Was top.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:29 schreef Bolter het volgende:
Oh, en de gene die het het beste vandaag heeft gedaan is nog wel de BBC >>>>>>>> Olav.
Te nice idd, m'n BAR button petje heeft mn bank nooit verlaten, pakte hem uit vreugde er meteen weer bij.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eindelyk worden we beloond voor onze steun AR
Hoe bedoel je dat precies?quote:Oh, en de gene die het het beste vandaag heeft gedaan is nog wel de BBC >>>>>>>> Olav.
Ik heb, for old times sake, de eerste 5 min. RTL zitten kijken. Mol dacht toen dat als er 2 mensen op de baan zijn en hun tijden staan in beeld dat die onderling met elkaar vergeleken worden. En dan verbaasd zijn als iemand 0.5s "verliest" in het laatste stuk. Daarna haalde hij Button en Barri door elkaar terwijl het duidelijk in beeld stond. Toen toch maar even gezapt naar de BBC....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:34 schreef Meike26 het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Heb me vandaag totaal niet gestoord aan Molletje. (verkapte ik-kan-niet-zo-goed-Engels-verstaan-zonder-ondertiteling post)
En daarbij, als ik al goed Engels kon, had ik ook een beetje gekeken voor Olav, hij zit daar voor ons, want denk dat hij in gedachten meer met zijn hoofd bij z'n vrouw in Spanje zit...
Lief hé
Laatste nieuws dat ik kan vinden is ook al weer een paar maanden oud: http://olavmol.nl.angrylo(...)./www.race-events.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:39 schreef vosss het volgende:
Hoe is het eik met Olav zijn vrouw? Die had toch kanker als ik me niet vergis?
Gaat dat nog goedkomen, of weten ze het nog niet?
Idd mn caps en mijn honda shirt, gekocht op de donderdag voor zijn winst in Hongarije daar op de paddock, heb ik al klaar liggen voor morgen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:33 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Te nice idd, m'n BAR button petje heeft mn bank nooit verlaten, pakte hem uit vreugde er meteen weer bij.
En daar is het, inmiddels befaamde, bericht weer.quote:
Button, de nieuwe Nostradamus.quote:Button gaat voor titel in 2009
13 januari 2008
Jenson Button kende in 2007 een van de slechtste seizoenen uit zijn carrière, maar hij denkt dat Honda een positieve ommekeer kan maken om volgend jaar al om de titel te strijden. Volgens de Brit speelt de komst van Ross Brawn hierbij een rol.
"Ik ben zo blij met Ross", vertelde Button tijdens de Autosport International show. "Toen hij voor het eerst bij het team kwam, kreeg hij het grootste applaus dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zal natuurlijk niet in zijn eentje het team volledig verbeteren, maar hij is nu al goed bezig en zijn manier van werken heeft het team al wel een flink stuk veranderd."
"Ik denk dat we in 2008 een stuk meer vooraan meedoen dan vorig jaar en in 2009 moeten we mee kunnen strijden om de titel", vervolgde hij. "Als we de juiste auto ervoor hebben, dan wint dit team het wereldkampioenschap. Als team zijn we erg sterk. Na een slecht jaar als 2007 beseften we dat er iets moest veranderen en dat hebben we gedaan. Ik kijk uit naar de toekomst met Honda."
Zou me niets verbazen. En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Zou iemand in Japan trouwens zijn tv nu uit 't raam hebben gegooid?
Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef ElmarO het volgende:
En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.![]()
Dat zullen ze bij McLaren en Force India niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?
Was 1997 waar Schumacher, Villeneuve en Frentzen dezelfde tijd hadden op het circuit van Jerez.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Montov het volgende:
De veranderde reglementen hebben wel voor meer spanning gebracht. En hebben de auto's goede sneeuwschuivers mocht het gaan sneeuwen.
Met de kleine verschillen gaat het misschien nog wel een keer voorkomen dat 3 coureurs dezelfde tijd neerzetten in de kwalificatie zoals een paar jaar terug (1996?)
Whehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Zou iemand in Japan trouwens zijn tv nu uit 't raam hebben gegooid?
quote:Hamilton to start from back of the grid
McLaren's Lewis Hamilton will start from the back of the grid at the Australian Grand Prix following a gearbox change.
The Briton was unable to complete a single lap in Q2 after being hit by a gearbox failure at the end of the first qualifying segment.
Although McLaren could have changed the gears and avoid a penalty, the team has decided to replace the gearbox altogether, meaning Hamilton will get a grid penalty.
"It was a gear failure and although we are allowed to change gears under the regulations, we will change the gearbox," said team boss Martin Whitmarsh.
Under the current rules, gearboxes must last for four grands prix.
quote:Na 38 races geen McLaren of Ferrari vooraan Van onze Telesportredactie
MELOURNE - Voor het eerst in 38 Formule 1-races staat er geen Ferrari of McLaren op de eerste startrij. Tijdens de kwalificaties kwamen de bolides van beide toprenstallen niet verder dan de 7e, 9e, 14e en 15e tijd.
De 'debuut-pole-position' van het nieuwe raceteam Brawn GP kwam niet meer voor sinds 1970. Bijna veertig jaar geleden scoorde het March-team in Zuid-Afrika voor het laatst als debutant de eerste startplek.
Dit had Honda ook wel verwacht, alleen ze hebben het geld nu voor andere dingen nodig. Als ze door waren gegaan dan hadden ze weer miljoenen aan ontwikkeling van deze auto en voor 2010 moeten spenderen. Nu is hun bijdrage een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef Giem het volgende:
Ja honda gaat nu echt balen.. maar wat ik niet snap.. ik had wel zo iets verwacht.. brawn ook.. waarom honda niet...
Op RTL zal het wel zeven uur zijn. BBC weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:32 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de voorbeschouwing morgen nieuwe tijd?
en heeft de bbc ook een voorbeschouwing?
Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.quote:
Ja, en nu is Vettel de persoon om er met de overwinning van door te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.
klok gaat vooruit tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen klok 1 uur terug, dan om 7:00 voorbeschouwing op RTL7.
Laat je klok staan, dan is om 6:00 de voorbeschouwing voor jou.
FERNANDO P12
Ssssst, foutjequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eindelyk worden we beloond voor onze steun AR
M'n BAR gesigneerd door Button staat nog steeds in de woonkamerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Idd mn caps en mijn honda shirt, gekocht op de donderdag voor zijn winst in Hongarije daar op de paddock, heb ik al klaar liggen voor morgen!
Maar als ik het goed begrijp starten ze morgen wel gewoon? Ineens een nieuwe vleugel klaarliggen die wel aan de eisen voldoetquote:
Ze zijn dan ook niet echt gediskwalificeerd, hun kwalificatietijden zijn ze afgenomen. Dus ze start op plaatsen 19 en 20.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp starten ze morgen wel gewoon? Ineens een nieuwe vleugel klaarliggen die wel aan de eisen voldoet
oke, met een andere vleugel neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet echt gediskwalificeerd, hun kwalificatietijden zijn ze afgenomen. Dus ze start op plaatsen 19 en 20.
quote:
Ach, zie het zo de Renault is wel sneller dan de McLaren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:55 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ssssst, foutje. Rest was wel goed beschreven. Kut tijden ook altijd.
Nog is;
FERNANDO
Jawel, kun je nagaan hoe slecht het chassis van die wagens isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij McLaren en Force India niet met je eens zijn.
hopen dat die ook naar achter moetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ook Ferrari en Red Bull zijn nu het haasje, lijkt het.
Protest tegen Ferrari en Red Bull
bron gpupdatequote:De gewichten van alle auto's:
1. Jenson Button - 664,5 kg
2. Rubens Barrichello - 666,5 kg
3. Sebastien Vettel - 657 kg
4. Robert Kubica - 650 kg
5. Nico Rosberg - 657 kg
6. Felipe Massa - 654 kg
7. Kimi Raikkonen - 655,5 kg
8. Mark Webber - 662 kg
9. Nick Heidfeld - 691,5 kg
10. Fernando Alonso - 680,7 kg
11. Kazuki Nakajima - 680,5 kg
12. Heikki Kovalainen - 690,6 kg
13. Sebastien Buemi - 675,5 kg
14. Nelson Piquet - 694,1 kg
15. Giancarlo Fisichella - 689 kg
16. Adrian Sutil - 684,5 kg
17. Sebastien Bourdais - 662,5 kg
18. Lewis Hamilton - 655 kg
19. Jarno Trulli - 660 kg
20. Timo Glock - 670 kg
Die Brawns zijn dus echt een klap beter dan de andere.quote:Post-qualifying car weights - Australia
From the 2009 season, the FIA is making public the weights of the cars, with their fuel load included, following Saturday's qualifying session.
Below is the weight of each car following qualifying for the Australian Grand Prix, sorted by grid position.
Pos. Driver Car weight
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg *
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg
* Weight to be altered as it was published incorrectly by FIA
oke Vettel mag blijven maar de rest (vooral Ferrariquote:
alleen die rode dingen naar achteren aubquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Protest tegen Ferrari en Red Bull
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
quote:
quote:
Coulthard is reserverijder voor Red Bull de eerste twee races, zie FOK!sports Coulthard reserve in Australië en Maleisiëquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Atreidez het volgende:
Coulthard is een schot, en dat hoor je wel ook hoorZou Olav m nog iets over de wedstrijd vragen, Ned - Sco vanavond?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:05 uur schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lijkt me geweldig Coulthard nog één keer in actie!
Z'n afscheid in Brazilië was slechts 500 meter lang en dat vond ik erg sneu voor hem![]()
Heerlijk idd dat het seizoen nu echt begonnen isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef RowanF1 het volgende:
Toch nog maar een keer de herhaling kijken van de kwalificatie. Heerlijk!
Loos alarm.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[Upd] Protest tegen Ferrari en RBR
Ze gaan snoeihard op de supersoftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
McLaren15e plek voor Hamilton
Jammer dat die drive train kapot is bij Hammie
En als ze de gearbox nog moeten vervangen, kost het nog eens 5 plekken
Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.
Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
Ferrari, Renault & McLaren sowieso. Twijfelend zeg ik ook BMW...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welke coureurs rijden er deze race met KERS?
Yeah, I just heared them saying itquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:00 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ze gaan snoeihard op de supersoft!
->quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welke coureurs rijden er deze race met KERS?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Renault, Ferrari, McLaren en bij BMW Sauber heeft alleen Heidfeld het. De rest van de teams gebruikt geen KERS op het moment.
Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.
Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het door de diskwalificatie van Toyota geen 20ste plek meer maar 18e.
Oh, sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7
Er zijn digitale abo's zonder BBC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, sorry
Maar BBC One leek me een publieke zender (iig op de kabel, UPC hier). Ik zal niets meer verraden danHier is Q3 bijna afgelopen iig, dan ga ik wss naar RTL 7 zappen. Eesst nog even kijjken naar Coulthard en Jordan wat zeigaan zeggen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]En nu pas de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 't alleen al gelezen
Zonder iets te verraden:
Wat een uitslag!![]()
Wie had dat gedacht??!!
Press conference op BBC nu!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Yep, Digitenne hiero, met alleen BBC Prime (waarop nu een programma over tuinen (quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yeah, daar moest ik aan denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn digitale abo's zonder BBC.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:
1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:
http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm
(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)
2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy
3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan
4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.
5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm![]()
Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.
Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
Thanx! Ik zal het straks eens proberen (ik ben niet zo'n held met computerdingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Sally het volgende:
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
[..]
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race.
-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Zal nog effe aankijken in het topic wat andere fijn vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.
Heb wel interesse in 2008
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Dat is wel zo'n beetje één van de grootste blunders ooit geweest in de F1.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Alleen lullen ze toch door Teamradio heen als het allang in beeld is. 't Enige minpuntjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
Zelfs de belgen waren de afgelopen jaren beter in commentaar, die Olav is een blinde mol die, zelfs met Ferraribril, nog geen McLaren van een Toro Rosso kan onderscheiden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
Tuurlijk niet; opladen en naar de start cruisen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up rondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:
[..]
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze kunnen KERS opladen door te remmen. En dat doen ze ook veelvuldig tijdens hun opwarmronde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:
[..]
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef wimderon het volgende:
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie![]()
'Hamilton staat zo ver naar achteren![]()
'
Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.
En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
Het ergste is dat ze het commentaat bij de beelden nooit live is ingesproken, en ze dan doen of ze zo geweldig van alles op de hoogte zijn. Ik kan me herinneren dat Hakkinen ooit een jumpstart maakte en 4,6 cm naar voren reed voor het licht uit ging. Toen zie de commentator op dat moment: Het lijkt of Hakkinen iets naar voren schuift, ja hoor, een jumpstart. Terwijl dat echt nooit van afstand te zien was met het blote oog, alleen als je dat wist (door de straf die tijdens de race werd uitgedeeld) kon je het in de herhaling in slow-motion zien. Wat een kneuzen zitten daar,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
jij gaat serieus om 8 uur 's ochtends aan het bier?quote:
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
Wat is er belachelijk dan aan de startopstelling? Is toch juist mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
quote:
Same story, morgenochtend hier weer rond zevenen aanwezig. In het Alonso shirtje en petje mijn idool aanmoedigen!quote:
Niet dus. Ze kunnen en mogen dat systeem niet opladen voor de race.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
Geen herhaling voor mij, maar gewoonlijk was het dan rond 3 uur thuiskomen en TV aanzetten idd.. Nu moet je gaan slapen voor 7 of enorm lang opblijven..quote:Op zondag 29 maart 2009 05:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.
Nu wordt het herhaling checken
quote:Op zondag 29 maart 2009 06:44 schreef Vitalogy het volgende:
Blijkt dat ding niet vanzelf naar zomertijd te gaan
Het is zondag...quote:Op zondag 29 maart 2009 06:48 schreef Espabilado het volgende:
Goed, ik ben nog wakkermisschien dan toch maar meepikken... zal alleen beetje ten koste gaan van tentamen maandag
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dagquote:
Studio is geschrapt. Komt niet meerquote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
Niet dat ik speciaal ben opgestaan, maar ---> BBC.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
Hip brilletje ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoelang is die olaf al zo afgevallen joh? hij is volgens mij wel 25 kilo kwijt
Voorbeschouwing op en neer zappen.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:06 schreef -CRASH- het volgende:
En op welke zender bekijken we de race
RTL7
RTL+
BBC1
Nee, zit nog lekker aan het bierquote:
nope....quote:
Nog geen 3 uurtjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mogge Voss... lekker 5 uurtjes slaap gehad? knap hoor dat je er ben
De koffie en m'n chocolate chip cookies zijn er al doorheen hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben er bij en de koffie is warm en bruin
Mij ook en dit was maar een kort nachtjequote:Op zondag 29 maart 2009 07:10 schreef northernlight81 het volgende:
Een nacht overslaan gaat me makkelijker af dan op zondag om 7 uur opstaan.
The Wire marathonquote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
nope....
Ik heb de hele nacht doorgebracht
Met Burnout paradise (PS3).
En de tijd vloog voorbij.
BBCquote:Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef Tazz het volgende:
zo, eerste reclame weer op RTL7
zal mij benieuwen of dat het tijdens de race ook weer zo bagger is...
van dat commentaar op de belg val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:31 schreef Tazz het volgende:
RTL7 gaat wel, baal alleen van die irri reclames. schakel dan over naar BBC (vorig jaar ook nog bij de Belg gekeken, maar geen idee of die hem ook weer uitzenden)
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:30 schreef Schunckelstar het volgende:
goedemorgen![]()
de frituur staat al aan, kijken of partysnacks om half 8 s'morgens ook lekker zijn
met eddie jordanquote:Op zondag 29 maart 2009 07:32 schreef Atreidez het volgende:Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
quote:
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.quote:
Heb al ff muziek aanstaan..... want anders val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.
Moeheid begint toe te slaan trouwensmag wel beginnen nu
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:37 schreef voyeur het volgende:
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Oh, nog niet aan leagues gedacht.. Als je er eentje aan maakt dan join ik mquote:Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
die starten uit de pitstraatquote:Op zondag 29 maart 2009 08:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Zijn de toyota's toch gedisqualified??
GO!!!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 08:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gaat beginnen.![]()
Veel plezier fokkers
Jaren teamgenoot geweest van Schumacherquote:Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef -CRASH- het volgende:
Barri wat doe je.......
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jaren teamgenoot geweest van Schumacher
toerenbegrenzer ?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is dat geluid toch aan het einde van het rechte stuk in die motor? De motor lijkt wel over te slaan.
Ja, dat vermoed ik ook maar het klinkt anders dan een begrenzer. Ik zal later 's een filmpje uploaden.quote:
Rubens ook, al heeft die nu wat minder vleugelquote:
yup Kimi al naar harde bandenquote:Op zondag 29 maart 2009 08:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, Kimi al lekker aan het glijden op die slicks. Die softs lijken er al ver aan te zijn..
Met die nieuwe vleugel is het net een kartbumperquote:Op zondag 29 maart 2009 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rubens denkt dat ie een botsautootje heeft?
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
Voor Maleisië nemen ze alleen regenbanden mee.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:21 schreef Tazz het volgende:
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
+ Kubicaquote:Op zondag 29 maart 2009 08:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:23 schreef Atreidez het volgende:
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden
Ok, JB in de pits: SC nog niet deployed?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
Verder op deel 3..quote:Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
Nog een half jaar aanbaggeren dus en Williams gaat een nieuwe coureur regelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |