Ow fuck, goed dat je het vraagt!! Dit weekend gaat de klok verzet worden en ik heb echt geen idee of dat nou vrijdag, zaterdag of zondag is en offie voor of achteruit gaat!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn de tijden van zondag zomertijd?
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zijn de tijden van zondag zomertijd?
In de nacht van zaterdag op zondag, om 2 uur geloof ik, gaat de klok een uur vooruitquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow fuck, goed dat je het vraagt!! Dit weekend gaat de klok verzet worden en ik heb echt geen idee of dat nou vrijdag, zaterdag of zondag is en offie voor of achteruit gaat!
Iemand?
Ik dacht namelijk bv dat de race om 7 uur zou beginnen. De klok gaat een uur vooruit toch?
Ze laten de GP ook later starten voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef LeXX het volgende:
TVP, met als verbazing dat de GP zo laat begint. Vroegah begon de race toch altijd rond 5 uur? Niet dat ik het nu vervelend vind hoor
dat is voor europa gunstiger. ik heb liever gewoon om 4 uur de start met een biertje na het stappen en een broodje kebab op de bank. 8 uur heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef LeXX het volgende:
TVP, met als verbazing dat de GP zo laat begint. Vroegah begon de race toch altijd rond 5 uur? Niet dat ik het nu vervelend vind hoor
Ja hier nog 1, voor Malaisie en China ben ik ook al niet mn bed uit te krijgen, dus waag het te betwijfelen of mn wekker me wakker krijg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is voor europa gunstiger. ik heb liever gewoon om 4 uur de start met een biertje na het stappen en een broodje kebab op de bank. 8 uur heb ik een hekel aan.
Een paar uurtjes slapen en dan F1 kijken klinkt anders ook wel goed. Hopelijk gaat de kroeg voor de race los.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is voor europa gunstiger. ik heb liever gewoon om 4 uur de start met een biertje na het stappen en een broodje kebab op de bank. 8 uur heb ik een hekel aan.
De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BBC zendt het toch niet uit voor ons Nederlanders? Of toch wel??
Aha, dat Red Button gedoe is alleen voor de vrije trainingen. I get it.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.
ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Jezza het volgende:
Ik ga alles maar proberen te kijken! Ik sla vanmiddag wel wat energiedrankjes, frituursnacks, nootjes en chips in om de nachten/ochtenden door te komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet te kort doen!
Oeh ik heb dr zo'n zin an
dan denk ik toch eerder barichello. Maar ik verwacht raikkonen op pole eigenlijk. Nouja is nog weinig over te zeggen maar dat is wat ik denk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef Atreidez het volgende:
De auto's zijn echt hoekig geworden na de regelwijzigingen
Als dat diffuser protest trouwens gewoon afketst, misschien wel zelfde polesitter als 2006
de eerste sla ik ook over. de tweede ben ik aan het werk en probeer ik een beetje via mobiel op het werk te volgen. kwali en race wel live natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijken
Je hebt geluk, Murray Walker gaat alleen een blog bijhouden (en dat op zijn leeftijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Klopkoek het volgende:
Als de BBC niet dat fossiel Murray Walker van stal haalt dan ga ik ook zeker kijken.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen: etc etc etc..
Dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik zondag lekker op de BBC Formule 1 ga kijken
OP![]()
ja de kwalificatie begint in Australië om 17:00 dat is hier 7:00 en de race begint daar om 17:00 en dat is 8 uur hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
Ofja, het begint allebei om 7 uur, maar de kwalificatie is oude tijd en de race is nieuwe tijd!?
Ik heb er deze week al 35 uur aan logisch nadenken op zittenquote:Wat is er moeilijk aan logisch denken.
hij gaat om 2 uur vooruit. Terug gaat ie pas in oktoberquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er deze week al 35 uur aan logisch nadenken op zitten
Thanks iig. Moet ik nog rekening houden met hoelaat die klok terug gaat of hoeft dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 25-03-2009 19:55:33 (goh wat een kromme zinnen! :@) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Tv-gids voor BBC One.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Sally het volgende:
P.S. De voorbeschouwing op de tv is bij RTL GP altijd ongeveer een uur eerder.
Voor de BBC-uitzendingen weet ik het niet zeker. Iemand anders mss wel?
Yup, ze zenden überhaupt geen reclame uit op de BBC.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:00 schreef Trystar het volgende:
[..]
Zijn de BBC uitzendingen eigenlijk zonder reclame tussen door?
Dat is mooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ze zenden überhaupt geen reclame uit op de BBC.
Thnxquote:
Er is een herhalingquote:The Australian Grand Prix
Watch:
Next on:
Sunday, 06:00 on BBC One
Synopsis
Jake Humphrey presents coverage of the Australian Grand Prix in Melbourne, the opening race of the 2009 Formula 1 season.
Lewis Hamilton is the man to beat, the Briton having claimed his first world title last year after an incredible final race in Brazil. This year Hamilton's chief rivals are likely to again be Ferrari duo Felipe Massa and Kimi Raikkonen, while old foe Fernando Alonso could also challenge after ending 2008 strongly with Renault.
Last year's race was won by Hamilton, the McLaren driver finishing five seconds ahead of Nick Heidfeld on the Melbourne street circuit. A repeat performance would be the perfect way to begin the defence of his title.
Jonathan Legard and Martin Brundle will provide the commentary as Formula 1 returns to the BBC for the first time since 1996.
Credits
Commentary or Commentator
Martin Brundle
Commentary or Commentator
Jonathan Legard
Key talent
Jake Humphrey
Producer
Richard Carr
Broadcasts
1.
Sun 29 Mar 2009
06:00
BBC One
2.
Sun 29 Mar 2009
13:00
BBC One
Heb de links gelijk in de Wiki gezet voor het Nieuwtjestopic.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sally het volgende:
Oh, dit is ook wel een handige link om te bookmarken: Upcoming Formula 1 Events:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j4j7g/episodes/upcoming
Even crossposten in het Nieuwtjestopic
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC heeft zeker ook geen reclames, zoals de belg ook niets onderbreekt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ze zenden überhaupt geen reclame uit op de BBC.
Edit in de spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hendig![]()
Haal dan meteen 't laatste stukje van deze zin uit de wiki:
Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen '08 seizoen: voor zover ik ze nog kon vinden in MyAt
Alle topics staan er nu wel.
Edit: En ie er aan de start staan in 2008 is volgens mij niet echt interessant meerWe zijn al bij 2009
![]()
de klok gaat eind oktober terug. nu gaat die vooruit. van 2 uur naar 3 uur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er deze week al 35 uur aan logisch nadenken op zitten
Thanks iig. Moet ik nog rekening houden met hoelaat die klok terug gaat of hoeft dat niet?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef HPoi het volgende:
BBC 1 ->
RTL + O.Mol + schurftig irritante schijtreclames ->
Ik ook. IRL dan. Of nee, wacht ff, IRL ben ik ook een klojoquote:
Dat hoef je niet nog eens te benadrukkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. IRL dan. Of nee, wacht ff, IRL ben ik ook een klojo
Volgens bepaalde berichten gaat Honda Brawn GP er vanuit dat de concurrentie maanden achterligt en het gat niet zomaar gedicht heeft. Stel dat Button de eerste 4 races wint dan heeft hij zeker kansquote:Anyway, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we los! Button for WC![]()
![]()
Als Williams, Toyota en Brawn door de keuring heen komen dan moet het toch goed zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef sanger het volgende:
BMW verwacht overigens dat de strijd rondom de diffusors uit zal monden in een strijd waarbij iedereen soortgelijke systemen gaat bedenken en uiteindelijk ground effect weer terugkomt.
Ik zal niet kunnen kijken vannacht, moet weer vroeg opquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef RowanF1 het volgende:
Voor wie geen proxy kan vinden, het niet werkt of wat dan ook. Ik zend het vannacht uit op Justin. Ik ga het proberen te bekijken via een (betaalde) Your Freedom account. Op hoop van zege dus dat het werkt..
Een blunder of verschil van mening hoe de regels geïnterpreteerd moeten worden. Als ik letterlijk naar de regels kijk lijkt het me dat ze legaal zijn (maar ik ben maar een leek). En ook Charlie Whiting en de TC van de Australische Grand Prix vinden dat. Dus een blunder lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ik baal er van dat er protesten zijn aangetekend, vooral als ze gegrond zouden zijn. Dat zou weer een hoop heibel teweeg gaan brengen en misschien wel boycots. Laten we hopen dat er niets aan de hand is.
Als Williams, Toyota en BRAWN echt niet conform de regels werken, vind ik dat wel een enorme blunder.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef RowanF1 het volgende:
Voor wie geen proxy kan vinden, het niet werkt of wat dan ook. Ik zend het vannacht uit op Justin. Ik ga het proberen te bekijken via een (betaalde) Your Freedom account. Op hoop van zege dus dat het werkt..
Dan slaap ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Jezza het volgende:
Ik ga vannacht na het stappen ook nog maar ff kijken
Werkt goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef RowanF1 het volgende:
Ik ga de bochten en tijden nog is even uit het hoofd leren en afscheid nemen van het commentaar van Olav Mol, met de Grand Prix van vorig jaar
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef bodylotion het volgende:
kun je er geen PW opzetten voor de fokkers?
tnxquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:32 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uit. Pass is vanavond: "fokbernie".
Hier? Is de live timing van F1 zelfquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tnxWaarschijnlijk kom ik rond die tijd van de kantine af dus ga ook even kijken. Had vorig jaar een site waar je live de ronde tijden en ook de tijden in de verschillende sectoren kon zien. Bekende site alleen ik ben de naam kwijt. Iemand enig idee welke ik bedoel?
Verder ben ik wel blij dat die diffusors goedgekeurd zijnanders heb je al meteen dat gezeik.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Hier? Is de live timing van F1 zelf, even registreren. Werkt (meestal) prima
!
hah fok bernie inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:32 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uit. Pass is vanavond: "fokbernie".
Als dat zo was had ik dat zo doorgezonden. Maar dikke vette tegenvaller, het is er niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef denniss099 het volgende:
is het gwn nerges op digtale tv? heb upc
vrije trainingen wilk graag zien, blijf ik wel voor op:P
Daar zat ik net ook al naar te zoeken, maar helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef denniss099 het volgende:
is het gwn nerges op digtale tv? heb upc
vrije trainingen wilk graag zien, blijf ik wel voor op:P
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik dat zo doorgezonden. Maar dikke vette tegenvaller, het is er niet!
Ow fuck,. ik wil ook echt wakker blijven, maar dat ga ik morgen echt niet trekken op mn werk. Ik moet potdomme al op tijd in waalre zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:47 schreef Atreidez het volgende:
Ze zullen blij zijn met me op me werk morgen, nu ik besloten heb om toch maar te zombieen tot de eerste fp
In Engeland is het zo bij Digitale TV dat als je BBC 1/2 etc kijkt en je drukt op de rode knop een overzicht te zien krijgt van sporten waar je uit kunt kiezen om te bekijken. Jammer genoeg is dat niet zo in Nederland.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:09 schreef denniss099 het volgende:
d8 ik al alleen las laats op zoon site (hadde paar gaste t over , dat het werd uitgezonden op bbc button red(volges hun ook op digitale tv die zender)
klopt alleen nix van want die zender heb ik nog nooit gezien
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Geniaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!quote:
Niet echt. Het lijken wel veredelde kartsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!![]()
True true.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Agreed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Dat zeker! Hulde voor Rosbergquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verrassende uitslag van de eerste training!
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:33 schreef Tommeh het volgende:
Maf hoe dicht bij ze soms kunnen rijden in vergelijking met vorige jaren. Misschien is het alleen training maar slipstreamen lijkt wat beter mogelijk te zijn?
Klopt, alleen moest zich dat in de praktijk nog uitwijzen. Af en toe lijkt het wel gewerkt te hebben al is het nu natuurlijk nog moeilijk te zeggen. Vind het iig mooi dat er flink wat veranderd is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.
quote:Mooi net, Sutil @ Radio : I think somethings wrong with the car. Engineer : I'm afraid that's something you'll have to get used to.![]()
Ik klik, maar ik zie geen formule1, alleen een plaatje van een cartoon dat egt dat AZ kampioen word..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Als ze de 107% regel toepassen mogen ze niet eens starten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:01 schreef vosss het volgende:
OMG die Mercedes is echt niet vooruit te branden
Die mercedes staat anders wel 2dequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:01 schreef vosss het volgende:
OMG die Mercedes is echt niet vooruit te branden
Ik zat om 10 voor 8 ook al te klikken, maar heb niks kunnen zienquote:
toen was de training ook al afgelopenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zat om 10 voor 8 ook al te klikken, maar heb niks kunnen zien
Je snapt best wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ze de 107% regel toepassen mogen ze niet eens starten.
X2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef Misan het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat er morgen gaat gebeuren tijdens de kwalificaties
Heeft misschien met KERS te maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef denniss099 het volgende:
mclaren, bmw , renault wel erg langzaam
eentje om te gaan zien dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
2e vrije training waar de snellere rondetijden gereden worden is de eerste auto met KERS te vinden op plaats 10 (Massa), toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Misschien, maar Ferrari rijdt ook met KERS en die gaan toch wel aardig.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
2e vrije training waar de snellere rondetijden gereden worden is de eerste auto met KERS te vinden op plaats 10 (Massa), toch?
Maar misschien zie ik verbanden die er niet zijn![]()
Die diffusers schijnen wel te helpen want Williams, Toyota en Brawn GP zijn lekker rap!
Goed bezig! Misschien een ideetje om deze voor de toekomst in de OP op te nemen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:
-uitleg-
Zit ik godnakende flutzooi weer in de auto en op m'n werk gedurende ¾ van de racequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
Volgens de klagende teams maakt dat soort diffuser je tot 0,5 seconde sneller per ronde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Die diffusers schijnen wel te helpen want Williams, Toyota en Brawn GP zijn lekker rap!
Als er iemand is die zich niet kan beheersen bij McLaren is het wel Hamiltonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Vooral die kleine achterspoiler doet het hemquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even FP1 gekeken, maar nondeju: wat zijn die auto's lelijk geworden in vergelijking met voorgaande jaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vooral die kleine achterspoiler doet het hem![]()
Ik ben ook volgens mij ook in de minderheid als ik zeg dat ik de slicks ook niet vind passen. Die groeven gaven toch een beter totaal plaatje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.
Inderdaad. Dat ding vind ik echt spuuglelijk. Voorheen gingen die dingen niet alleen snel, ze zagen er ook bloedsnel uit. Dit ziet er meer uit als een sneeuwschuiver.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.
met deze wazige neuzen rij je er bij de start makkelijk overheen en is er 1 een neus kwijt en de andere een voorbandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
Preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met deze wazige neuzen rij je er bij de start makkelijk overheen en is er 1 een neus kwijt en de andere een voorband
En dat juich ik alleen maar toequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Preciesen ik denk dat dat niet alleen bij de start het geval gaat zien maar ook bij gewone inhaal acties tijdens de race.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vooral als de neus van Hamilton 3x per races kapot gerost word
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heb ik er een zin inzondag zaterdag vroeg op
![]()
Zie de pics net pas goed, maar damn, die achtervleugels zijn echt geen poremquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even FP1 gekeken, maar nondeju: wat zijn die auto's lelijk geworden in vergelijking met voorgaande jaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slicks? Aanpassingen van twee buitenbochten? Smallere achtervleugel toch niet het door de FIA beoogde effect van minder downforce? Geen winglets meer en dus minder of juist meer downforce?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
hoe kan het trouwens dat ze nu een halve seconde sneller zijn tov de training van vorig jaar?
He, daar zit ik ook. Met Baricello, Rosberg, Force en Toyota motor. Lekker opportunistische keus vlak na VT2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef Atreidez het volgende:
Ik doe mee op : http://www.f1manager.info , heb daar Rosberg en Button, Force I en Toyota motor
zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Slicks? Aanpassingen van twee buitenbochten? Smallere achtervleugel toch niet het door de FIA beoogde effect van minder downforce? Geen winglets meer en dus minder of juist meer downforce?
Edit: en dé diffuser, uiteraardMaar ik las net dat als men bij de tijden van die teams een halve seconde optelt, dat men dan nog onder de tijd van Ferrari zit.
McLaren-fanboys die een heel vervelend begin van het seizoen gaan hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Was het niet zo dat de vrijdagen nu ook meetellen voor de testkilometers? Of is dat idiote plan nu ook al weer van tafel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Burnie88 het volgende:
Shit, vannacht in slaap gevallen tijdens VT1. Maar niet gek, in het eerste halfuur helemaal geen actie. Snap ik trouwens niet; het lijkt me dat alle teams zoveel mogelijk data willen vergaren.
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.
Omdat ze gestroomlijnder zijn zouden ze op top harder gaan, maar aan de andere kant zijn de motoren ook begrenst op 18.000 ipv 19.000 rpm vorig jaar.
De twee aangepaste bochten zullen het dan wel zijn
edit: de verstelbare voorvleugel vergeet ik helemaal![]()
dan kan nog wel eens behoorlijk wat schelen.
vergeet de klok niet te verzettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:35 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik morgen een kater heb als de wekker gaat om kwart voor 7
ow tel jij zoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME! Maak me nou niet aan het twijfelen lul! Morgen is nog gewoon deze tijd!!!
Ik heb het over de kwalificatie he; dat is morgen voor mij want ik heb nog niet geslapen; dus morgen en dus nog wintertijd!!
En slicks zorgen ook voor een lagere topsnelheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow tel jij zovoor mij is het al zaterdag
dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:58 schreef WEST het volgende:
[..]
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.
is hij ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht altijd dat Rosberg de zoon was van Keke
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosbergquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."
Vandaar.
Echt wel. Maar die stelde sowieso al per bocht de rembalans en alles bij. Alles voor de minuscule winst per ronde! En juist daarom was het zo'n geniale, gedreven man.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef vosss het volgende:
Schumacher was er zo 1. Gegarandeerd dat hij als geen ander elke ronde keer op keer bezig was met die vleugelafstelling.
Ok nu begrijp ik hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosberg
Nico Rosberg (Wiesbaden, 27 juni 1985) is een Duits-Fins Formule 1-coureur. Hij is de zoon van wereldkampioen Formule 1 Keke Rosberg uit Finland. Nico zelf heeft de Duitse nationaliteit van zijn moeder. Hij spreekt Duits, Frans, Engels en Italiaans en slechts een heel klein beetje Fins.
quote:Geen studioprogramma RTL [GP]
MELBOURNE - RTL GP schrapt dit seizoen uit bezuinigingsoverwegingen het studioprogramma rondom de Grands Prix.
afbeelding vergroten Olav Mol en Allard Kalff. FOTO KIPPA
Commentator Olav Mol maakt nu bij alle GP’s een voorbeschouwing van een uur, zondag met onder meer een interview met Robert Kubica.
De uitzending begint zondagochtend om zeven uur, de race om acht uur.
Ben er wel blij om. Dat studioprogramma vond ik toch dikke onzin en zat de échte voorbeschouwing van Olav alleen maar in de weg.quote:
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meerquote:
Pitstopspel missen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meer.
Prima, de voorbeschouwing ter plekke: nieuwtjes, interviewtje, klaar. Dat geëmmer in die studio elke keer was tenenkrommend.
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:18 schreef Atreidez het volgende:
Ff moeten zoeken, maar er is weer beeldhttp://zomse.com/10gp-formula-1-australia.htm
Ja, das Anthony Davidson dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
Olav laat hem vast een stroopwafel eten en wat zinnetjes in het Nederlands zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Atreidez het volgende:
Coulthard is een schot, en dat hoor je wel ook hoorZou Olav m nog iets over de wedstrijd vragen, Ned - Sco vanavond?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Olav laat hem vast een stroopwafel eten en wat zinnetjes in het Nederlands zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |