abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:11:56 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494242
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yep, Digitenne hiero, met alleen BBC Prime (waarop nu een programma over tuinen ( ) te zien is).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494314
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yeah, daar moest ik aan denken met name Digitenne is een 'beruchte'..

Edit: hihihi, ik zat goed, sorry nogmaals StateOfMind.

Er is een hele post naar de streams van de BBC, maar geen idee of die 't *nu* nog doen (tv is afgelopen). RowanF1 heeft een linkje nar Justin.tv, waar hij mss de kwali van BBC ook heeft opgenomen om die terug te kijken.

Even zoeken...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67494400
http://nl.justin.tv/rowanf1 -> geen uitzending meer. En ik zie ook geen kwali om terug te kijken. Wel free practice 1.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:19:15 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494421
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494441
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:21:36 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494482
Nu pas op 7 van Hamilton. Toch jammer voor hem. Is toch samen met Raikonnen mijn favoriete coureur. Al sta ik ook zeker wel acher Jensen en Rubens. Ik gun het Brawn wel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494500
McLaren verslagen door BrawnGP!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:23:16 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494529
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Sally het volgende:
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
[..]


Thanx! Ik zal het straks eens proberen (ik ben niet zo'n held met computerdingen )
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:25:09 #111
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494592
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:30:26 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494741
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:33:35 #113
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494822
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
Zal nog effe aankijken in het topic wat andere fijn vinden.
Begin ik met uploaden van de races
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:37 #114
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67494851
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
ff wachten nog
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:38:14 #115
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_67494945
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
100%
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:46:58 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67495140
Button Barrichello Brawn

Ge-wel-dig
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:47:55 #117
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67495168
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67495461
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Dat is wel zo'n beetje één van de grootste blunders ooit geweest in de F1.
Echt een enorm goed zakelijk en technisch inzicht hebben ze in Japan dus ook niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:13:27 #119
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67495751
wat denk je het economische klimaat daar de afgelopen jaren bekijken, met hun rente van 0%
ff wachten nog
pi_67497478
Net ff gekeken, was leuk! Alleen de uiteindelijke laatste ronde viel beetje tegen, wat minder dicht bij elkaar dan Q2.

Barrichello leek in zn 'fast lap' een beetje zenuwachtig! paar schakelfoutjes en minder strakke lijnen, daarom ook 3 tiende achter button denk ik, waar ie rest van weekend of sneller was of binnen een 1 tiende.
pi_67497583
Oh ik zie nu ronde van button nog eens in onboard... wat een ziek strakke ronde!

Heb overigens nog nooit zo geboeid naar een Q1 en Q2 zitten kijken (enorme deja vu nu ik dit type btw), ik kijk al 11 jaar formule 1, en laatste jaren zwakte mn interesse steeds verder af maar dit kan wel eens leuk seizoen worden
pi_67497659
Zijn de beelden van de training nog ergens terug te zien?
pi_67497767
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Alleen lullen ze toch door Teamradio heen als het allang in beeld is. 't Enige minpuntje

Tof dat Eddie Jordan nog even Sir Richard Branson interviewde als nieuwe sponsor van Brawn GP. En dat David Coulthard toch nog commentaar kwam leveren, alleen wel achter de paddock en tussen de sessies door. DC zat vast aan de pitwall bij Brawn GP mee te kijken toen de wagens aan het rijden waren
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67497978
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
pi_67498036
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:43:27 #126
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67498189
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Zelfs de belgen waren de afgelopen jaren beter in commentaar, die Olav is een blinde mol die, zelfs met Ferraribril, nog geen McLaren van een Toro Rosso kan onderscheiden.
De fouten die die man maakt ongeveer drie per zin.

Tot zover mijn gezeur.

BBC
Hamilton
Brawn GP
Kimi
Feyenoord!!! * Barça
pi_67498297
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:51:27 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67498382
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
Tuurlijk niet; opladen en naar de start cruisen!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_67498384
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
pi_67498497
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
pi_67499196
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
'Brawn GP verrassend vooraan '

Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
pi_67499821
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze kunnen KERS opladen door te remmen. En dat doen ze ook veelvuldig tijdens hun opwarmronde.

Sterker nog, er zijn er die tegelijk gas geven en remmen om ze extra op te warmen.

Dus ja, bij de start zullen ze zeker al iets in hun systeem hebben zitten.
Of het extra voordeel geeft bij de start weet ik niet. Ze hebben al geen TC meer en als je er dan nog eens 82PK op gooit dan moet je wel heel voorzichtig zijn met je gaspedaal dunkt me.

Maargoed, we zullen zien.

Het bier staat hier iig al koud
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_67500077
Hup Brawn
pi_67500362
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef wimderon het volgende:
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
pi_67500985
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_67501422
Ik heb Rosberg als winnaar en Alonso op het podium.
Dat laatste geloof ik niet echt overigens.
pi_67501521
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
Het ergste is dat ze het commentaat bij de beelden nooit live is ingesproken, en ze dan doen of ze zo geweldig van alles op de hoogte zijn. Ik kan me herinneren dat Hakkinen ooit een jumpstart maakte en 4,6 cm naar voren reed voor het licht uit ging. Toen zie de commentator op dat moment: Het lijkt of Hakkinen iets naar voren schuift, ja hoor, een jumpstart. Terwijl dat echt nooit van afstand te zien was met het blote oog, alleen als je dat wist (door de straf die tijdens de race werd uitgedeeld) kon je het in de herhaling in slow-motion zien. Wat een kneuzen zitten daar,
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_67501557
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
Het bier staat hier iig al koud
jij gaat serieus om 8 uur 's ochtends aan het bier? Ik denk dat ik gewoon een goeie emmer koffie zet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2009 @ 22:28:24 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67506560
Morgenvroeg denk ik de race maar even kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:32:29 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67506702
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67507275
TVP
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:57:15 #142
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67507558
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:58:58 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67507620
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
Wat is er belachelijk dan aan de startopstelling? Is toch juist mooi!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67508114
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
Calmer than you are
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:15:55 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67508125
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67508239
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Dos37 het volgende:

[..]



Dan ga ik mijn nest 's in. Lange dag gehad en wil het risico niet lopen door de wekker heen te slapen
Calmer than you are
pi_67509073
tvp
............................
pi_67510027
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  zondag 29 maart 2009 @ 00:59:17 #149
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67510192
Ik ga de herhaling wel kijken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 maart 2009 @ 01:30:12 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67510664
nou maar eens gaan slapen tot strkas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 29 maart 2009 @ 01:32:58 #151
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67510708
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:30 schreef rubbereend het volgende:
nou maar eens gaan slapen tot strkas
Same story, morgenochtend hier weer rond zevenen aanwezig. In het Alonso shirtje en petje mijn idool aanmoedigen!
Feyenoord Rotterdam
pi_67511053
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Bolter het volgende:

[..]

Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
Niet dus. Ze kunnen en mogen dat systeem niet opladen voor de race.
Ze laden het op tijdens de opwarmronde.

Het is echt niet zo dat ze die auto ff aan de oplader hangen voor de race!

Anyway, ik ga naar bed anders ga ik het nooit redden op tijd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_67512141
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.

Nu wordt het herhaling checken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')