abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67384026
ik heb er zo'n zin in
de winterstop duurt echt veel te lang
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2009 @ 10:07:05 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67384069
Ik ben toch wakker, dan ga ik maar kijken ook. Wel op de BBC .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67384106
BBC zendt het toch niet uit voor ons Nederlanders? Of toch wel??
Calmer than you are
pi_67384191
Los geht's!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_67384300
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BBC zendt het toch niet uit voor ons Nederlanders? Of toch wel??
De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.
Where facts are few, experts are many.
pi_67384349
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:15 schreef Atreidez het volgende:

[..]

De TV zender kan je gewoon bekijken.. De streams via de site worden problematisch.
Aha, dat Red Button gedoe is alleen voor de vrije trainingen. I get it.

Mooi, geen Mol meer
Calmer than you are
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:33:03 #32
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_67384811
Ik ga alles maar proberen te kijken! Ik sla vanmiddag wel wat energiedrankjes, frituursnacks, nootjes en chips in om de nachten/ochtenden door te komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet te kort doen !

Oeh ik heb dr zo'n zin an
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:34:55 #33
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_67384890

Please, make yourself uncomfortable.
pi_67384961
Wil dit jaar, (na 1,5 jaar geen F1 gekeken meer te hebben) toch weer gaan volgen. Zit dit weekend wel in een vakantiehuisje, maar ga ervan uit dat er een TV met RTL erop is.

Heb er zin in
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_67385526
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Jezza het volgende:
Ik ga alles maar proberen te kijken! Ik sla vanmiddag wel wat energiedrankjes, frituursnacks, nootjes en chips in om de nachten/ochtenden door te komen. Ik wil mezelf natuurlijk niet te kort doen !

Oeh ik heb dr zo'n zin an
ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67385583
Foto's voorbereidingen in Melbourne

pi_67385752
De auto's zijn echt hoekig geworden na de regelwijzigingen

Als dat diffuser protest trouwens gewoon afketst, misschien wel zelfde polesitter als 2006
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:59:46 #38
249783 Jezza
pi_67385780
Zo! dat zijn drastische veranderingen in de aerodynamica

[ Bericht 0% gewijzigd door Jezza op 25-03-2009 11:05:42 ]
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_67385802
Huppetee! Let's go have some fun komend weekend
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_67385821
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef Atreidez het volgende:
De auto's zijn echt hoekig geworden na de regelwijzigingen

Als dat diffuser protest trouwens gewoon afketst, misschien wel zelfde polesitter als 2006

dan denk ik toch eerder barichello. Maar ik verwacht raikkonen op pole eigenlijk. Nouja is nog weinig over te zeggen maar dat is wat ik denk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67386789
Een gallery met foto's van de voorbereidingen in Albert Park:

http://www.zimbio.com/pic(...)and+Prix/ydfR5jIAMxm
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:35:30 #42
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67386937
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ik sla de vrije trainingen denk ik over of ik moet toevallig rond dat tijdstip thuiskomen dat ik nog even wat meepik. Kwalificatie en race ga ik wel zeker kijken
de eerste sla ik ook over. de tweede ben ik aan het werk en probeer ik een beetje via mobiel op het werk te volgen. kwali en race wel live natuurlijk.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_67387182
Eindelijk begint het weer! Ik zit al 2 weken af te tellen.

Ik hoop dat de GP daadwerkelijk zo leuk gaat worden als vooraf werd/wordt voorspeld. Ben ook erg benieuwd hoe de verhoudingen zullen liggen.

Veel plezier iedereen alvast.
's Avonds een man, overdags rustig an
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:48:15 #44
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67387366
Als de BBC niet dat fossiel Murray Walker van stal haalt dan ga ik ook zeker kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67387667
ik verheug me er nu al. ik moet de vrije trainingen laten zitten vanwege werkzaamheden maar kwalificaties gewoon live volgen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:58:07 #46
249783 Jezza
pi_67387716
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Klopkoek het volgende:
Als de BBC niet dat fossiel Murray Walker van stal haalt dan ga ik ook zeker kijken.
Je hebt geluk, Murray Walker gaat alleen een blog bijhouden (en dat op zijn leeftijd ). Persoonlijk vind ik het jammer dat hij het commentaar niet gaat verzorgen. Hij was altijd super enthousiast en super grappig

Murray :

" He is shedding buckets of adrenalin in that car!"
" It's raining and the track is wet"
" Murray: "What's that? There's a BODY on the track!!!" James: "Um, I think that that is a piece of BODY-WORK, from someone's car."
- "Well, now we have exactly the same situation as at the beginning of the race, only exactly opposite.
" I don't make mistakes. I make prophecies which immediately turn out to be wrong."

Een selectie uit velen
pi_67389591
OOw dat word een vroegertje dit weekend
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 maart 2009 @ 14:08:34 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67392015
Ik heb er zin in
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_67393114
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:

1. Zoek een proxy uit Groot-Brittanniė. Dit kan via bijv:

http://www.proxy4free.com/page1.html
http://www.xroxy.com/proxy-country-GB.htm

(simpel gezegd is een proxy een pc waar jij contact mee maakt, die dan weer contact maakt met de site die jij zoekt, in dit geval de BBC)

2. Kopieer het IP-adres en de port van de gekozen proxy

3. Ga naar je proxy instellingen
- Firefox: Extra - Instellingen - Netwerk - instellingen --> kies handmatige proxyconfiguratie
- IE: Extra - Internetopties - Verbindingen - Instellingen --> vink 'kies proxyinstellingen' aan

4. Vul hier het IP-adres en de port van de proxy in.

5. Enjoy! http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/default.stm

Vergeet niet je normale internetinstellingen terug te zetten nadat je gebruik hebt gemaakt van de proxy, dus bij instellingen 'verbinding maken via een proxy' weer af te vinken. Dit werkt btw voor alle filmpjes die niet buiten GB te bekijken zijn.

Veiligheid van de proxy en kwaliteit van de verbinding kan ik helaas niet garanderen, maar zelf heb ik nooit problemen gehad terwijl ik dit regelmatig gebruik. Als iemand betere alternatieven of een betere proxy heeft zal het gewaardeerd worden als hij of zij dat meldt.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:35:38 #50
249783 Jezza
pi_67395044
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen: etc etc etc..
Mijn dank is groot !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')