Hele lange ja... want vanaf je eisprong is het 12 a 14 dagen toch..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef Fiemeeltje het volgende:
Kijk cisco, dát ziet er beter uit. Zou dan wel weer een lange cyclus worden voor je zeg...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef bumbaloe het volgende:
Kennen jullie het SMEP plan?
Ik merk nu dat ik dat ongemerkt aan het doen ben, of in ieder geval iets wat er op lijkt.
Klussen vanaf dag 8 om de dag. Vanaf dag 10 ovutestjes.
En ik wilde eigenlijk vanaf vandaag 3 dagen elke dag, alleen weet ik natuurlijk niet of mn ovutestje positief is.
quote:SMEP Sperm Meets Egg Plan
Although SMEP(Sperm Meets Egg Plan) is generally used by women after a miscarriage it can be a great plan to stick to when first trying to conceive or if other attempts are failing.
The plan:
*Start baby making intercourse on CD8 and continue every second day until you get a + OPK.
*Start your OPK testing on CD10 and continue until you have a positive, still having intercourse every second day.
*Once your OPK turns positive, have baby making intercourse for 3 consecutive nights/days, skip the 4th day and have intercourse on the 5th day just for good measure.
*If your OPK doesn't turn positive, continue with intercourse every second day until CD35 then test for pregnancy.
*Remember that it is common for a woman who ovulates regularly to have an annovulatory cycle once in a while, so don't panic if you have 1 or 2 cycles where ovulation does not occur. If annovulatory cycles continue, see your GP or FS.
Good luck to those who try the plan. I might give it a go this month myself. If you try and it's successful let everyone know
[..]
Ik voel nog helemaal niets, behalve dat ik opeens borsten als meloenen heb, maar dat kan ook van de chocolade eitjes komen die ik uit frustratie de afgelopen week heb zitten etenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:34 schreef sterrenmunt het volgende:
goedemorgen,
Asyniur, wauw wat leuk trouwen! gefeliciteerd hoor!! Zou ook wel willen maar dan moeten we eerst het huis van mijn vriend verkopen. En ik wil niet zwanger trouwen trouwens.
en troel, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
minniemin, de eerste cyclus nadat ik stopte met de pil duurde ook zo lang, drie zwtesten tegen aan gegooid en werd op dag 38 dus ongesteld. Voelde wel van alles trouwens, ik wist dat het er aan zat te komen. Voel jij iets?
mijsje, wij gebruiken het woord klussen hier niet hoor. Ik vond het afgelopen keren wel vreselijk dat 'moeten' sexen om zwanger te worden, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik heb er nu echt enorme spijt van dat ik mijn carriere steeds voorrang heb gegeven. Aan de andere kant weet ik dat ik er eerder eigenlijk nog niet aan toe was. Ik ben gewoon een laatbloeier, altijd al geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
Dat bedoelde ik inderdaad ook te zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baanen komt er snel eenkindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
beetje mosterd na de maaltijd maar Dit dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baanen komt er snel een kindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
of toch zwanger Cisco![]()
ik vind het in elk geval spannend met jou zo
precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!
We zien het over 2 weken wel
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vinden
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]![]()
Hier streepje van ovu test weer wat lichter, gisteren dus duidelijke eisprong
Komt goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:21 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
Aangepast hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mag mijn NOD op 4 april?
Drank bedoel je? ik heb geen alcohol gedronken vandaag, en sowieso een half uur niks gedronken voordat ik teste.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?
[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
Ow bah, wat balen! en wat irritant die onzekerheidquote:Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef MinnieMin het volgende:
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!
@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.
Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
Dat is dus of een ei klussen dus!quote:Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen met ochtendurine
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:11 schreef Poppejans het volgende:
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!
Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!![]()
![]()
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g
Dan maak je maar even zin hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef Poppejans het volgende:
lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
2x per dagquote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!![]()
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...![]()
Fijn dat je toch vrij snel na de mk nu weer een cyclus hebt!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef happyme28 het volgende:
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden
Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
Oeh, wel vertellen hoor!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Ciscostar het volgende:
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
precies!! spannend hoor!!quote:Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
Oke! Dan ben ik benieuwd wat het vandaag gaat worden qua streepje en morgen. Hij zou in theorie dus vandaag nog lichter moeten zijn en morgen bijna wegquote:Op zondag 22 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
Hmm als ze een AH to GO erbij hebben misschien? En anders de dienstdoende apotheek?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!
Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Dit klinkt echt zo in geheim taal, hihi, alsof we weer een stel pubers zijn die briefjes doorgeven in de klas.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
Ja, ik ook dat meen ik serieus! Heb gister gelukkig wel weer een pakketje dipsticks besteld met iets van 9zw testen erin haha, zit ik iig komende weken niet meer zonder.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
Dat zijn er nog best veel, hop die auto in Poppejans en richting de eerste de beste stad die koopzondag heeft!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef bumbaloe het volgende:
Hier alle koopzondagen
http://www.koopzondag.com(...)2-B4340A40CA2E_4.htm
Hier hetzelfde hoor, ik teste de 12e om 17.00 uur. Toen een wat donkerder streepje, maar niet zo donker als de controlestreep. Om 21.00 spatte het tweede streepje eraf en de 13 om 17.00 uur was het streepje net zo licht als die van de dag ervoor. Mijn piek is dus ook maar heel kort.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ohja, seksen hoeft niet alleen om baby's te maken, dat kan ook gewoon voor de lekker
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef bumbaloe het volgende:
Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.
Ook daar woon ik niet, woon in t midden van het land, wel heel lief aangeboden! Maar ik ga pas testen als maandagavond er nog steeds zo'n vette streep staat, en dat is vast niet zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!
Ik woon trouwens in FR Popppejans en heb er ook wel één liggen...
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2009 20:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wij hadden een synchroonei!
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snelquote:
Was een cup-a-soupquote:Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.quote:
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen![]()
@cisco & pze & poppejans: All together now![]()
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ookquote:
Maar je zei eerst maandagavondquote:Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook, maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Dat zou echt bijzonder zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 07:50 schreef Asyniur het volgende:
end!Ga je nog een zw. test halen/doen?
Wij moeten deze week aan de baken nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
![]()
Hier wordt er hard geduimdquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..
Ik ga zo op naar een drogisterij![]()
Morgenvroeg CB testen
Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
De positieve streep kwam hier zelfs al eerder in zicht dan de teststreep.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Ja hier.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..
Ik ga zo op naar een drogisterij![]()
Morgenvroeg CB testen
Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
als je super zaad hebt dan kan het zo ver van te vorenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
Met de stand van de baarmoederhals klopt het dat die anders staat. Ik heb hier eens opgelet en inderdaad richting eisprong kom je er bijna niet meer aan en is de baarmoedermond heel zacht en staat ie wat open. Ik hbe rond de eisprong ook pijn bij het klussen, das minder....het is wel nog te doen hoor, maar leuker maakt het er niet op!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?
Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
Zit de Rabobank wel bij jullie in het dorp? Want als je daar langs gaat hebben ze daar vaak ook een computer staan met internetbankier mogelijkheid.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef ymme het volgende::( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.
En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet
Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen
(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef ymme het volgende:
Nee zit ook niet in ons dorp
Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!
Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef ymme het volgende:
Een vriendin had er nog een...
En.. een heel vaag streepje.. Maar het is te zien.....
Heb een niet gebruikte ernaast gehouden...
En en... het is nog niets een met ochtend urine, dus morgen vroeg weer.
En over 2 dagen... En en.... OOOHHHH
STREEPJESquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel ver niet hoor, volgens mij was dat beetj bloedverlies v donderdag en vrijdag een innestelingsbloeding.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef happyme28 het volgende:
Whaaaaaaaaaa, Poppejans wat geweldig!! Ik had al het gevoel dat je zwanger bent. Heerlijk dat dat ook klopt. Gefeliciteerd meis!!
Maar wat spannend omdat je misschien al veel verder bent. Kun je je nog herinneren wanneer je laatste ovu testje of zw test was zonder streepje?? Hebbie nog geen buikje
Ymme, voor jou ziet het er ook goed uit meid! Voor jou een paar kleine jompels en morgen jompelen we er op los!
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Angel-Eyez het volgende:
Cisco hoe was jouw ovu-test gister en vandaag eigenlijk?
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikkeis het beste dat ik bedenken kan..
Sorry, ik zou het niet durven zeggen. Hier helemaal geen bloed gehad, zelfs niet een klein beetje.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bentEn Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten
![]()
Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.
Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?
optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.
De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?
Mijsje, Poezebeest en Cisco:terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal
Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest.
voor jullie!
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikkeis het beste dat ik bedenken kan..
je bent uit de kast gekomenquote:
flugeltje = fiemeltje ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast![]()
Eindelijk weer fokbabyflugeltje en Martijn_AR
![]()
Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen![]()
uhuquote:
oke, was toch even nieuwsgierigquote:Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinnerenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef bumbaloe het volgende:@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
???quote:Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
Helaas moet ik het zeggen... jaquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
???
eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.
Of ben ik nou gekkie?
ik jou ookquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is
Maar ik vergeef je hoor![]()
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?quote:
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
Heejj, het komt wel weer goed toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!![]()
![]()
En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...
Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:quote:Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
Ow, mag dat echt dan niet??quote:Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef bumbaloe het volgende:
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!Wat goed joh! Wat gaaf!
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Whaha, mooi verhaalquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
Je bent een schatquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen![]()
![]()
en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
Poppejans!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dagik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :"
![]()
o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend![]()
Ow, wat erg! Heel veel sterkte komende tijd!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Hee lief Mijsje,quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Dat is natuurlijk erg vervelend, maar op zich best een goed teken, niet? En sja... een streep is een streep... dus ik ben voorzichtig positief!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:00 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik misselijk en kan ik niet meer slapen
Uhm, nou mijn schoonouders waren heel erg geschrokken en aan het huilen. MIjn familie reageerde heel nuchter (maar daar hadden we ook gezegd dat we even langskwamen dus die vonden het al verdacht).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:40 schreef Tierrr het volgende:
Asynur, hoe reageerde je familie op de trouwplannen? Was het leuk??
Nou ja, het sluit niet uit dat je gek bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:33 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaalIk voel me nog even een beetje overdonderd en eigenlijk geloven we het allebei nog niet echt. Flugeltje, dank je wel voor de tip, ik ga strakjes na mijn werk (nouja, cursus) even een CB halen, ik wist niet of het nu al mogelijk is dat andere tests ook uitslaan..
En weten jullie waar ik nu nog het meest blij mee ben, even nog, vreemd genoeg? Dat ik, nadat ik ál die symptomen voelde en vervolgens dacht dat ik gek geworden was toen de lekkage begon, nú weet dat ik dus helemaal niet gek ben
Hier ook z'n streepjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:26 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenste is de zwangerschapstest, de onderste is de ovulatietest van gisteren![]()
![]()
(Goh, ik had best even het blad schoon kunnen vegen voor ik de foto maakte)
Dat dus, een slecht gebit is veel gevaarlijker toch ook?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd!
Zowel mijn kaakchirurg als mijn tandarts vertelden mij dat een verdoving bij de tandarts geen enkel probleem is als je zwanger bent omdat dit niet in je bloedbaan komt maar alleen heel plaatselijk je zenuwen tijdelijk uitschakelt. Hier is het nodige gesleuteld (met verdoving) aan mijn gebit terwijl ik zwanger was![]()
Ik ook hoor!!! De gehele dag door, ik zie dat als een teken dat er echt iets bezig is in mn lichaam, ik vind het wel prettig iets te merken.quote:
Weet iemand dit?quote:Betekent een semie-positieve ovulatietest (teststreepje lichter dan controlestreepje) op dag 10 na de eisprong iets, als diezelfde dag een CBzwangerschapstest absoluut100% negatief is? Oftewel, heeft iedereen ws op dag 10 een semie-positieve ovulatietest? Oftewel, BIEDT DIT HOOP ?????
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Hoop kan ik niet zeggen, maar ik zou op de NOD wel een CB tegenaan gooien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
[..]
Weet iemand dit?
Dit is haar antwoord:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?
Bij mij was m'n ovulatietest zo'n tien dagen na de ovulatie alweer donkerder aan het worden. Niet zo donker als controlelijn, maar zéker donkerder.
10 dagen ná ovulatie is ongeveer 4 dagen voor NOD, CB analoog zou dan eigenlijk wel een lijntje moeten laten zien als er daadwerkelijk HCG in het bloed zit. (zoveel HCG dat een ovulatietest ervan uitslaat dan)
Ikzelf vind het iig heel spannend.quote:Het was een niet-digitale.
Maar ik heb toch hoop. Ik heb de LHcurve gedurende een cyclus op internet gevonden en de concentratie zakt vrij snel na de eisprong weer tot het minimum. Ik weet dat er bij dat minimum voor mij helemaal geen streepje op een ovultaietest verschijnt (voor de eisprong), dus ook geen lichte. En dit was toch wel een heel duidelijke streep.
Morgenvroeg doe ik nog eens zo'n niet digitale zwangerschapstest.
Sorryquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk is dat hoopvol, BE!!!
En Troel krijgt volgens mij elke keer dat ze de CB aanhaalt 1 euro ofzo.
Haha, irritant he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het inmiddels ook erg spannend en niet in de laatste plaats omdat ik knetterbenieuwd ben wie de anonieme vragenstelster is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |