Niet dat ik speciaal ben opgestaan, maar ---> BBC.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
Hip brilletje ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoelang is die olaf al zo afgevallen joh? hij is volgens mij wel 25 kilo kwijt
Voorbeschouwing op en neer zappen.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:06 schreef -CRASH- het volgende:
En op welke zender bekijken we de race
RTL7
RTL+
BBC1
Nee, zit nog lekker aan het bierquote:
nope....quote:
Nog geen 3 uurtjes.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mogge Voss... lekker 5 uurtjes slaap gehad? knap hoor dat je er ben
De koffie en m'n chocolate chip cookies zijn er al doorheen hier.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, ik ben er bij en de koffie is warm en bruin
Mij ook en dit was maar een kort nachtjequote:Op zondag 29 maart 2009 07:10 schreef northernlight81 het volgende:
Een nacht overslaan gaat me makkelijker af dan op zondag om 7 uur opstaan.
The Wire marathonquote:Op zondag 29 maart 2009 07:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
nope....
Ik heb de hele nacht doorgebracht
Met Burnout paradise (PS3).
En de tijd vloog voorbij.
BBCquote:Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef Tazz het volgende:
zo, eerste reclame weer op RTL7
zal mij benieuwen of dat het tijdens de race ook weer zo bagger is...
van dat commentaar op de belg val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:31 schreef Tazz het volgende:
RTL7 gaat wel, baal alleen van die irri reclames. schakel dan over naar BBC (vorig jaar ook nog bij de Belg gekeken, maar geen idee of die hem ook weer uitzenden)
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:30 schreef Schunckelstar het volgende:
goedemorgen![]()
de frituur staat al aan, kijken of partysnacks om half 8 s'morgens ook lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |