quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]En nu pas de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 't alleen al gelezen
Zonder iets te verraden:
Wat een uitslag!![]()
Wie had dat gedacht??!!
Press conference op BBC nu!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Yep, Digitenne hiero, met alleen BBC Prime (waarop nu een programma over tuinen (quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn digitale abo's zonder BBC.
Yeah, daar moest ik aan denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Er zijn digitale abo's zonder BBC.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:
1. Zoek een proxy uit Groot-Brittanniė. Dit kan via bijv:
http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm
(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)
2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy
3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan
4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.
5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm![]()
Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.
Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
Thanx! Ik zal het straks eens proberen (ik ben niet zo'n held met computerdingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Sally het volgende:
Hier de uitleg hoe een Britse stream te kunnen kijken (uit Deel 1 van de racetopics):
[..]
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:25 schreef RowanF1 het volgende:
Morgen bij de race zend ik live BBC/RTL7 (voorkeur?) uit op Justin. Neem ik ook op, dus hele race is ook terug te zien op Justin na de race.
-edit-
Nog animo voor alle races van vorig jaar?
Heb alle races uit 2008 nog in DivX op m'n harde schijf (~700mb).
Zal nog effe aankijken in het topic wat andere fijn vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nederlands commentaar is wel prettiger om te volgen.
Heb wel interesse in 2008
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Dat is wel zo'n beetje één van de grootste blunders ooit geweest in de F1.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wat zullen ze trouwens balen bij Honda.
Alleen lullen ze toch door Teamradio heen als het allang in beeld is. 't Enige minpuntjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef M.Melandri het volgende:
Ben wel benieuwd naar de ferrari's (KERS) bij de start.
Zelfs de belgen waren de afgelopen jaren beter in commentaar, die Olav is een blinde mol die, zelfs met Ferraribril, nog geen McLaren van een Toro Rosso kan onderscheiden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
Tuurlijk niet; opladen en naar de start cruisen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up rondequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:
[..]
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze kunnen KERS opladen door te remmen. En dat doen ze ook veelvuldig tijdens hun opwarmronde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:
[..]
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef wimderon het volgende:
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie![]()
'Hamilton staat zo ver naar achteren![]()
'
Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.
En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
Het ergste is dat ze het commentaat bij de beelden nooit live is ingesproken, en ze dan doen of ze zo geweldig van alles op de hoogte zijn. Ik kan me herinneren dat Hakkinen ooit een jumpstart maakte en 4,6 cm naar voren reed voor het licht uit ging. Toen zie de commentator op dat moment: Het lijkt of Hakkinen iets naar voren schuift, ja hoor, een jumpstart. Terwijl dat echt nooit van afstand te zien was met het blote oog, alleen als je dat wist (door de straf die tijdens de race werd uitgedeeld) kon je het in de herhaling in slow-motion zien. Wat een kneuzen zitten daar,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
jij gaat serieus om 8 uur 's ochtends aan het bier?quote:
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
Wat is er belachelijk dan aan de startopstelling? Is toch juist mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
quote:
Same story, morgenochtend hier weer rond zevenen aanwezig. In het Alonso shirtje en petje mijn idool aanmoedigen!quote:
Niet dus. Ze kunnen en mogen dat systeem niet opladen voor de race.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
Geen herhaling voor mij, maar gewoonlijk was het dan rond 3 uur thuiskomen en TV aanzetten idd.. Nu moet je gaan slapen voor 7 of enorm lang opblijven..quote:Op zondag 29 maart 2009 05:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.
Nu wordt het herhaling checken
quote:Op zondag 29 maart 2009 06:44 schreef Vitalogy het volgende:
Blijkt dat ding niet vanzelf naar zomertijd te gaan
Het is zondag...quote:Op zondag 29 maart 2009 06:48 schreef Espabilado het volgende:
Goed, ik ben nog wakkermisschien dan toch maar meepikken... zal alleen beetje ten koste gaan van tentamen maandag
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dagquote:
Studio is geschrapt. Komt niet meerquote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
Niet dat ik speciaal ben opgestaan, maar ---> BBC.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
Hip brilletje ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoelang is die olaf al zo afgevallen joh? hij is volgens mij wel 25 kilo kwijt
Voorbeschouwing op en neer zappen.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:06 schreef -CRASH- het volgende:
En op welke zender bekijken we de race
RTL7
RTL+
BBC1
Nee, zit nog lekker aan het bierquote:
nope....quote:
Nog geen 3 uurtjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mogge Voss... lekker 5 uurtjes slaap gehad? knap hoor dat je er ben
De koffie en m'n chocolate chip cookies zijn er al doorheen hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben er bij en de koffie is warm en bruin
Mij ook en dit was maar een kort nachtjequote:Op zondag 29 maart 2009 07:10 schreef northernlight81 het volgende:
Een nacht overslaan gaat me makkelijker af dan op zondag om 7 uur opstaan.
The Wire marathonquote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
nope....
Ik heb de hele nacht doorgebracht
Met Burnout paradise (PS3).
En de tijd vloog voorbij.
BBCquote:Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef Tazz het volgende:
zo, eerste reclame weer op RTL7
zal mij benieuwen of dat het tijdens de race ook weer zo bagger is...
van dat commentaar op de belg val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:31 schreef Tazz het volgende:
RTL7 gaat wel, baal alleen van die irri reclames. schakel dan over naar BBC (vorig jaar ook nog bij de Belg gekeken, maar geen idee of die hem ook weer uitzenden)
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:30 schreef Schunckelstar het volgende:
goedemorgen![]()
de frituur staat al aan, kijken of partysnacks om half 8 s'morgens ook lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |