88
pi_67500985
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
's Avonds een man, overdags rustig an
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:47:01 #136
104894 Vitalogy
pi_67501422
Ik heb Rosberg als winnaar en Alonso op het podium.
Dat laatste geloof ik niet echt overigens.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:51:04 #137
95444 kwintenstraler
Tamme tukkel
pi_67501521
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
Het ergste is dat ze het commentaat bij de beelden nooit live is ingesproken, en ze dan doen of ze zo geweldig van alles op de hoogte zijn. Ik kan me herinneren dat Hakkinen ooit een jumpstart maakte en 4,6 cm naar voren reed voor het licht uit ging. Toen zie de commentator op dat moment: Het lijkt of Hakkinen iets naar voren schuift, ja hoor, een jumpstart. Terwijl dat echt nooit van afstand te zien was met het blote oog, alleen als je dat wist (door de straf die tijdens de race werd uitgedeeld) kon je het in de herhaling in slow-motion zien. Wat een kneuzen zitten daar,
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:52:26 #138
213457 engine
pi_67501557
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
Het bier staat hier iig al koud
jij gaat serieus om 8 uur 's ochtends aan het bier? Ik denk dat ik gewoon een goeie emmer koffie zet.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2009 @ 22:28:24 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67506560
Morgenvroeg denk ik de race maar even kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:32:29 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67506702
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
UnibetUnibet
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:49:40 #141
2638 LeXX
pi_67507275
TVP
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:57:15 #142
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67507558
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:58:58 #143
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_67507620
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
Wat is er belachelijk dan aan de startopstelling? Is toch juist mooi!
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:15:34 #144
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67508114
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
Calmer than you are
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:15:55 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67508125
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:19:58 #146
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67508239
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dan ga ik mijn nest 's in. Lange dag gehad en wil het risico niet lopen door de wekker heen te slapen
Calmer than you are
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:56:59 #147
122140 sander89
pi_67509073
tvp
............................
  zondag 29 maart 2009 @ 00:49:40 #148
121571 i2Them2
Ens
pi_67510027
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  zondag 29 maart 2009 @ 00:59:17 #149
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67510192
Ik ga de herhaling wel kijken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 maart 2009 @ 01:30:12 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67510664
nou maar eens gaan slapen tot strkas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 29 maart 2009 @ 01:32:58 #151
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67510708
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:30 schreef rubbereend het volgende:
nou maar eens gaan slapen tot strkas
Same story, morgenochtend hier weer rond zevenen aanwezig. In het Alonso shirtje en petje mijn idool aanmoedigen!
Feyenoord Rotterdam
  zondag 29 maart 2009 @ 01:55:52 #152
13785 vosss
pi_67511053
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
Niet dus. Ze kunnen en mogen dat systeem niet opladen voor de race.
Ze laden het op tijdens de opwarmronde.

Het is echt niet zo dat ze die auto ff aan de oplader hangen voor de race!

Anyway, ik ga naar bed anders ga ik het nooit redden op tijd
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 05:13:16 #153
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67512141
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.

Nu wordt het herhaling checken
  zondag 29 maart 2009 @ 06:03:53 #154
89329 FritsVanEgters
flipflopper
pi_67512256
Had van mij gemogen. Over een uurtje begint de uitzending.
  zondag 29 maart 2009 @ 06:26:50 #155
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67512304
koffie koffie lekker bakkie koffie lalalalalalaaaaaa

heb er zin an!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 29 maart 2009 @ 06:29:01 #156
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512309
Oeh.. koffie, goed idee!
  zondag 29 maart 2009 @ 06:30:38 #157
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67512317
ja lekker hoor, pruttel pruttel...

croisantjes liggen al klaar om strax richting oven te gaan...
jus staat klaar, bank op chill stand...

zondag 29 maart 2009 @ 06:32:01 #158
-1 #ANONIEM
pi_67512324
De rijders worden dit jaar op brandweerwagens rondgereden tijdens de drivers' parade
  zondag 29 maart 2009 @ 06:36:05 #159
161349 Glijdt_licht
Patat
pi_67512335
quote:
Op zondag 29 maart 2009 05:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.

Nu wordt het herhaling checken
Geen herhaling voor mij, maar gewoonlijk was het dan rond 3 uur thuiskomen en TV aanzetten idd.. Nu moet je gaan slapen voor 7 of enorm lang opblijven.. Kut Bernie
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 29 maart 2009 @ 06:41:47 #160
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67512347
wakker
  zondag 29 maart 2009 @ 06:44:24 #161
104894 Vitalogy
pi_67512351
Wekker om 07:00 gezet, wordt ik om 05:30 wakker
Blijkt dat ding niet vanzelf naar zomertijd te gaan

Nice

Wel vreemd dat ik wakker werd
  zondag 29 maart 2009 @ 06:45:21 #162
231952 JoeThePlumber
pi_67512353
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
wakker
15 minuten...
  zondag 29 maart 2009 @ 06:46:05 #163
89329 FritsVanEgters
flipflopper
pi_67512359
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:44 schreef Vitalogy het volgende:
Blijkt dat ding niet vanzelf naar zomertijd te gaan
  zondag 29 maart 2009 @ 06:48:48 #164
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67512366
Goed, ik ben nog wakker misschien dan toch maar meepikken... zal alleen beetje ten koste gaan van tentamen maandag
  zondag 29 maart 2009 @ 06:50:22 #165
231952 JoeThePlumber
pi_67512371
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:48 schreef Espabilado het volgende:
Goed, ik ben nog wakker misschien dan toch maar meepikken... zal alleen beetje ten koste gaan van tentamen maandag
Het is zondag...

9 minuten..
  zondag 29 maart 2009 @ 06:55:09 #166
231952 JoeThePlumber
pi_67512377
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:50 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Het is zondag...

9 minuten..
5 minuten..
  zondag 29 maart 2009 @ 06:57:46 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512381
Wat een sport zeg dat motor rijden... nu bij RTL crashes...
  zondag 29 maart 2009 @ 06:59:08 #168
231952 JoeThePlumber
pi_67512383
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:55 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

5 minuten..
1 minuut..
  zondag 29 maart 2009 @ 07:00:02 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512384
BBC Sport gaat beginnen!!!
  zondag 29 maart 2009 @ 07:00:08 #170
231952 JoeThePlumber
pi_67512385
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:59 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

1 minuut..

zondag 29 maart 2009 @ 07:01:03 #171
119090 northernlight81
pi_67512387
Dus toch pas om 8 uur, ik dacht om 7 uur de race.
Heb er echt onwijs zin in. Met Brown GP vooraan, dat wordt sowieso een gaaf begin van het seizoen.
Brown is tactisch ook echt supergoed, dus ik verwacht er veel van.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:03:08 #172
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67512390
quote:
Op zondag 29 maart 2009 06:50 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Het is zondag...

9 minuten..
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag

Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?

Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
  zondag 29 maart 2009 @ 07:04:51 #173
22380 Atreidez
pi_67512395
Mogge

Nu eerst koffie
Where facts are few, experts are many.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:05:39 #174
161349 Glijdt_licht
Patat
pi_67512396
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag

Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?

Studio is geschrapt. Komt niet meer
  zondag 29 maart 2009 @ 07:06:12 #175
26641 -CRASH-
pi_67512398
En op welke zender bekijken we de race

RTL7
RTL+
BBC1
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 29 maart 2009 @ 07:06:52 #176
13785 vosss
pi_67512399
Goeiemorgeb

Godsklere, ik had best nog een paar uur kunnen pitten en ik heb een kater.

Maar dat maakt niet uit, want over een uurtje gaan we los!
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 07:07:45 #177
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67512400
hoelang is die olaf al zo afgevallen joh? hij is volgens mij wel 25 kilo kwijt
  zondag 29 maart 2009 @ 07:07:51 #178
89329 FritsVanEgters
flipflopper
pi_67512401
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Niet dat ik speciaal ben opgestaan, maar ---> BBC.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:08:12 #179
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_67512402
mogge Voss... lekker 5 uurtjes slaap gehad? knap hoor dat je er ben
  zondag 29 maart 2009 @ 07:08:42 #180
205048 DJ_Ryow
pi_67512403
ben ik de enige die niet heeft geslapen?
UnibetUnibet
  zondag 29 maart 2009 @ 07:08:51 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512404
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoelang is die olaf al zo afgevallen joh? hij is volgens mij wel 25 kilo kwijt
Hip brilletje ook.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:10:24 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512406
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:06 schreef -CRASH- het volgende:
En op welke zender bekijken we de race

RTL7
RTL+
BBC1
Voorbeschouwing op en neer zappen.
Voor de race ga ik voor de BBC.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:10:29 #183
119090 northernlight81
pi_67512407
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nee, zit nog lekker aan het bier .
Een nacht overslaan gaat me makkelijker af dan op zondag om 7 uur opstaan.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:11:17 #184
26641 -CRASH-
pi_67512411
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
nope....
Ik heb de hele nacht doorgebracht
Met Burnout paradise (PS3).
En de tijd vloog voorbij.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 29 maart 2009 @ 07:11:29 #185
13785 vosss
pi_67512412
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mogge Voss... lekker 5 uurtjes slaap gehad? knap hoor dat je er ben
Nog geen 3 uurtjes.

Maargoed, ik ben er bij en de koffie is warm en bruin
vosss is de naam,
  Trouwste user 2022 zondag 29 maart 2009 @ 07:11:43 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_67512413
Geweldig dat de BBC het weer mag uitzenden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 29 maart 2009 @ 07:13:22 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512416
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Maargoed, ik ben er bij en de koffie is warm en bruin
De koffie en m'n chocolate chip cookies zijn er al doorheen hier.
En geen zin om m'n nest uit te komen
  zondag 29 maart 2009 @ 07:15:07 #188
89329 FritsVanEgters
flipflopper
pi_67512418
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:10 schreef northernlight81 het volgende:
Een nacht overslaan gaat me makkelijker af dan op zondag om 7 uur opstaan.
Mij ook en dit was maar een kort nachtje
  zondag 29 maart 2009 @ 07:15:47 #189
205048 DJ_Ryow
pi_67512419
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

nope....
Ik heb de hele nacht doorgebracht
Met Burnout paradise (PS3).
En de tijd vloog voorbij.
The Wire marathon
tijd vloog inderdaad
  zondag 29 maart 2009 @ 07:16:33 #190
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512423
Sutil heeft engelse les genomen van de winter?
Daar kwam eerst nooit een samenhangende engelse zin uit.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:20:15 #191
205048 DJ_Ryow
pi_67512426
Olaf lijkt net Bart Boos met die bril
  zondag 29 maart 2009 @ 07:20:44 #192
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512428
zo, eerste reclame weer op RTL7
zal mij benieuwen of dat het tijdens de race ook weer zo bagger is...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 07:22:59 #193
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512430
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef Tazz het volgende:
zo, eerste reclame weer op RTL7
zal mij benieuwen of dat het tijdens de race ook weer zo bagger is...
BBC
  zondag 29 maart 2009 @ 07:23:38 #194
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_67512431
BBC staat al aan!
Love will be my strongest weapon
  zondag 29 maart 2009 @ 07:29:00 #195
161349 Glijdt_licht
Patat
pi_67512437
BBC niet te krijgen hiero RTL7 is kut
  zondag 29 maart 2009 @ 07:30:53 #196
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512438
goedemorgen

de frituur staat al aan, kijken of partysnacks om half 8 s'morgens ook lekker zijn
  zondag 29 maart 2009 @ 07:31:32 #197
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512439
RTL7 gaat wel, baal alleen van die irri reclames. schakel dan over naar BBC (vorig jaar ook nog bij de Belg gekeken, maar geen idee of die hem ook weer uitzenden)
  zondag 29 maart 2009 @ 07:32:17 #198
22380 Atreidez
pi_67512441
Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
  zondag 29 maart 2009 @ 07:32:57 #199
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512443
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:31 schreef Tazz het volgende:
RTL7 gaat wel, baal alleen van die irri reclames. schakel dan over naar BBC (vorig jaar ook nog bij de Belg gekeken, maar geen idee of die hem ook weer uitzenden)
van dat commentaar op de belg val ik in slaap
  zondag 29 maart 2009 @ 07:33:30 #200
231952 JoeThePlumber
pi_67512444
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:30 schreef Schunckelstar het volgende:
goedemorgen

de frituur staat al aan, kijken of partysnacks om half 8 s'morgens ook lekker zijn
  zondag 29 maart 2009 @ 07:33:41 #201
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512445
Het idee alleen al dat Rubinho een kans zou hebben op de titel.
Wat een ongelofelijk verhaal zou dat zijn.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:34:24 #202
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512447
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:32 schreef Atreidez het volgende:
Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
met eddie jordan
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 maart 2009 @ 07:35:16 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67512448
Mogge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 maart 2009 @ 07:37:09 #204
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512454
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

met eddie jordan

Jordan GP, ook al waren ze niet vooruit te branden de laatste jaren, Eddie zorgde wel voor afleiding met veel grid girls.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:37:10 #205
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67512455
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Here we are now, entertain us.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:38:57 #206
237883 Espabilado
bijdehand
pi_67512458
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
Olaf lijkt net Bart Boos met die bril
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.

Moeheid begint toe te slaan trouwens mag wel beginnen nu
  zondag 29 maart 2009 @ 07:41:26 #207
26641 -CRASH-
pi_67512461
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:38 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.

Moeheid begint toe te slaan trouwens mag wel beginnen nu
Heb al ff muziek aanstaan..... want anders val ik in slaap
  zondag 29 maart 2009 @ 07:41:49 #208
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512462
lol @ bbc commentator
  zondag 29 maart 2009 @ 07:42:46 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512466
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:41 schreef Schunckelstar het volgende:
lol @ bbc commentator
brown paper bags.
the little italian guy
  zondag 29 maart 2009 @ 07:45:28 #210
22380 Atreidez
pi_67512474
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:37 schreef voyeur het volgende:
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
  zondag 29 maart 2009 @ 07:49:14 #211
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512476
Hop!
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:50:08 #212
231952 JoeThePlumber
pi_67512480
10 minuten voor de echte race...
  zondag 29 maart 2009 @ 07:51:05 #213
22380 Atreidez
pi_67512481
Op RTL doen ze net of ze live zijn, maar ze lopen 5 minuten achter ofzo
  zondag 29 maart 2009 @ 07:51:15 #214
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512483
Die zingende vrouw heeft geen tieten. Of ben ik nog niet goed wakker?
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:53:34 #215
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512490
Ah, de Belgen zijn ook in de lucht met de uitzending... altijd leuk om daar naar toe over te schakelen... *not*
  zondag 29 maart 2009 @ 07:53:46 #216
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512492
Coulthard op BBC
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:08 #217
231952 JoeThePlumber
pi_67512497
5 minuten..
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:16 #218
39256 Bonobo11
pi_67512498
iedereen veel plezier en prettige race.

Hup Kimi (en Rubens)
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:25 #219
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512499
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:53 schreef Tazz het volgende:
Coulthard op BBC
Maar die andere kerel (niet Jordan) heeft nou niet echt uitstraling imho.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:28 #220
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67512500
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:45 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
Here we are now, entertain us.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:56:51 #221
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512503
Rubens ah bidden?
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:56:51 #222
22380 Atreidez
pi_67512504
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef voyeur het volgende:

[..]

Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
Oh, nog niet aan leagues gedacht.. Als je er eentje aan maakt dan join ik m
  zondag 29 maart 2009 @ 07:59:08 #223
231952 JoeThePlumber
pi_67512508
1 minuut..
  zondag 29 maart 2009 @ 07:59:33 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512509
Mogge
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 29 maart 2009 @ 08:00:06 #225
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512510
Ferrari op zachte banden; ben benieuwd bij de start dan.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:00:08 #226
231952 JoeThePlumber
pi_67512511
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:59 schreef JoeThePlumber het volgende:
1 minuut..
F1 2009...Aussie, GO...

zondag 29 maart 2009 @ 08:00:28 #227
13785 vosss
pi_67512512
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 08:00:35 #228
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512513
eindelijk
  zondag 29 maart 2009 @ 08:00:54 #229
26641 -CRASH-
pi_67512514
Zo..... en nu ga ik slapen......
  zondag 29 maart 2009 @ 08:01:06 #230
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512515
20 sneeuwschuivers....die brown bags was idd zo'n gek idee niet
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:01:14 #231
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512516
warm-up
  zondag 29 maart 2009 @ 08:01:40 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512518
''he needs binoculars to see the lights go out''

Zelfs op de BBC lachen ze met Hamilton
  zondag 29 maart 2009 @ 08:01:42 #233
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67512519
ik ben er klaar voor
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 29 maart 2009 @ 08:01:58 #234
39256 Bonobo11
pi_67512520
Zijn de toyota's toch gedisqualified??
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 08:02:28 #235
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512521
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Zijn de toyota's toch gedisqualified??
die starten uit de pitstraat
  zondag 29 maart 2009 @ 08:02:52 #236
89329 FritsVanEgters
flipflopper
pi_67512522
Het gaat beginnen.
Veel plezier fokkers
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:21 #237
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512524
Hoop dat Ross 'm wint!
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:24 #238
39256 Bonobo11
pi_67512525
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

die starten uit de pitstraat
Aha

off we go

Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:35 #239
231952 JoeThePlumber
pi_67512526
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gaat beginnen.
Veel plezier fokkers
GO!!!!!

zondag 29 maart 2009 @ 08:03:36 #240
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512527
bijna klaar...
GO
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:45 #241
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512528
Barrichello
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:56 #242
182725 TheArt
pi_67512529
Barrichello kwam echt niet weg
  zondag 29 maart 2009 @ 08:03:57 #243
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512530
rubens
  zondag 29 maart 2009 @ 08:04:24 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512532
Zie Jenson gaan
  zondag 29 maart 2009 @ 08:04:38 #245
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512533
Kubica op 4 en 5
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:04:40 #246
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512534
tering, wat gaat Button hard..
  zondag 29 maart 2009 @ 08:06:07 #247
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512536
Heiki pleite
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:06:11 #248
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512537
Heikki
  zondag 29 maart 2009 @ 08:06:30 #249
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512539
de eerste vleugels zijn er al af
  zondag 29 maart 2009 @ 08:07:21 #250
26641 -CRASH-
pi_67512540
Barri wat doe je.......
UnibetUnibet
  zondag 29 maart 2009 @ 08:07:53 #251
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512541
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef -CRASH- het volgende:
Barri wat doe je.......
Jaren teamgenoot geweest van Schumacher
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:08:27 #252
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512543
vettel snelste ronde.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:08:40 #253
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512544
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Jaren teamgenoot geweest van Schumacher
  zondag 29 maart 2009 @ 08:09:53 #254
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512545
Button al op 4.2 seconden
  zondag 29 maart 2009 @ 08:10:33 #255
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512547
Wat is dat geluid toch aan het einde van het rechte stuk in die motor? De motor lijkt wel over te slaan.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:11:01 #256
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67512548
hamilton is goed bezig
  zondag 29 maart 2009 @ 08:12:13 #257
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512549
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is dat geluid toch aan het einde van het rechte stuk in die motor? De motor lijkt wel over te slaan.
toerenbegrenzer ?
  zondag 29 maart 2009 @ 08:12:33 #258
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67512550
Rubens was gewoon nog aan het bidden
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 08:13:16 #259
18653 crew  D.
pi_67512551
tvp
  zondag 29 maart 2009 @ 08:15:26 #260
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512557
Zo, Kimi al lekker aan het glijden op die slicks. Die softs lijken er al ver aan te zijn..
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:15:58 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512558
Leuk spulletje dat KERS, maar dan moeten ze ook die KERS graphics laten zien op tv.
Dan kunnen we zien wie wanneer KERS gebruikt.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:16:06 #262
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512559
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:12 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

toerenbegrenzer ?
Ja, dat vermoed ik ook maar het klinkt anders dan een begrenzer. Ik zal later 's een filmpje uploaden.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:17:42 #263
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512563
prachtige actie
  zondag 29 maart 2009 @ 08:17:45 #264
182725 TheArt
pi_67512564
Rosberg erlangs
  zondag 29 maart 2009 @ 08:18:19 #265
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512565
Rubens denkt dat ie een botsautootje heeft?
  zondag 29 maart 2009 @ 08:18:50 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512566
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:17 schreef TheArt het volgende:
Rosberg erlangs
Rubens ook, al heeft die nu wat minder vleugel
  zondag 29 maart 2009 @ 08:19:37 #267
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67512568
die ferrari's zijn wel langzaam zeg
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 08:19:44 #268
18653 crew  D.
pi_67512569
Ferrari krijgt slaag
  zondag 29 maart 2009 @ 08:19:48 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512570
Kubica zit echt in Massa z'n diffuser
  zondag 29 maart 2009 @ 08:19:56 #270
39256 Bonobo11
pi_67512571
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, Kimi al lekker aan het glijden op die slicks. Die softs lijken er al ver aan te zijn..
yup Kimi al naar harde banden
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rubens denkt dat ie een botsautootje heeft?
Met die nieuwe vleugel is het net een kartbumper
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 08:20:20 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512573
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:19 schreef WEST het volgende:
die ferrari's zijn wel langzaam zeg
De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:20:52 #272
231952 JoeThePlumber
pi_67512575
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:19 schreef D. het volgende:
Ferrari krijgt slaag
hehehe..
  zondag 29 maart 2009 @ 08:21:31 #273
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67512576
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:19 schreef D. het volgende:
Ferrari krijgt slaag
Das altijd leuk om te zien .
-
  zondag 29 maart 2009 @ 08:21:57 #274
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512577
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
  zondag 29 maart 2009 @ 08:21:59 #275
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512578
kut,
heeft iemand van jullie ook kpn op je mobiel?
en hebben die op dit moment storing of ligt dat aan mij?
ik kan niet smsen nu, en dat is mooi kut tijdens de gp aangezien ik dat altijd samen apart kijk met een vriend
  zondag 29 maart 2009 @ 08:22:15 #276
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67512579
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:11 #277
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512587
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:21 schreef Tazz het volgende:
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
Voor Maleisië nemen ze alleen regenbanden mee.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:33 #278
22380 Atreidez
pi_67512591
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:38 #279
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512592
Vettel kan Button goed volgen, gat blijft 4.2 sec
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:45 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512593
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:22 schreef WEST het volgende:

[..]

ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
+ Kubica

die supersofts werken allemaal niet lang genoeg.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:24:09 #281
116503 axel_moonshine
pi_67512597
reclame...:-(
BBC :-)
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 08:25:04 #282
18653 crew  D.
pi_67512600
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:23 schreef Atreidez het volgende:
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden

Ja, een bruikbare, en een waardeloze
  zondag 29 maart 2009 @ 08:27:46 #283
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512609
Vettel in de pits!
  zondag 29 maart 2009 @ 08:28:33 #284
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512612
pech voor rosberg
  zondag 29 maart 2009 @ 08:28:38 #285
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512613
Rosberg wiel problemen, lange pitstop..
  zondag 29 maart 2009 @ 08:29:11 #286
39256 Bonobo11
pi_67512614
Kimi voorbij Rosberg
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 08:30:22 #287
119090 northernlight81
pi_67512618
Jammer van Vettel.
Safetycar
  zondag 29 maart 2009 @ 08:30:28 #288
39256 Bonobo11
pi_67512619
Laaat dat wrak maar staan
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 08:30:32 #289
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512620
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:30:36 #290
22380 Atreidez
pi_67512621
Die jap zit in de muur
UnibetUnibet
  zondag 29 maart 2009 @ 08:31:07 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512623
Nakajima al, altijd de japanners die er wat van kunnen
  zondag 29 maart 2009 @ 08:31:53 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512628
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:09 #293
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512630
Mooi getimed bij Brawn
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:13 #294
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512631
geen SC? iedereen gokt er wel op!
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:20 #295
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67512633
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Ok, JB in de pits: SC nog niet deployed?

Edit: ja dus...
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:53 #296
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512635
daar is ie
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:01 #297
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512636
Ah, safety car mode..
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:04 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512638
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:29 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67512640
haha hij miste zijn pit stop
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:36 #300
231952 JoeThePlumber
pi_67512641
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Verder op deel 3..

2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix, deel3..the race!
  zondag 29 maart 2009 @ 08:34:25 #301
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512642
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nog een half jaar aanbaggeren dus en Williams gaat een nieuwe coureur regelen.
Wie is de derde coureur daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')