quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Leuk met het commentaar van Coulthard!
quote:
quote:
Coulthard is reserverijder voor Red Bull de eerste twee races, zie FOK!sports Coulthard reserve in Australië en Maleisiëquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:56 schreef Atreidez het volgende:
Coulthard is een schot, en dat hoor je wel ook hoorZou Olav m nog iets over de wedstrijd vragen, Ned - Sco vanavond?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:05 uur schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lijkt me geweldig Coulthard nog één keer in actie!
Z'n afscheid in Brazilië was slechts 500 meter lang en dat vond ik erg sneu voor hem![]()
Heerlijk idd dat het seizoen nu echt begonnen isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:42 schreef RowanF1 het volgende:
Toch nog maar een keer de herhaling kijken van de kwalificatie. Heerlijk!
Loos alarm.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ook Ferrari en Red Bull zijn nu het haasje, lijkt het.
[Upd] Protest tegen Ferrari en RBR
Ze gaan snoeihard op de supersoftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
McLaren15e plek voor Hamilton
Jammer dat die drive train kapot is bij Hammie
En als ze de gearbox nog moeten vervangen, kost het nog eens 5 plekken
Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.
Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
Ferrari, Renault & McLaren sowieso. Twijfelend zeg ik ook BMW...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welke coureurs rijden er deze race met KERS?
Yeah, I just heared them saying itquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:00 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ze gaan snoeihard op de supersoft!
->quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Welke coureurs rijden er deze race met KERS?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Renault, Ferrari, McLaren en bij BMW Sauber heeft alleen Heidfeld het. De rest van de teams gebruikt geen KERS op het moment.
Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
Ook Kovalainen is niet geweldig, maar daar had McLaren al voor gewaarschuwd: ze zouden niet snel zijn.
Vraagje over de banden: waren het nou de (super)softe banden die het goed doen in Melbourne? Of toch de hardere compound?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:56 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het door de diskwalificatie van Toyota geen 20ste plek meer maar 18e.
Oh, sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier geen BBC 1 heb; wat jij schrijft moet nog komen op RTL7
Er zijn digitale abo's zonder BBC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, sorry
Maar BBC One leek me een publieke zender (iig op de kabel, UPC hier). Ik zal niets meer verraden danHier is Q3 bijna afgelopen iig, dan ga ik wss naar RTL 7 zappen. Eesst nog even kijjken naar Coulthard en Jordan wat zeigaan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |