En daar is het, inmiddels befaamde, bericht weer.quote:
Button, de nieuwe Nostradamus.quote:Button gaat voor titel in 2009
13 januari 2008
Jenson Button kende in 2007 een van de slechtste seizoenen uit zijn carrière, maar hij denkt dat Honda een positieve ommekeer kan maken om volgend jaar al om de titel te strijden. Volgens de Brit speelt de komst van Ross Brawn hierbij een rol.
"Ik ben zo blij met Ross", vertelde Button tijdens de Autosport International show. "Toen hij voor het eerst bij het team kwam, kreeg hij het grootste applaus dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zal natuurlijk niet in zijn eentje het team volledig verbeteren, maar hij is nu al goed bezig en zijn manier van werken heeft het team al wel een flink stuk veranderd."
"Ik denk dat we in 2008 een stuk meer vooraan meedoen dan vorig jaar en in 2009 moeten we mee kunnen strijden om de titel", vervolgde hij. "Als we de juiste auto ervoor hebben, dan wint dit team het wereldkampioenschap. Als team zijn we erg sterk. Na een slecht jaar als 2007 beseften we dat er iets moest veranderen en dat hebben we gedaan. Ik kijk uit naar de toekomst met Honda."
Zou me niets verbazen. En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Zou iemand in Japan trouwens zijn tv nu uit 't raam hebben gegooid?
Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef ElmarO het volgende:
En nu gaan die dingen een keer snel, ligt er een Mercedes achterin.![]()
Dat zullen ze bij McLaren en Force India niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien heeft het een en ander iets met elkaar te maken?
Was 1997 waar Schumacher, Villeneuve en Frentzen dezelfde tijd hadden op het circuit van Jerez.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef Montov het volgende:
De veranderde reglementen hebben wel voor meer spanning gebracht. En hebben de auto's goede sneeuwschuivers mocht het gaan sneeuwen.
Met de kleine verschillen gaat het misschien nog wel een keer voorkomen dat 3 coureurs dezelfde tijd neerzetten in de kwalificatie zoals een paar jaar terug (1996?)
Whehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:29 schreef Xebber het volgende:
Zou iemand in Japan trouwens zijn tv nu uit 't raam hebben gegooid?
quote:Hamilton to start from back of the grid
McLaren's Lewis Hamilton will start from the back of the grid at the Australian Grand Prix following a gearbox change.
The Briton was unable to complete a single lap in Q2 after being hit by a gearbox failure at the end of the first qualifying segment.
Although McLaren could have changed the gears and avoid a penalty, the team has decided to replace the gearbox altogether, meaning Hamilton will get a grid penalty.
"It was a gear failure and although we are allowed to change gears under the regulations, we will change the gearbox," said team boss Martin Whitmarsh.
Under the current rules, gearboxes must last for four grands prix.
quote:Na 38 races geen McLaren of Ferrari vooraan Van onze Telesportredactie
MELOURNE - Voor het eerst in 38 Formule 1-races staat er geen Ferrari of McLaren op de eerste startrij. Tijdens de kwalificaties kwamen de bolides van beide toprenstallen niet verder dan de 7e, 9e, 14e en 15e tijd.
De 'debuut-pole-position' van het nieuwe raceteam Brawn GP kwam niet meer voor sinds 1970. Bijna veertig jaar geleden scoorde het March-team in Zuid-Afrika voor het laatst als debutant de eerste startplek.
Dit had Honda ook wel verwacht, alleen ze hebben het geld nu voor andere dingen nodig. Als ze door waren gegaan dan hadden ze weer miljoenen aan ontwikkeling van deze auto en voor 2010 moeten spenderen. Nu is hun bijdrage een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef Giem het volgende:
Ja honda gaat nu echt balen.. maar wat ik niet snap.. ik had wel zo iets verwacht.. brawn ook.. waarom honda niet...
Op RTL zal het wel zeven uur zijn. BBC weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:32 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe laat begint de voorbeschouwing morgen nieuwe tijd?
en heeft de bbc ook een voorbeschouwing?
Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.quote:
Ja, en nu is Vettel de persoon om er met de overwinning van door te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Canada vorig jaar was het andersom: Hamilton P1 en Button P20. Toen won Kubica trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |