abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67494212
Ik kijk rtl wat zijn die voor en achtervleugels wennen zeg Ook vreemd dat sommige teams wel met KERS rijden en andere niet.
pi_67494223
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu pas de spoiler Ik heb 't alleen al gelezen


Zonder iets te verraden:
Wat een uitslag! Wie had dat gedacht??!!

Press conference op BBC nu!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:11:56 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494242
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yep, Digitenne hiero, met alleen BBC Prime (waarop nu een programma over tuinen ( ) te zien is).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494314
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yeah, daar moest ik aan denken met name Digitenne is een 'beruchte'..

Edit: hihihi, ik zat goed, sorry nogmaals StateOfMind.

Er is een hele post naar de streams van de BBC, maar geen idee of die 't *nu* nog doen (tv is afgelopen). RowanF1 heeft een linkje nar Justin.tv, waar hij mss de kwali van BBC ook heeft opgenomen om die terug te kijken.

Even zoeken...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67494400
http://nl.justin.tv/rowanf1 -> geen uitzending meer. En ik zie ook geen kwali om terug te kijken. Wel free practice 1.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:19:15 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494421
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494441
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:21:36 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494482
Nu pas op 7 van Hamilton. Toch jammer voor hem. Is toch samen met Raikonnen mijn favoriete coureur. Al sta ik ook zeker wel acher Jensen en Rubens. Ik gun het Brawn wel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67494500
McLaren verslagen door BrawnGP!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:23:16 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494529
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Sally het volgende:
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
[..]


Thanx! Ik zal het straks eens proberen (ik ben niet zo'n held met computerdingen )
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:25:09 #111
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494592
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:30:26 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67494741
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race .

-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:33:35 #113
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67494822
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.

Heb wel interesse in 2008
Zal nog effe aankijken in het topic wat andere fijn vinden.
Begin ik met uploaden van de races
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:34:37 #114
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67494851
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
ff wachten nog
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:38:14 #115
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_67494945
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
100%
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:46:58 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67495140
Button Barrichello Brawn

Ge-wel-dig
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:47:55 #117
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67495168
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67495461
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Dat is wel zo'n beetje één van de grootste blunders ooit geweest in de F1.
Echt een enorm goed zakelijk en technisch inzicht hebben ze in Japan dus ook niet.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:13:27 #119
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_67495751
wat denk je het economische klimaat daar de afgelopen jaren bekijken, met hun rente van 0%
ff wachten nog
pi_67497478
Net ff gekeken, was leuk! Alleen de uiteindelijke laatste ronde viel beetje tegen, wat minder dicht bij elkaar dan Q2.

Barrichello leek in zn 'fast lap' een beetje zenuwachtig! paar schakelfoutjes en minder strakke lijnen, daarom ook 3 tiende achter button denk ik, waar ie rest van weekend of sneller was of binnen een 1 tiende.
pi_67497583
Oh ik zie nu ronde van button nog eens in onboard... wat een ziek strakke ronde!

Heb overigens nog nooit zo geboeid naar een Q1 en Q2 zitten kijken (enorme deja vu nu ik dit type btw), ik kijk al 11 jaar formule 1, en laatste jaren zwakte mn interesse steeds verder af maar dit kan wel eens leuk seizoen worden
pi_67497659
Zijn de beelden van de training nog ergens terug te zien?
pi_67497767
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Alleen lullen ze toch door Teamradio heen als het allang in beeld is. 't Enige minpuntje

Tof dat Eddie Jordan nog even Sir Richard Branson interviewde als nieuwe sponsor van Brawn GP. En dat David Coulthard toch nog commentaar kwam leveren, alleen wel achter de paddock en tussen de sessies door. DC zat vast aan de pitwall bij Brawn GP mee te kijken toen de wagens aan het rijden waren
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67497978
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
pi_67498036
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')