Same story, morgenochtend hier weer rond zevenen aanwezig. In het Alonso shirtje en petje mijn idool aanmoedigen!quote:
Niet dus. Ze kunnen en mogen dat systeem niet opladen voor de race.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
Geen herhaling voor mij, maar gewoonlijk was het dan rond 3 uur thuiskomen en TV aanzetten idd.. Nu moet je gaan slapen voor 7 of enorm lang opblijven..quote:Op zondag 29 maart 2009 05:13 schreef Espabilado het volgende:
Ze hadden de race echt gewoon om 14:00 moeten doen plaatselijke tijd, dan had ik nu zitten kijken.
Nu wordt het herhaling checken
quote:Op zondag 29 maart 2009 06:44 schreef Vitalogy het volgende:
Blijkt dat ding niet vanzelf naar zomertijd te gaan
Het is zondag...quote:Op zondag 29 maart 2009 06:48 schreef Espabilado het volgende:
Goed, ik ben nog wakkermisschien dan toch maar meepikken... zal alleen beetje ten koste gaan van tentamen maandag
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dagquote:
Studio is geschrapt. Komt niet meerquote:Op zondag 29 maart 2009 07:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus is om 10 uur 's ochtends gaan slapen niet bevorderlijk voor leren en voor het opstaan de volgende dag
Snap niet dat jullie opstaan voor de voorbeschouwing trouwens, die is toch altijd van een niveautje 0,0 met klapvee in de studio?![]()
Hoewel ms dit keer wel interessant ivm regelementswijzigingen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |