quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Geniaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!quote:
Niet echt. Het lijken wel veredelde kartsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!![]()
True true.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Agreed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Dat zeker! Hulde voor Rosbergquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verrassende uitslag van de eerste training!
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:33 schreef Tommeh het volgende:
Maf hoe dicht bij ze soms kunnen rijden in vergelijking met vorige jaren. Misschien is het alleen training maar slipstreamen lijkt wat beter mogelijk te zijn?
Klopt, alleen moest zich dat in de praktijk nog uitwijzen. Af en toe lijkt het wel gewerkt te hebben al is het nu natuurlijk nog moeilijk te zeggen. Vind het iig mooi dat er flink wat veranderd is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.
quote:Mooi net, Sutil @ Radio : I think somethings wrong with the car. Engineer : I'm afraid that's something you'll have to get used to.![]()
Ik klik, maar ik zie geen formule1, alleen een plaatje van een cartoon dat egt dat AZ kampioen word..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Als ze de 107% regel toepassen mogen ze niet eens starten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:01 schreef vosss het volgende:
OMG die Mercedes is echt niet vooruit te branden
Die mercedes staat anders wel 2dequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:01 schreef vosss het volgende:
OMG die Mercedes is echt niet vooruit te branden
Ik zat om 10 voor 8 ook al te klikken, maar heb niks kunnen zienquote:
toen was de training ook al afgelopenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zat om 10 voor 8 ook al te klikken, maar heb niks kunnen zien
Je snapt best wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ze de 107% regel toepassen mogen ze niet eens starten.
X2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef Misan het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat er morgen gaat gebeuren tijdens de kwalificaties
Heeft misschien met KERS te maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef denniss099 het volgende:
mclaren, bmw , renault wel erg langzaam
eentje om te gaan zien dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
2e vrije training waar de snellere rondetijden gereden worden is de eerste auto met KERS te vinden op plaats 10 (Massa), toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Misschien, maar Ferrari rijdt ook met KERS en die gaan toch wel aardig.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
2e vrije training waar de snellere rondetijden gereden worden is de eerste auto met KERS te vinden op plaats 10 (Massa), toch?
Maar misschien zie ik verbanden die er niet zijn![]()
Die diffusers schijnen wel te helpen want Williams, Toyota en Brawn GP zijn lekker rap!
Goed bezig! Misschien een ideetje om deze voor de toekomst in de OP op te nemen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef UnoclaM het volgende:
Om de streams van de BBC online te volgen zonder downloads, tools of vage streams moet je het volgende doen:
-uitleg-
Zit ik godnakende flutzooi weer in de auto en op m'n werk gedurende ¾ van de racequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
Volgens de klagende teams maakt dat soort diffuser je tot 0,5 seconde sneller per ronde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Die diffusers schijnen wel te helpen want Williams, Toyota en Brawn GP zijn lekker rap!
Als er iemand is die zich niet kan beheersen bij McLaren is het wel Hamiltonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Vooral die kleine achterspoiler doet het hemquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even FP1 gekeken, maar nondeju: wat zijn die auto's lelijk geworden in vergelijking met voorgaande jaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vooral die kleine achterspoiler doet het hem![]()
Ik ben ook volgens mij ook in de minderheid als ik zeg dat ik de slicks ook niet vind passen. Die groeven gaven toch een beter totaal plaatje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.
Inderdaad. Dat ding vind ik echt spuuglelijk. Voorheen gingen die dingen niet alleen snel, ze zagen er ook bloedsnel uit. Dit ziet er meer uit als een sneeuwschuiver.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat in verhouding met de enorme taartschep die er vanaf dit jaar voorop aanhangt.
met deze wazige neuzen rij je er bij de start makkelijk overheen en is er 1 een neus kwijt en de andere een voorbandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit weleens een chaotische wedstrijd zou kunnen worden.
Preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met deze wazige neuzen rij je er bij de start makkelijk overheen en is er 1 een neus kwijt en de andere een voorband
En dat juich ik alleen maar toequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Preciesen ik denk dat dat niet alleen bij de start het geval gaat zien maar ook bij gewone inhaal acties tijdens de race.
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vooral als de neus van Hamilton 3x per races kapot gerost word
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heb ik er een zin inzondag zaterdag vroeg op
![]()
Zie de pics net pas goed, maar damn, die achtervleugels zijn echt geen poremquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even FP1 gekeken, maar nondeju: wat zijn die auto's lelijk geworden in vergelijking met voorgaande jaren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slicks? Aanpassingen van twee buitenbochten? Smallere achtervleugel toch niet het door de FIA beoogde effect van minder downforce? Geen winglets meer en dus minder of juist meer downforce?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef bodylotion het volgende:
hoe kan het trouwens dat ze nu een halve seconde sneller zijn tov de training van vorig jaar?
He, daar zit ik ook. Met Baricello, Rosberg, Force en Toyota motor. Lekker opportunistische keus vlak na VT2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef Atreidez het volgende:
Ik doe mee op : http://www.f1manager.info , heb daar Rosberg en Button, Force I en Toyota motor
zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Slicks? Aanpassingen van twee buitenbochten? Smallere achtervleugel toch niet het door de FIA beoogde effect van minder downforce? Geen winglets meer en dus minder of juist meer downforce?
Edit: en dé diffuser, uiteraardMaar ik las net dat als men bij de tijden van die teams een halve seconde optelt, dat men dan nog onder de tijd van Ferrari zit.
McLaren-fanboys die een heel vervelend begin van het seizoen gaan hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Swindler het volgende:
Vandaag een leuke theorie gehoord van een vriend van mij![]()
Hij :Hoe verklaar je dat Heikki iedere keer sneller is dan Lewis?
Ik : Geen idee![]()
Hij : ik denk dat Mclaren verstoppertje speelt en dan Heikki af en toe zich niet kan beheersen en te snel gaat rijden![]()
Ik: Ohja![]()
Wat vinden we hiervan ?![]()
Was het niet zo dat de vrijdagen nu ook meetellen voor de testkilometers? Of is dat idiote plan nu ook al weer van tafel?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Burnie88 het volgende:
Shit, vannacht in slaap gevallen tijdens VT1. Maar niet gek, in het eerste halfuur helemaal geen actie. Snap ik trouwens niet; het lijkt me dat alle teams zoveel mogelijk data willen vergaren.
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
zonder winglets en een kleinere achtervleugels zou je toch verwachten dat ze een stuk minder grip hebben, met name aan de achterkant. De voorvleugel compenseert dan wel weer wat aan de voorkant, maar toch.
Omdat ze gestroomlijnder zijn zouden ze op top harder gaan, maar aan de andere kant zijn de motoren ook begrenst op 18.000 ipv 19.000 rpm vorig jaar.
De twee aangepaste bochten zullen het dan wel zijn
edit: de verstelbare voorvleugel vergeet ik helemaal![]()
dan kan nog wel eens behoorlijk wat schelen.
vergeet de klok niet te verzettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:35 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik morgen een kater heb als de wekker gaat om kwart voor 7
ow tel jij zoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME! Maak me nou niet aan het twijfelen lul! Morgen is nog gewoon deze tijd!!!
Ik heb het over de kwalificatie he; dat is morgen voor mij want ik heb nog niet geslapen; dus morgen en dus nog wintertijd!!
En slicks zorgen ook voor een lagere topsnelheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slicks leveren heel veel extra mechanische grip!
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow tel jij zovoor mij is het al zaterdag
dat zeg ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:58 schreef WEST het volgende:
[..]
officieel is het zaterdag morgen dus gewoon zondag.
is hij ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht altijd dat Rosberg de zoon was van Keke
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosbergquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las op teletekst "de Duitser Rosberg."
Vandaar.
Echt wel. Maar die stelde sowieso al per bocht de rembalans en alles bij. Alles voor de minuscule winst per ronde! En juist daarom was het zo'n geniale, gedreven man.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef vosss het volgende:
Schumacher was er zo 1. Gegarandeerd dat hij als geen ander elke ronde keer op keer bezig was met die vleugelafstelling.
Ok nu begrijp ik hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nico_Rosberg
Nico Rosberg (Wiesbaden, 27 juni 1985) is een Duits-Fins Formule 1-coureur. Hij is de zoon van wereldkampioen Formule 1 Keke Rosberg uit Finland. Nico zelf heeft de Duitse nationaliteit van zijn moeder. Hij spreekt Duits, Frans, Engels en Italiaans en slechts een heel klein beetje Fins.
quote:Geen studioprogramma RTL [GP]
MELBOURNE - RTL GP schrapt dit seizoen uit bezuinigingsoverwegingen het studioprogramma rondom de Grands Prix.
afbeelding vergroten Olav Mol en Allard Kalff. FOTO KIPPA
Commentator Olav Mol maakt nu bij alle GP’s een voorbeschouwing van een uur, zondag met onder meer een interview met Robert Kubica.
De uitzending begint zondagochtend om zeven uur, de race om acht uur.
Ben er wel blij om. Dat studioprogramma vond ik toch dikke onzin en zat de échte voorbeschouwing van Olav alleen maar in de weg.quote:
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meerquote:
Pitstopspel missen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hè toch, wat jammer. Geen pitstopspel meer.
Prima, de voorbeschouwing ter plekke: nieuwtjes, interviewtje, klaar. Dat geëmmer in die studio elke keer was tenenkrommend.
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:18 schreef Atreidez het volgende:
Ff moeten zoeken, maar er is weer beeldhttp://zomse.com/10gp-formula-1-australia.htm
Ja, das Anthony Davidson dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |