abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:43:27 #126
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67498189
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:34 schreef Game_Error het volgende:
Wat is de BBC toch geniaal, zolang ze het daar uitzenden ga ik nooit meer kijken naar die prutsers bij RTL, en eddie en david als commentatoren zijn ook echt geniaal.
Zelfs de belgen waren de afgelopen jaren beter in commentaar, die Olav is een blinde mol die, zelfs met Ferraribril, nog geen McLaren van een Toro Rosso kan onderscheiden.
De fouten die die man maakt ongeveer drie per zin.

Tot zover mijn gezeur.

BBC
Hamilton
Brawn GP
Kimi
Feyenoord!!! * Barça
pi_67498297
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Hebben ze dan al genoeg energie in de batterij om een flinke boost te genereren?
Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:51:27 #128
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67498382
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
Tuurlijk niet; opladen en naar de start cruisen!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_67498384
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:47 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Hmm dat bedenk ik me nu ook idd. Ze moeten zeker eerst een raceronde gereden hebben...
ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
pi_67498497
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
pi_67499196
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
'Brawn GP verrassend vooraan '

Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
pi_67499821
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:51 schreef UnoclaM het volgende:

[..]

ik meende ergens gelezen te hebben dat ze KERS al kunnen opladen tijdens de warming up ronde
Ze kunnen KERS opladen door te remmen. En dat doen ze ook veelvuldig tijdens hun opwarmronde.

Sterker nog, er zijn er die tegelijk gas geven en remmen om ze extra op te warmen.

Dus ja, bij de start zullen ze zeker al iets in hun systeem hebben zitten.
Of het extra voordeel geeft bij de start weet ik niet. Ze hebben al geen TC meer en als je er dan nog eens 82PK op gooit dan moet je wel heel voorzichtig zijn met je gaspedaal dunkt me.

Maargoed, we zullen zien.

Het bier staat hier iig al koud
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_67500077
Hup Brawn
pi_67500362
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef wimderon het volgende:
De NOS net met hun bijdrage in het sportjournaal met hun Hamilton-fixatie

'Hamilton staat zo ver naar achteren '
Echt, volgen ze daar uberhaupt het offseason wel
Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
pi_67500985
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze zeiden dat het kwam doordat hij zijn versnellingsbak moest wisselen. Nee, zonder die wissel had hij lekker vooraan gestaan.

En verder geen enkele melding van de diskwalificatie van Toyota. Maar goed, de NOS en de Formule 1 is een kansloze combinatie. De hoop dat het ooit wat wordt daar, heb ik al in ieder geval allang opgegeven.
Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_67501422
Ik heb Rosberg als winnaar en Alonso op het podium.
Dat laatste geloof ik niet echt overigens.
pi_67501521
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, en dan ook nog die dooie lul die verslaggeeft.
Het ergste is dat ze het commentaat bij de beelden nooit live is ingesproken, en ze dan doen of ze zo geweldig van alles op de hoogte zijn. Ik kan me herinneren dat Hakkinen ooit een jumpstart maakte en 4,6 cm naar voren reed voor het licht uit ging. Toen zie de commentator op dat moment: Het lijkt of Hakkinen iets naar voren schuift, ja hoor, een jumpstart. Terwijl dat echt nooit van afstand te zien was met het blote oog, alleen als je dat wist (door de straf die tijdens de race werd uitgedeeld) kon je het in de herhaling in slow-motion zien. Wat een kneuzen zitten daar,
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_67501557
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:49 schreef vosss het volgende:
Het bier staat hier iig al koud
jij gaat serieus om 8 uur 's ochtends aan het bier? Ik denk dat ik gewoon een goeie emmer koffie zet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2009 @ 22:28:24 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67506560
Morgenvroeg denk ik de race maar even kijken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:32:29 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67506702
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67507275
TVP
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:57:15 #142
154880 Bolter
Awesomeness
pi_67507558
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ok, dat mag dus wel? Dan wordt het interessant om te zien wat het verschil is bij de start.
Nogmaals; ze kunnen dat systeem gewoon opladen vantevoren...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:58:58 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_67507620
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Moet morgenvroeg voetballen, kan denk ik net de finish nog even zien. Met zo'n belachelijke startopstelling heb ik geen zin om er nog vroeger uit te gaan.
Wat is er belachelijk dan aan de startopstelling? Is toch juist mooi!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67508114
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
Calmer than you are
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:15:55 #145
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67508125
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is toch 8 uur nieuwe tijd morgenochtend?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67508239
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Dos37 het volgende:

[..]



Dan ga ik mijn nest 's in. Lange dag gehad en wil het risico niet lopen door de wekker heen te slapen
Calmer than you are
pi_67509073
tvp
............................
pi_67510027
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  zondag 29 maart 2009 @ 00:59:17 #149
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67510192
Ik ga de herhaling wel kijken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 maart 2009 @ 01:30:12 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67510664
nou maar eens gaan slapen tot strkas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')