met eddie jordanquote:Op zondag 29 maart 2009 07:32 schreef Atreidez het volgende:Misschien als je er een biertje bij neemt... BBC is al live in de pits
quote:
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.quote:
Heb al ff muziek aanstaan..... want anders val ik in slaapquote:Op zondag 29 maart 2009 07:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij begint er echt oud uit te zien vind ik.
Moeheid begint toe te slaan trouwensmag wel beginnen nu
quote:Op zondag 29 maart 2009 07:37 schreef voyeur het volgende:
Mijn god na een paar uur slaap word ik verdommme nog vanzelf wakker ook. Misschien heb ik een sporthart, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens. Anyway van de partij dus.
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]Had ik gister ook.. Wekker gezet voor Free Practice, schiet ik kwart voor vier wakker om er achter te komen dat ik wel de tijd had ingesteld, maar m niet op scherp had gezet. Sporthart ftw
Oh, nog niet aan leagues gedacht.. Als je er eentje aan maakt dan join ik mquote:Op zondag 29 maart 2009 07:55 schreef voyeur het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ook op deze manager actief was? Ik iig wel, maar ik zoek nog een leuke league om me bij aan te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |