quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:02 schreef Tierrr het volgende:[..]
Wat ontzettend lief!! Ben helemaal ontroerd!!
En ja, het is inderdaad precies zoals je het zegt... je blijft hopen en als die hoop dan de grond in wordt geslagen is het echt super balen... en al helemaal omdat je cyclus ook gewoon nog eens helemaal in de war is en je dus absoluut niet weet waar je aan toe bent en of het wel gaat lukken...
Nouja, ik heb in elk geval een afspraak gemaakt bij de huisarts, daar ga ik woensdag heen... dus ik hoop dat zij me serieus neemt en wat voor me kan doen...
Ik zou trouwens gaan voor optie 3... morgenochtend de gevoelige test doen! Gewoon omdat het 's ochtends het meest betrouwbaar is... en zodat je niet te lang in spanning zit... denk dat die ene dag voor de arts niet zoveel uitmaakt en voor jou wel namelijk...
Heejj, het komt wel weer goed toch?

Ik weet het, het is echt bagger als je cyclus telkens weer precíes dat ene dingetje weet te doen dat jíj nu juist niet verwachtte. Heb jij wel eens theunisbloemolie geslikt? Dat zijn capsules die je gewoon bij de voedingssuplementen bij de Kruidvat en de Etos kunt vinden, en dat spulletje helpt heel erg om je cyclus op orde te brengen én maakt je buien wat minder heftig. Ik gebruik het al jaren rond de tijd dat ik PMS krijg, maar sinds mijn vorige cyclus ben ik de voorgeschreven hoeveelheid (2 capsuler per dag, elke dag) gaan gebruiken en sindsdien loop ik dus al anderhalve cyclus op schema, is er de afgelopen ongesteldheid niet één pauze geweest in mijn bloeding en klopt het allemaal gewoon een stuk beter. Misschien heb je er iets aan, ik hoop in elk geval val wel. Het is niet duur in elk geval, bij de Etos is het geloof ik een euro of 6 voor iets van 80 capsules, bij de Kruidvat zijn ze geloof ik nog een stuk goedkoper, maar zitten er minder vitaminen bijgevoegd.
Goed trouwens dat jij woensdag ook al naar de huisarts gaat, hoe laat moet jij? Kunnen we aan elkaar denken

En ja, dat is inderdaad wel een goed idee, ik denk dat ik dat ga doen. Thnx voor de adviezen allemaal (en Flugeltje, dat had ik helemaal nog niet bedacht, haha! Tuurlijk kan de dokter óók testen

), ennuhm, Rockabella.. Wow gewoon.. Echt, ik ehm.. Ik ga vanavond vroeg naar bed maar, dan is het snel morgen