ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
Voor Maleisië nemen ze alleen regenbanden mee.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:21 schreef Tazz het volgende:
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
+ Kubicaquote:Op zondag 29 maart 2009 08:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:23 schreef Atreidez het volgende:
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden
Ok, JB in de pits: SC nog niet deployed?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
Verder op deel 3..quote:Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |