met eddie jordanquote:Op zondag 29 maart 2009 07:32 schreef Atreidez het volgende:Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
quote:
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.quote:
Heb al ff muziek aanstaan..... want anders val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.
Moeheid begint toe te slaan trouwensmag wel beginnen nu
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:37 schreef voyeur het volgende:
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Oh, nog niet aan leagues gedacht.. Als je er eentje aan maakt dan join ik mquote:Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
die starten uit de pitstraatquote:Op zondag 29 maart 2009 08:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Zijn de toyota's toch gedisqualified??
GO!!!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 08:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gaat beginnen.![]()
Veel plezier fokkers
Jaren teamgenoot geweest van Schumacherquote:Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef -CRASH- het volgende:
Barri wat doe je.......
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jaren teamgenoot geweest van Schumacher
toerenbegrenzer ?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is dat geluid toch aan het einde van het rechte stuk in die motor? De motor lijkt wel over te slaan.
Ja, dat vermoed ik ook maar het klinkt anders dan een begrenzer. Ik zal later 's een filmpje uploaden.quote:
Rubens ook, al heeft die nu wat minder vleugelquote:
yup Kimi al naar harde bandenquote:Op zondag 29 maart 2009 08:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, Kimi al lekker aan het glijden op die slicks. Die softs lijken er al ver aan te zijn..
Met die nieuwe vleugel is het net een kartbumperquote:Op zondag 29 maart 2009 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rubens denkt dat ie een botsautootje heeft?
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De supersofts zijn gewoon op na een aantal ronden. Dat zie je nu duidelijk bij de Ferrari's.
Voor Maleisië nemen ze alleen regenbanden mee.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:21 schreef Tazz het volgende:
Bridgestone levert express niet de optimale band, wel lachen. Soft te zacht en medium zijn te hard...
Lekker ploeteren..
+ Kubicaquote:Op zondag 29 maart 2009 08:22 schreef WEST het volgende:
[..]
ja Hamilton net ook binnen, en gaat een erg lange stint rijden. maar wedstrijd uitrijden denk ik niet.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:23 schreef Atreidez het volgende:
Een van de beste veranderingen die seizoen, groter verschil tussen de banden
Ok, JB in de pits: SC nog niet deployed?quote:Op zondag 29 maart 2009 08:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Safetycar, weg tactiek van Jenson.
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nakajima zit toch in Williams vanwege ivm de Toyota motordeal?
Verder op deel 3..quote:Op zondag 29 maart 2009 08:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar iedereen weet het tegendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |