zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Slicks? Aanpassingen van twee buitenbochten? Smallere achtervleugel toch niet het door de FIA beoogde effect van minder downforce? Geen winglets meer en dus minder of juist meer downforce?
Edit: en dé diffuser, uiteraardMaar ik las net dat als men bij de tijden van die teams een halve seconde optelt, dat men dan nog onder de tijd van Ferrari zit.
McLaren-fanboys die een heel vervelend begin van het seizoen gaan hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Was het niet zo dat de vrijdagen nu ook meetellen voor de testkilometers? Of is dat idiote plan nu ook al weer van tafel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Burnie88 het volgende:
Shit, vannacht in slaap gevallen tijdens VT1. Maar niet gek, in het eerste halfuur helemaal geen actie. Snap ik trouwens niet; het lijkt me dat alle teams zoveel mogelijk data willen vergaren.
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.
Omdat ze gestroomlijnder zijn zouden ze op top harder gaan, maar aan de andere kant zijn de motoren ook begrenst op 18.000 ipv 19.000 rpm vorig jaar.
De twee aangepaste bochten zullen het dan wel zijn
edit: de verstelbare voorvleugel vergeet ik helemaal![]()
dan kan nog wel eens behoorlijk wat schelen.
vergeet de klok niet te verzettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:35 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik morgen een kater heb als de wekker gaat om kwart voor 7
ow tel jij zoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME! Maak me nou niet aan het twijfelen lul! Morgen is nog gewoon deze tijd!!!
Ik heb het over de kwalificatie he; dat is morgen voor mij want ik heb nog niet geslapen; dus morgen en dus nog wintertijd!!
En slicks zorgen ook voor een lagere topsnelheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow tel jij zovoor mij is het al zaterdag
dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:58 schreef WEST het volgende:
[..]
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.
is hij ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht altijd dat Rosberg de zoon was van Keke
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosbergquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."
Vandaar.
Echt wel. Maar die stelde sowieso al per bocht de rembalans en alles bij. Alles voor de minuscule winst per ronde! En juist daarom was het zo'n geniale, gedreven man.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef vosss het volgende:
Schumacher was er zo 1. Gegarandeerd dat hij als geen ander elke ronde keer op keer bezig was met die vleugelafstelling.
Ok nu begrijp ik hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosberg
Nico Rosberg (Wiesbaden, 27 juni 1985) is een Duits-Fins Formule 1-coureur. Hij is de zoon van wereldkampioen Formule 1 Keke Rosberg uit Finland. Nico zelf heeft de Duitse nationaliteit van zijn moeder. Hij spreekt Duits, Frans, Engels en Italiaans en slechts een heel klein beetje Fins.
quote:Geen studioprogramma RTL [GP]
MELBOURNE - RTL GP schrapt dit seizoen uit bezuinigingsoverwegingen het studioprogramma rondom de Grands Prix.
afbeelding vergroten Olav Mol en Allard Kalff. FOTO KIPPA
Commentator Olav Mol maakt nu bij alle GP’s een voorbeschouwing van een uur, zondag met onder meer een interview met Robert Kubica.
De uitzending begint zondagochtend om zeven uur, de race om acht uur.
Ben er wel blij om. Dat studioprogramma vond ik toch dikke onzin en zat de échte voorbeschouwing van Olav alleen maar in de weg.quote:
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meerquote:
Pitstopspel missen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meer.
Prima, de voorbeschouwing ter plekke: nieuwtjes, interviewtje, klaar. Dat geëmmer in die studio elke keer was tenenkrommend.
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:18 schreef Atreidez het volgende:
Ff moeten zoeken, maar er is weer beeldhttp://zomse.com/10gp-formula-1-australia.htm
Ja, das Anthony Davidson dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
Olav laat hem vast een stroopwafel eten en wat zinnetjes in het Nederlands zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Atreidez het volgende:
Coulthard is een schot, en dat hoor je wel ook hoorZou Olav m nog iets over de wedstrijd vragen, Ned - Sco vanavond?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Olav laat hem vast een stroopwafel eten en wat zinnetjes in het Nederlands zeggen
dat zou een farce zyn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoop dat Ferrari in de top 10 komt, anders gaan die 3 teams dat hoger beroep vast verliezen...
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou niet de eerste keer zijn
helaas heb je gelijk! Altyd als ze zeuren winnen ze de case. Ferrariquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou niet de eerste keer zijn
Niet saai voor mij hoor. Ben al jaaaren Button-fan, en de laatste jaren had ik weinig reden tot vreugdequote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:45 schreef MonoSynth het volgende:
Brawn is verstoppertje aan het spelen... Als ze er ineens een 1:24 uit weten te persen gaan we morgen een saaaie race krijgen
Ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet saai voor mij hoor. Ben al jaaaren Button-fan, en de laatste jaren had ik weinig reden tot vreugde
Honda had daar inderdaad niet gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:02 schreef MonoSynth het volgende:
BULLSHIT dat Honda daar had gestaan. Dit laat alleen zien hoe enorm brak die motor van hun was.
Vergeet niet dat dit de eerste volledig door Ross Brawn ontworpen auto is bij Brawn GP / Honda sinds hij daar de boel leidt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:02 schreef MonoSynth het volgende:
BULLSHIT dat Honda daar had gestaan. Dit laat alleen zien hoe enorm brak die motor van hun was.
Volgens Olav Mol dus welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:03 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Honda had daar inderdaad niet gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |