abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 08:22:15 #276
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_67512579
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:11 #277
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512587
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:21 schreef Tazz het volgende:
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
Voor Maleisië nemen ze alleen regenbanden mee.
pi_67512591
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden
Where facts are few, experts are many.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:38 #279
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512592
Vettel kan Button goed volgen, gat blijft 4.2 sec
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 08:23:45 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512593
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:22 schreef WEST het volgende:

[..]

ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
+ Kubica

die supersofts werken allemaal niet lang genoeg.
pi_67512597
reclame...:-(
BBC :-)
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 08:25:04 #282
18653 crew  D.
pi_67512600
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:23 schreef Atreidez het volgende:
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden

Ja, een bruikbare, en een waardeloze
  zondag 29 maart 2009 @ 08:27:46 #283
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512609
Vettel in de pits!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 08:28:33 #284
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512612
pech voor rosberg
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 29 maart 2009 @ 08:28:38 #285
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512613
Rosberg wiel problemen, lange pitstop..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 08:29:11 #286
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67512614
Kimi voorbij Rosberg
Feyenoord!!! * Barça
pi_67512618
Jammer van Vettel.
Safetycar
  zondag 29 maart 2009 @ 08:30:28 #288
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67512619
Laaat dat wrak maar staan
Feyenoord!!! * Barça
pi_67512620
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Calmer than you are
pi_67512621
Die jap zit in de muur
Where facts are few, experts are many.
  zondag 29 maart 2009 @ 08:31:07 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512623
Nakajima al, altijd de japanners die er wat van kunnen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 29 maart 2009 @ 08:31:53 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512628
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:09 #293
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512630
Mooi getimed bij Brawn
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:13 #294
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512631
geen SC? iedereen gokt er wel op!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_67512633
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Ok, JB in de pits: SC nog niet deployed?

Edit: ja dus...
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 08:32:53 #296
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512635
daar is ie
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:01 #297
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512636
Ah, safety car mode..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:04 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512638
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 29 maart 2009 @ 08:33:29 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67512640
haha hij miste zijn pit stop
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67512641
quote:
Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
Verder op deel 3..

2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix, deel3..the race!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')