abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:32:26 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67374538

Vrijdag 27 maart om 2:30 in de Nederlandse nacht wordt in Melbourne het licht aan het eind van de pitstraat op groen gezet. Dan komt er na 143 dagen een eind aan de lange winterslaap van het Formule 1 circus. Natuurlijk zitten de teams ook niet stil in de winter en zijn er vollop wintertesten geweest maar wie er met de overwinning vandoor gaat dat is nog de grote vraag. Toyota liet zien snel te zijn, maar ook BrawnGP die pas in maart aan het testen begon ging erg snel. Heeft McLaren en Ferrari de zaakjes op orde? We zullen het dit weekend allemaal zien op Albert Park. Gentlemen start your engine!

Albert park is een semi-stratencircuit. Het circuit ligt in het park ten zuiden van Melbourne aan de port philipbay. De lengte van de baan is 5,303 kilometer lang en er moeten 58 rondjes worden afgelegt totaal rijden de coureurs 307,574 kilometers. De coureurs mogen niet harder dan 60 km/u door de pits op de vrijdag en zaterdag. Zondag ligt de snelheid in de pits op 100 km/u.

In een bloedheet Melbourne ging de eerste race van het seizoen van start. Räikkönen had een geweldige start en reed in een paar bochten naar de achtste plaats. Massa spinde uit de derde plaats en raakte de muur, in het middenveld raakten Vettel en Fisichella elkaar en vielen direct uit. De safety car werd ingezet. Massa, Nakajima, Webber en Davidson maakten direct een pitstop, de laatste twee bleven achter in de pitstraat.

Bij de herstart viel Button uit, die zijn Honda met een gebroken wielophanging aan de kant moest zetten. Hamilton zette een razend tempo neer en creëerde een flinke voorsprong op zijn achtervolgers. Räikkönen kwam niet voorbij Barrichello en bleef vastzitten op de achtste plaats.

Kubica opende in de zeventiende ronde de eerste serie pitstops. Hij kwam achter Räikkönen terug op de baan. Hamilton volgde en reed op de vierde plaats terug de baan op. Räikkönen zag zijn kans ondertussen schoon en passeerde Barrichello voor de zevende positie. Zijn teamgenoot had de handen vol aan Takuma Sato en moest het gevecht aangaan voor de twaalfde plaats. Trulli reed de pits in vanaf de vijfde plek en stapte uit. Door de pitstops van Rosberg en Heidfeld kwam Kovalainen kortstondig aan de leiding, maar ook hij maakte zijn eerste stop. Kovalainen kwam voor Räikkönen op de baan en werd direct onder druk gezet door zijn landgenoot.

Massa zette de aanval in op Coulthard voor de tiende plaats. De twee kwamen in botsing en de Red Bull werd vernield. Een safety car-situatie was het gevolg. Bij de herstart die volgde, probeerde Räikkönen de tweede plaats van Kovalainen in te pikken, maar verremde zich en moest via de grindbak achteraan aansluiten. Zijn teamgenoot Massa viel intussen stil en kon uitstappen. Ook Piquet en Sato moesten hun wagens met technische problemen aan de kant zetten.

Fernando Alonso reed rond op de achtste plaats en moest alle zeilen bijzetten om Kubica bij te houden. Kimi Räikkönen had het gat naar Timo Glock dichtgereden en positioneerde zich om een inhaalactie te starten, maar kwam bij het aanremmen van een bocht in het gras en spinde. Een ronde later vloog Glock uit de bocht en werd volledig gelanceerd door een kuil in het gras. De wagen was compleet vernield en opnieuw werd de safety car ingezet. Barrichello maakte ondertussen een pitstop, maar reed weg met de brandstofslang nog aangesloten. Hij trok een monteur mee, maar die bleef ongedeerd. Vervolgens kreeg de Braziliaan een stop-and-go-penalty wegens tanken tijdens een safety carsituatie.

Op de baan reed Nakajima zijn voorvleugel stuk op de achterkant van Kubica. Kubica kon niet verder, Nakajima moest een nieuwe vleugel halen. De Ferrari van Räikkönen klonk ondertussen erg slecht en de Fin draaide rondjes die zeven seconden langzamer waren dan die van de leiders. Twee ronden later stond de wereldkampioen stil. Ook Bourdais viel stil, terwijl hij op de vierde plaats reed. In de voorlaatste ronde haalde Kovalainen Alonso in voor de vierde plaats, maar op het rechte stuk hield de McLaren opeens in en kon Alonso zijn positie terugpakken.

Vooraan had Hamilton geen problemen en won de Brit de race. Heidfeld werd tweede, Rosberg maakte het podium vol. Bourdais werd geklasseerd op de achtste plaats en kreeg toch nog een punt.

Rubens Barrichello is gediskwalificeerd, dus Nakajima, Bourdais en Räikkönen verdelen de laatste punten.

In 2000 was het Ferrari dat zegevierde Down Under. Ongenaakbaar was Michael Schumacher die voor zijn nieuwe teamgenoot Rubens Barrichello wist te eindigen. In 2001 is het wederom Michael Schumacher die met overmacht weet te winnen. Mika Hakkinen crasht hard uit de race dankzij een gebroken ophanging en beland daardoor in het ziekenhuis. Deze crash is mede de oorzaak dat de Fin later in het jaar bekend maakte dat hij zou stoppen met Formule 1-racen.

Een andere Fin vinden we in 2002 terug op het podium. Kimi Raikkonen finisht als derde achter Michael Schumacher en Juan Pablo Montoya. De race kende een spectaculair begin met een startcrash. Ralf Schumacher kan Rubens Barrichello niet ontwijken en vliegt enkele meters hoog de lucht in. Opvallendste prestatie is die van Mark Webber, de Australier eindigt voor eigen publiek op een knappe vijfde plaats in zijn Minardi-Ford.

In 2003 wordt er een hevig gevecht uitgevochten door Michael Schumacher, Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya. Toch wint geen van drieen de race, na een spin van Montoya is Coulthard de, in dit geval, lachende vierde. Hij weet de race te winnen na een elfde startpositie.

In 2006 is de race niet het toneel van de seizoensopening, als gevolg van de Commonwealth Games. De Australische GP vind als tweede plaats. Pole Position wordt opgeëist door Jenson Button in zijn Honda. Jarno Trulli beschadigd zijn wagen in de kwalificatie door een aanrijding met een vogel. De race begint ietwat chaotisch. Montoya spint in de opwarmronde en direct na de start schakelen Rosberg, Massa en Klien elkaar uit. Bij de herstart neemt Alonso de leiding over van Button, terwijl daarachter Klien zijn wagen volledig afschrijft als hij de muur raakt. Ondanks alle chaos rijdt Alonso onbedreigd naar de winst. Raikkonen wordt tweede voor Ralf Schumacher.

In 2007 was het Kimi Räikkönen die de overwinning in Melbourne pakte. De Fin zette zijn pole-position direct om in de leidende positie. Nick Heidfeld pakte de tweede plaats, ten koste van Fernando Alonso, die niet alleen aan de Duitser een plaats verloor, maar ook aan zijn debuterende teamgenoot Lewis Hamilton.

De eerste uitvaller van het seizoen was Christijan Albers. De Nederlander schoot van de baan en raakte de muur achter de grindbak. Alonso wist bij zijn laatste pitstop zijn teamgenoot Hamilton terug te pakken en de tweede plaats op te eisen. Alexander Wurz haalde de finish niet, hij werd door een kamikaze-actie van David Coulthard uit de race geramd. Ondertussen had Massa zijn achterstand grotendeels goed gemaakt en hij reed het gat naar de vijfde plaats van Giancarlo Fisichella makkelijk dicht, maar kon die plaats niet meer opeisen. Räikkönen reed naar een veilige eerste overwinning voor Ferrari, en de tiende uit zijn carriere. Alonso werd tweede, Hamilton pakte in zijn eerste race direct een podiumplaats.

Vodafone Mclaren Mercedes
01. Lewis Hamilton
02. Heikki Kovalainen

Scuderia Ferrari Marlboro
03. Fellipe Massa
04. Kimi Raikkonen

BMW sauber F1 team
05. Robert Kubica
06. Nick Heidfeld

ING Renault F1 team
07. Fernando Alonso
08. Nelson Piquet jr.

Panasonic Toyota Racing
09. Jarno Truli
10. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
11. Sébastien Bourdais
12. Sébastien Buemi

Red Bull Racing
14. Mark Webber
15. Sebastian Vettel

AT & T Williams
16. Nico Rosberg
17. Kazuki Nakajima

Force India F1 team
18. Adrian Sutil
19. Giancarlo Fisichella

Brawn GP Formula one team
20. Jenson Button
21. Rubens Barrichello

27 maart 2009
02:30 - 04:00 1e vrije training
06:30 - 08:00 2e vrije training

28 maart 2009
04:00 - 05:00 3e vrije training
07:00 - 08:00 Kwalificatie

29 maart 2009
08:00 - 10:30 Race

Live Timing!

RTLGP:

Zaterdag 28 maart

06:55-08:10 uur Formule 1 kwalificatie Australië
14:45-16:00 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling

Zondag 29 maart

07:00-07:55 uur Formule 1 voorbeschouwing
08:00-09:45 uur Formule 1 Race
09:45-10:00 uur Formule 1 nabeschouwing
13:00-16:00 uur Formule 1 Herhaling
20:00-20:35 uur Formule 1 samenvatting

BBC:

Zaterdag 28 maart

07:00-08:15 uur Formule 1 kwalificatie Australië BBC1
14:00-15:15 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling BBC1

Zondag 29 maart

07:00-10:00 uur Formule 1 Race BBC1
14:00-16:00 uur Formule 1 Herhaling BBC1
20:00-21:00 uur Formule 1 samenvatting BBC3

Melbourne Weather

Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1

Zie de IRC FAQ voor meer informatie.

Kijk voor meer nieuws op Fok!sport

deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door WEST
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_67374821
wat een fucking briljante OP

dinsdag 24 maart 2009 @ 22:38:37 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67374832
OP

Ik ben er het hele weekend bij
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67375030
Ik denk dat ik zondag lekker op de BBC Formule 1 ga kijken

OP
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:44:45 #5
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_67375113
netjes! Dat het weer mag beginnen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_67375486
Goede OP Was net info over de tijden aan het zoeken maar heb het nu gevonden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67375557
WEST
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:06:29 #8
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67376048
Please, make yourself uncomfortable.
pi_67377683
Zijn de tijden van zondag zomertijd?
sig verwijderd door FA
pi_67378133
YES! dit gaat een mooi weekendje worden
pi_67378678
OP 2.30 is trouwens wel een shittijd om live naar een practice te gaan kijken..
Where facts are few, experts are many.
pi_67378709
NOG 3 nachtjes slapen!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_67378980
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ow fuck, goed dat je het vraagt!! Dit weekend gaat de klok verzet worden en ik heb echt geen idee of dat nou vrijdag, zaterdag of zondag is en offie voor of achteruit gaat!

Iemand?

Ik dacht namelijk bv dat de race om 7 uur zou beginnen. De klok gaat een uur vooruit toch?
vosss is de naam,
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:25:58 #14
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_67379121
Ik ga me daar godverdomme de eerste race in elk geval voor de helft missen dankzij m'n werk .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 25 maart 2009 @ 05:58:49 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67381332
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
ja
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:00:56 #16
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_67381725
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:22 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow fuck, goed dat je het vraagt!! Dit weekend gaat de klok verzet worden en ik heb echt geen idee of dat nou vrijdag, zaterdag of zondag is en offie voor of achteruit gaat!

Iemand?

Ik dacht namelijk bv dat de race om 7 uur zou beginnen. De klok gaat een uur vooruit toch?
In de nacht van zaterdag op zondag, om 2 uur geloof ik, gaat de klok een uur vooruit
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_67382325
TVP, met als verbazing dat de GP zo laat begint. Vroegah begon de race toch altijd rond 5 uur? Niet dat ik het nu vervelend vind hoor
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:21:50 #18
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_67382922
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef LeXX het volgende:
TVP, met als verbazing dat de GP zo laat begint. Vroegah begon de race toch altijd rond 5 uur? Niet dat ik het nu vervelend vind hoor
Ze laten de GP ook later starten voor de kijkcijfers
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_67383223
Ik moet nog zien dat ik de race (live) kan zien. Zit zaterdag op zondag in een hotel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:33:26 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67383242
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef LeXX het volgende:
dat is voor europa gunstiger. ik heb liever gewoon om 4 uur de start met een biertje na het stappen en een broodje kebab op de bank. 8 uur heb ik een hekel aan.
pi_67383284
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef WEST het volgende:

[..]

dat is voor europa gunstiger. ik heb liever gewoon om 4 uur de start met een biertje na het stappen en een broodje kebab op de bank. 8 uur heb ik een hekel aan.
Ja hier nog 1, voor Malaisie en China ben ik ook al niet mn bed uit te krijgen, dus waag het te betwijfelen of mn wekker me wakker krijg.

Optie van vorig jaar (smiddags pas kijken en geen uitslag kijken) is geen optie, omdat ik me toch niet kan beheersen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:35:27 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_67383290
WEST

Als je geduyrende het seizoen nog hulp nodig hebt; mijn pmbox staat open
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_67383861
Calmer than you are
pi_67383989
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:33 schreef WEST het volgende:

[..]

Een paar uurtjes slapen en dan F1 kijken klinkt anders ook wel goed. Hopelijk gaat de kroeg voor de race los.
pi_67384009
Die goeie ouwe tijden, dat je probeerde wakker te blijven tot 5 uur, en dan een kwartier voor de start in slaap valt... Met als toppunt het wakker worden, en dan de uitslag van de herhaling zien zonder de race gezien te hebben Nee, ik vind deze tijd toch wel een verbetering hoor...
pi_67384026
ik heb er zo'n zin in
de winterstop duurt echt veel te lang
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2009 @ 10:07:05 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67384069
Ik ben toch wakker, dan ga ik maar kijken ook. Wel op de BBC .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67384106
BBC zendt het toch niet uit voor ons Nederlanders? Of toch wel??
Calmer than you are
pi_67384191
Los geht's!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_67384300
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BBC zendt het toch niet uit voor ons Nederlanders? Of toch wel??
De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.
pi_67384349
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Atreidez het volgende:

[..]

De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.
Aha, dat Red Button gedoe is alleen voor de vrije trainingen. I get it.

Mooi, geen Mol meer
Calmer than you are
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:33:03 #32
249783 Jezza
pi_67384811
Ik ga alles maar proberen te kijken! Ik sla vanmiddag wel wat energiedrankjes, frituursnacks, nootjes en chips in om de nachten/ochtenden door te komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet te kort doen !

Oeh ik heb dr zo'n zin an
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:34:55 #33
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67384890

Please, make yourself uncomfortable.
pi_67384961
Wil dit jaar, (na 1,5 jaar geen F1 gekeken meer te hebben) toch weer gaan volgen. Zit dit weekend wel in een vakantiehuisje, maar ga ervan uit dat er een TV met RTL erop is.

Heb er zin in
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_67385526
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Jezza het volgende:
Ik ga alles maar proberen te kijken! Ik sla vanmiddag wel wat energiedrankjes, frituursnacks, nootjes en chips in om de nachten/ochtenden door te komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet te kort doen !

Oeh ik heb dr zo'n zin an
ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijken
pi_67385583
Foto's voorbereidingen in Melbourne

pi_67385752
De auto's zijn echt hoekig geworden na de regelwijzigingen

Als dat diffuser protest trouwens gewoon afketst, misschien wel zelfde polesitter als 2006
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:59:46 #38
249783 Jezza
pi_67385780
Zo! dat zijn drastische veranderingen in de aerodynamica

[ Bericht 0% gewijzigd door Jezza op 25-03-2009 11:05:42 ]
pi_67385802
Huppetee! Let's go have some fun komend weekend
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67385821
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef Atreidez het volgende:
De auto's zijn echt hoekig geworden na de regelwijzigingen

Als dat diffuser protest trouwens gewoon afketst, misschien wel zelfde polesitter als 2006

dan denk ik toch eerder barichello. Maar ik verwacht raikkonen op pole eigenlijk. Nouja is nog weinig over te zeggen maar dat is wat ik denk.
pi_67386789
Een gallery met foto's van de voorbereidingen in Albert Park:

http://www.zimbio.com/pic(...)and+Prix/ydfR5jIAMxm
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:35:30 #42
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67386937
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijken
de eerste sla ik ook over. de tweede ben ik aan het werk en probeer ik een beetje via mobiel op het werk te volgen. kwali en race wel live natuurlijk.
pi_67387182
Eindelijk begint het weer! Ik zit al 2 weken af te tellen.

Ik hoop dat de GP daadwerkelijk zo leuk gaat worden als vooraf werd/wordt voorspeld. Ben ook erg benieuwd hoe de verhoudingen zullen liggen.

Veel plezier iedereen alvast.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:48:15 #44
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67387366
Als de BBC niet dat fossiel Murray Walker van stal haalt dan ga ik ook zeker kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67387667
ik verheug me er nu al. ik moet de vrije trainingen laten zitten vanwege werkzaamheden maar kwalificaties gewoon live volgen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:58:07 #46
249783 Jezza
pi_67387716
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Klopkoek het volgende:
Als de BBC niet dat fossiel Murray Walker van stal haalt dan ga ik ook zeker kijken.
Je hebt geluk, Murray Walker gaat alleen een blog bijhouden (en dat op zijn leeftijd ). Persoonlijk vind ik het jammer dat hij het commentaar niet gaat verzorgen. Hij was altijd super enthousiast en super grappig

Murray :

" He is shedding buckets of adrenalin in that car!"
" It's raining and the track is wet"
" Murray: "What's that? There's a BODY on the track!!!" James: "Um, I think that that is a piece of BODY-WORK, from someone's car."
- "Well, now we have exactly the same situation as at the beginning of the race, only exactly opposite.
" I don't make mistakes. I make prophecies which immediately turn out to be wrong."

Een selectie uit velen
pi_67389591
OOw dat word een vroegertje dit weekend
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 14:08:34 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67392015
Ik heb er zin in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_67393114
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittannië. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:35:38 #50
249783 Jezza
pi_67395044
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen: etc etc etc..
Mijn dank is groot !
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:50:32 #51
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_67395611
Hulde voor de OP!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:59:52 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_67398638
hehehe

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:15:39 #53
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_67399296
Go Jacques! .... 1996
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_67400161
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef nils7 het volgende:
hehehe

[ afbeelding ]

pi_67400495
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik zondag lekker op de BBC Formule 1 ga kijken

OP
Dit.
pi_67402869
Okay, als ik het goed begrijp is dus zatrerdagochtend; deze tijd zegmaar om 7 uur de kwalificatie.
En dan zondag om deze tijd ook om 7 uur de race toch?

Ik vergeet namelijk altijd mijn klokken en wekkers enzo te verzetten en ik wil de voorbeschouwing ook zien.

Ik moet dan om 5:55 deze tijd op toch?
vosss is de naam,
pi_67402941
Wacht even, de race begint een uur eerder dan de kwalificatie of hoe heb ik dat?

Godverdomme, nou snap ik nog niet wanneer ik op moet zondag voor de voorbeschouwing
vosss is de naam,
pi_67402963
Ofja, het begint allebei om 7 uur, maar de kwalificatie is oude tijd en de race is nieuwe tijd!?
vosss is de naam,
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:08:56 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67403254
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
Ofja, het begint allebei om 7 uur, maar de kwalificatie is oude tijd en de race is nieuwe tijd!?
ja de kwalificatie begint in Australië om 17:00 dat is hier 7:00 en de race begint daar om 17:00 en dat is 8 uur hier.

Australië gaat volgende week pas op wintertijd over.

Wat is er moeilijk aan logisch denken.

Kijk hoe laat het nu is in Melbourne neem dat verschil vrijdag en zaterdag en tel er zondag een uur bij.
pi_67403449
quote:
Wat is er moeilijk aan logisch denken.
Ik heb er deze week al 35 uur aan logisch nadenken op zitten

Thanks iig. Moet ik nog rekening houden met hoelaat die klok terug gaat of hoeft dat niet?
vosss is de naam,
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:15:14 #61
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_67403475
zet je wekker van je telefoon die gaat als het goed is over op de zomertijd automatisch!
N/A
pi_67403521
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Thanks iig. Moet ik nog rekening houden met hoelaat die klok terug gaat of hoeft dat niet?
hij gaat om 2 uur vooruit. Terug gaat ie pas in oktober
pi_67403832
Alsof in oktober geen F1 races zijn
vosss is de naam,
pi_67404759
vosss (en andere luilakken waaronder ikzelf ): het rekenwerk wordt voor je gedaan

Check gewoon op www.formula1.com de race van dit weekend:
2009 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX rechts de F1 TIMETABLE.

Onderaan de Timetable is een linkie: » Convert To My Local Time

Klik!

En voila: alle tijden (inclusief de VT's) staan op de tijd waar je je bevindt met je pc

En dat kan dus met alle races die genoemd staan in de '2009 CALENDER' onder 'RACES' in de menubalk.

P.S. De voorbeschouwing op de tv is bij RTL GP altijd ongeveer een uur eerder.
Voor de BBC-uitzendingen weet ik het niet zeker. Iemand anders mss wel?
pi_67405014
Deze race begint in Nederland om 8:00 uur (onze zomertijd) als je je wekker NIET verzet, moet je om 7:00 uur voor de tv zitten. De kwalificatie op zaterdag is om 7:00 uur Nederlandse tijd (nog geen zomertijd).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 25-03-2009 19:55:33 (goh wat een kromme zinnen! :@) ]
pi_67405085
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Sally het volgende:
P.S. De voorbeschouwing op de tv is bij RTL GP altijd ongeveer een uur eerder.
Voor de BBC-uitzendingen weet ik het niet zeker. Iemand anders mss wel?
Tv-gids voor BBC One.
pi_67405274
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tv-gids voor BBC One.
Zijn de BBC uitzendingen eigenlijk zonder reclame tussen door?
pi_67405388
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:00 schreef Trystar het volgende:

[..]

Zijn de BBC uitzendingen eigenlijk zonder reclame tussen door?
Yup, ze zenden überhaupt geen reclame uit op de BBC.
pi_67405438
Thanks Sally
vosss is de naam,
pi_67405463
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat is mooi
RTL + Olav
pi_67406425
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Tv-gids voor BBC One.
Thnx

3 uur F1
quote:
The Australian Grand Prix
Watch:
Next on:
Sunday, 06:00 on BBC One

Synopsis
Jake Humphrey presents coverage of the Australian Grand Prix in Melbourne, the opening race of the 2009 Formula 1 season.

Lewis Hamilton is the man to beat, the Briton having claimed his first world title last year after an incredible final race in Brazil. This year Hamilton's chief rivals are likely to again be Ferrari duo Felipe Massa and Kimi Raikkonen, while old foe Fernando Alonso could also challenge after ending 2008 strongly with Renault.

Last year's race was won by Hamilton, the McLaren driver finishing five seconds ahead of Nick Heidfeld on the Melbourne street circuit. A repeat performance would be the perfect way to begin the defence of his title.

Jonathan Legard and Martin Brundle will provide the commentary as Formula 1 returns to the BBC for the first time since 1996.

Credits
Commentary or Commentator
Martin Brundle
Commentary or Commentator
Jonathan Legard
Key talent
Jake Humphrey
Producer
Richard Carr

Broadcasts
1.
Sun 29 Mar 2009
06:00
BBC One
2.
Sun 29 Mar 2009
13:00
BBC One
Er is een herhaling
Kon alleen ff niet zo snel vinden of het GMT is, ga er echter wel van uit

Edit: en nu weet ik nog niet of er een voorbeschouwing is... Maar dat gaan we wel uitvinden
pi_67406735
Oh, dit is ook wel een handige link om te bookmarken: Upcoming Formula 1 Events:

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j4j7g/episodes/upcoming

Even crossposten in het Nieuwtjestopic
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:39:09 #73
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67406801
Ik kan niet wachten met het spam geweld tijdens de race

(al viel dat afgelopen jaar ook een beetje tegen voor de races die 's nachts/morgens uitgezonden werden )

edit: waarschijnlijk g ik RTL opnemen met teh dvd-rezcorder, en de race op de BBC kijken, kan ik direct het verschil weten in qualiteit BBC heeft zeker ook geen reclames, zoals de belg ook niets onderbreekt?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_67406852
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef vosss het volgende:
Thanks Sally
Ik ben wel lief

Yw
pi_67407024
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Sally het volgende:
Oh, dit is ook wel een handige link om te bookmarken: Upcoming Formula 1 Events:

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j4j7g/episodes/upcoming

Even crossposten in het Nieuwtjestopic
Heb de links gelijk in de Wiki gezet voor het Nieuwtjestopic.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC heeft zeker ook geen reclames, zoals de belg ook niets onderbreekt?
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

pi_67407467
offtopic
@ Elmar ->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hendig

Haal dan meteen 't laatste stukje van deze zin uit de wiki:
Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen '08 seizoen: voor zover ik ze nog kon vinden in MyAt

Alle topics staan er nu wel.

Edit: En ie er aan de start staan in 2008 is volgens mij niet echt interessant meer We zijn al bij 2009
Edit in de spoiler!
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:00:50 #77
51718 HPoi
pi_67410186
BBC 1 ->

RTL + O.Mol ->
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:02:25 #78
61503 Walter_Sobchak
Nihilist
pi_67410270
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef HPoi het volgende:
BBC 1 ->

RTL + O.Mol ->
Calmer than you are
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:19:29 #79
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67411120
Oh cool wordt weer op de BBC uitgezonden Heb echt er weer zin in dat het begint
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:42:42 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67412201
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef vosss het volgende:

[..]

de klok gaat eind oktober terug. nu gaat die vooruit. van 2 uur naar 3 uur.
UnibetUnibet
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:19:02 #81
50386 -Jean-
pi_67414031
Go Brawn GP
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:34:15 #82
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67414859
nog een linkje vergeten van de webcam. bij deze http://webcam.omniconnect.com.au/ het ligt er mooi bij.
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:38:07 #83
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_67415052
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef HPoi het volgende:
BBC 1 ->

RTL + O.Mol + schurftig irritante schijtreclames ->
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 26 maart 2009 @ 00:04:04 #84
13785 vosss
pi_67416051
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik ben wel lief

Yw
Ik ook. IRL dan. Of nee, wacht ff, IRL ben ik ook een klojo

Anyway, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we los! Button for WC
vosss is de naam,
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:28:58 #85
65960 sanger
pi_67419185
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ook. IRL dan. Of nee, wacht ff, IRL ben ik ook een klojo
Dat hoef je niet nog eens te benadrukken
quote:
Anyway, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we los! Button for WC
Volgens bepaalde berichten gaat Honda Brawn GP er vanuit dat de concurrentie maanden achterligt en het gat niet zomaar gedicht heeft. Stel dat Button de eerste 4 races wint dan heeft hij zeker kans
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:59:13 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67421074
BBC!
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:33:18 #87
106780 Harmen1984
pi_67421931
Bizar eigenlijk, dat Brawn vanuit het niets iedereen keihard ownt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:35:21 #88
65960 sanger
pi_67421989
En volgens F1Today hebben Ferrari, Red Bull, BMW en Renault protest aangetekend tegen de diffusors van Williams, Toyota en Brwan. Die van BMW is geweigerd om dat de papierwinkel niet in orde zou zijn. Ze zijn dus door de keurign gekomen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:36:13 #89
65960 sanger
pi_67422008
BMW verwacht overigens dat de strijd rondom de diffusors uit zal monden in een strijd waarbij iedereen soortgelijke systemen gaat bedenken en uiteindelijk ground effect weer terugkomt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:12:19 #90
165610 Trystar
pi_67422970
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef sanger het volgende:
BMW verwacht overigens dat de strijd rondom de diffusors uit zal monden in een strijd waarbij iedereen soortgelijke systemen gaat bedenken en uiteindelijk ground effect weer terugkomt.
Als Williams, Toyota en Brawn door de keuring heen komen dan moet het toch goed zijn?
UnibetUnibet
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:12:26 #91
218766 Burnie88
pi_67422973
Ik baal er van dat er protesten zijn aangetekend, vooral als ze gegrond zouden zijn. Dat zou weer een hoop heibel teweeg gaan brengen en misschien wel boycots. Laten we hopen dat er niets aan de hand is.

Als Williams, Toyota en BRAWN echt niet conform de regels werken, vind ik dat wel een enorme blunder.
's Avonds een man, overdags rustig an
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:09:48 #92
165610 Trystar
pi_67429416
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:35:24 #93
224276 Prisonbreaker
Be yourself
pi_67430412
tvp Ik heb er weer zin in.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:00:15 #94
177068 DutchChef
pi_67431371
Mooie OP
Ik heb er weer zin in
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:09:53 #95
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_67431728
Voor wie geen proxy kan vinden, het niet werkt of wat dan ook. Ik zend het vannacht uit op Justin. Ik ga het proberen te bekijken via een (betaalde) Your Freedom account. Op hoop van zege dus dat het werkt..
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:12:11 #96
165610 Trystar
pi_67431806
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef RowanF1 het volgende:
Voor wie geen proxy kan vinden, het niet werkt of wat dan ook. Ik zend het vannacht uit op Justin. Ik ga het proberen te bekijken via een (betaalde) Your Freedom account. Op hoop van zege dus dat het werkt..
Ik zal niet kunnen kijken vannacht, moet weer vroeg op
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:13:33 #97
46976 sasquatsch
pi_67431855
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Burnie88 het volgende:
Ik baal er van dat er protesten zijn aangetekend, vooral als ze gegrond zouden zijn. Dat zou weer een hoop heibel teweeg gaan brengen en misschien wel boycots. Laten we hopen dat er niets aan de hand is.

Als Williams, Toyota en BRAWN echt niet conform de regels werken, vind ik dat wel een enorme blunder.
Een blunder of verschil van mening hoe de regels geïnterpreteerd moeten worden. Als ik letterlijk naar de regels kijk lijkt het me dat ze legaal zijn (maar ik ben maar een leek). En ook Charlie Whiting en de TC van de Australische Grand Prix vinden dat. Dus een blunder lijkt me niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:32:56 #98
22380 Atreidez
pi_67432469
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef RowanF1 het volgende:
Ik hoop met je mee
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:43:42 #99
249783 Jezza
pi_67432858
Ik ga vannacht na het stappen ook nog maar ff kijken
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:50:15 #100
138015 En1gma
pi_67433094
Ben reuze benieuwd hoe de krachtsverhoudingen liggen dit seizoen.
UnibetUnibet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')