dat zou een farce zyn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoop dat Ferrari in de top 10 komt, anders gaan die 3 teams dat hoger beroep vast verliezen...
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou niet de eerste keer zijn
helaas heb je gelijk! Altyd als ze zeuren winnen ze de case. Ferrariquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat zou niet de eerste keer zijn
Niet saai voor mij hoor. Ben al jaaaren Button-fan, en de laatste jaren had ik weinig reden tot vreugdequote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:45 schreef MonoSynth het volgende:
Brawn is verstoppertje aan het spelen... Als ze er ineens een 1:24 uit weten te persen gaan we morgen een saaaie race krijgen
Ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 07:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet saai voor mij hoor. Ben al jaaaren Button-fan, en de laatste jaren had ik weinig reden tot vreugde
Honda had daar inderdaad niet gestaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:02 schreef MonoSynth het volgende:
BULLSHIT dat Honda daar had gestaan. Dit laat alleen zien hoe enorm brak die motor van hun was.
Vergeet niet dat dit de eerste volledig door Ross Brawn ontworpen auto is bij Brawn GP / Honda sinds hij daar de boel leidt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:02 schreef MonoSynth het volgende:
BULLSHIT dat Honda daar had gestaan. Dit laat alleen zien hoe enorm brak die motor van hun was.
Volgens Olav Mol dus welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:03 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Honda had daar inderdaad niet gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |