abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 07:33:41 #201
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512445
Het idee alleen al dat Rubinho een kans zou hebben op de titel.
Wat een ongelofelijk verhaal zou dat zijn.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:34:24 #202
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512447
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:32 schreef Atreidez het volgende:
Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
met eddie jordan
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 maart 2009 @ 07:35:16 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67512448
Mogge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 29 maart 2009 @ 07:37:09 #204
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512454
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

met eddie jordan


Jordan GP, ook al waren ze niet vooruit te branden de laatste jaren, Eddie zorgde wel voor afleiding met veel grid girls.
  zondag 29 maart 2009 @ 07:37:10 #205
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67512455
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Here we are now, entertain us.
pi_67512458
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
Olaf lijkt net Bart Boos met die bril
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.

Moeheid begint toe te slaan trouwens mag wel beginnen nu
pi_67512461
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:38 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.

Moeheid begint toe te slaan trouwens mag wel beginnen nu
Heb al ff muziek aanstaan..... want anders val ik in slaap
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 29 maart 2009 @ 07:41:49 #208
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67512462
lol @ bbc commentator
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 29 maart 2009 @ 07:42:46 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67512466
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:41 schreef Schunckelstar het volgende:
lol @ bbc commentator
brown paper bags.
the little italian guy
pi_67512474
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:37 schreef voyeur het volgende:
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Where facts are few, experts are many.
pi_67512476
Hop!
Calmer than you are
pi_67512480
10 minuten voor de echte race...
pi_67512481
Op RTL doen ze net of ze live zijn, maar ze lopen 5 minuten achter ofzo
Where facts are few, experts are many.
pi_67512483
Die zingende vrouw heeft geen tieten. Of ben ik nog niet goed wakker?
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:53:34 #215
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512490
Ah, de Belgen zijn ook in de lucht met de uitzending... altijd leuk om daar naar toe over te schakelen... *not*
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 29 maart 2009 @ 07:53:46 #216
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67512492
Coulthard op BBC
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_67512497
5 minuten..
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:16 #218
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67512498
iedereen veel plezier en prettige race.

Hup Kimi (en Rubens)
Feyenoord!!! * Barça
pi_67512499
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:53 schreef Tazz het volgende:
Coulthard op BBC
Maar die andere kerel (niet Jordan) heeft nou niet echt uitstraling imho.
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 07:55:28 #220
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67512500
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:45 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
Here we are now, entertain us.
pi_67512503
Rubens ah bidden?
Calmer than you are
pi_67512504
quote:
Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef voyeur het volgende:

[..]

Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
Oh, nog niet aan leagues gedacht.. Als je er eentje aan maakt dan join ik m
Where facts are few, experts are many.
pi_67512508
1 minuut..
  zondag 29 maart 2009 @ 07:59:33 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_67512509
Mogge
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_67512510
Ferrari op zachte banden; ben benieuwd bij de start dan.
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')