abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67246149
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Link naar het vorige deeltje: Wachten op het tweede streepje deel 134

19 maart Tierrr (10-2008) NOD
26 maart Vlindur (01-2008) NOD
02 april Ciscostar (12-2008) NOD
04 april prinseszondererwt NOD
05 april CrazyPrincess NOD
06 april Poezebeest NOD
12 april Guess. (09-2008) NOD
12 april Judes (11-2008) NOD
13 april mijsje (08-2007) NOD
13 april MinnieMin (02-209) NOD
15 april happyme28 NOD
21 april sterrenmunt (12-2008) NOD

bumbaloe (10-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 58% gewijzigd door BE op 24-03-2009 11:02:13 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_67246250
Laatste berichten:
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef Fiemeeltje het volgende:
Kijk cisco, dát ziet er beter uit. Zou dan wel weer een lange cyclus worden voor je zeg...
Hele lange ja... want vanaf je eisprong is het 12 a 14 dagen toch..

Modjes mag mijn NOD naar 2 april (pas het zelf wel aan haha)
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:33 schreef bumbaloe het volgende:
Kennen jullie het SMEP plan?
Ik merk nu dat ik dat ongemerkt aan het doen ben, of in ieder geval iets wat er op lijkt.
Klussen vanaf dag 8 om de dag. Vanaf dag 10 ovutestjes.
En ik wilde eigenlijk vanaf vandaag 3 dagen elke dag, alleen weet ik natuurlijk niet of mn ovutestje positief is.

quote:SMEP Sperm Meets Egg Plan
Although SMEP(Sperm Meets Egg Plan) is generally used by women after a miscarriage it can be a great plan to stick to when first trying to conceive or if other attempts are failing.

The plan:

*Start baby making intercourse on CD8 and continue every second day until you get a + OPK.

*Start your OPK testing on CD10 and continue until you have a positive, still having intercourse every second day.

*Once your OPK turns positive, have baby making intercourse for 3 consecutive nights/days, skip the 4th day and have intercourse on the 5th day just for good measure.

*If your OPK doesn't turn positive, continue with intercourse every second day until CD35 then test for pregnancy.

*Remember that it is common for a woman who ovulates regularly to have an annovulatory cycle once in a while, so don't panic if you have 1 or 2 cycles where ovulation does not occur. If annovulatory cycles continue, see your GP or FS.

Good luck to those who try the plan. I might give it a go this month myself. If you try and it's successful let everyone know
[..]
pi_67246314
Yup cisco, 12 tot 14 dagen ná eisprong. Maar je eisprong is ook pas 20 tot 48 uur na je LH piek, dus je NOD ligt tussen de 13 en 16 dagen vanaf nu zo ongeveer.
pi_67246467
Dat SMEP klinkt leuk. Maar bij ons werkt dat in de praktijk gewoon echt niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67246492
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 08:34 schreef sterrenmunt het volgende:
goedemorgen,

Asyniur, wauw wat leuk trouwen! gefeliciteerd hoor!! Zou ook wel willen maar dan moeten we eerst het huis van mijn vriend verkopen. En ik wil niet zwanger trouwen trouwens.

en troel, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

minniemin, de eerste cyclus nadat ik stopte met de pil duurde ook zo lang, drie zwtesten tegen aan gegooid en werd op dag 38 dus ongesteld. Voelde wel van alles trouwens, ik wist dat het er aan zat te komen. Voel jij iets?

mijsje, wij gebruiken het woord klussen hier niet hoor. Ik vond het afgelopen keren wel vreselijk dat 'moeten' sexen om zwanger te worden, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik voel nog helemaal niets, behalve dat ik opeens borsten als meloenen heb, maar dat kan ook van de chocolade eitjes komen die ik uit frustratie de afgelopen week heb zitten eten
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn baan bevalt me steeds minder (ver weg, druk, sfeer etc.), nu heb ik een baan aangeboden gekregen op fietsafstand. Maar we zijn dus druk bezig met een kindje... Wat nu? Help.
Ik heb er nu echt enorme spijt van dat ik mijn carriere steeds voorrang heb gegeven. Aan de andere kant weet ik dat ik er eerder eigenlijk nog niet aan toe was. Ik ben gewoon een laatbloeier, altijd al geweest.
Het is natuurlijk echt helemaal jouw keuze, maar aangezien je om hulp vraagt, is mijn advies om te doen wat je gevoel zegt. Zelf heb ik ook nog een jaarcontract. Maar ik ga er niet meer op wachten, op een financieel volledig stabiel moment. Ik heb in de tijd geleerd, dat dat eigenlijk ook niet echt bestaat. Succes met het beslissen!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:29:24 #6
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67246545
of toch zwanger Cisco

ik vind het in elk geval spannend met jou zo
No more games, no more drama...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:37:56 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67246808
Het SMEPplan:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm)
The Plan

Short Version:
* "Try" every other night starting Day 8
* Buy 10 ovulation predictor kit sticks
* Begin ovulation testing on Day 10
* When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row
* Skip one night, then do one last "try"
* Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun
* If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun.
Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.

En de nederlandse vertaling:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
* Koop 10 ovulatietesten
* Begin met de ovu-testen op dag 10
* Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
* Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
* 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
* Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:39:00 #8
190853 RockabeIIa
pi_67246835
pze, neem die kans op een leukere baan en komt er snel een kindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 20-03-2009 21:52:16 ]
pi_67246947
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baan en komt er snel eenkindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
Dat bedoelde ik inderdaad ook te zeggen
pi_67246955

SOEP! hihi, moest ff heel hard grinniken
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:45:33 #11
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67250950
Zo gaat ie beter Cisco!
Hopelijk gaat ie van mij ook snel komen,ow als dat streepje toch donker word,ik klus me een slag in de ronde de komende 3 dagen dan! hahaha
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:04:38 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67251673
Rocka, wijze vrouw! PZE, ik zou het ook doen hoor!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:51:29 #13
190853 RockabeIIa
pi_67253740
En deze zwangerschap merk ik het weer, ik trek positieve dingen aan. Dus PZE! Ga ervoor, en mocht je zwanger zijn dan heb je wellicht beide dromen die uitkomen
pi_67254475
Wat een wijze raad allemaal. Ik heb er zelf ook een goed gevoel over!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:51:42 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67262475
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pze, neem die kans op een leukere baan en komt er snel een kindje dan heb je mazzel dat je een kindje krijgt en komt er minder snel een kindje heb je iig een leuke baan
beetje mosterd na de maaltijd maar Dit dus...
pi_67263084
Ik ben zo blij dat wij niet verplicht hoeven te SMEPpen of te SOEPpen of hoe je 't ook noemen wilt
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:16:41 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67263444
Hmm.... ik heb dat SMEP/SOEP plan net aan mijn hubby laten lezen (ik bedoel... we vallen precies in de doelgroep ) maar hij is nog niet echt enthousiast haha. Even kijken hoever we komen
pi_67263629
Soep plan klinkt wel leuk
Gisteren dus positeve ovu test dus vandaag en zondag klussen en dan maandag rust en dan dinsdag nog keer
pi_67263700
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 18:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
of toch zwanger Cisco

ik vind het in elk geval spannend met jou zo
Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!
We zien het over 2 weken wel
pi_67263714
Nou, dan wens ik iedereen succes met de soep
pi_67265322
Hmm, dat SMEPplan is wel een plan waarbij je alle kansen in elk geval benut... maar ik vind het wel heel wat hoor... om verplicht zo'n schema helemaal bij te houden, pfff... ik probeer wel ongeveer volgens die richtlijnen te klussen enzo, maar precies... mwah...

Ik droom de laatste nachten trouwens heel veel... en ben zo moe... gisteravond om half 9 naar bed gegaan en er vanochtend om half 11 weer uitgekomen.... Als ik niet getemperatuurd zou hebben, had ik gedacht dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn... moe, af en toe pijntjes, op dag 35 nog niet ongi...

Maar mijn temperatuur is de tweede helft van mijn cyclus alleen maar gedaald in plaats van gestegen, en dat vind ik zo ontzettend vreemd... En sja, 3 keer tussendoor bloedverlies klopt natuurlijk ook niet. En dan is er nog die negatieve test van donderdagmiddag... Lastig hoor.... nouja, als er vandaag geen bloedverlies meer komt morgenochtend misschien maar weer even een testje er tegenaan gooien...

Nou, fijn weekend allemaal met dit mooie weer!! Heerlijk!!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 12:02:32 #22
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67265416
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:29 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog niet zwanger ben hoor.. gewoon lange cyclus en een laat ei!
We zien het over 2 weken wel
precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vinden
pi_67271013
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

precies! is ook de juiste instelling hoor, maar ik zou het wel leuk vinden

Hier streepje van ovu test weer wat lichter, gisteren dus duidelijke eisprong
pi_67272070
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:33 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Hier streepje van ovu test weer wat lichter, gisteren dus duidelijke eisprong
Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:25:50 #25
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67272181
Minnie, ik zou zéker nog eens gaan testen hoor, dat klinkt allemaal toch wel erg hoopvol, eigenlijk Wiehoe! Zie je? Gewoon doorduimen

Cisco, Test jij nu ook nog door? Misschien vandaag of morgen nog eens een ovulatietestje ertegenaan kwakken? Als die nu nog steeds een gillend donker streepje geeft zou ik een zwangerschapstest doen, als je een minder donker streepje of geen streepje hebt weet je zeker dat het je ei was, toch? [edit]Kijk, dan vergeet je de post in te voeren en dan staat het antwoord er al Nou, aan de slag dus he? [/edit]

Nou, hiero gaat het een beetje raar. Ik ben héél erg bang dat ik mezelf dingen aan het aanpraten ben, dat ik zó graag wil dat mijn lijf de symptomen die ik zo vreselijk graag wil hebben me maar gewoon geeft om ervanaf te zijn.. Maar ik ben al 3/4 dagen af en aan misselijk-achtig, kan bij tijd en wijle het eten dat ik aan het eten ben inééns niet meer hebben omdat het ineens heel vies is/wordt, ben dus al dagen om het minste aan het huilen of heel hard aan het proberen niet te huilen en ik voel me gewoon.. Raar. Ik weet het niet, zou het? Ergens ben ik nu heel stiekum al een beetje blij, maar anderszijds.. Ik geloof het gewoon niet. Het zal toch niet? Wel? Niet? Mijn berekende NOD is 23 maart als ik vanaf de eerste 'lekkage' tel, de 27e als ik tel vanaf de eerste dag dat de afgelopen keer de écht losbarstte.. Ik kan dus voorlopig nog niet testen

[ Bericht 8% gewijzigd door Incantrix op 21-03-2009 17:26:53 (update) ]
3!
pi_67273046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 17:21 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Gisteren LH piek... Dat betekent vandaag of morgen eisprong. Hup, verder klussen jullie...
Komt goed
pi_67273626
Mag mijn NOD op 4 april? Ik denk dat ik vannacht mijn ei had, aangezien ik gisteravond en vanmorgen een behoorlijk donkere streep had en nu vanmiddag bijna niks meer...

Oh ja: vanmorgen was mijn temperatuur 36,8 (0,3 hoger dan de rest van de week). Kan dat al van de eisprong van vannacht zijn dan?
pi_67276686
Zo, heb weer van alles gemist denk ik... Gelukkig weer wat streepjes!!! Gefeliciteerd, Troel!
SMEP, lol. Vorige ronde hebben wij na positieve ovutest 3 dagen achter elkaar geklust... Daar moest ik toen een week van bijkomen... Dat wordt het dus niet voor ons!
pi_67276882
Iedereen lekker aan de SOEP

MinniMin heb jij nogmaals getest??

Ik heb een heleboel ovutesten bestelt, kan ik dagelijks eens kijken of er weer een eisprong in zicht komt.
Van de week 2 dagen wat rozig/rood bloedverlies gehad, toen ik hier terug ging lezen zag ik dat ik dat vorige maand ook had.Hmm
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:43:44 #30
190853 RockabeIIa
pi_67278742
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mag mijn NOD op 4 april?
Aangepast hoor
Wordt spannend rond die datum met meerder nodjes!
pi_67279805
Thanks Rocka! Zeker spannend!
pi_67280722
HUH, ik heb even jullie hulp nodig, ik heb donderdag en vrijdag wat bloedverlies gehad, slijm en wat rood.
Doe ik NET weer even een ovutestje sinds lange tijd, heeft ie echt waar een vette tweede streep!
Kan je een eisprong hebben als je daarvoor bloed verloren bent??

Of is zo'n ovutest erg gevoelig voor iets, dattie ergens zeer sterk op kan hebben gereageerd?
(naar wat ik heb gedronken vanavond ofzo?)

Kan eventueel wel fotootje maken, het is echt een vette streep, dat heb ik nog nooit gehad
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67280815
Verdorie, is er geen dipstick kenner meer aanwezig?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:59:07 #34
95408 Incantrix
pi_67280944
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?

[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
3!
pi_67281086
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik dénk dat dat wel zou kunnen, een arts heeft me wel eens gezegd dat je soms wel eens wat bloedverlies kunt hebben wanneer er een hormoonwisseling optreed in je lijf. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar misschien heb je er iets aan?

[edit]Maar ik meen trouwens ook in de bijsluiter te hebben gelezen dat de tests niet betrouwbaar zijn als je gedronken hebt..[/edit]
Drank bedoel je? ik heb geen alcohol gedronken vandaag, en sowieso een half uur niks gedronken voordat ik teste.
's avonds wel een groot blikje energy spul

Jemig, ik ben weer helemaal
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:12:08 #36
95408 Incantrix
pi_67281342
Oooww, sorry, dan legde ik dat stukje over wat je had gedronken verkeerd uit. Excuus

Ehm, ja, dat kan ik me voorstellen. Waar in je cyclus zit je nu? Als je bloedverlies op tijd was en je nu ongesteld zou moeten worden, zou het dan niet kunnen betekenen..? Of moet je je eisprong nog hebben? Verwarrend inderdaad :S
3!
pi_67281410
[img][/img]

Dit is de test
Ik weet dus niet waar/of ik een cyclus heb, een eisprong zou zomaar terugkunnen komen, maar ik ben al maanden niet ongesteld geweest
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:19:00 #38
95408 Incantrix
pi_67281548
Hoei, zo'n dikke streep heb ik ook één keer gehad, de eerste cyclus dat ik die testjes gebruikte. Ja, om heel eerlijk te zijn (erg moeilijk oordelen natuurlijk als je geen arts bent, maargoed) moet ik echt heel erg denken aan het verhaal van mijn arts over enig bloedverlies wanneer je lijf een hormoonverandering doormaakt. Dat zou betekenen dat je nu héél erg dicht op een eisprong zit! Oh, echt, ik hoop het zo voor je! Ik wist niet dat je al zo lang niet ongesteld bent geweest, ik ga nu echt megahard voor je duimen. Ik hoop echt dat het een eisprong is!!
3!
pi_67281639
Dankjewel! Echt hartstikke lief dat je hier even meekeek en reageerde!

Ben benieuwd of het iets te betekenen heeft, ik blijf wel even aan het ovutesten komende dagen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:26:12 #40
95408 Incantrix
pi_67281779
Tuurlijk Poppejans, dat is juist zo fijn aan dit topic: even de steun vinden die je af en toe nodig hebt. Het is fijn om met kindjes bezig te zijn, maar het gaat niet altijd over rozen he? voor jou hoor!

En ja, ik hoop het ook, echt heel erg. Testen lijkt me een goed plan, misschien even de staafjes bewaren om te kunnen vergelijken? Ennuhm, niet vergeten te klussen, voor de zekerheid ook
3!
pi_67282042
Dat bloedverlies is natuurlijk wel gek, maar kan volgens mij 100 oorzaken hebben. Die ovutest lijkt op de mijne van gisteravond en vanmorgen. Een goed idee om te klussen, het ziet er wel uit als eitijd.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:40:07 #42
190853 RockabeIIa
pi_67282142
Spannend Pops! Smeppen meid!
pi_67283124
Poppejans en ciscostar, klussen maar!!!!
Incantrix, spannend al die gekke symptomen die hopelijk op twee streepjes duiden!

Ik ga deze cyclus nog geen ovulatietesten gebruiken, wil er niet al te veel mee bezig zijn.
pi_67283351
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!

@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.

Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
pi_67283875
Minniemin, een negatieve ovulatietest is wel vervelend Is die wel positief geweest of heb je geen gebruik gemaakt van ovulatietesten? In ieder geval een voor jou omdat je zo lang moet wachten
pi_67285805
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:51 schreef MinnieMin het volgende:
Woei, poppejons en cisco, dat ziet er allemaal klusbaar uit hoor!

@alle lieve hoopvolle reacties: Ik moet gewoon echt wachten op mijn cyclus vrees ik. Heb vandaag voor het probeersel een ovulatietest gedaan. Die was negatief. Dus niet zwanger, en ook geen ovulatie.

Zet mijn NOD maar op 13 april, dan kan ik eventjes tot die datum gaan relaxen, want dit is ook niks.
Ow bah, wat balen! en wat irritant die onzekerheid
pi_67285844

Vanmorgen met ochtendurine
  zondag 22 maart 2009 @ 08:21:11 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67285977
quote:
Op zondag 22 maart 2009 07:15 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmorgen met ochtendurine
Dat is dus of een ei klussen dus!
Of je bent zwanger!

Ga maar uit van het eerste
Hop hop, terug naar je bed/bank/aanrecht/keukentafel
haal door wat niet van toepassing is
pi_67286039
Goedzo Poppejans, dat is een ei lijkt me. Eigenlijk mag het niet met je eerste plasje van de dag volgens mij, maar deze is wel heel duidelijk.
Mijn ei was er ook hoor, ik had gisteren een stijging in temperatuur en vandaag was hij zelfs nog 0,4 graden hoger dan gisteren om dezelfde tijd. Mooi zo.
pi_67286060
Oe poppejans dat lijkt op een LH piek. Zodra je testje weer lichter wordt is je piek achter de rug en kun je binnen 20 tot 48 uur je ei verwachten. Klussen dus
pi_67286233
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!

Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
pi_67286261
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:11 schreef Poppejans het volgende:
Waah Prinses, dan vallen we misschien wel gelijk!

Dank v het reageren iedereen, ik ben helemaal hyper , en ook maar aan de SOEP gegaan hahaha, ooh ik heb volgens mij echt eindelijk een eisprong!!
wel jammer dat ik geen zwtest in huis heb, anders had ik die voor alle zekerheid echt wel gedaan.
Ga es terug in bed en soepen enzo jij!
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67286298
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:15 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ga es terug in bed en soepen enzo jij!
Dan kunnen we je over een week of 2 verwelkomen in z&g

lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
  zondag 22 maart 2009 @ 10:03:28 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67286728
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:19 schreef Poppejans het volgende:

lieve aanmoediging!
Vanavond maar weer hoor, in de ochtend vind ik dat niks
Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...
pi_67287405
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan maak je maar even zin hoor!
Minstens 2x per dag!
iemand zei laatst iets over kwaliteit en kwantiteit...
2x per dag nah, dat staat niet in het SOEP schema hoor
  zondag 22 maart 2009 @ 10:56:28 #56
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67287559
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden

Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
pi_67287664
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
pi_67287679
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef happyme28 het volgende:
Wahhh... Poppejans wat super!! Ik zou nog even doortesten om te zien of ze ook minder duidelijk worden

Hier mag mijn NOD heel voorzichtig op 15 april. Spannend!
Fijn dat je toch vrij snel na de mk nu weer een cyclus hebt! Ik gun je zo ontzettend een goede zwangerschap!!!

Ik test inderdaad door ja, zal vanavond weer bijna live verslag doen hoor haha
pi_67287698
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Ciscostar het volgende:
Poppejans dat is een eisprong streepje hoor! Die had ik vrijdag ook
Alleen gisteren was hij nog bijne net zo donker.. zal straks weer eens ffies plasje doen kijken wat streepje dan zegt
Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
  zondag 22 maart 2009 @ 11:11:00 #60
190853 RockabeIIa
pi_67287854
De lijstjes zijn weer up to date
  zondag 22 maart 2009 @ 11:12:51 #61
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67287894
Wouw Poppejans,ik zou als ik jou was de komende 3 dagen het bed niet meer uitkomen
pi_67288180
Ooooeh, spannend al die streepjes!!
En nu moeten de gelukkigen ervoor gaan zorgen dat die 2 streepjes op de ovutesten uitgroeien tot 2 streepjes op een zwangerschapstest!! Succes!!

Ik heb mijn NOD een beetje aangepast, naar morgen...
Dan is het dag 37 en op dag 22 had ik namelijk mijn meest positieve ovutest.
Het is maar gissen, want mijn temperatuur werkt absoluut niet mee, die is alleen maar omlaag gegaan daarna ipv omhoog. Maar ok...

Morgen dus NOD: óf ik word ongi, of ik heb een positieve test, of ik ga naar de huisarts omdat mijn cyclus gigantisch in de war is..
Geen ongiklachten verder nu, wel een borrelende maag en moe...

Fijne dag allemaal! Is het bij jullie ook nog zulk mooi weer??
  zondag 22 maart 2009 @ 11:32:23 #63
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67288336
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
pi_67288393
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Jeetje Poppejans, bij jou ook al zo spannend zeg...
Wel jammer dat er van jouw cyclus verder weinig bekend is. Want dat bloedverlies van van de week, kan dat niet ook net zo goed innestelingsbloeding geweest zijn?
Succes met klussen voor de zekerheid in elk geval
Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:37:42 #65
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67288450
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, ik vind het echt balen dat ik geen zwtest meer in huis heb!! Maar ik kan het als het goed is ook snel genoeg zien aan de ovulatietests, als die weer licht kleuren was het hopelijk een eisprong, blijven ze na paar dagen nog steeds donker.. ja dan ga ik echt wel met zo'n digitale CB testen!!
precies!! spannend hoor!!
pi_67288682
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oeh, wel vertellen hoor!
zo'n piek kan 2 dagen blijven dacht ik, daarna moet het streepje weer lichter worden
Oke! Dan ben ik benieuwd wat het vandaag gaat worden qua streepje en morgen. Hij zou in theorie dus vandaag nog lichter moeten zijn en morgen bijna weg
  zondag 22 maart 2009 @ 11:58:35 #67
190853 RockabeIIa
pi_67288834
Cisco, uit ervaring weet ik dat zo'n testje zelfs met 3-4 uur helemaal weer negatief kan zijn. Dat kan echt heel snel gaan.
Bij mij was het iig nooit geleidelijk aan weg maar echt gelijk van een positieve naar een negatieve test (en ik testte dan 2x daags)
  zondag 22 maart 2009 @ 12:07:19 #68
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289020
Ik heb dr al 5 stripjes opzitten en de streepjes worden alleen maar lichter. Dus ik begrijp er ook niks van. Nou weet ik niet hoe betrouwbaar matcare is. Nou ja voor mij de laatste maand met ovustripjes en tempen. Ik laat het hierna weer los.
Mijn slijm is nu waterig dus dat duidt toch ook op een aankomende eisprong of niet?

Cisco, ben dus erg benieuwd wat je strip vandaag doet.

Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.

Zijn er nog dames die SOEP op hebben? Niet te heet opdienen hé!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67289188
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
  zondag 22 maart 2009 @ 12:15:30 #70
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289254
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:13 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, die testen hebben jou deze keer dus alleen maar meer onzeker gemaakt, dat is jammer zeg!
Je teste wel op dezelfde tijdstippen? er zeggen ook weer mensen dat je meerdere keren op een dag moet testen om zo zeker je piek niet te kunnen misseb(al geloof ik ook niet helemaal dat zoiets daar aan kan liggen hoor)
Jammergenoeg woon ik niet in NB, anders stond ik serieus wel even bij je op de stoep! nou wil ik het liefste direct weten of ik zwanger ben
Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
pi_67289270
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!

Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Ik vind dat ze zwangerschapstesten gewoon op het tankstation moeten verkopen!
  zondag 22 maart 2009 @ 12:16:43 #72
190853 RockabeIIa
pi_67289292
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:16:59 #73
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289296
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:
Wordt heel wat af geklust deze dagen! Hopelijk is het ook allemaal raak, dat zou erg mooi zijn!

Tierr, heeeel spannend wat er morgen gaat komen! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!

Hmm als ze een AH to GO erbij hebben misschien? En anders de dienstdoende apotheek?
Als je het écht wilt weten.... of ergens een koopzondag... ik zal wel even kijken waar het nu koopzondag is.
pi_67289298
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ik heb elke dag in de middag tussen 17.00 en 18.00 getest. Wel wat laat maar ivm met werk enzo voor dit tijdstip gekozen.
Maargoed, ik heb tot nu toe vanaf dag 8 om de dag SOEP gegeten en misschien dat ik vandaag nog een keer opschep dus daar zal het in ieder gevel niet aan liggen
Dit klinkt echt zo in geheim taal, hihi, alsof we weer een stel pubers zijn die briefjes doorgeven in de klas.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:17:35 #75
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67289304
pi_67289349
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Poezebeest het volgende:

Ja, ik ook dat meen ik serieus! Heb gister gelukkig wel weer een pakketje dipsticks besteld met iets van 9zw testen erin haha, zit ik iig komende weken niet meer zonder.
nouja hier bij mij eerst maar eens paar dagen ovulatietestjes blijven doen, maandagochtend zou ik in principe nog geen zwtest nodig hebben.
pi_67289366
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:17 schreef bumbaloe het volgende:
Hier alle koopzondagen

http://www.koopzondag.com(...)2-B4340A40CA2E_4.htm
Dat zijn er nog best veel, hop die auto in Poppejans en richting de eerste de beste stad die koopzondag heeft!
pi_67289436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Waarom geloof je dat niet dan, Poppejans?
Niet om mijn gelijk te halen hoor maar sommige vrouwen hebben echt maar heel kort een piek. Sommige mensen vinden hun ei helemaal niet ondanks dat ze toch ovuleren. Ik vind dat vrij logisch eigenlijk want elk lichaam is anders en reageert ook anders op hormonen.
Hier hetzelfde hoor, ik teste de 12e om 17.00 uur. Toen een wat donkerder streepje, maar niet zo donker als de controlestreep. Om 21.00 spatte het tweede streepje eraf en de 13 om 17.00 uur was het streepje net zo licht als die van de dag ervoor. Mijn piek is dus ook maar heel kort.
pi_67289614
Lijkt mij echt heel vervelend als je je piek niet kunt ontdekken. Kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:38:57 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67289879
Ik heb al 2 dagen cervixslijm (beginnend) maar ik heb niks op mijn ovu-test. Alleen controlestreepje.
maar we hebben net toch even gesekst
pi_67289941
Beter een keer teveel dan te weinig Asyniur!

Ik heb deze week mijn ei ergens, heb nog geen cervixslijm, da's maar goed ook want is tot morgen weg.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:43:49 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67289989
Of gewoon voor de lekker
pi_67290076
Ohja, seksen hoeft niet alleen om baby's te maken, dat kan ook gewoon voor de lekker
  zondag 22 maart 2009 @ 12:48:54 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67290126
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:47 schreef Poezebeest het volgende:
Ohja, seksen hoeft niet alleen om baby's te maken, dat kan ook gewoon voor de lekker
pi_67290223
  zondag 22 maart 2009 @ 12:55:23 #86
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67290326
voor de lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik denk dat ik even naar boven ga dan. De kleine ligt te pitten dus nu kan het even
pi_67290610
Lalalalala, to much information! stopt vingers in oren

Geniet er van dames!
pi_67291359
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:07 schreef bumbaloe het volgende:
Jemig poppejans, je maakt het wel errug spannend zeg meid! Woon je in NB? Ik heb er anders nog wel eentje voor je liggen.
Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!

Ik woon trouwens in FR Popppejans en heb er ook wel één liggen...
pi_67291618
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Haha dames dames... fijne dag gewenst!! Maar dat gaat zo te lezen wel lukken!

Ik woon trouwens in FR Popppejans en heb er ook wel één liggen...
Ook daar woon ik niet, woon in t midden van het land, wel heel lief aangeboden! Maar ik ga pas testen als maandagavond er nog steeds zo'n vette streep staat, en dat is vast niet zo.
Ben helemaal blij met een eisprong, voel mn onderbuik nu ook, verder nergens last van.
pi_67291695
Een eisprong is natuurlijk ook al heel mooi inderdaad!!
  zondag 22 maart 2009 @ 14:11:32 #91
95408 Incantrix
pi_67292695
Woeii, nou, fijne dag dan allemaal, dames! Dat vind ik altijd zo fijn van luie zondagen

Ik ben wel een verwend nest trouwens zeg, ik begreep in eerste instantie écht niet waarom Poppejans geen test kon gaan kopen zul je natuurlijk net zien dat je dringend een test nodig hebt op die ene dag dat je niet zomaar naar de winkel kunt rennen.. Succes ermee dan maar, ik duim sowieso!
3!
pi_67294764
Poppejans, ik hoop heel hard dat het bij jou niet om een eisprong gaat. Wat zou het fijn zijn, moest jouw zwangerschapstest morgen ook twee vette strepen vertonen
pi_67295520
Fotootje v paar sec geleden, tegelijk met de controlestreep kwam er weer een streep hoor.
ei,ei ik ben zo verschrikkelijk blij
Vanavond laat doe ik er nog eentje, en dan zal ik ophouden met hyperen hier hoor
pi_67296663
Van mij mag je hyperen hoor!! Super toch dat je zulke duidelijke streepjes krijgt?! Die heb ik helaas nooit gehad, dus ik weet hoe fijn het is als je ze wél hebt! En zeker met zo'n rare cyclus!!
  zondag 22 maart 2009 @ 16:33:16 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67297363
Ja tof toch! en nu hup terug naar bed
pi_67303654
Mijn streepje is weer wat lichter geworden, nog steeds wel zichtbaar maar veel lichter dan vrijdag en zaterdag. Ben erg blij dat ik mijn ei gevonden heb deze maand.

Als een paar dames hier niet hadden gezegt dat ik nog even wat paar dagen door moest testen had ik gestopt en hadden we misschien nog paar keer seks gehad en gewoon mijn ei niet gevonden en misschien niet eens op de goede dagen seks gehad. Ben echt heel erg blij met mijn ovulatietesten! En heel erg blij dat ik me toch heb laten overhalen

We zullen zien wat het resultaat is. Vrijdag,zaterdag en vandaag geklust en volgens de soep morgen dus rust dag

Poppejans mooi streepje hoor, lekker klussen dus
pi_67303963
Cisco, wij hadden een synchroonei!
  zondag 22 maart 2009 @ 20:26:04 #98
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67304252
Hoe was de SOEP poppejans?
pi_67304269
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Cisco, wij hadden een synchroonei!
Haha Dus jou nod ook 1 a 2 april...?
Dan maar hopen dat we ook een synchroonzwangerschap hebben
pi_67304298
Cisco, ik soep je achterna hoor met zaterdag,vandaag en morgen
Over 9 maanden straks allemaal kleine soepertjes
pi_67304314
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
pi_67304365
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef bumbaloe het volgende:
Hoe was de SOEP poppejans?
Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
  zondag 22 maart 2009 @ 20:32:55 #103
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67304457
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Kan ik eerder aan jou vragen, jij ging vanmiddag nog effe snel
Was een cup-a-soup
pi_67304513
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Was een cup-a-soup
pi_67305209
cup-a-soup

Ik voel een streepjesregen aankomen over een weekje of twee
  zondag 22 maart 2009 @ 20:55:54 #106
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67305251
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En das maar goed ook. Mijn man moet morgen op 2daagse cursus, daar gaat mijn soepdieet. Ik slaap morgen dus alleen.
(Ikwas er heilig van overtuigd dat hij pas volgende week moest)
Nouja, misschien soep voor ontbijt in plaats van koffie dan
  zondag 22 maart 2009 @ 21:03:10 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67305528
Meiden, even een vraagje namens 'iemand'. Nee, ik ben het écht zelf niet.

Hoe zit het ook al weer met ovu-testen als zwsch testen gebruiken? Kan dat ook al voor de NOD? Of echt pas dan of erna?
  zondag 22 maart 2009 @ 21:06:06 #108
190853 RockabeIIa
pi_67305630
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
pi_67306137
Ik heb de eerste maand een hele maand doorgetest om mijn cyclus in het snotje te krijgen. Ongeveer een week na m'n piek begon het streepje weer donkerder te worden. HCG imiteert LH geloof ik en daardoor kun je ruim voor NOD al hormoon vinden. Het is overigens niet helemaal sluitend, na een bevruchting maak je sowieso HCG aan, als het eitje dan alsnog niet nestelt kun je nog gewoon ongesteld worden...
pi_67307076
Hallo,

Net terug van een weekendje weg.
Ga nu eerst slapen. Hier nog paar dagen wachten tot de dag.
pi_67307168
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor NOD kan
Maar het geeft geen zekerheid. Een negatieve test na NOD ook niet trouwens.
Ik vond het zelf iig stukken gevoeliger dan een 'gewone' test maar schijnbaar werkt het niet bij iedereen.
Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
pi_67307307
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:28 schreef MinnieMin het volgende:
Ik wil ook kunnen soepen

@cisco & pze & poppejans: All together now
Maar je kunt toch ook soep eten zonder dat je honger hebt, dus gewoon voor de lekker!?

Misschien ga ik toch maar ovulatietesten halen morgen, cervixslijm heb ik nog niet, volgens mijn berekening moet ik komende week mijn ei hebben. Als ik lees dat jullie goede ervaringen hebben wil ik misschien toch proberen deze week, maar ben ik nu niet te laat om er mee te beginnen?
  zondag 22 maart 2009 @ 22:03:40 #113
190853 RockabeIIa
pi_67307661
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb jij die gedaan nadat je wist dat je zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe positief een ovulatietest bij zwangeren wordt, met een vette tweede streep, of niet?
Yep, het gekke is dat de teststreep nu veel lichter is dan de 'positieve' (makes sense?)
Beetje de omgekeerde wereld (en superdonkerpaars!)
pi_67308653
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
pi_67308681
Kun je zwanger zijn poppejans??
pi_67308750
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kun je zwanger zijn poppejans??
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
pi_67308792
Anders heb je wel een hele lange piek... spannend hoor!
  zondag 22 maart 2009 @ 23:20:30 #118
95408 Incantrix
pi_67310277
Ik duim vrolijk verder, Poppejans!

Hiero ziet het er niet best uit: er is spotting gesignaleerd. Ik heb mezelf deze cyclus dus wéér over de floss geholpen voor niks en ik baal écht even van mezelf. Waarom kan ik het nou niet gewoon loslaten? Ik denk dat ik binnenkort maar eens een babbel ga doen met mijn huisarts, niet voor de MMM maar om te praten over manieren om rust te krijgen hierin. Dit slaat echt nergens meer op..
3!
pi_67311230
voor jou Incantrix!
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je bij de huisarts langs wil gaan om te kijken hoe je er wat relaxter mee om kan gaan. Ik hoop voor je dat het niet door gaat zetten en je toch stiekem zwanger blijkt te zijn.
pi_67313659
Morgen..

Inca, wat ontzettend balen zeg... zeker als je toch stiekem hoopt...

Ik ben ook verdrietig... vandaag dag 37 en een spierwitte zw-test... :cry:
En nee, hij zal heus niet over een paar dagen toch positief zijn, als ik kijk naar temperatuur enzo is mijn cyclus gewoon écht van de regel... :cry:

Ik ga vanmiddag de huisarts maar even bellen...
Kijken of ze iets voor me wil doen en anders of ze tips heeft er wat minder mee bezig te zijn, want dit is echt kl*te...

Hoe is het met de rest??
pi_67313676
Incatrix en Tierrr

Spannend poppejans!
  maandag 23 maart 2009 @ 07:50:27 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67313924
Ow balen dames!
Maar dat van Poppejans klinkt wel heel spannend! Ga je nog een zw. test halen/doen?

Wij moeten deze week aan de bak en nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
pi_67313926
Incatrix en Tierrr
pi_67314340
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
Maar je zei eerst maandagavond
pi_67314472
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Ik ga zo op naar een drogisterij
Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
pi_67314499
quote:
Op maandag 23 maart 2009 07:50 schreef Asyniur het volgende:
end! Ga je nog een zw. test halen/doen?

Wij moeten deze week aan de bak en nou maar hopen dat ik met onze trouwdag 5,5 maand zwanger ben
Dat zou echt bijzonder zijn Er is echt hele supermooie positietrouwkleding
Ik heb ook altijd van die data's of gelegenheden dat ik dan van tevoren hoop zwanger te zijn
  maandag 23 maart 2009 @ 09:06:29 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_67314920
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
Hier wordt er hard geduimd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 09:15:20 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_67315076
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:48 schreef Poppejans het volgende:

De positieve streep kwam hier zelfs al eerder in zicht dan de teststreep.
pi_67315137
sow hee, wat een spanning hier zeg! Ben een weekendje niet aanwezig (Fok niet zo veel in het weekend) en hatsjikidee, allemaal tweede streepjes!!! ondanks dat het ovutesten zijn is dat toch best positief

hier is de rooie periode weer voorbij, vanaf donderdag of vrijdag gaan wij ook weer aan het soepen.
pi_67315857
Ow Tierrr ik heb helemaal over jouw berichtje van vanmorgen heel vroeg heen gelezen, wat ontzettend balen van de negatieve test, juist dan groeit je hoop alleen maar meer als je al ver over je NOD bent

Incantrix, heeft het doorgezet? ik hoop van niet
pi_67315897
Poppejans...!! Die strepen blijven wel héél erg lang super goed aanwezig

Ik zit hier mijn duimen dr af te draaien voor je!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67316405
tierr, balen van de negatieve test!
pi_67316590
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:

Morgenvroeg CB testen

Ja hier.

Ontzettende pijn in mijn borsten (en dat verbeeld ik mij echt niet).
Verder gisteren wel een beetje een raar gevoel in de onderbuik, maar toch weer anders dan andere maanden. En veel minder pijnlijk (nu helemaal niet pijnlijk), vanochtend heel veel wit slijm (wat houdt dit in? Dat je snel ongesteld gaat worden?) verder nog geen tekens voor de duivels...

Over 3 dagen mag ik mezelf testen heb ik besloten!!!
pi_67317492
oeh spannend ymme! duim duim duim
pi_67318366
Idd, maar ik kan me ook niet herinneren om eerder veel wit slijm gehad te hebben, net voor het ongesteld zijn worden.

En dat rare gevoel in de onderbuik. Voelt net ofdat ik dus gewoon ongesteld ga worden, maar dan minder en niet constant. Heel dubbel allemaal

Ik heb overigens geen geduld hoor
pi_67318622
Tierr; balen van de negatieve test!

Ymme en Poppejans; spannend! Ik duim heel hard en hoop voor jullie dat er in totaal vier streepjes te zien zijn op een zw. test!

Mijn komt vandaag weer thuis, dus wij kruipen het bed in/de keukentafel op/bank op en komen daar pas vrijdag uit/af en dan hebben wij een baby gemaakt! I wish for...

[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 23-03-2009 11:41:17 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 11:44:08 #137
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67318948
even een vraagje: als je klust op de dag van de eisprong, ben je dan nu net te laat of toch niet?
Ik heb deze maand mijn eisprong 2 dagen vroeger gehad. Avond voor eisprong konden we niet klussen, maar de volgende morgen merkte ik dat ik pijn aan onderbuik had en de eisprong onderweg was. Toen hebben we direct nog geklust En drie dagen voor eisprong hebben we ook geklust...dit was misschien nog net te vroeg.

Beter was de dag voor de eisprong geweest.....ik lees verschillende dingen over het wel of niet op tijd zijn op de dag van de eisprong aangezien de zaadjes nog zeker 12 uur onderweg zijn naar de eileider..

weet iemand dit?

dank jullie wel alvast
pi_67319095
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
  maandag 23 maart 2009 @ 11:56:09 #139
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67319360
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Poezebeest het volgende:
Volgens mij is die drie dagen voor de eisprong niet te vroeg. Zaadjes kunnen een aantal dagen blijven leven, 7 tot 10 dagen volgens mij verbeter me als ik het fout heb. Als je meteen bij de eisprong hebt geklust zit je volgens mij ook goed hoor. Ik heb toevallig net opgezocht wanneer je het beste kan klussen en dat is de dag voor de eisprong, volgens een gegooglede site, betrouwbaarheid onbekend
als je super zaad hebt dan kan het zo ver van te voren . Maar dat weten we nog niet of dat zo is..
Inderdaad de dag voor eisprong is het beste, maar helaas, die kans zat er bij ons niet in..
Tis allemaal ingewikkeld, vroeger dacht ik altijd, pas op met de pil vergeten want je kunt zo zwanger zijn en als je nu kijkt als je er echt voor gaat dan zijn de kansen zo klein eigenlijk.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:58:20 #140
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67319443
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?

Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 12:04:40 #141
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67319663
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef Guess. het volgende:
Ik ben nu aan het tempraturen,volgens mijn huisarts moeten we klussen zodra ik verhoging heb,volgens haar is het dan nog niet te laat.
We klussen hier wel maar nog steeds geen positieve ovulatietest of temoratuurverhoging
Ik heb wel eens gelezen dat tijdens je vruchtbare periode je baarmoederhals anders staat en dat je dit kunt voelen? Kun je dit ook voelen tijdens de sex dat dit dan gevoeliger is ofzo,dit idee heb ik namelijk?

Poppejans,dat je het nog kan uithouden!!!!!!!!!!!!!
Met de stand van de baarmoederhals klopt het dat die anders staat. Ik heb hier eens opgelet en inderdaad richting eisprong kom je er bijna niet meer aan en is de baarmoedermond heel zacht en staat ie wat open. Ik hbe rond de eisprong ook pijn bij het klussen, das minder....het is wel nog te doen hoor, maar leuker maakt het er niet op!
pi_67319719
:( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.

En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet

Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen

(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
  maandag 23 maart 2009 @ 12:10:18 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_67319837
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef ymme het volgende:
:( Mijn digi ding van de rabobank is kapot.
Nu heb ik een nieuwe aangevraagd maar dit duurd een aantal dagen.

En in een klein dorp als je hier een zwangerschaps test kopen, wordt het ook niet

Is er niet iemand die nog een Mat care Ultra (testen 6 dagen eerder ofzo) heeft liggen. Die ik kan overnemen??
Wil zo graag voor morgen een zwangerschaps test in huis hebben, en dan z'n een die al eerder kan testen

(Rot internetbankieren, er is altijd wel wat bij mij).
Zit de Rabobank wel bij jullie in het dorp? Want als je daar langs gaat hebben ze daar vaak ook een computer staan met internetbankier mogelijkheid.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67320008
Oeh Ymme, ik duim heeeeel hard dat je aan een test kan komen, even naar dorpje verderop rijden?
+dat je zwanger bent!!
Gaan we allebei testen morgenvroeg
pi_67320022
Nee zit ook niet in ons dorp

Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
pi_67320154
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef ymme het volgende:
Nee zit ook niet in ons dorp

Soms denk ik er echt over, om na een stad te gaan wonen
Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!

Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten
pi_67320584
Ik woon in een dorpje, waar een kleine drogisterij zit.
Deze is alleen in de ochtend open, 4 x per week.

Kun je nagaan hoe klein gaat het hier is.
En dat is echt geen optie, wil het graag nog even geheim houden voor mijn ouders enzo als het raak zou zijn.
En dan weet meteen ook iedereen dat we ermee bezig zijn. En dat wil ik absoluut niet.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:47:03 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_67321030
ymme, dan zou ik je aanraden om gewoon de bus te pakken naar een stad verderop en een keer een flinke lading in te slaan, want volgens mij zat je de vorige keer ook met ditzelfde probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 maart 2009 @ 12:54:06 #149
190853 RockabeIIa
pi_67321244
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gewoon naar de winkel gaan joh, schijt hebben aan eventuele bekenden die je kunnen zien! Willen weten of je zwanger bent is toch belangrijker?!

Weet niet of er een wat grote supermarkt bij je in de buurt zit, maar die verkopen ook zwangerschapstesten

Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
pi_67321330
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Doe jij dat ook es! Of moeten we echt wachten tot je postpakketje er is!
ik wou net zeggen
hihi, poppejans, doe me een lol en ga even heen en weer naar een drogist Hoef ik niet tot overmorgen te F5-en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67321454
Een vriendin had er nog een...

En.. een heel vaag streepje.. Maar het is te zien.....
Heb een niet gebruikte ernaast gehouden...

En en... het is nog niets een met ochtend urine, dus morgen vroeg weer.
En over 2 dagen... En en.... OOOHHHH
pi_67321521
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef ymme het volgende:
Een vriendin had er nog een...

En.. een heel vaag streepje.. Maar het is te zien.....
Heb een niet gebruikte ernaast gehouden...

En en... het is nog niets een met ochtend urine, dus morgen vroeg weer.
En over 2 dagen... En en.... OOOHHHH

nog een test halennn!!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 maart 2009 @ 13:03:20 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_67321522
Dat vraag om een foto hoor ymme!

(En je berichtje is wat raar? Je vriendin had er nog een, maar je hebt er een gebruikt en kon hem naast een niet gebruikte houden? Dan had ze er toch gewoon twee? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67321555
Ja meerdere... Van babyboom nog....

Sorry, kan niet meer goed typen (niet dat ik dat normaal wel kon)....

Ik wil niet te blij zijn nog.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:14:13 #155
190853 RockabeIIa
pi_67321837
Jawel Ymme! We gaan blij doen!
pi_67322113
Ookal is het een hele vage streep ?????

mag je dan ook blij zijn...
(met pijnlijke tieten)
  maandag 23 maart 2009 @ 13:29:46 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_67322292
Je moet wel twee strepen hebben he Dus en de controlestreep en de teststreep.

Kun je geen foto maken met je camera?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67322388
Tja dat snap ik Troel
Toch bedankt voor de informatie...

Nee geen camera kabel hier meer.
Moet nog nieuwe vinden ergens...
  maandag 23 maart 2009 @ 13:34:02 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_67322417
Jammer, meestal is het wel fijn om te weten dat meer mensen er een streep in zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67322530
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen

IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven

nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
pi_67322585
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen

[ afbeelding ]

IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven

STREEPJES
  maandag 23 maart 2009 @ 13:39:38 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_67322586

Poppejans!!!! JA!!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2009 @ 13:42:03 #163
43556 miss_dynastie
pi_67322640
Wat gaaf poppejans
  Jubileum moderator maandag 23 maart 2009 @ 13:42:35 #164
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67322653
Poppejans wat goed Gefeliciteerd!!!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 maart 2009 @ 13:42:51 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_67322661
ymme, ik heb jou ook in het updatetopic gezet, mocht je dat nou niet willen, zeg het dan even, dan haal ik het weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 maart 2009 @ 13:43:53 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67322699
quote:

[ afbeelding ]

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67322729
Ja we zijn eruit, hier ook echt STREEPJES hooor

Hij is nu nog duidelijker dan 10 min geleden..
pi_67322745
Ymme ik knalde uiteraard mn berichtje erin zonder bij te lezen
waaaaaaaaaaaah wat goeeeeed man!! (nog even voorzichtige jompels)
Morgen gewoon een echt goede test doen, dan zijn vast je twijfels weg
pi_67322837
streepjesregen voor Ymme en Poppejans
Helemaal geweldig, een dikke vette proficiat voor jullie!
  maandag 23 maart 2009 @ 13:50:13 #170
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67322889
Poppejaans oooooooooooooooooooooooh
En Ymme gefeliciteerd!
Saartje
pi_67322923
Wauwww Ymme en Poppejans, gefeliciteerd met de streepjes!!!!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 13:51:27 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67322934

poppejans!!! waaaaaaaaaaaaaaaahhh jaahaaahaa wat leuk

en ymme gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67322953
Ik zit echt de hele tijd te huilen
pi_67322965
Wat een super nieuws
Gefeliciteerd
  maandag 23 maart 2009 @ 14:00:52 #175
95408 Incantrix
pi_67323247
Ymme en Poppejans!! JA JA JA!! Wat goehoed!!! Superdupergefeliciteerd, ik ben ontzettend blij voor jullie waaahh!
3!
pi_67323342
Dankjullie wel, ik zit echt helemaal te shaken en alleen maar

Morgenvroeg na de CBtestjes maar even de huisarts bellen of ik zelf een vk moet bellen aangezien ik niet weet hoe lang ik zwanger ben
  maandag 23 maart 2009 @ 14:04:04 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67323350
Ymme gefeliciteerd!

Poppejans we gingen bijna tegelijkertijd weg uit het Rammelaarstopic en nu heb ik bijna een baby en jij ein-de-lijk je 2e streepje! Gefeliciteerd!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67323459
En jullie volgens ons allemaal hier he!!!!!!!!!!!
pi_67323492
Ik weet nog niet wat ik allemaal moet doen nu :D:D:D

Maar dat komt vanzelf... Morgen maar een afspraak bij de huisarts maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:12:22 #180
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67323632
Weer een streepjesregen!!!!

Ymme voor jou een voorzichtige (ow niet meer voorzichtig , uitbundig dan nu)

Voor Poppejans een grote jubel-dans
Wat goed zeg!!!!!

Cisco hoe was jouw ovu-test gister en vandaag eigenlijk?
  maandag 23 maart 2009 @ 14:15:42 #181
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67323764
Ymme en Poppejans , gefeliciteerd!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:16:20 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67323783
Whaaaaaaaaaa, Poppejans wat geweldig!! Ik had al het gevoel dat je zwanger bent. Heerlijk dat dat ook klopt. Gefeliciteerd meis!!

Maar wat spannend omdat je misschien al veel verder bent. Kun je je nog herinneren wanneer je laatste ovu testje of zw test was zonder streepje?? Hebbie nog geen buikje

Ymme, voor jou ziet het er ook goed uit meid! Voor jou een paar kleine jompels en morgen jompelen we er op los!
pi_67323959
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:16 schreef happyme28 het volgende:
Whaaaaaaaaaa, Poppejans wat geweldig!! Ik had al het gevoel dat je zwanger bent. Heerlijk dat dat ook klopt. Gefeliciteerd meis!!

Maar wat spannend omdat je misschien al veel verder bent. Kun je je nog herinneren wanneer je laatste ovu testje of zw test was zonder streepje?? Hebbie nog geen buikje

Ymme, voor jou ziet het er ook goed uit meid! Voor jou een paar kleine jompels en morgen jompelen we er op los!
Heel ver niet hoor, volgens mij was dat beetj bloedverlies v donderdag en vrijdag een innestelingsbloeding.
Ergens eind februari had ik een negatieve zwangerschapstest, maar dat waren volgens Troel geen betrouwbare
  maandag 23 maart 2009 @ 14:22:20 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67324007
poppejans en ymme!
Gefeliciteerd!

En poppejans, hopelijk weet je snel hoe lang je nu zwanger bent

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:22:55 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67324026
Oh ok, nou beter, want het zou jammer zijn als je al veel verder bent en zo ineens een paar maanden van je zwangerschap mist. (lijkt mij dan).

Spannend hoor!! Vind het zoooo super voor je!
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2009 @ 14:24:46 #186
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67324090
Ymme en Poppejans, gefeliciteerd met de ||
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 23 maart 2009 @ 14:33:54 #187
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_67324417
Gefeliciteerd Ymme en Poppejans!!!!!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 14:37:09 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_67324527
ymme van harte en poppejans wat leuk jouw baby straks in mijn draagdoek
stormy waters...
sailin'
pi_67324570
ymme, ook hier nog even een felicitatie, wow! geweldig zeg!!! Laat t maar lekker op je inwerken!

En Poppejans!! Mijn medepopje! Ik ben zo zoooo blij voor je!! Ik ben er helemaal hyperig van!! Wat goed wat goed wat gaaf te gek en ongelooflijk! Op naar nóg eens 9 maanden niet ongesteld! Joehoeeeeeeeeeeee!!! Ik ben weer helemaal klaarwakker door je nieuws! Ontzettend gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 23 maart 2009 @ 14:41:07 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_67324654
Jaaaaaa Ymme en Poppejans, gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67324693
Poppejans!!!! geweldig!! van harte meid!! Wat geweldig!!

Ymme ook van harte!! (*O* oeh nieuwe lading verse zwangeren mee naar Z&G
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 maart 2009 @ 14:44:09 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_67324747
Ymme en Poppejans!!!!
Gefeliciteerd!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_67324825
Wat superlief allemaal! Ik ga zo werken, benieuwd of ik er daar n hoofd een beetje kan bijhouden
pi_67324991
Ook ik wil even zeggen, dat jullie allemaal super zijn

De borsten, duizelig zijn, moe... Alles valt nu eindelijk op zijn plaats.
  Jubileum moderator maandag 23 maart 2009 @ 15:00:42 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67325324
Ymme dus toch 2 duidelijke streepjes Gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 maart 2009 @ 15:01:12 #196
190853 RockabeIIa
pi_67325339
quote:

[ afbeelding ]

Poppejans!!!!

Ymme!!!!

Ik ben zo blij voor jullie!!!
pi_67325720
Poppejans en Ymme

Van harte
pi_67325739
wow, effe in vergadering en dan ineens TWEE tweede streepjes!! gefeliciteerd ymme en poppejans!!
pi_67327663
Poppejans en Ymme!! Gefeliciteerd!
  maandag 23 maart 2009 @ 16:37:15 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_67328570
Een mini popje

en Ymme

proficiat dames
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_67328720
Poppejans en Ymme super dames!
Fake it till you make it...
pi_67329986
Gefeliciteerd dames
mama van 3 kids!
pi_67330818
Ymme en Poppejans
Gefeliciteerd!!!

Wat goed zeg.. zo geen streepjes en zo 2 op 1 dag
pi_67330842
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:12 schreef Angel-Eyez het volgende:

Cisco hoe was jouw ovu-test gister en vandaag eigenlijk?
Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
pi_67331057
Jippie, streepjes!
Gefeliciteerd ymme en poppejans.
pi_67331542
Ymme gefeliciteerd!!

En Poppejans wow, gefeliciteerd! Heb je een CB test gekocht die aangeeft hoelang je zwanger bent?
Volgens mij kan je je in ieder geval direct bij de verloskundige melden en aangeven dat je niet weet hoe lang je zwanger bent. Als ze vragen wanneer je laatste menstruatie was, kan je met je 9 maanden in ieder geval een leuke grap maken
  maandag 23 maart 2009 @ 18:17:56 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67331753
Zo nu de rest nog...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67331993
Jaaaaaa, Ymme en Poppejans... Gefeliciteerd!!!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:51:17 #209
95408 Incantrix
pi_67332657
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bent En Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten

Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.

Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?

optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.

De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?

Mijsje, Poezebeest en Cisco: terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest. voor jullie!

Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikke is het beste dat ik bedenken kan..

[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 23-03-2009 18:53:12 (stukje vergeten) ]
3!
  maandag 23 maart 2009 @ 18:54:12 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67332775
Ymme en Poppejans, gefeliciteerd! Leuk joh! Geniet ervan, allebei!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67333057
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Tierr, ik begrijp hélemaal hoe je je voelt. Je maakt jezelf compleet gek en zelfs wanneer het duidelijk is dat het niet gelukt is kun je de gedachte niet loslaten dat het misschien wel.. En zodra je er dan écht niet omheen kunt ben je zó verdrietig.. Ik leef echt met je mee, ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen, maar een dikke is het beste dat ik bedenken kan..
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!

En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...

Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
  maandag 23 maart 2009 @ 19:04:01 #212
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67333107
JAAAAAAAAAAAAA streepjesregen!! Ymme en Poppejans, dikke proficiat! Ik ben erg blij voor jullie! Jeeeej!

ik heb ook een streepje op de ovutest, maar mijn man is op cursus. Ik baal baal baal baal baal baal! Ik wil SOEP!!!
pi_67333150
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Incantrix het volgende:
Oh Poppejans, ik ben zo benieuwd hoe ver je al bent! Ik vond het al zo raar dat die piek zo lang aanhield, wat supergeweldig dat je nu als verassing zomaar ineens zwanger bent En Ymme, jij hebt je zéker niks ingebeeld, haha! Genieten meiden, genieten

Mag ik jullie ondertussen ook even wat advies vragen? Ik heb dus sinds gisteravond last van spotting. Gisteravond was het redelijk licht van kleur, meer okergeel als echt bruin, vandaag afwisselend donkerbruin en bruin slijm. Gisterochtend had ik heel stiekum een ovulatietestje gedaan, en daar was súperlicht een tweede streepje op te zien, dus ik was eigenlijk al een klein beetje in hoera-stemming toen ik dus spotting ontdekte. Zonet heb ik weer een ovulatietestje gedaan en nu is er toch écht een tweede streepje te zien, je hoeft 'm niet eens meer in het licht te houden om 'm te zien.

Nu heb ik aanstaande woensdag een afspraak gemaakt bij mijn huisarts en ik heb nog één gevoelige en één gewone zwangerschapstest liggen. Wat denken jullie?

optie 1: Beide tests bewaren zodat ik de gevoelige test nog heb als ik naar de huisarts moet en dan de meest duidelijke en recentste info heb voor de arts en tot die tijd maar leven met de spanning,
optie 2: de gevoelige test nú doen en als die niet uitslaat balen omdat ik die niet heb bewaard tot ik naar de arts moet, maar wél zeker weten en mezelf niet wéér valse hoop aanpraten.

De gewone test wil ik vandaag sowieso niet doen, omdat ik denk dat ik nog vóór mijn daadwerkelijke NOD zit. Dus ik weet het niet. Er heeft voor de rest nog niets doorgezet ofzo, maar dat is niet raar: spotting duurt bij mij altijd 3 tot 5 dagen :S Zou het überhaupt nog wel kunnen? Ik heb nu al 24 uur 'voorlekkage' en een innestelingsbloeding is toch meer roze ipv bruin?

Mijsje, Poezebeest en Cisco: terug, jullie zijn echt heel erg lief allemaal Als ik jullie (en dan bedoel ik al mijn mede-poststers in dit topic) niet had gehad was ik nu waarschijnlijk al 3 x gillend gek geweest. voor jullie!

Sorry, ik zou het niet durven zeggen. Hier helemaal geen bloed gehad, zelfs niet een klein beetje.
En tja wat betreft dat testen. Als je het zeker wilt weten gewoon een test uitvoeren.
Of als je geduldt hebt, wachten op wat de HA zegt

Ik duim in iedergeval mee voor je, voor een streepje
  maandag 23 maart 2009 @ 19:05:15 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67333154
Incantrix, ik zou gewoon nu de test doen. Je huisarts kan ook testen, heb je die in ieder geval gratis
  maandag 23 maart 2009 @ 19:08:18 #215
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67333267
Inca ik zou morgen testen.
pi_67333308
Ik moest overigens de test in het licht houden om de streep wat duidelijker te kunnen zien.
Maar er is echt een streep, ben de hele dag al aan het kijken... Hij wordt nu wat minder, hoop dat vriendje lief het nog goed kan zien

Maar morgenvroeg voordat hij gaat werken, moet ik nog een test doen van hem (dat is om 05.00 uur).
Phoeee.. Maar goed, ik heb het er voor over
pi_67333972
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Zo nu de rest nog...
je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast
Eindelijk weer fokbaby flugeltje en Martijn_AR

Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen
  maandag 23 maart 2009 @ 19:35:59 #218
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334158
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:30 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

je bent uit de kast gekomen
Fiemeeltje is uit de kast
Eindelijk weer fokbaby flugeltje en Martijn_AR

Ik hoop dat ik ook snel uit de kast kan komen
flugeltje = fiemeltje ofzo?
pi_67334230
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

flugeltje = fiemeltje ofzo?
uhu
ik wist al, was er 2 maanden geleden al acher gekomen.. en nu in het zwangerschapstopic is ze uit de kast gekomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 23-03-2009 19:44:17 ]
  maandag 23 maart 2009 @ 19:41:31 #220
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67334343
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:40 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Gisteren vaag maar zichtbaar en vandaag ook vaag maar nog wel zichtbaar.
Van vrijdag en zaterdag heel duidelijken zondag en maandag dus minder
oke, was toch even nieuwsgierig

we duimen dus verder voor de dames, die op het juiste moment hebben geklust de afgelopen dagen
  maandag 23 maart 2009 @ 19:42:04 #221
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334361
@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
pi_67334407
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:42 schreef bumbaloe het volgende:
@ cisco, dat stond er net nog niet he mevrouwtje
stiekem je pos aanpassen als ik aan het posten ben
wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
  maandag 23 maart 2009 @ 19:45:42 #223
190853 RockabeIIa
pi_67334486
Incantrix, het innestelingsbloed dat ik had was bruin.
*klinkt allemaal hoopvol iig! Succes! Morgen de sensitieve!!! *
  maandag 23 maart 2009 @ 19:46:43 #224
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334520
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:43 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

wat heb ik aangepast dan..?? niks toch? Ik kan me niks herinneren
???

eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.

Of ben ik nou gekkie?
pi_67334641
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

???

eerst stond er alleen iets over uit de kast komen.
Toen heb ik iets gepost.
En toen stond er ineens bij dat het fiemeltje was.

Of ben ik nou gekkie?
Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is

Maar ik vergeef je hoor
  maandag 23 maart 2009 @ 19:51:39 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67334722
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Helaas moet ik het zeggen... ja
Heb er alleen erna gezet dat het een fok baby is want moest even de juiste naam van flugel haar vriend zoeken.
De eerste 2 zinnen stonden eral. dat ze uit de kast is gekomen, dat ze fiemeeltje is

Maar ik vergeef je hoor

ik jou ook
pi_67334828
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

ik jou ook
Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
  maandag 23 maart 2009 @ 20:11:50 #228
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67335493
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:54 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Mooi! Hoe is het met jou eigenlijk? Ongesteld? Klussen? Wachten?
Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
pi_67335551
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Ik heb net een redelik donker streepje geplast op de ovutest, nog niet even donker als de controlestreep maar behoorlijk donker. Gisteren was er nog niks te zien, best vaag, geen opbouwende lijn, maargoed.
Maar, mijn man is op cursus. Dus dat wordt morgen pas klussen.
Maar ik moet morgen zelf tot bijna 21.00 werken. We zien wel.
Heb in ieder geval gisteren nog geklust met hubs.
(Nu baal ik wel dat we vanmorgen niks gedaan hebben voordat hij wegging)
inderdaad balen
  maandag 23 maart 2009 @ 20:15:36 #230
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67335634
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
pi_67335847
Ik zie streepjes, allemaal streepjes!

En dat zonder ongesteldheid, het kan dus toch
(en whoomp terug is mijn goede hoop)

Gefeliciteerd meiden! En wat leuk om alles te hebben meegevolgd afgelopen maand, om het dan nu raak te zien worden

pi_67335901
Gefeliciteerd Poppejans en Ymme! Geniet ervan!
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_67336210
Poppejans en Ymme, gefeliciteerd met jullie streepjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:34:26 #234
190853 RockabeIIa
pi_67336401
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
pi_67337142
Pff ik ga naar bed!
Jank om alles en irriteer me ook aan alles! Geen beste dag vandaag

Gelukkig volgens soep hoef ik niet te klussen vandaag.. morgen weer
  maandag 23 maart 2009 @ 21:18:48 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67338070
Poppejans!!!! Wat leuk!! Super, gefeliciteerd!

Ymme, jij ook al goed nieuws, proficiat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 23 maart 2009 @ 21:37:34 #237
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67338718
Jipieieieieie Ymme en Poppejans gefeliciteerd
  maandag 23 maart 2009 @ 21:50:33 #238
95408 Incantrix
pi_67339242
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!

En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...

Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Heejj, het komt wel weer goed toch? Ik weet het, het is echt bagger als je cyclus telkens weer precíes dat ene dingetje weet te doen dat jíj nu juist niet verwachtte. Heb jij wel eens theunisbloemolie geslikt? Dat zijn capsules die je gewoon bij de voedingssuplementen bij de Kruidvat en de Etos kunt vinden, en dat spulletje helpt heel erg om je cyclus op orde te brengen én maakt je buien wat minder heftig. Ik gebruik het al jaren rond de tijd dat ik PMS krijg, maar sinds mijn vorige cyclus ben ik de voorgeschreven hoeveelheid (2 capsuler per dag, elke dag) gaan gebruiken en sindsdien loop ik dus al anderhalve cyclus op schema, is er de afgelopen ongesteldheid niet één pauze geweest in mijn bloeding en klopt het allemaal gewoon een stuk beter. Misschien heb je er iets aan, ik hoop in elk geval val wel. Het is niet duur in elk geval, bij de Etos is het geloof ik een euro of 6 voor iets van 80 capsules, bij de Kruidvat zijn ze geloof ik nog een stuk goedkoper, maar zitten er minder vitaminen bijgevoegd.

Goed trouwens dat jij woensdag ook al naar de huisarts gaat, hoe laat moet jij? Kunnen we aan elkaar denken

En ja, dat is inderdaad wel een goed idee, ik denk dat ik dat ga doen. Thnx voor de adviezen allemaal (en Flugeltje, dat had ik helemaal nog niet bedacht, haha! Tuurlijk kan de dokter óók testen ), ennuhm, Rockabella.. Wow gewoon.. Echt, ik ehm.. Ik ga vanavond vroeg naar bed maar, dan is het snel morgen
3!
pi_67339286
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppejans, hoe reageerde je man eigenlijk?
Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dag ik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :" o Ik ben toch wel overtuigd hoor!
Volgens mij vindt ie het echt heel spannend
  maandag 23 maart 2009 @ 21:53:57 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67339362
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wat goed joh! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Ymme, jou had ik in Z&G al gehad, maar hier ook nog eens hoor! Gefeliciteerd!
pi_67339420
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:15 schreef bumbaloe het volgende:
Waar ik nog het meest van baal is dat ik eind april mijn verstandskiezen moet laten trekken. Wat dus niet doorgaat als ik zwanger ben. (En ik hoop dus dat het echt raak, als is het maar om onder die afspraak uit te komen)
Ow, mag dat echt dan niet??
Ik heb van paar weken geleden een doorverwijsbrief van tandarts nog steeds hier liggen voor kaakchirurg voor het trekken van 2 verstandskiezen(nog steeds geen afspraak gemaakt)
  maandag 23 maart 2009 @ 21:57:45 #242
190853 RockabeIIa
pi_67339520
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nadat ik een paar seconden na de test al van de wc af rende met mn broek nog op de enkels, omdat het tweede streepje al verscheen:
"Ja, dag ik ben niet overtuigd hoor, bij die Kassa tests was zelfs een vent zwanger".. bleef naar test staren die verder opdroogde, daarna riep ie me: :" o Ik ben toch wel overtuigd hoor!

Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
pi_67339532
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wat goed joh! Wat gaaf! Gefeliciteerd!

Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is

Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
pi_67339630
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Da's trouwens beter dan de mijne die zich ingelezen had en vanwege ons klus-gedrag sip concludeerde dat het geen jongen werd
ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
  maandag 23 maart 2009 @ 22:04:45 #245
95408 Incantrix
pi_67339819
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Whaha, mooi verhaal Van Poppejans ook trouwens, hoewel ik het me wel voor kan stellen dat 'ie het niet meteen geloofde
3!
pi_67339929
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dankje! Ik kan het wel van de daken schreeuwen en denk dat iedereen het van mn gezicht kan aflezen, wat natuurlijk helemaal niet zo is

Ik doe morgen die dure tests nog even, en nadat ik een afspraak gehad heb waar dan ook v een termijnecho ofzo, verdwijn ik een topicje verder (blijf hier jullie wel aanmoedigen en duimen hoor)
Je bent een schat

Spannend hoor, nu de volgende plannen kunnen gaan maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 22:07:41 #247
190853 RockabeIIa
pi_67339941
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:00 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ook aardig! en lekker droge eerste opmerking
Geloof me, we zijn beiden net zo erg in het maken van zulke opmerkingen. Ik hou wel van dat soort van humor. En stiekem vindt ie het echt wel heel gaaf, hoor!
pi_67340505
Poppejans en Ymme, GEFELICITEERD
Fiemeeltje = flugel! leuk, een fokbaby!
@Flugel: de zw-testen die je bij de HA laat doen, zijn niet gratis. Toen ik er eentje bij de HA liet doen, moest ik die gewoon betalen, voor ik een uitslag kreeg. (de assistente was heel stellig: nee, ik vertel geen uitslag, je moet eerst betalen voor de test... alsof ik heel hard naar buiten ren als ik de uitslag heb gehoord zonder te betalen... )
  maandag 23 maart 2009 @ 22:21:37 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67340508
Jaaa! Gefeliciteerd poppeke!!

Bij de 3e geloofde lief mij ook niet. 'dat is vast niet je eigen plas.' huhuh.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67340584
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
  maandag 23 maart 2009 @ 22:33:23 #251
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67340981
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Poppejans! . . . .

Wat goed zeg! Gefeliciteerd!!!! had ik het bijna gemist .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 23 maart 2009 @ 22:40:01 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67341252
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
ik heb trouwens een druk weekend achter de rug. ik ben bij m'n moeder geweest het hele weekend, ze is gisteren bediend. (voor de niet Rooms Katholieken onder ons: de zalving voor de ernstig zieken en stervenden. helaas behoort mijn moeder tot de laatste groep) Het was een heftig en emotioneel weekend. Morgen maar even bijkomen en dan woensdag weer lekker werken.
Ow, wat erg! Heel veel sterkte komende tijd!
pi_67341309
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:
Hee lief Mijsje,

Ik ben niet zo heel goed met woorden. Dus heel veel sterkte, en deze voor onder je riem:

Liefs, Minnie
pi_67341360
Mijsje, wat verschrikkelijk, zoiets lijkt me 1 van de allerergste dingen die een mens kan overkomen, heel heel erg veel sterkte
  maandag 23 maart 2009 @ 22:43:15 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67341396
Ben ik een avond weg familie op de hoogte brengen van trouwplannen, worden hier allemaal 2e streepjes geplast!! Poppejans en Ymme, gefeliciteerd!

Ik heb weer eens gepiest maar geen 2e streepje op de ovu-test
  maandag 23 maart 2009 @ 22:44:25 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67341438
Mijsje

Sterkte voor de komende tijd, ik hoop dat je van deze laatste tijd een mooi en waardig afscheid weet te maken.

en betalen voor die zwangerschapstesten? belachelijk...
pi_67341612
dank jullie wel! hier gaat het gewoon een beetje op en af op het moment... ene moment kan ik er ook prima over praten, en het andere gaat het helemaal bagger... maar goed, we gaan weer door... wie weet hoe lang het nog duurt, en ik kan me moeilijk de hele tijd gaan verstoppen...(heb ik soms wel zin in trouwens, vandaar maar weer een afspraak met de maatschappelijk werkster...)
en flugeltje, inderdaad, belachelijk om te moeten betalen bij de ha voor een test... zou in het pakket moeten zitten!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 06:00:04 #258
95408 Incantrix
pi_67345944
Ocharme, Mijsje, wat vreselijk heftig.. Heel erg veel sterkte hiermee Het is zo oneerlijk

Ondertussen ben ik dus net die éne dag dat ik wat langer kan blijven liggen om half 6 wakker doordat ik zo nodig moet plassen.. En ookal ben ik geen ochtendhumeur-mens, van de uitkomst van de test word ik gewoon echt chagrijnig hoor: is het nou wel of geen streepje? Gewoon een uitkomst wil ik, niet dít vage gezeur. Ik ging ervan uit dat die gevoelige test óók wel een duidelijke uitkomst zou hebben nu die ovulatietests dat ook hebben, maar nee dus. Een vaag iets dat een streepje zóu kunnen zijn. Grmbl.. En ik ben niet zo helder zo vroeg, dus een ovulatietest heb ik ook niet meer gepakt.

En nu ben ik misselijk en kan ik niet meer slapen

[edit]Zo hee, ik lees een uur later dit bericht terug en jemig, wat kan ík zeuren zeg! Het humeur is weer bijgedraaid hoor Ennuhm.. Ik begin het te geloven: als je nu kijkt staat er toch écht een vaag, maar zeker wel aanwezig streepje!! [/edit]

[ Bericht 4% gewijzigd door Incantrix op 24-03-2009 06:40:26 (Geen ochtendhumeur meer) ]
3!
pi_67346011
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 06:00 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik misselijk en kan ik niet meer slapen
Dat is natuurlijk erg vervelend, maar op zich best een goed teken, niet? En sja... een streep is een streep... dus ik ben voorzichtig positief!

Wat ben jij trouwens ongelooflijk lief!
Tuurlijk weet ik ook wel dat het goed komt met mijn cyclus enzo, alleen het is gewoon zo frustrerend dat het niet meewerkt... gaat het allemaal zo lang van duren terwijl ik zo graag wil... Teunisbloemolie slik ik ook al een poosje, maar dat helpt dus ook niet... Nouja, we horen wel wat de dokter zegt... moet er om 9.50 uur wezen... en jij??

Mijsje, jeetje meid, wat erg... heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!!

Asynur, hoe reageerde je familie op de trouwplannen? Was het leuk??

Nouja, ik moet aan het werk!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 06:45:49 #260
95408 Incantrix
pi_67346027
Haha, Tierr, ik was net aan het editten.. Jammer dat ik je niets nieuws vertel over die teunisbloemen, ik had eigenlijk gehoopt dat je dat nog niet wist, want dan kun je er nog extra profijt van hebben he? En ik vind jou toevallig ook een grote lieverd!

Ik moet om 10.20 uur, maar ik geloof dat mijn originele vraag veranderd is, want het begint hier héél langzaam 'in te dalen': ik geloof dat ik zwanger ben O_O Nu is er toch écht een tweede streepje te zien..
3!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:03:50 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_67346068
Incantrix

Zeker ook geen fototoestel bij de hand of wel? Streepjes willen we zien!

(En het zou wel heel gaaf zijn, zo'n regen!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:17:35 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67346121
Incantrix, hup foto!!

Welk merk had je genomen? Ik weet uit ervaring dat de CB test (met het plusje of minnetje) het vroegst resultaat gaf bij mj. Je maakt het wel spannend zo hoor!

Streepjesregen
pi_67346150
En nog meer streepjes

Incantrix, wat fijn! Gefeliciteerd!

dinsdag 24 maart 2009 @ 07:26:28 #264
95408 Incantrix
pi_67346172

De bovenste is de zwangerschapstest, de onderste is de ovulatietest van gisteren

(Goh, ik had best even het blad schoon kunnen vegen voor ik de foto maakte )
3!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:28:45 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67346188
Wauw, Incantrix! Gaaf!
gaan jullie even HCG smetten in het andere topic zodat ze daar eindelijk ook felbegeerde 2e streepjes piesen
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 06:40 schreef Tierrr het volgende:

Asynur, hoe reageerde je familie op de trouwplannen? Was het leuk??

Uhm, nou mijn schoonouders waren heel erg geschrokken en aan het huilen. MIjn familie reageerde heel nuchter (maar daar hadden we ook gezegd dat we even langskwamen dus die vonden het al verdacht).
En een van mijn zussen ging helemaal uit haar plaat. Die heeft alleen maar gezegd: wat gaaf!
eerste vraag van min schoonmoeder direct na het vertellen: beetje gekke vraag maar je bent tochniet zwanger he?

iedereen incl schoonouders zijn wel blij hoor
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:29:55 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67346196
Incantrix ik zie een streepje hoor

Straks nog even een Clear Bleu ofzo erachteraan gooien hoor, die moet nu erg duidelijk zijn. Als ik het goed heb is dit sensitest en bij een dergelijke uitslag slaat CB ook al goed uit. Hoe lang zit je nu achter je ei aan?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:33:36 #267
95408 Incantrix
pi_67346220
Thnx allemaal Ik voel me nog even een beetje overdonderd en eigenlijk geloven we het allebei nog niet echt. Flugeltje, dank je wel voor de tip, ik ga strakjes na mijn werk (nouja, cursus) even een CB halen, ik wist niet of het nu al mogelijk is dat andere tests ook uitslaan..

En weten jullie waar ik nu nog het meest blij mee ben, even nog, vreemd genoeg? Dat ik, nadat ik ál die symptomen voelde en vervolgens dacht dat ik gek geworden was toen de lekkage begon, nú weet dat ik dus helemaal niet gek ben

Ohja, en Asyniur, die reactie hadden mijn ouders ook een beetje: een soort van blije schrikreactie. Die hadden gewoon nooit verwacht dat wij zouden trouwen (hebben meer mensen last van trouwens, als ze horen dat wij getrouwd zijn), klaarblijkelijk zijn wij niet van die trouw-types ofzo :S

[ Bericht 17% gewijzigd door Incantrix op 24-03-2009 07:39:17 ]
3!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:38:46 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67346253
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 07:33 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaal Ik voel me nog even een beetje overdonderd en eigenlijk geloven we het allebei nog niet echt. Flugeltje, dank je wel voor de tip, ik ga strakjes na mijn werk (nouja, cursus) even een CB halen, ik wist niet of het nu al mogelijk is dat andere tests ook uitslaan..

En weten jullie waar ik nu nog het meest blij mee ben, even nog, vreemd genoeg? Dat ik, nadat ik ál die symptomen voelde en vervolgens dacht dat ik gek geworden was toen de lekkage begon, nú weet dat ik dus helemaal niet gek ben
Nou ja, het sluit niet uit dat je gek bent
maar wel dat je zwanger bent
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:40:46 #269
95408 Incantrix
pi_67346266
Zucht, ik moet toch eens ophouden met het bij-editten van teksten in mijn berichten

Ehm, haha, nee, dat sluit inderdaad niet uit dat ik gek ben, maar ik ben wel blij dat ik geen ontzettende hypochonder blijk te zijn ofzo
3!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:43:52 #270
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67346285
Wow Inca, jij ook al! Supergefeliciteerd. Wat een regen!
Het regent het regent positieve testjes! Helemaal wow!
Ik hoop dat deze positieve golf aan blijft houden en dat er de komende 2 wk nog heel veel streepjes bij gaan komen!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 07:47:40 #271
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67346327
Mijsje, heel veel sterkte.
Ik weet niet goed wat te zeggen, want ik weet niet of je moeder veel pijn heeft.
Ik hoop natuurlijk dat ze nog lang genoeg bij jullie blijft om goed nieuws te kunnen delen.
pi_67346637
Jaaaa Incantrix! Das een streepje hoor
Gefeliciteerd meid!

wauw alweer een heuse streepjesregen hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:22:53 #273
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67346704
Wachten op het tweede streepje deel 135

@ poppejans, mijn mondhygieniste zei dat het niet mocht. Ik heb het expres nog aan dr gevraagd. Ze zei dat als ik het vermoeden had of zeker wist dat ik zwanger was dat ik de afspraak af moest zeggen.
Iets met de verdoving enzo.
Nouja, voor mij hoeven ze er niet uit,ik heb er immers geen last van, dus die afspraak 9 maanden opschuiven vind ik helemaal niet erg
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:42:07 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67346951
Icantrix, gefeliciteerd!

Het is idd zo dat je geen verdoving mag als je zwanger bent, alleen in uiterste nood geloof ik, en dat is zoiets natuurlijk niet echt. Beter dat je dan de afspraak verzet.
Ik moest 2 weken geleden naar de tandarts en hij wilde het eea doen en nakijken maar dat is allemaal uitgesteld tot na de bevalling omdat je dan ook weer rontgenfoto's mag enzo.

En over het betalen van de zwsch-test bij de huisarts... op zich een beetje rigide wel, maar als ik zie hoeveel er hier gepiest wordt elke maand denk ik dat de huisartsen anders overspoelt gaan worden als blijkt dat het daar gratis kan. Ik snap het wel een beetje dus.
pi_67347401
Gefeliciteerd Icantrix!

ik mocht wel gratis testen bij de huisarts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67347435
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 07:26 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]

De bovenste is de zwangerschapstest, de onderste is de ovulatietest van gisteren

(Goh, ik had best even het blad schoon kunnen vegen voor ik de foto maakte )
Hier ook z'n streepje
Precies het zelfde gisteren en vanochtend weer.
Ik wil een hele duidelijke dikke vette streep
Ik durf mezelf nu nog niet goed aan te praten dat ik zwanger ben.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:07:37 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67347454
Gefeliciteerd!

Zowel mijn kaakchirurg als mijn tandarts vertelden mij dat een verdoving bij de tandarts geen enkel probleem is als je zwanger bent omdat dit niet in je bloedbaan komt maar alleen heel plaatselijk je zenuwen tijdelijk uitschakelt. Hier is het nodige gesleuteld (met verdoving) aan mijn gebit terwijl ik zwanger was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67347455
Wauw nog 1 Incantrix gefeliciteerd met je tweede streepje!

En Mijsje, heel veel sterkte toegewenst de aankomende periode.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:15:53 #279
190853 RockabeIIa
pi_67349150
Incantrix! Van harte!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:16:58 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_67349187
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef E.T. het volgende:
Gefeliciteerd!

Zowel mijn kaakchirurg als mijn tandarts vertelden mij dat een verdoving bij de tandarts geen enkel probleem is als je zwanger bent omdat dit niet in je bloedbaan komt maar alleen heel plaatselijk je zenuwen tijdelijk uitschakelt. Hier is het nodige gesleuteld (met verdoving) aan mijn gebit terwijl ik zwanger was
Dat dus, een slecht gebit is veel gevaarlijker toch ook?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67350289
Incantrix, JAAAAAAAAAAAAAAAA
Van harte gefeliciteerd!!
streepjesregen!!!
pi_67350622
Gefeliciteerd Icantrix!!!!
pi_67351220
Incantrix ook al! Gefeliciteerd!
pi_67351862
Ik maak mezelf echt nog steeds gek hoor.

Vol hele tijd van alles in de onderbuik.
Ben zo bang, toch gewoon ongesteld te gaan worden...

En zo onzeker, omdat het maar een heel klein beetje streepje was en geen dikke vette.
pi_67351961
Incantrix, proficiat, wat goed zeg!

Mijsje, heel veel sterkte de komende tijd

Minniemin, een streep is een streep! Je bent gewoon lekker zwanger
pi_67352007
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef ymme het volgende:

Vol hele tijd van alles in de onderbuik.
Ik ook hoor!!! De gehele dag door, ik zie dat als een teken dat er echt iets bezig is in mn lichaam, ik vind het wel prettig iets te merken.
Verder overigens totaal nergens last van, maar dat zal vast nog wel komen haha
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:44:01 #287
190853 RockabeIIa
pi_67352017
Tierrr, hoe is het inmiddels bij jou? Stiekem toch een innestelingsbloeding gehad of heeft het voor jou doorgezet?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:23:36 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67353231
Meiden, ik heb weer even een vraagje namens mijn 'iemand'.
quote:
Betekent een semie-positieve ovulatietest (teststreepje lichter dan controlestreepje) op dag 10 na de eisprong iets, als diezelfde dag een CBzwangerschapstest absoluut100% negatief is? Oftewel, heeft iedereen ws op dag 10 een semie-positieve ovulatietest? Oftewel, BIEDT DIT HOOP ?????
Weet iemand dit?
pi_67353303
Een ovulatietest moet ook ergens op reageren dus het zou het HCG hormoon kunnen zijn. Over twee dagen nog eens testen zou ik zeggen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:33:11 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67353489
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]

Weet iemand dit?
Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?

Bij mij was m'n ovulatietest zo'n tien dagen na de ovulatie alweer donkerder aan het worden. Niet zo donker als controlelijn, maar zéker donkerder.

10 dagen ná ovulatie is ongeveer 4 dagen voor NOD, CB analoog zou dan eigenlijk wel een lijntje moeten laten zien als er daadwerkelijk HCG in het bloed zit. (zoveel HCG dat een ovulatietest ervan uitslaat dan)
pi_67354690
Wow, wat een hoop streepjes ineens! Gefeliciteerd Poppejans, Ymme en Incantrix!
Hopelijk mogen we snel met jullie mee!

En Mijsje, veel sterkte voor jou!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:36 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_67354744
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]

Weet iemand dit?
Hoop kan ik niet zeggen, maar ik zou op de NOD wel een CB tegenaan gooien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:18:45 #293
190853 RockabeIIa
pi_67354937
Tuurlijk is dat hoopvol, BE!!!

En Troel krijgt volgens mij elke keer dat ze de CB aanhaalt 1 euro ofzo.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:19:45 #294
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67354991
Incantrix,jij ook al! Gefeliciteerd
Hopelijk blijft de streepjes regen door gaan!!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:36:23 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67355635
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Is het een digitale of analoge CB test, weet je dat BE?

Bij mij was m'n ovulatietest zo'n tien dagen na de ovulatie alweer donkerder aan het worden. Niet zo donker als controlelijn, maar zéker donkerder.

10 dagen ná ovulatie is ongeveer 4 dagen voor NOD, CB analoog zou dan eigenlijk wel een lijntje moeten laten zien als er daadwerkelijk HCG in het bloed zit. (zoveel HCG dat een ovulatietest ervan uitslaat dan)
Dit is haar antwoord:
quote:
Het was een niet-digitale.

Maar ik heb toch hoop. Ik heb de LHcurve gedurende een cyclus op internet gevonden en de concentratie zakt vrij snel na de eisprong weer tot het minimum. Ik weet dat er bij dat minimum voor mij helemaal geen streepje op een ovultaietest verschijnt (voor de eisprong), dus ook geen lichte. En dit was toch wel een heel duidelijke streep.

Morgenvroeg doe ik nog eens zo'n niet digitale zwangerschapstest.
Ikzelf vind het iig heel spannend.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:46:10 #296
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67355990
WAUW wat een boel streepjes van harte allemaal!!!!!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:47:37 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67356048
Het is ook heel spannend, het ligt er ook een beetje aan hoe donker haar tweede lijntje was. Bij mij was bij een donkere tweede lijn ook de analoge CB duidelijk positief. Maar het kan zomaar zijn dat de concentratie echt nog heel erg laag is en bij CB nog niet zichtbaar.

Ik vind het inmiddels ook erg spannend en niet in de laatste plaats omdat ik knetterbenieuwd ben wie de anonieme vragenstelster is
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:54:48 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_67356334
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Tuurlijk is dat hoopvol, BE!!!

En Troel krijgt volgens mij elke keer dat ze de CB aanhaalt 1 euro ofzo.
Sorry (en was het maar waar ) Volgens mij noem ik de Kruidvat tests minstens net zo vaak, maar dan wat negatiever
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:03:03 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67356640
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het inmiddels ook erg spannend en niet in de laatste plaats omdat ik knetterbenieuwd ben wie de anonieme vragenstelster is
Haha, irritant he!
Ik ben dan ook heel blij dat ik uitverkorene ben.

En verder blijft mijn mondje keurig dicht.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:09:52 #300
190853 RockabeIIa
pi_67356842
Dammit. Naja, wie weet over een paar daagjes
pi_67358419

Nu dan echt duidelijk te zien

(op foto is het iets onduidelijker dan in het echt).

:):):):):):):):)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')